Ga naar inhoud

Kim_r : 10 november 2010 : Dr. Damen : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Ik heb gewoon verband uit de verbanddoos kunnen we wel zeggen, met tape aan het uiteinde om te zorgen dat hij niet los gaat. Maar dat ging hij dus wel. Mijn buurvrouw is verpleegster en heeft hem gister opnieuw geplakt. Maar Vandaag neemt ze een verband mee wat ze bij hun in het ziekenhuis gebruiken!

Vanacht goed geslapen, gister avond me zelf voor de helft gedouched, en ben op me knieen voor de douchebak gaan zitten om mijn haar te wassen.

Wat een verschil met gister ochtend, het gaat echt stukke beter!

Bedankt voor de leuke reactie,s ik ben er ook heel erg blij mee! Ze moeten nog wat inzakken en ronder worden, maar ik vind de maat perfect, niet te groot en niet te klein! Super gewoon :D

Heb alleen geen foto's van voor, dat is stom he? Maar ik wasw echt helemaal plat!

Hey Kim,

Ok nee dan heb ik het over een andere band.

Wat fijn dat het stukke beter met je gaat :1:

Zo ga je elke dag een stukje vooruit.

Voor foto's!!!Ja dat is jammer...

Moet zeggen dat ik nooit had gedacht dat ik mijn voor foto's op het forum zou zetten...IK SCHAAMDE me er voor!!!

Maar toch kijk ik er nu anders tegen aan.

Ben blij dat ik ze toch nog op de foto heb staan...Klinkt raar maar waar HAHA!!!

Nou mied rustig aan!!

Heel knap dat je je eigen haar heb gewassen.

Liefs MissE

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 147
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hoi kim-r

Meid, wat vreselijk dat je zoveel pijn hebt, ik ben zelf ongeveer anderhalve week geleden door dr Damen geopereerd. Zelf had ik ook wel last van pijn, ook op mijn ribben, maar vooral heel veel spierpijn. Met pijnstillers vond ik t allemaal wel te doen. Wel moest ik rechtop slapen, omdat omhoog komen echt te pijnlijk was.

Je mag best 2 paracetamols tegelijk nemen hoor dat deed ik zelf ook, vooral sóchtends om de dag op te starten, en sávonds voor t slapen gaan. Ik slikte ze om de 4 uur. Ik denk dat ik de eerste 2 dagen wel op 8 paracetamol zat, dat hield ik niet zo bij. Ach ik leef nog steeds dus denk dat t niet zo,n kwaad kan.

Bij mij is t tape er nu af en dat scheelt inderdaad echt heel veel, vooral de pleisters waren vervelend, daar heb ik nog striemen van.

Maar een sport-bh is ook niet alles hoor. Ik heb er een van de hunkermoller. Hij zit echt te strak op de litekens, doet ook erg zeer...

Meid nog ff volhouden, heel veel sterkte met je herstel liefs lille

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heerlijke verluchting!

Vandaag bracht mijn buurvrouw een rekverband mee! Zit als gegoten! Echt heerlijk! Ik kan me bijna niet meer voorstellen wat voor een pijn ik de afgelopen dagen had, want ik heb vandaag...... nog geen! Pijnstillers gepakt! Alleen de diclofinac! Ik heb daarstraks de pleisters afgeplakt met waterdichte tape, en heb heerlijk gedouched! En nu dat verband, het zit heerlijk strak, maar voelt een stuk beter.

Ahhh.,... het gaat inderdaad met de dag beter!

Ik zal is op zoek gaan of ik geen foto's meer heb van mij in bikini voor, want moet zeggen dat ik dat nu ook wel jammer vind!

Heel erg bedankt voor jullie reactie's. Moet zeggen dat ik veel van jullie ben opgeschoten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Kim,

Super zoon buurvrouw :35: !!!

Ben blij voor je. :116:

Foto's in bikini moet je vast nog wel ergens hebben.

En zat net in eens te denken....Hebben ze in de kliniek geen voor foto gemaakt? Bij mij namelijk wel.

Als dat bij jou ook zo is :D Kan je misschien via hun nog aan een voor foto komen, als je er behoefte aan heb.

Nou meid...geniet van je herstel!!

Groetjes MissE

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelukkig gaat het nu een stuk beter met je, ik hoop dat het nu in stijgende lijn blijft gaan.

Nog even en je mag gewoon een bh aan, dat zal je al een veel beter gevoel geven!!!!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo weer een nacht voorbij, en ik heb geslapen als een roosje.

