Ga naar inhoud

Klein B-tje : 17 augustus 2010 : Dr. Plovier : Beaucare


Gast Klein B-tje

Aanbevolen berichten

Gast Klein B-tje

Hallo allemaal,

Ik heb op 17 augustus een borstvergroting ondergaan bij Dr. Plovier (Beaucare). Ik was zelfs al voor de operatie op zoek gegaan naar een goede littekencreme.

Steeds kwam ik terecht bij biodermal littekencreme. Dus ben ik naar de apotheker gegaan om deze aan te schaffen. Nu blijkt dat biodermal niet meer verkrijgbaar is in België. Waarom? Ik heb echt geen idee. De apotheker raadde mij een creme aan van Laroche-Posay of van Louis Widmer (oogcontourcreme), maar die prijzen liggen wel een pak hoger dan de biodermal volgens de info die ik al vond. Ik heb er wel zelf geen probleem mee om daar iets meer geld aan te geven, tenslotte gaat het toch om een litteken dat we allemaal graag zo veel mogelijk zien vervagen ;-) maar toch. Het stoort me eigenlijk dat een creme waarover ik zoveel goeds lees niet meer verrkijgbaar is.

Daarom had ik graag jullie reacties gehad. Bestaan er Nederlandse sites waarbij je de biodermal creme kan bestellen en laten verzenden naar België? Of is die creme van Laroche-Posay zo goed? Of welke gebruiken jullie?

Groetjes,

Klein B-tje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Klein B-tje,

Welkom hier en gefeliciteerd met je operatie! :64:

Wat heb je gekregen en hoe is het geplaatst? En wat was je maat voorheen en wat wou je graag bekomen?

Wat littekencreme betreft, het hoeft niet altijd duur te zijn om goed te werken in mijn ervaring. De Kruitvat bio-oil schijnt ook heel goed te zijn en zelf heb ik dr. Vogel echinaforce creme gebruikt en m'n littekens zijn al heel mooi verbleekt. Je ziet ze al bijna niet meer na een half jaartje. Heb geen idee of je die biodermal creme online kan bestellen, daar kunnen de Nederlandse dames je misschien meer over vertellen.

Wens je een goed herstel, doe lekker rustig aan en laat je verwennen!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi..

Welkom hier en gefeliciteerd met je boobies!! :)

Ben je tevreden over je resultaat??

Hoe heb je ze geplaatst gekregen en welke maat zit je nu?

Heb je toevallig ook foto's??

Ik word dinsdag geopereerd bij Beaucare.. spannend dus...

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Klein B-tje!

Van harte gefeliciteerd! Je hebt ze :1bouncingboobs: !

Hierbij de link naar een online-drogist die producten ook naar Belgie levert.

http://www.drogisterij.net/Biodermal_litteken_creme/P/3044545

Ik heb zelf nog nooit bij hen besteld, maar wel over gehoord. Het is een van de grootste online-drogisterijen.

Daar kan je mss je cremetje bestellen, tijd heb je nog voordat je mag smeren.

Veel liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi klein B-tje,

hoe helen jouw littekens meestal of zijn dit je eerste? Ik heb 2x een keizersnede gehad en heb daar een hypertrofisch litteken aan overgehouden (rood en bobbelig), maar dat hoeft niet te betekenen dat ze onder mn borsten ook zo worden. Ik heb hele goede dingen gehoord en gelezen over "Dermatix", maar deze is ook wel erg prijzig, je verzekering vergoed het alleen als het je wordt voorgeschreven door je pc. Je kan het wel bestellen via internet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Klein B-tje

Hey Klein B-tje,

Welkom hier en gefeliciteerd met je operatie! :64:

Wat heb je gekregen en hoe is het geplaatst? En wat was je maat voorheen en wat wou je graag bekomen?

Wat littekencreme betreft, het hoeft niet altijd duur te zijn om goed te werken in mijn ervaring. De Kruitvat bio-oil schijnt ook heel goed te zijn en zelf heb ik dr. Vogel echinaforce creme gebruikt en m'n littekens zijn al heel mooi verbleekt. Je ziet ze al bijna niet meer na een half jaartje. Heb geen idee of je die biodermal creme online kan bestellen, daar kunnen de Nederlandse dames je misschien meer over vertellen.

Wens je een goed herstel, doe lekker rustig aan en laat je verwennen!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Klein B-tje

Hello allemaal,

Wel, ik heb ronde prothesen gehad achter de borstspier geplaatst (350 cc). Ik heb na mijn zwangerschap een uitgezakte 75B overgehouden waarbij ook geen volume meer bovenaan zat. Daarom wou ik een volle rechtopstaande boezem en terug volume bovenaan.

Op 't eerste zicht is dit gelukt! Natuurlijk moet alles zich nog zetten... Ik wou dus een volle C waardoor ik ook mooie kleedjes met spaghettibandjes kan kopen :rolleyes: . Ik volg het nu iedere dag op en neem regelmatig foto's maar ze geraken maar niet op de pc...grrr. 'k Zal aan mijn vriend zijn oren moeten trekken!

Bedankt Angelina voor het doorsturen van de link waarbij ik de creme kan bestellen.

@Timber, ik heb nog geen andere littekens gehad dus weet niet goed hoe deze zullen genezen, maar voor alles is natuurlijk een eerste keer.

Misschien moet ik de creme van Dr.Vogel eens nakijken of eens kijken naar die bio-oil van het Kruidvat. Ik zal er nog eens goed over nadenken...'k Heb nog effe tijd hé :blush: Dank je Eefje voor de tip.

