Ga naar inhoud

Boobgirl : 5 mei 2017 : Dr. Hupkens : Kliniek?


Aanbevolen berichten

2 uur geleden zei Boobgirl:

Bedankt dames!! Voor jullie antwoorden. Ik maakte me hele erge zorgen omdat ik mensen om

me heen heb die ook borstvergroting hebben gedaan en dit niet hadden. Ik heb contact opgenomen met mijn kliniek. Ze zeiden dat het pas 2 weken is en de genezing 6 weken duurt en dat ik alle geduld moet hebben. Mocht het zo blijven dan willen ze voor me ook een littekencorrectie doen. Pff ik ben zo onzeker erover. Met alle geduld hopen dat het ook zo mooi word als jouwne @Liefbeestje Ik mag nog niks smeren. Mochten jullie dat wel of pas na 6 weken? 

Het algemene advies van littekens smeren, is pas als je korsten van de littekens weg zijn. Als je eerder gaat smeren, kun je korstjes te vroeg van je littekens smeren. Dan ontstaat er een gaatje en als je dan doorsmeert kunnen er bacterien in komen die een ontsteking kunnen veroorzaken.

Er worden soms ook wel andere adviezen gegeven, maar om het zeker te weten, wat jouw pc adviseert, zou ik even de kliniek vragen. Beter later smeren dan te vroeg.

Jouw littekens gaan echt nog wel bijtrekken hoor, na 2 weken is het nog zo vroeg!
Littekens herstellen tussen de 1 a 2 jaar voordat ze echt helemaal genezen zijn. Ook dan pas worden het meestal witte streepjes.

Wat betreft de hoogte van je littekens: Veel littekens worden niet in de borstplooi geplaatst. Elke pc heeft zo zijn eigen techniek. Je hebt grote kans, dat het litteken dat nu in je borstplooi, ook nog naar je borst gaat verplaatsen. Dat aan die kant de prothese nog wat moet zakken.

Probeer je aan de adviezen te houden van je pc, en overbelast niks. Dan genees je het mooist :)

 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.