Gister heel de dag rustig gedaan, maar omdat mijn ma er is, hebben danny en ik er maar even van genoten en zijn wat gaan drinken... waren pas om 3 uur thuis, en moet zeggen dat ik daar nu de prijs wel van betaal. Ben dood op, en kan niet veel hebben. Tis me wat te veel vandaag, heb echt nergens zin in. Mijn moeder is met danny en mijn zoontje naar sinterklaas gaan kijken, dus heb even wat tijd voor mezelf. En zie nu in, dat ik borsten heb! Dringt nu pas door.

Gister wel veel leuke reactie's gekregen, ik zag veel mensen kijken, ookal was ik natuurlijk wel bedekt helemaal. Maar ze zagen het dus toch! Heb het uiteindelijk maar verteld, en iedereen wilde alles weten. Verklaarde me wel voor gek dat ik woensdag geopereerd ben en gister al een avondje doorhaalde. Natuurlijk niets gedronken, maar wel een leuke avond gehad.

Vandaag dus echt een rustdag. Morgen gaat mijn vriend weer werken, en is mijn zoontje op het kinderdagverblijf. Dus ik denk dat ik samen met mijn moeder maar ga rommelen hier in huis, Ze gaat dinsdag naar huis en wil dan graag alles aan kant hebben, omdat ik het dan allemaal weer zelf moet gaan doen.

Voor meiden die dit lezen, en de operatie nog moeten ondergaan. Ik kan echt zeggen dat voor mij, de eerste 2 dagen pijnlijk waren, maar dat het daarna echt beter gaat. En ik kijk nu ook uit om ondergoed te gaan kopen, en kleding waarbij je geen bh aan kunt. Ik kijk er echt naar uit. Mensen zeggen wel eens tegen mij, dat borsten mij niet gelukkig zouden maken, en dat ik een lijntje heb waar mensen jalours op zijn. Maar ik heb wel geleerd, dat als je zelf niet tevreden bent, en je de kans hebt om er iets aan te doen, je dat zeker moet doen. Ik ben er nu namelijk al wel heel erg gelukkig mee!

( en nu even een vraag voor de ervaren meiden..... Hoe zit het met de sex? Wanneer kan dat weer? Er staat er hier namelijk 1 te springen ;)!)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ey kim,

ik heb vanacht ook goed geslapen ik snap zelf niet dat je tot 3 uur iets kunt gaan drinken want ik lig meestal tegen 10uur toch al te snurken:)Het voelt allemaal nogal raar aan en moet het echt nog gewoon worden ik ga van de week ook naar een vriendin die het een paar geleden ook in de WK is geopereerd en die ga al is zien wat dat bolletje kan zijn ben ik toch al iets of wat geruster ik heb ook nog altijd niet het gevoel dat ze van mij zijn. Ik hoop dat dit nog veranderd..

Veel pijn heb ik ook niet gehad heb 2dagen pijnstillers gepakt en dan niks meer alleen die diclofenac en bactrim.Ik ben gisteren wel met mijn vriend ff naar de schoonmoeder geweest en dat was toch al genoeg want we gingen normaal nadien nog met de honden wandelen maar dat was er iets te veel aan:)

liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Kim,

Je kunt volgens mij sex hebben als je je daar goed bij voelt en voor voelt. Er is niks aan de onderkant gedaan he. Ja je moet wel uitkijken natuurlijk dat hij niet aan je borsten zit hahahaha want dan schiet je 6 meter de lucht in hahahah. Sex kun je weer hebben na de bv als jij daar aan toe bent. Als je maar goed uikijkt met wat voor dingen je doet haha natuurlijk. Zodat je geen pijn aan je borsten hebt he. Ook over een poosje als je weer gewoon je lingeriesetjes aan hebt en je vriend er wel aan kan en mag zitten zijn ze nog best gevoelig hoor meid. Hahahahaha ik sprong van gekkigheid de lucht in joh. Hahaha ze waren echt overgevoelig. Maar dat is nu al een heel stuk minder die gevoeligheid. Gewone bh's doe ik zo af en toe al wel aan hoor maar nog niet dagelijks. Merk wel dat die domme omasportbh's nog heel lekker zitten. Omdat ze zo stevig zijn. Mijn nieuwe bh's zijn heel duur en zitten als gegoten en je voelt niet eens dat je ze aan hebt maar toch grijp ik steeds weer naar mijn vriendjes de sportbh. Volgende week ga ik met een vriendin andere kopen waar je borsten toch iets meer sexier eruit zien. Ook voor een decolote doe ik dat he. Mijn borsten staan wat meer uit elkaar. Maar het komt allemaal wel goed gelukkig.

