Ga naar inhoud

JessicaX : 8 oktober 2010 : Dr. de Jong : Antonuishove : Leidschendam


Aanbevolen berichten

Gast Margootje

Hoi Jessica,

Ja spannend he!! Bij mij sloeg de spanning 2 nachten ervoor ook ineens enorm toe!!

Wel lekker dat je de eerste van de dag bent, dan ben je als alles goed gaat ook weer lekker op tijd thuis.

Ik zag zelf ook op tegen de narcose en het wakker worden, maar ik werd in een roes wakker, heerlijk! Toen hij echt uitgewerkt was voelde ik me wat minder, nog steeds heel moe enzo, maar komt allemaal goed meid!! Wat mij ook gezegd werd: Als je rustig de narcose ingaat kom je er ook rustig weer uit :)

Ik had zelf een trainingsbroek en een vest aangetrokken na de operatie, aangezien je je armen echt niet omhoog kan doen om een trui aan te doen!! Dus ik adviseer je iets anders dan een trui in te pakken.. Beter iets wat je aan de voorkant dicht kan maken met een rits of knoopjes...

Succes met aftellen ;)

Liefs, Margootje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 62
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Heel veel succes met het aftellen en wachten...

Nog maar heeeel even en je hebt: BOOBIES!!

Die joggingbroek is een goed plan, maar zou voor een vest gaan ipv een trui. Iets over je hoofd treken lukt je echt niet. Ik ben nu ruim 2 weken PO en pas nu lukt me dit weer zonder hulp.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie wel voor de lieve reacties, ik zag net pas dat ik 2 pagina's had ipv 1 pagina hier! Dus lees ze net pas! :D

Ik heb al een vest in mn tas gedaan, bij nader inzien dacht ik ook "trui? nee dat gaat vast niet lukken!"

:D

Thnx moontje, je hebt gelijk. De arts zal wel weten wat ze doet, en als het niet boven de borstspier kon had ze me afgewezen.

Vanavond ga ik bepakt naar mn ouders, en morgenochtend met moeders richting het ziekenhuis..

Van mij mag het zover zijn!

Blijf voorlopig ook bij mn ouders thuis, en alsh et weer gaat kan ik weer naar mn eigen huisje.. woon alleen dus dat is lastig!

Vannacht weer slecht geslapen, schoot om 6 uur klaar wakker!

Nog even een dagje werken overleven, al zal iker met mn hoofd misschien niet helemaal bij zijn, en dan morgen eindelijk mn grote dag waar ik al jaren over droomde! :D

Ik hou j ullie natuurlijk op de hoogte!

Kus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden!

Jaaaa ik heb ze!

Wat ben ik er blij mee! al staan ze nog zo strak als het hoofd van jokertje van oh oh cherso ;)

Wat een belevenis zeg dat ziekenhuis wereldje, wistn iet dat er zoveel vooraf ging voordat je onder narcose ging.

Ben die dag van de operatie kots misselijk geweest, veel overgeven, waarschijnlijk door de morfine die ze me gegeven hebben.

Sinds gister gaat dat weer goed, kan eten wat ik wil en alles blijft binnen!

Heti s uiteindelijk 270 CC geworden, anatomische protese.

Een c cup.

Moetnog elke dag wennen dat ik eindelijk borsten heb, kijk zo vaakin despiegel!

dinsdag mag het drukverband eraf en de 19e mn hechtingen eruit.

hoe langblijven mn borsten zo strak staan ongeveer?

Ben zo blij als die strakke spanning ervan af is!!

Zelfs mn tepels staan half open lijkt wel! :P

Jemag ook gwoon op je zij slapen toch? slaap nu op mn rug, maar snachts word ik echt een paar keer wakker omdat mn rug zo zeer doet!

Girls, thanks voor del euek berichtjes! Bennu bij mn ouders thuis voorlopig, zodra ik weer in mn eigen huisje ben zal ik de fotos erop zetten!

LIefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

van harte gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten :1bouncingboobs::1bouncingboobs::1bouncingboobs:

ik mocht bij dual plane niet 6weken op me zij,wel weer bij voor de spier,dus ik weet niet of jij het al mag?

super dat je nu al tevreden bent,en dat word je nog meer hoor,over tal weken,jeetje wat spannend joh als het verband eraf gaat,oei dat is echt een dag om naar uit te kijken dan he :rolleyes:

beterschapjes en rustig aan...

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

leuk om van je te horen.. :D

oh echt vervelend dsat je ook zo misselijk was

dat had ik ook.. :(

maar gelukkig gaat het nu beter

ik ben echt benieuwt naar je foto's :D

Of je op je zij mag weet ik niet

ik deed dit ook al na 10 dagen ofzo

kon niet meer op mijn rug

Liefs :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha, ik ook! Ik kan er ook niet genoeg van krijgen van spiegels. Nog effe kijken, ja, ze zitten er nog!

Vervelend wel dat je zo ziek bent geweest, maar ik vermoed dat je dit al ondertussen vergeten bent. Je hebt er wel iets leuk voor in de plek gekregen :01: .

Ik mocht van mijn PC direct op mijn zij slapen (ik heb ze wel achter de spier gekregen), maar zei daarna ook dat dit waarschijnlijk toch de eerste week niet zou lukken :153: . :4:

Oeh, rugpijn, dan kunnen de nachten zwaar en lang zijn. Mijn tip, zoveel mogelijk kussens! Ik heb 4 kussens in mijn bed liggen. :66:

Mijn zwangerschapskussen in een boog, daar 2 kussens in voor steun en nog eentje voor onder mijn benen.

Maar ik slaap heel goed, ondanks ik een buikslaper ben!

Ik hoop dat je er nog iets op vindt!

