Ga naar inhoud

Miss V : 28 oktober 2010 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

Het was verschrikkelijk vannacht!

Pijn pijn pijn!

Kon me niet gelegd krijgen, heb mijn vriend wel 6x wakker gemaakt.

Uiteindelijk in de zetel gaan liggen, rechtop. Zo heb ik wel kunnen slapen, maar in bed ging niet.

In de dag valt de pijn mee, enkel als je lange tijd stil ligt, wordt alles zo stijf.

Er is 520cc in gegaan, hoop op een prachtig mooi resultaat.

Keibenieuwd om morgen even te kijken !

Miss V

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 84
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Ja , die eerste nacht is vreselijk he :122: Ik slaap al een hele week half rechtop tegen een hele berg kussens en dan gaat het wel.

520cc gaat vast heel mooi zijn en vanaf nu gaat het iedere dag weer wat beter.

Veel liefs Nadja

:1big_boobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje 520!!! Dr Plovier is wel bezig met grote protheses de laatste tijd he? Leuk hoor, allemaal meiden met grote borsten dalijk!!!!

Vervelend dat je zo'n rotnacht hebt gehad, maar bedenk maar dat het vanaf nu alleen maar beter zal gaan!!!

Sterkte vandaag en laat je maar lekker verwennen!

Ben reuze benieuwd naar de mooie werkjes van de meester!!!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefelciteerd meid!

Wauw 520 cc dat word mooi hoor :D

Jammer dat het slapen stukken minder gaat, maar net wat je zegt als je rechtop probeert te slapen gaat het veel beter :7:

Rust lekker uit meid, ben benieuwd naar je foto'tjes

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

hi hi we hadden niet anders kunnen verwachten van dr plovier hé 520 cc :153:

Dan hoor ik nog bij de bravere met mijn 350 cc.

Ach hij weet heel goed wat hij doet want met de eerste consultatie ze hij ik ga voor 350 cc bij jou en toen zei ik nee nee is veel te groot doe maar maximum 300cc.

Wat ben ik blij dat hij toch zijn zin heeft gedaan, had zelfs nog iets groter mogen zijn maar zoals nu vind ik ze perfect (voor mij dan hé)!!

Veel succes met je herstel en het betert alleen maar...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meis..

Sorry dat ik nu pas reageer !!

Maar nog gefeliciteerd met je nieuwe boobs :43:

Enne 520 cc, wow.. :D welke cup maat ga je daar op uitkomen denk je?

Wens je een super herstel toe

laat je maar lekker verwennen

Liefs :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden,

gisteren het resultaat voor de eerste keer gezien. Moet zeggen dat het nog niet veel voorstelt eigenlijk.

Het is allemaal nog gezwollen, hard en blauw tussen mijn borsten.

Het deed wel reuzegoed om eens zonder dat 'harnas' rond te lopen.

Eens goed gedouched en mijn vriend heeft mijn haren gewassen.

Heb foto's getrokken, maar moet nog eens uitzoeken hoe ik ze hier op gezet krijg.

Heb nog enkele vragen:

1. hoe zit het nu met die kliniek-BH. Die moet ik nu 4 weken constant aanhouden? Enkel voor te douchen en uit te wassen even zonder?

2. Wat was weer het nut van die spannende riem daar bovenop? Voor de zwelling?

3. Mag je je borsten insmeren na het douchen met een olie ofzo?

4. Wat dragen jullie na die 4 weken? Een sport - BH (van hema )

5. Ik heb momenteel niet echt nog pijn, maar ik vernam van de apotheker dat die Ubuprofen ook ontstekingsremmend en ontzwellend werkt. Zou ik die dan toch nog best innemen?

Een heleboel vragen waar jullie vast het juiste antwoord op weten.

Merciekes alvast.

Miss V

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey MissV,

Wat fijn dat de pijn zo meevalt!!

lekker ook dat je gedouched hebt, lekker weer helemaal fris!

Ik kan je helaas geen zekere antwoorden op je vragen geven omdat ik nog moet maar zoals ik het van de anderen heb vernomen zou ik antwoorden:

1: ja

2: ja

3: ja

4: Ik zou zelf na die 4 weken nog 2 weken een sportbh dragen en daarna een gewone sexy bh. Je moet natuurlijk ook een sportbh aan op de momenten dat je kliniekbh in de was zit

5: ik zou het wel doen, maar ik ben niet zo moeilijk met medicijnen/pijnstillers innemen dus ik weet niet wat verstandig is, misschien de apotheek even bellen?

Ik ben benieuwd naar je foto's, is heel makkelijk hoor, staat bij de gallerij hoe je het moet doen.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Miss V!