Liefs,

Cinta

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ahh... ben aan de sportbh! Wat een verluchting, ik kon geen verband meer zien. Heb me goed laten vertellen welke ik moet hebben, en het zit eerlijk. Wel wat strak. maar Beter dan die ellendige verbanden!

Vanacht werd ik toch weer wakker van pijn, heel raar boven op mijn linkerborst zat aan de binnenkant een gloeiende plek, kan het moetlijk beschrijven, maar het zat tegen mijn ribben aan, en als ik er op drukte dan begon het heel erg te prikken. Maar het is al weer weg gelukkig!

Vandaag dus de stad in geweest op zoek naar de perfecte sportbh, jezus wat zijn die dingen inderdaad lelijk cinta! Hoezo, uiers? Haha!

Mijn moeder gaat morgen weer naar huis, dan sta ik er weer zelf voor. Tis een schat, maar ben blij dat ze na 6 dagen weer gaat, wil mijn eigen gezinnetje weer terug.!

Sex... ik wacht nog even, ben als de dood dat ik me verkeerd beweeg of verdraai of wat dan ook.. hij wacht maar ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haai kim,

Ik volg nog steeds alles op de topic hoor, zo kan ik nog meer ervaringen verzamelen, zodat als ik straks een x iets voel dat ik niet gelijk bang hoef te zijn ;)

Fijn dat je verband er af is!!

Xx jes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik dacht vanacht maar is te proberen te gaan slapen zonder pijnstillers, nou... Werd om 1 uur wakker.. Met pijn natuurlijk. Kan ook zijn dat ik pijn had omdat ik op mijn zij lag! Maar heb toch maar een zetpilletje gepakt.

Vandaag de dokter maar gebeld, heb door de antibiotica een schimmelinfectie daarbeneden gekregen. Heerlijk! NOT! Maar goed pillekes kan ik zo halen.

Ik kan nou als ik wil, volgende week bij dokter Damen mijn stickers van mijn hechtingen af laten halen. Maar het is bijna 1,5 uur rijden, en zit er over te denken om mijn buurvrouw die verpleegster is het te laten doen.

Vandaag gaat mijn moeder weer naar huis, en mijn zoontje is niet te houden zo druk, heeft zich afgelopen week zo netjes gehouden! Trots! Mijn vriend loopt met een boog om me heen, bang me pijn te doen ;) Heeft ze nog geen 1 keer aangeraakt! Maar dat komt nog wel goed!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Kimr,

Het was het probere waard toch...

Vervelend he die schimmel.. Heb het al een paar keer eerder gehad, maar deze was ECHT te heftig!!Gelukkig doen pilletjes wondere...

Zou denk even met de kliniek zelf overleggen over de pleisters verwijderd.

Kan me voorstellen dat de arts die jou bv heeft gedaan jou nog even wil zien ter controle... Maar aan de andere kant, als alles goed met je gaat.

Is jou buurvrouw misschien niet eens een gek idee om het te laten verwijdere

Succes vandaag met je drukke zoontje.

Ennuhh denk als je vriend er 1maal heeft aan gezeten wil die niet anders meer haha...

Groetjes misse

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou wat raar!

Gister pijnstillers bij besteld, en nu ben ik al van de pijn af. Heb sinds gister nacht niets meer genomen en vanacht heerlijk op mijn zij geslapen! Echt raar dat zo iets zo snel kan genezen he! Ik mag niet klagen.

Mijn zoontje is vandaag thuis, dus ik denk dat ik mijn aandacht maar is aan hem ga geven, hij heeft zich zo goed gedragen afgelopen week. Straks lekker naar het bos wandelen en de eendjes voeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn dat het zo goed gaat, ik werd vanochtend wakker met pijn, voor de eerste keer. had het gevoel dat het heel strak stond allemaal, heb die bh ook maar wat losser gedaan en een paracetamolletje genomen. Ik vermoed dat ik op mn zij ben gedraaid of met mn armen in de lucht heb gelegen ofzo. Ik weet het ook niet, misschien doe ik wel gewoon veel te veel, kan ook natuurlijk. Vandaag maar rustig aan doen, alhoewel, vandaag is juist de drukste dag van de week met halve schooldag en dansles van mn dochter. Nou ja, de pijn is al weg getrokken dus ik moet ook niet klagen.