Mii18, ik zal aan je denken dinsdag. Maar het is zo voorbij. Je zal waarschijnlijk wel zenuwen hebben, dat is compleet normaal hé. :1bouncingboobs: laat je niet alle dagen zetten hé! Veel succes alvast! Laat maar weten hoe het gegaan is.

De foto's hebben jullie dus nog te goed :66: .

Veel liefs

Wendy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Klein b-tje,

Ben benieuwd naar je foto's hoor, dat klinkt veelbelovend, 350 cc, zal je een mooie cup opleveren! Wordt leuk kleedjes te kunnen kopen die je vroeger liet liggen! :) Plaats je ook nog een operatieverslagje?

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Klein B-tje..

Bedankt!!!

Ja ben wel zenuwachtig, morgen is dat waarschijnlijk nog 100 x erger..

Maar gaat allemaal wel goedkomen.... ;)

Het is ook niet niks, ben ook nog nooit onder narcose geweest..

Hoe het is gegaan plaats ik in mijn topic bij operatieverslagen..

Liefss :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Klein B-tje

Hallo allemaal,

Ik heb inmiddels mijn borstvergrotingsoperatie precies een week achter de rug en vind nu de tijd om mijn operatieverslag te posten.

Een borstvergroting zat reeds lang in mijn hoofd. Mijn zoontje is ondertussen 3,5 jaar en ik ben ondertussen ook 100% zeker dat het bij 1 kindje blijft. Dit was voor mij belangrijk aangezien mijn borsten, hoe klein ze ook waren, bovenaan al hun volume kwijtgespeeld waren sinds mijn zwangerschap. Eind mei heb ik dan ook een consult vastgelegd bij Beaucare, dit na grondig onderzoek van hun website en Dr. Plovier's CV...

Het consult kunnen ze bij Beaucare wel verbeteren, objectief gezien dan, en toch heb ik direct een datum vastgelegd voor mijn operatie. Ik had er gewoon een goed gevoel bij, het is dichtbij (10 min rijden) en het thema borstvergrotingen zit al lang niet meer in zijn kinderschoenen, dus ik wou niet gaan shoppen en vergelijken als ik me er toch ok bij voelde.

17 augustus was dan de dag. Tevoren was ik nog even aan het twijfelen geweest. Ik had namelijk een 75B en was aan het twijfelen tss een C en een D-cup. Even een vriendin geraadpleegd die ook boobies heeft laten zetten en tot de conclusie gekomen dat ik gewoon wou dat ze opnieuw rechtop stonden en met een mooie vulling bovenaan, kortom een mooie, goed gevuld C-cup.

Ik moest om 12u bij Beaucare zijn. 'k Moet zeggen dat ik wel wat zenuwen had. Ook mocht ik 's morgends niks meer eten of drinken. Aangezien ik veel water drink, had ik hier toch wel wat problemen mee, maar goed. Mijn vriend en zoontje hebben mij gebracht en zijn dan terug naar huis gegaan. Ik werd opgehaald en naar de containers gebracht (ze zijn er namelijk serieus aan het werken!). Het was er zeer proper, want daar had ik toen ik dat hoorde wel wat schrik voor. Ik heb mij omgekleed en dr. Plovier ontmoet, een aangenaam man.

Dan heb ik even met de anesthesist gepraat en werd ik naar de operatiekamer geleid. Voor ik het wist lag ik in een diepe slaap verzonken. En toen ik terug wakker werd, voelde ik me wat zombie-achtig. Ik heb nog pijnstillers gekregen en een baxter. Dr. Plovier is dan opnieuw langs gekomen en zei me dat hij 350 cc had ingestoken en dat hij zelf ook zeer tevreden was met het resultaat.

Ik ben daar nog tot het laatst gebleven, 18u denk ik en heb dan naar mijn vriend gebeld om me te komen halen. 't Was toch niet ver. Toen ik thuis kwam heb ik onmiddellijk een tablet tramadol ingenomen en proberen iets te eten (zoals verpleegster had aangeraden). Dat ging maar niet veel. Heb me met kussens tegen mijn rug in de zetel gelegd en wat tv gekeken. En omstreeks 22u30 heb ik dan nog iets gegeten. Voor ik ben gaan slapen heb ik me nog een dafalgan van 1 gram genomen. De dag erna opnieuw tramadol in combinatie met dafalgan. 2 dagen erna mocht de steunbeha even uit om een douche te nemen. Wat heb ik daarvan genoten. Nu, zie ik elke dag wel een verschil...De spieren zijn nog wat stram maar het begint goed te gaan. Ik neem regelmatig foto's en zal ze nog publiceren. Volgende week dinsdag ga ik terug om de draadjes eruit te halen. Ik ben tot nu toe tevreden met het resultaat, alhoewel ik de foto's maar raar vind.

Groetjes,

Wendy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Wendy,

Wat leuk om te lezen. Bij mij is het vanzelfsprekend ongeveer hetzelfde verlopen haha:)

Ik ben nu 13PO en heb zo goed als nergens meer last van:D Ik ben erg benieuwd naar jouw foto's omdat ik hetzelfde heb als jou! 350cc!

Nog veel succes met je verdere herstel!

Liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Klein b-tje,

Leuk je verslagje te lezen! Ben benieuwd om het resultaat te zien, wat foto's betreft, die vertekenen toch vaak zodat het er inderdaad wat raar kan uitzien. Maar zal vast heel mooi zijn met 350cc!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Klein B-tje,

PROFICIAT MET JE :1boobs: !

Ik ben blij dat je de tijd gevonden hebt om even een verslagje te typen.

Volgende week ben ik aan de beurt bij Beaucare en aangezien we ongeveer dezelfde maat hebben (jij ondertussen niet meer natuurlijk :116: ) ben ik erg benieuwd naar je foto's.

Nog een fijn herstel gewenst!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.