Ga naar inhoud

Timber :16 augustus 2010 : Dr. van Adrichem : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, ik ben Timber (ja dus niet echt he, maar op google kun je alles vinden over iedereen dus daar ben ik n beetje voorzichtig mee geworden), 30 jaar, moeder van 2 dochters (1 van 5 jaar en 1 van 6 maanden) en werkzaam binnen een BSO/sportschool.

Op 16-8-2010 heb ik een BV ondergaan bij dr v. Adrichem in de Velthuiskliniek in Rotterdam, van een A naar een C-cup met 275cc rond voor de spier.

Ik hoop hier ervaringen te kunnen delen en vergelijken en toch n beetje mn ei kwijt te kunnen, want ook al vind ik het zelf geen taboe, toch merk ik om me heen dat er niet zo makkelijk over gepraat wordt.

groetjes Timber

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 96
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hallo allemaal,

heb me zojuist kort voorgesteld in de voorsteltopic en nu hier maar mn eigen topic aangemaakt anders ga ik me veel te veel bemoeien in andere topics :141:

Inmiddels 3 dagen post-op en voel me best goed! Wel wat pijnscheuten, voornamelijk links, maar dat kan ook zijn omdat ik daar ook aan een ingetrokken tepel geholpen ben, dus die ligt net wat meer in de kreukels. Vanochtend heeeeel even mn sport bh uitgedaan en heeeeeel snel weer aangetrokken want jee, wat komt er ineens een gewicht op te hangen als die uit is, komt misschien ook dat ik nog zo zwaar ingetaped ben en dat dat de boel naar beneden trekt. En ben zowaar 3 kilo aangekomen haha, dat zal wel gedeeltelijk tape en wondvocht zijn, maar ik schrok er wel van! :blink:

Ik hoop dat ik vandaag voor het eerst mn oudste dochter weer kan ophalen van school, het is maar 10 minuten lopen maar toch...en dit weekend wordt het mooi weer aaaargh, ik wil naar het strand!! Maar dat gaat vast niet he, vanwege warmtestuwing denk ik. :124:

Nou, voor iedereen die nog onder het mes moet, succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Timber,

Welkom hier! :D

Heb je twee topics samengevoegd, als je operatie al achter de rug is kun je je gewoon bij de operatieverslagen voorstellen, dan hoef je geen twee maal hetzelfde verhaal te vertellen. :7:

Gefeliciteerd!!! :1bouncingboobs: Heel herkenbaar hoor, snel weer die bh aan, is toch een ander gevoel hé, maar went snel hoor, straks voel je daar niets meer van hihi! Rust nog goed uit en laat je lekker verwennen! Wens je een voorspoedig herstel!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt Eefje!

Ik baal eigenlijk een beetje: dit weekend wordt er super mooi weer voorspeld en nou was ik echt niet van plan om te gaan bakken, maar de verpleegkundige raadde me af om uberhaupt de zon in te gaan, hoe is dat bij jullie? Ik wil gewoon lekker naar buiten en van het mooie weer genieten, maar kan dat echt kwaad??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Timber,

Welkom en gefeliciteerd!!! :1bouncingboobs:

Ik was ook 2 kilo aangekomen na de operatie hahaha. Ik schrok me kapot, maar na 2 dagen was het er af.

Ik moet wel zeggen dat de 2 kilo er ook weer aan is gekomen, omdat ik mij onwijs heb verveeld en daardoor veel ben gaan eten :69:

Maar wat je zei over dat het geen taboe is, maar dat er in je omgeving niet echt over wordt gepraat. Bedoel je daar dan ook mee dat mensen er negatief over zijn? Of dat dan weer niet?

Liefs Isabella

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh en by the way: toen ik net geopereerd was toen waren er ook nog een paar zonnige daagjes. Ik meot zeggen dat mijn borsten toen niet fijn aanvoelden als ik in het zonnetje zat. Er stond dat een enorme druk (ik denk de warmte stuwing die je al noemde!)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, mensen zijn niet zozeer negatief als dat ze het gewoon een 'raar' onderwerp vinden, want het zijn 'borsten', ik weet ook niet zo goed hoe ik het uit moet leggen, ik schaam me er niet voor, maar merkte wel dat er op mn werk veel grapjes over gemaakt werden en dat zal voorlopig nog wel zo blijven, en dan voornamelijk door mannen. En de vrouwen, tja....ze vinden het ergens wel interessant maar bij heel veel komt het gewoon niet eens in hen op om wat te laten doen, niet snijden in een gezond lichaam zeg maar...dus echt inlevingsvermogen hoef je niet te verwachten, het staat gewoon te ver van hun bed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach ja...mannen... :rolleyes: Het blijven altijd kleine kindertjes heh hahaha

Ja, ik snap wel wat je bedoelt met die vrouwen. Sommige vrouwen kunnen zich inderdaad niet inleven in een ander en sommige vrouwen zijn inderdaad te bang om in een gezond lichaam te snijden.