Ik wens je alvast een spoedig herstel!

Groetjes

Lin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Jessica,

Gefeliciteerd!!! :64: Je hebt ze :01: ! 270 cc is een mooi aantal! Geniet van je boobies, leuk hé, steeds in de spiegel zien naar je mooie nieuwe aanwinsten :55: , laat je lekker verwennen en doe het rustig aan. Wens je een voorspoedig herstel!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie wel meiden!

Goede tip lin om met kussens te slapen, heb vannacht 1 kussen onder mn onderrug gelegd, hielp!! heb gelukkig beter geslapen!

Morgen mag de steunpleister eraf (al draag ik wel al een sport bh dag en nacht)

Maar zal wel weer een ander egzicht zijn met die steunpleister eraf! of steunverband.. ik weetn iet heo je het noemt ! :D

Weten jullie hoe lang dat strakke gevoel blijft?

T gaat al een stuk beter, heb gister de hele dag zonder pijnstillers gedaan, alleen mn borsten staan zo giga strak, dat is zo vermoeiend!

Maar dat zal met de weken minder zijn??

Ook heb ik in mn linker tepel helemaal geen gevoel meer.. hoop dat dat bijtrekt!

WAnt dan arts zei dat voro de operatie dat het gevoel in de tepels weg kan vallen, overgevoelig kan zijn of t zelfde kan blijven.

Gelukkig is mn rechtertepel het zelfde gebleven! Al hoop k dat links bijtrekt..

@ Eefje: Ben ook erg blij met 270 cc! mooi maatje! en anatomische prothese dus ziet er nog vrij natuurlijk uit! (al moet het nog slinken!)

Ga morgen voor het eerst een paar uurtjes proberen de stadi n te gaan met mn moeder. Dat thuiszitten gaat me vervelen!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik slaap zelf met 4 kussens onder m'n hoofd sinds de operatie. Duurt wel wat langer voordat ik in slaap val omdat ik gewend ben om op m'n buik te liggen, maar op deze manier is het goed te doen! Geen last van m'n rug 's nachts in ieder geval, overdag wel door de tubigrip en de witte tape. Maar vanmiddag word ik van die witte tape verlost. :43:

Herken mezelf wel in je verhaal, en zie dat je maar 2 dagen later ben geopereerd, en dat je maar 10cc minder hebt dan ik. Ga je verhaal dus zeker volgen. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi jessica.

Super dat je zo tevreden bent!

Het wegblijven van gevoel in mn tepels heb ik ook. De 1e 2/3 dagen had ik in beide tepels geen gevoel. Links kwam het daarna terug, maar rechts heb ik, nu na bijna 3 weken, nog steeds geen gevoel. Het kan ook echt even duren voor het terug komt is mij verteld, maar maak me er toch ook stiekem een beetje zorgen om :(

Ik slaap nog steeds op mn rug. Vind het gewoon nog een beetje eng om op mn zij te liggen. Heb de 1e weken mn bed (verstelbare bodem) ietsjes omhoog gezet en daarbij een paar x/tra kussens endat gaat t wel hoor.

Ben heel benieuwd naar je foto´s...

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoiii!

Sorry voor de late reactie, maar alsnog gefeliciteerd met je boobs!!! Ben ook enorm benieuwd naar hoe ze geworden zijn, aangezien we dezelfde tietjes voor de operatie hadden ongeveer. En ik heb 280 cc, alleen onder de spier gekregen.

Bij mij staan ze nu na 2 weken ook nog steeds strak hoor, dus daar moet je wel geduld mee hebben. En ik begin nu pas op mn zij te slapen omdat het nog niet zo lekker voelde daarvoor.

Maar ik heb ook vreselijke nachten gehad vlak erna, mega rugpijn en om de 2 uur wakker daardoor. Maar geloof me, het gaat allemaal vanzelf over.

Ik heb zelf ook eerst geen gevoel gehad in mn tepels, toen even heel erg en nu doen ze vooral weer zeer :( Dus ik weet het ook niet helemaal wat dat betreft.

Liefs, Margootje :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel margootje!

Dinsdag ga ik weer naar mn eigen huisje kijken hoe het gaat om alleen te wonen weer.

Dan ga ik uitgebreid die brammen van me eens op de foto zetten en oploaden naar het borstenforum! :P

Die van jou zijn echt mooi!!

Ik kon na de operatie mn C sportbh aan, een paar dagen later toen ik gedoucht had, was die tot mn grote scherik opeens te groot en ben ik mn B gaan dragen (die weer strak zat gegeven moment..)

Nu heb ik de C weer aan en die zit beter! Hoop met een n ormale bh ook op een 80C uit te komen!

Heb uiteindelijk anatomisch gekregen van 270 cc..

Ohh das irritant he overgevoelige tietenpartijen!! Ik had eerst in mn rechtertiet normaal gevoel, en nu is hij ook overgevoelig, arme tepel!

Links voel ik nog steeds niks.. maar ja, geduld idd, tis ook pas 9 daagjes na mn operatie.

Dinsdag mn hechtingen eruit, lijkt me ook weer een fijn gevoel als die eruit zijn!

Het strakke is gelukkig al iets van mn borsten verdwenen!

Nou girls, geniet van de zondag!!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beetje laat, maar alsnog gefeliciteerd met je nieuwe boobs!!

Het lijkt erop dat alles goed gaat.. En een 80C? Klinkt super goed!! Wil ik zelf ook op uitkomen, dus ben erg benieuwd naar je foto's!

De moeilijkste dagen heb je al achter de rug, dus alleen thuis komt wel goed toch! Je hebt in ieder geval je emotionele en mentale steun hier op het forum hihi :)

Succes met je herstel!!

liefs,

marie xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.