Spannend dat je eindelijk je nieuwe boobs hebt kunnen zien! Begrijp dat ze er nu nog niet zo mooi uitzien, dat hebben we allemaal (gehad)! Er moet natuurlijk nog veel gebeuren. Geduld hebben en ze ziet het per dag mooier worden! ;)

Hierbij wat ik denk dat de juiste antwoorden zijn:

1. ja, als die je kliniek adviseert. Elk kliniek/pc geeft iets anders aan.

2. ja, denk het wel!

3. twijfel - er mag geen zeep, lotion ofzo bij je hechtingen komen, want dat vergroot de kans op infectie. Ik durf het dus echt niet (ben ook een schijterd, hoor). pas nadat alles dicht is zou ik gaan smeren.

4. ja of nee. Het verschilt per persoon. Niet iedereen voelt zich 'klaar' voor een beugel-BH, dus blijven nog een sport-BH gebruiken.

5. denk het wel. Ik nam zelf paracetamol, omdat dit door mijn kliniek was voorgeschreven. Check met je apotheker of beter zelfs, met je kliniek.

Volgens mij als je in je profiel bent, daar ergens kun je een album aanmaken. Ben beniewd om je foto's te zien! En denk eraan, geduld!! Het komt allemaal zeker goed! ;)

liefs,

marie xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden,

gisteren het resultaat voor de eerste keer gezien. Moet zeggen dat het nog niet veel voorstelt eigenlijk.

Het is allemaal nog gezwollen, hard en blauw tussen mijn borsten.

Het deed wel reuzegoed om eens zonder dat 'harnas' rond te lopen.

Eens goed gedouched en mijn vriend heeft mijn haren gewassen.

Heb foto's getrokken, maar moet nog eens uitzoeken hoe ik ze hier op gezet krijg.

Heb nog enkele vragen:

1. hoe zit het nu met die kliniek-BH. Die moet ik nu 4 weken constant aanhouden? Enkel voor te douchen en uit te wassen even zonder?

2. Wat was weer het nut van die spannende riem daar bovenop? Voor de zwelling?

3. Mag je je borsten insmeren na het douchen met een olie ofzo?

4. Wat dragen jullie na die 4 weken? Een sport - BH (van hema )

5. Ik heb momenteel niet echt nog pijn, maar ik vernam van de apotheker dat die Ubuprofen ook ontstekingsremmend en ontzwellend werkt. Zou ik die dan toch nog best innemen?

Een heleboel vragen waar jullie vast het juiste antwoord op weten.

Merciekes alvast.

Miss V

Hey Miss V

Die steunbeha moet je echt 4 weken aanhouden hoor , is heel belangrijk.Je mag hem na 48u inderdaad even uitdoen om een snelle douche en om even uit te wassen.

Waarvoor die riem is , dat weet ik niet meer.

Hum olie smeren op die borsten , dat weet ik niet , misschien kan je dat even aan Moontje vragen.Ik zou dat niet doen maar ik ben dan ook een "bangepoeperd"hihi.

Ibuprofen werkt inderdaad ontzwellend en ontstekingsremmend , zou ik zeker innemen hoor.

Goed dat het al heel goed met je gaat ondertussen :35: en laat je maar eens goed verwennen thuis :)

Kijk uit naar je foto's

Veel liefs :1big_boobs:

Nadja

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Miss V,

Heb je nog niet gefeliciteerd, dus bij deze! :64:

Lekker hé, als je weer kunt douchen, knap je echt van op hé! De vorm komt wel hoor, in het begin staat alles strak en gezwollen, maar week na week zie je er meer vorm in komen, wordt vast heel mooi met die 520 cc!

Je mag je borsten zeker met een olie insmeren, enkel uit de buurt van je littekens blijven. Helpt ook je arme huidje, door het oprekken komen er allemaal microbarstjes in je huid en dat kan gaan jeuken, dan is een heerlijke olie wel zo lekker.

Je foto's kun je uploaden hier, gewoon bovenaan op galerij klikken en dan kun je daar een nieuw album aanmaken of je kunt op een externe site je foto's plaatsen, mijnalbum.nl bijvoorbeeld en hier vind je meer info hoe je dat doet en hoe je je album beveiligd met een ww, mocht je dat liever hebben.

Succes met je herstel!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks voor de antwoorden, wist wel dat ik hier alles te weten zou komen.

Heb een voor en na fotootje geplaatst in de galerij. Toch een beetje raar om zo'n foto op het net te zetten. Mijn vriend weet het eigenlijk niet.

Ben net uit de douche, moet zeggen tegen gisteren is het een :1big_boobs: groooooooooot :1big_boobs: verschil. Ze hebben al een mooie vorm, zie het zeker goed komen.

