Ga naar inhoud

MadameC : 9 mei 2017 : Dr. Coenen : Sint Augustinus


Aanbevolen berichten

Ik heb mij enkele jaren terug al even voorgesteld maar doe het nog eens.

Ik ben een getrouwde vrouw, mama van 2 kinderen, 10 en 6.

Ondertussen ben ik 31 en nog steeds geen bv ondergaan.

 

Ik blijf mij slecht voelen dus het zit er toch wel aan te komen.

Maar, eerst afvallen! Door veranderen van anticonceptie en medicatie ben ik toch wel wat kg bijgekomen.

Ik ben vandaag begonnen met een streng dieet (waarbij velen toch wel goed afvallen) en als motivatie gaat mijn man akkoord dat wanneer ik mijn doel bereikt heb ik de operatie mag ondergaan.

 

Ik hoop hier nogmaals wat informatie over dokters en/of klinieken te vinden en hopelijk ook steun bij het aftellen enzo!

Spannend!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
  • Reacties 58
  • Created
  • Laatste Reactie

Dr Coenen...

Over deze dokter is er niet zoveel informatie te vinden. (Maar wat ik vind is niet slecht)

Vrijdag heb ik een afspraak bij hem, heb vandaag hem aan de telefoon gesproken en was een zeer vriendelijk man!

Spannend de eerste stap gezet te hebben!

 

Operatie zou voor eind mei zijn B).

 

Ik heb een A-kleine B en wil graag een mooie C.

Spannend!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi iedereen!

 

Ik ben hier nog niet helemaal wegwijs, maar ik denk dat ik hier nu een topic kan aanmaken B).

 

Eindelijk heb ik de stap durven zetten en 9 mei is het voor mij zover! Ik word geopereerd door Dr Coenen in Sint-augustinus in Wilrijk.

Ik wou eigenlijk alleen een borstvergroting, maar mijn borsten staan blijkbaar meer dan het 'maximale normale' naar buiten waardoor dit bij een vergroting nog meer geaccentueerd zou worden. Er is mij dan ook een lifting aangeraden. 

 

Eerst ben ik hier toch wel van geschrokken, omdat ik hier helemaal niet op voorbereid was. En het idee dat ze je tepels lossnijden....

 

Moest ik voor enkel voor de vergroting gaan dan zou dit gebeuren via een snede langs de tepel zodat wanneer ik later voor de lifting zou gaan er geen nieuw litteken zou komen.

Maar pc zou de lifting (zonder opdringerig te willen zijn) liever in 1x voor een mooier resultaat + hij vind 1x onder het mes gaan beter.

Ivm herstel zou dit niet veel verschillen.

 

Ik heb de knoop dan doorgehakt en vandaag beslist en bevestigd dat het met de lifting word.

 

Ik hoop wel heel erg dat het gevoel in mijn tepels blijft *bloos*.

 

Vrijdag heb ik opnieuw een consultatie. Nu ik gekozen heb wat ik wil laten doen moet ik met foto's gaan om te tonen wat ik mooi vind. 

Ik heb een B en wil graag een mooie volle C (denk ik).

 

Spannend...

 

(ik zag ook al voor en na foto's verschijnen, ik ga eens op zoek hoe dit allemaal werkt!)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@MadameC
hahaha, nou dat valt wel mee hoor, je bent juist goed bezig.. alleen is er helaas nog niemand geweest die gereageerd heeft op je topic.
Ik zal daar ff wat verandering in brengen haha.

Wat fijn dat je al een datum gepland hebt!! En idd een goed idee van dr. Coenen om de lift en vergroting in 1 keer te doen. De meeste pc's doen dit tegelijkertijd en zo heb je maar 1 keer een herstel.. Prettiger voor jezelf :35: 

Als ik het goed begrijp, gaat hij alleen je tepel liften, dus krijg je geen ankerlitteken?

Het gevoel in de tepels komt in de meeste gevallen wel weer terug, maar kan wel veranderen, ook als je een bv krijgt op een andere manier.. Het is niet persé zo, dat als je via de tepel een prothese geplaatst krijgt, dat er dan minder gevoel terug komt, dan wanneer het via de borstplooi gaat.
Of je alle gevoel terug krijgt, is afwachten.. Daar kan ik helaas niet duidelijker over zijn :)

Ik zal je topictitel even aanpassen en je verhuizen naar de categorie borstlifting. Dan kun je al je updates in dit topic blijven vermelden zodat het overzichtelijk blijft voor jou en voor ons :)

Als je je eigen topic 'volgt' dan krijg je een melding als er iemand reageert op je topic. (dit kan boven of onder aan dit topic, afhankelijk of je via gsm of pc werkt)

Succes met aftellen!!! Je hoeft helemaal niet meer lang te wachten zo te zien!! :35: 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi, ok... bedankt!

 

Wel, ik krijg wel zo een litteken-streepje naar de zijkant toe ipv naar onder.

 

Ik zal een van de volgende dagen proberen een voor foto te nemen.

Ik heb al eens wat foto's bekeken en ik dacht dat ik altijd een C wou.

Maar de foto's die ik mooi vind blijken altijd een D (en zelfs een keer een E) te zijn.