Veel plezier in het bos, kleed je warm aan want het is kkkkoud!!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, hopen voor jou dat het inderdaad weg blijft nu! TIP! Op je zij liggen met een kussen tussen je armen is een goeie oplossing, ligt heerlijk :D

Heb nu alleen last van erge buikpijn, zijn echt mijn darmen, zit dan ook al een week aan de diaree, komt door de antibiotica denk ik. Ben het pillenpakken nu wel echt beu eerlijk gezegt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tis meer een onderhoudskuurtje, moet 2 halve pillen per dag, en heb voor vanavond nog een halve, maar denk dat ik tegendraads ga zijn. Zojuist 2 uur liggen slapen met mijn zoontje, en word wakker omdat ik weer naar de wc kan rennen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

T waren dus toch echt de pillen, voel me vandaag weer een stuk beter! Maar heb me voorgenomen mezelf maar eens te verwennen vandaag. Mijn zoontje is naar het Kinderdagverblijf, mijn vriend werkt, mijn moeder is naar huis. Dus ik ga languit op de bank met een zak chips en de film, de gelukkige huisvrouw kijken. Vind dat ik me even mag relaxen.

Ik sta er echt zo van te kijken dat alles zo snel zou genezen! Vorige week donderdag had ik het idee dat ik met die pijn nog weken rond zou lopen. Maar ik neem nu helemaal geen medicijnen meer in en het gaat me super af.

Volgende week woensdag controle bij dokter damen. Ik ga toch maar. Voel een soort van lege ruimte in mijn rechter borst aan de kant van mijn arm, aan de buitenkant zeg maar. Voelt heel raar. dus ik ga hem maar is effe laten voelen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit geloof je toch niet....

Zoals jullie kunnen zien ben ik 25, en heb ik een zoontje van 3...

Kom ik net bij de aldi, en wil naast mijn boodschappen 1 fles wijn meenemen..

Word mij vriendelijk gevraagd of ik mijn ID wil laten zien!???

Heb ik mijn borsten vergroot, lijk ik nog twaalf!? Ofwat?! :145:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee dat niet! Maar goed.. is een compliment toch? Zei dat vrouwtje... ja.. voor iemand van 40 ja! Haha, vertelde het mijn vriend.. kwam niet meer bij!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha ja een compliment vor iemand van 40 idd noet als je 25 bent en dus onder de 18 wordt geschat hahaha

Ergens ook wel lachen!

Maar las dat je een soort lege ruimte voelde? Wat gek! Ben wel benieuwd wat de dokter ervan zegt!

Ik heb dinsdag al mn consult wiehoee!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Veel succes Lotte! En plezier natuurlijk!

Ja... heel raar, en nog raarder, het is ook al weer weg :S Naja ik zie het wel.. Haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet niet goed of ik dit hierbij moet zetten, zo niet dan hoor ik het wel. Maar ben benieuwd wat jullie zeggen.

Het is mijn linker borst, en dan aan de kant van mijn arm, het is net of ik daar de prothese voel? Als ik het aanraak, verspringt het, en het is net of ik hem ook kan zien als ik in de spiegel kijk. Ik kan bijna niet uitleggen hoe het voelt als ik eraan zit. Maar vind het zo raar. Bij mijn andere borst is het niet, voelt gewoon vol. Het doet totaal geen pijn. Ik dacht vanochtend dat het weg was, maar toch niet.

Misschien stom, maar ik slaap op mijn rechter zij, zou het kunnen doordat ik die houding lang aan hou, dat de prothese is verschoven? Want soms voelt het ook gewoon alsof er niets zit..

Ik heb geprobeerd het op foto te krijgen, maar het is niet te zien..

Wat denken jullie, moet ik me zorgen maken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Kim,

Ik voel ook de prothesen aan de zijkant/okselkant, lijkt me niet abnormaal, vooral als je weinig eigen weefsel had. Had je voordien misschien meer weefsel aan de rechterkant dan links, dat je het daar niet voelt?

Normaal kan je prothese niet verschuiven van op je zij te slapen hoor. Denk niet dat je je direct zorgen moet gaan maken, je bent nog maar vers post-op en je prothesen moeten sowieso nog indalen en zo, en ook doet het geen pijn zoals je aangeeft, maar als je er niet gerust in bent, gewoon bellen naar de kliniek, kunnen zij je geruststellen.

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.