Groetjes aan iedereen, voel me zo happy :126: :126: :126:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb net even je foto bekeken. Het ziet er allemaal nog strak en hard uit... maar let op over een paar dagen!! Dan gaat het indalen en echt vorm krijgen. Het gaat echt mooi worden!! Na 5 dagen ofzo merkte ik zelf meer verschil en elke dag lijkt het wel mooier te worden, dus let maar op! :126:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden,

gisteren het resultaat voor de eerste keer gezien. Moet zeggen dat het nog niet veel voorstelt eigenlijk.

Het is allemaal nog gezwollen, hard en blauw tussen mijn borsten.

Het deed wel reuzegoed om eens zonder dat 'harnas' rond te lopen.

Eens goed gedouched en mijn vriend heeft mijn haren gewassen.

Heb foto's getrokken, maar moet nog eens uitzoeken hoe ik ze hier op gezet krijg.

Heb nog enkele vragen:

1. hoe zit het nu met die kliniek-BH. Die moet ik nu 4 weken constant aanhouden? Enkel voor te douchen en uit te wassen even zonder?

2. Wat was weer het nut van die spannende riem daar bovenop? Voor de zwelling?

3. Mag je je borsten insmeren na het douchen met een olie ofzo?

4. Wat dragen jullie na die 4 weken? Een sport - BH (van hema )

5. Ik heb momenteel niet echt nog pijn, maar ik vernam van de apotheker dat die Ubuprofen ook ontstekingsremmend en ontzwellend werkt. Zou ik die dan toch nog best innemen?

Een heleboel vragen waar jullie vast het juiste antwoord op weten.

Merciekes alvast.

Miss V

1. Die kliniek bh moet je elke dag en nacht aanhouden, enkel uit doen om te douchen!

2. Die band is volgens mij voor het indalen van je boobs..

3. Olie mag wel, maar oppassen voor je wondjes!

4. Ik heb die kliniek bh 6 weken gedragen, maar je kunt na die 4 weken ook sport bh dragen.

5. ik zou inderdaad wel iets innemen want het werkt ontstekingsremmend..

Hoe gaat het verder met je meis?

Ben blij dat je weinig pijn hebt..!! :)

Welke cupmaat denk je nu uit te komen? wat heb je gevraagd aan dr.Plovier?

Liefs :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@mii18

Het gaat kei goed met me, misschien wel te goed, want ik denk dat ik wat veel hooi op mijn vork neem. We zijn net een half uurtje gaan wandelen, en dat ging zonder veel problemen. Heb eigenlijk niets pijn meer.

Had aan Plovier een grote C of kleine D gevraagd. En dan natuurlijk een aantal foto's laten zien met wat ik wel en niet mooi vond.

@ marie

inderdaad vandaag was al een groot verschil met gisteren. Hopelijk evolueert het zo verder

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw meid wat fijn dat het zo goed gaat :136:

Hihi wauw al gewandeld? Hihi dat kon ik nog niet zo snel :blush:

Had je trouwens mij laatste pbtje nog gehad? dat je de foto's mocht meenemen?

Hihi je hebt er nu alleen niks meer aan, denk dat ie niet goed is aangekomen :P

En inderdaad zeker 4 weken dag en nacht bh aan hoor!! Niet vergeten ;)

Heel veel beterschap verder meid! Over een paar daagjes is het een wereld van verschil :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey..

Die band aan je bh van de kliniek gaat er voor zorgen dat ze gaan dalen.

Dr plovier heeft tegen mij gezegd 4 weken die stomme bh, daarna mag je gewne bh. Maar lees hier van vele anderen die de bh toch wat langer aanhouden. Ik ben me al zo n sportbh van de hema gaan halen voor als ik mn andere bh moet wassen.

Wat goed dat het zo goed met je gaat !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als Plovier tegen mij zegt 4 weken dan ga ik hem ECHT geen dag langer dragen dat weet ik nu al. Ik weet nu al dat ik me er echt toe moet gaan zetten om die 4 weken vol te krijgen want ik hou me normaal niet zo aan dat soort regels. ik denk altijd maar: Ze nemen echt de uiterste tijd dus een week eerder kan ook wel. Maar ja, dit is toch wel heel belangrijk dus ik ga echt mn uiterste best doen om het 4 weken vol te houden.

En nu vooral dat de Bergman kliniek zei dat je hem 2 weken aan moet houden.....maar nogmaals, die 4 weken ga ik volmaken ;)

(haha als je het maar vaak genoeg tegen jezelf zeg dan ga je het nog geloven ook :P )

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.