Ik ben benieuwd naar wat er vrijdag beslist word!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben vorige week dinsdag geopereerd door dr. Coenen en tot nu toe ben ik heel tevreden! 

Ik heb mijn borsten (ook via de tepel) laten vergroten met 340cc, ze staan nu al heel mooi vind ik zelf hihi.

Ben heel blij dat ik voor dr. Coenen heb gekozen, hij weet duidelijk wat hij doet!

Ik had ook foto's meegenomen naar de consultatie en mijn borsten zijn nu bijna identiek aan die foto's haha.

Veel succes! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

13 uur geleden zei lvvvvv:

Ik ben vorige week dinsdag geopereerd door dr. Coenen en tot nu toe ben ik heel tevreden! 

Ik heb mijn borsten (ook via de tepel) laten vergroten met 340cc, ze staan nu al heel mooi vind ik zelf hihi.

Ben heel blij dat ik voor dr. Coenen heb gekozen, hij weet duidelijk wat hij doet!

Ik had ook foto's meegenomen naar de consultatie en mijn borsten zijn nu bijna identiek aan die foto's haha.

Veel succes! 

Oh wat leuk te lezen!!!! En mag ik vragen waarom er bij jou via de tepel gekozen is?

Hoe is het met de pijn verlopen? 

 

Welke cup zou je hebben nu?

 

Vele groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zelf voor de tepel gekozen. Weet zelf niet goed waarom, ik wou liever geen litteken onder mijn borstplooi (ookal valt dit totaal niet op als ik het op verschillende foto's hier zie).
De pijn valt heel goed mee! De eerste 3 dagen waren het pijnlijkst, daarna heb ik geen pijnstillers meer genomen! 

Nu ben ik 1 week po en voel ik in principe niets meer, enkel nog een beetje stijf 's morgens en ze voelen nog tamelijk hard aan, maar dat is normaal. Ik ben gisteren op controle geweest en het zag er heel goed uit, ik moet mijn sportbh maar 3 weken na operatie dragen! Dus nog maar 2 weken te gaan :) 

Ik zou nu ongeveer op een D-cup uitkomen denk ik (ik kom van een kleine B)! 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is mijn voor foto:

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

 

https://www.borstenforum.com/gallery/image/48163-mijn-foto-voor-de-operatie/

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

En deze neem ik mee als voorbeeld van modelletjes dat ik graag zou willen:

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit lijstje neem ik mee:

Als er complicaties zijn, wat zijn de meest voorkomende, komen er dan ook extra kosten? Wat is kapselcontractie, en wordt de tweede operatie dan vergoed? Er zit garantie op de prothesen, word een volgende operatie dan ook vergoed als er een lekkage is? Hoe voel je een lekkage of een probleem achteraf?

Kan ik daarna nog perfect gecontroleerd worden op borstkanker?

---------------------------------------------

Kan ik vroeg op de dag geopereerd worden?

Hoe gebeurd de operatie juist?

Hoe groot gaat men litteken ongeveer zijn? (ik wil niet dat mijn tepels te dicht tegen elkaar staan!)

Gaan mijn tepels alleen naar midden toe verplaatst worden of ook naar boven?

Worden de implantaten voor of achter de spier geplaatst. Ronde of anatomische implantaten en hoeveel cc voor een mooie C-D cup.

Krijg ik drains? Moet ik speciaal verband dragen, speciale bh, hoe lang…. Moet ik dit thuis verversen. Hoelang moeten de draadjes erin, verdwijnen die vanzelf?

Welke pijnstillers krijg ik, kan ik hierbij nog een ontstekingsremmer nemen of paracetamol indien nodig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 20 april 2017 om 10:26 zei MadameC:

Dan valt de pijn bij jou eigenlijk wel goed mee zo te lezen?

Ik zou zo wat hetzelfde willen van cup!

 

 

Ik ben ondertussen 10 dagen po en de pijn is over het algemeen goed meegevallen! 
Op dit moment heb ik zelfs geen pijn meer (mijn prothesen zijn achter de spier geplaatst trouwens).
Gisteren stiekem al enkele bikini's/bh's gepast en ik kom uit op 75D, exact wat ik wou dus! :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ondertussen ook nog op consultatie geweest.

Ik krijg ook achter de spier en tussen de 300 en de 350cc. 

 

Wauw, nu al passen, dan geneest het allemaal mooi waarschijnlijk!!!

 

Moest je snel weer op consultatie gaan erna? En moet je nu nog regelmatig terug?

 

Groetjes x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 24 april 2017 om 10:40 zei MadameC:

Ik ben ondertussen ook nog op consultatie geweest.

Ik krijg ook achter de spier en tussen de 300 en de 350cc. 

 

Wauw, nu al passen, dan geneest het allemaal mooi waarschijnlijk!!!

 

Moest je snel weer op consultatie gaan erna? En moet je nu nog regelmatig terug?

 

Groetjes x

Super, ongeveer hetzelfde als mij dus! 
Ja, ik ben gisteren zelfs al enkele bikini's en bh's gaan kopen!! 
En dr. Coenen zei zelf dat mijn resultaat heel mooi is! 
Ik ben 2 dagen na de operatie al op controle moeten gaan (mijn ouders konden geen andere dag die week), en 6 dagen na de operatie nog eens, omdat ik tamelijk veel zwelling had onder mijn borsten en hij wou zeker zijn dat de zwelling mooi was weggetrokken.
Nu moet ik nog 1 keer terug, ongeveer 4 weken na de operatie (8 mei), maar dit moest zelfs niet per sé.
Na de operatie komt hij kijken hoe het met je gaat en dan kan je een dag afspreken voor controle! 

 

Groetjes :) x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh spannend, dat is een dag voor mijn operatie!

 

jij bent alvast super aan het genieten zeker?

 

Wij gaan 7 weken na de operatie op vakantie. Dus ik hoop dat alles goed verloopt en dat ik ook snel bikini's kan passen!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei lvvvvv:

 

 

 

Wanneer heb je je nieuwe aanwinsten voor het eerst mogen/kunnen bekijken?

Meteen na de operatie? Of pas na enkele dagen op consult?

 

Want ik zie hier zo soms foto's van 1 dag na, 2 dagen na.... of zelfs van vlak na de operatie!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben zeker al aan het genieten! Nog een klein weekje en ik mag normale bh's dragen! 


En je kan ze na de operatie meteen wel langs boven een beetje zien als ze komen checken, maar niet in de spiegel ofzo. Dat kan sowieso ook wel, maar ik durfde mijn sportbh niet uitdoen de eerste dag haha, ik heb toen ik 2 dagen po was voor het eerst mijn borsten bekeken.

Maar het kan dus wel zeker, je moet niet wachten tot op consult :) 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden zei MadameC:

Waren ze in het ziekenhuis ook vriendelijk?

De zenuwen beginnen stilletjesaan te komen! 

 

En ben je misselijk geweest na de operatie? 

 

 

Sorry voor de vele vragen :)

Niet erg hoor haha :)
 

De mensen in het ziekenhuis waren allemaal heel vriendelijk, ik voelde me echt op mijn gemak en heb (tot mijn grote verbazing) zelfs geen zenuwen gehad op de dag van mijn operatie! 

 

Onmiddellijk na de operatie was ik superfit, zo goed als geen pijn, ik kon meteen rechtstaan, stappen, iets eten en drinken (na een uurtje krijg je water, en later ook nog een koekje). Ook naar de auto gaan ging zonder problemen. Maar toen we weer naar huis vertrokken ben ik heel misselijk geworden, misschien ook door de hobbels in de weg, super warm gekregen, beginnen zweten en overgegeven gedurende de hele rit :( 
Die misselijkheid is bij mij pas de dag na de operatie (heel laat 's avonds) overgegaan.. Was wel een domper.

De maagpijn was dus nog het ergste bij mij, de pijn van de operatie viel op zich heel goed mee toen.
Dit was mijn eerste operatie onder narcose, dus ik kan hier blijkbaar niet zo goed tegen... 

Neem zeker een emmertje/zakje mee voor onderweg naar huis! You never know... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 26-4-2017 om 14:51 zei lvvvvv:

Niet erg hoor haha :)
 

De mensen in het ziekenhuis waren allemaal heel vriendelijk, ik voelde me echt op mijn gemak en heb (tot mijn grote verbazing) zelfs geen zenuwen gehad op de dag van mijn operatie! 

 

Onmiddellijk na de operatie was ik superfit, zo goed als geen pijn, ik kon meteen rechtstaan, stappen, iets eten en drinken (na een uurtje krijg je water, en later ook nog een koekje). Ook naar de auto gaan ging zonder problemen. Maar toen we weer naar huis vertrokken ben ik heel misselijk geworden, misschien ook door de hobbels in de weg, super warm gekregen, beginnen zweten en overgegeven gedurende de hele rit :( 
Die misselijkheid is bij mij pas de dag na de operatie (heel laat 's avonds) overgegaan.. Was wel een domper.

De maagpijn was dus nog het ergste bij mij, de pijn van de operatie viel op zich heel goed mee toen.
Dit was mijn eerste operatie onder narcose, dus ik kan hier blijkbaar niet zo goed tegen... 

Neem zeker een emmertje/zakje mee voor onderweg naar huis! You never know... 

 

Wauw geen zenuwen op de dag zelf, hoe doe je dat??? Leg me dat eens uit ;)

 

Heb al gelezen dat er heel veel mensen misselijk zijn na de narcose. Dus ik vrees dat ik dat ook zal moeten ondergaan. En ik ben sowiso al vrij snel misselijke...

 

Nog 1 week te gaan #nerveus

 

Vandaag echo en mammo gehad. 

Alles gelukkig ok. Vond dat wel geen fijne ervaring eerlijk gezegd. Nuja, het is achter de rug! Nu mag deze week snel voorbij gaan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohja, nog een vraag!

 

Je krijgt een bh aan na de operatie. Hoelang hou je deze zelfde aan? (en doe je die dan soms uit om te wassen of hou je die echt enkele weken aan?)  En wat draag je daarna? Meteen gewone? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.