Maar ik zeg je ook wel eerlijk dat je ervan uit mag gaan dat er altijd een paar tussen zitten die het je misgunnen.

Ze zeggen ik zou nooit in een gezond lichaam laten snijden, maar stiekem zijn ze jaloers omdat zij stiekem ook wel iets zouden willen laten doen, maar er geen geld voor hebben of ze hebben het lef niet!

Niks van aantrekken, als de echte belangrijke mensen in je leven maar achter je staan! :116:

Liefs Isabella

Link naar reactie
Delen op andere sites

Okee, vandaag de kliniek maar even bellen, want gisteren maakte ik een verkeerde beweging en sindsdien doet mn linkerkant pijn, lijkt wel een soort tijgerbalsemgevoel, echt heel vervelend, maak me zorgen dar er een hechting los of geinfecteerd is, maar door dat meters dikke verband kan ik niks zien!!! :84:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zit hier grotendeels tegen mezelf te kletsen, maar what the hell: ik heb zelf het verband eraf mogen halen!! :63:

En wat ik zag viel niet tegen: nog wel wat strak gespannen, maar amper beurse plekken en mn tepels op best een goede hoogte, ik denk alleen niet dat mn ingetrokken tepel verholpen is, maar daar kan ik wel mee leven! Ze lijken niet te groot en niet te klein, ik ben eigenlijk heel opgelucht! :67:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Valt wel mee moet zeggen, heb me voor de ergere voorbereid. Op dit moment wat branderige gevoel na het afhalen van de tape, maar voor de rest mag ik niet klagen. Jij zei dat je ook zo'n gevoel had, gelukkig ben niet de enige, het is dus normaal :rolleyes: Wat fijn dat je dit soort dingen hier op het forum met de anderen kan bespreken, dit stelt enorm gerust en geeft veel steun.

Wat betreft de maat weet ik nog niet wat het gaat worden, ik heb nu 70C sportbeha aan, maar denk dat als de zwelling weg is dan hou ik een volle B over. Daarmee ben ik supertevreden, want voorheen had ik bijna niets.

Link naar reactie
Delen op andere sites

O ja, je vraag of het zonnen kwaad kan. Ik heb voor de operatie aan mijn verpleegkundige van de Bergman kliniek deze vraag gesteld : wanneer zonnen, sauna of zonnebank weer mag. Ze zei dat ik toch 6 weken moest wachten in verband met de genezing van de littekens. Het blijkt dat de warmte en uv-licht maken littekenweefsel dikker en kunnen deze zelfs verkleuren, en dit wil je niet, echt zonde.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelfs na de 6 weken moet je je littekens tegen de zon blijven beschermen, zeker het eerste jaar, anders kunnen ze inderdaad verkleuren.

@Timber, hoe is het nu met je pijnlijke linkerkant, je hebt toch de kliniek gebeld, wat hebben ze gezegd? Fijn dat je tape eraf is, en blij te lezen dat het resultaat je bevalt! Wordt inderdaad alleen maar mooier! :136: Goed herstel nog!

Link naar reactie
Delen op andere sites

De linkerkant is nog steeds gevoelig, het litteken brand en trekt, maar dat zal er wel bij horen. Wel vind ik het onwijs eng om mn bh uit te doen (tja, moet m toch eens wassen he), dan trek ik gelijk krom en dan heb ik het gevoel dat ze zo van borstkas afvallen, hadden jullie dat nou ook? In mn sportbh voelen ze comfortabel, maar gaat ie uit dan verbaas ik me over de hoeveelheid zwaartekracht en kan ik ineens níks meer, alleen maar voorzichtig vooruit schuifelen.

De verpleegkundige zei overigens dat ik het verband er af mocht halen als het irriteerde en als ik dan wat afwijkends zou constateren, ik het nog even moest melden. Maar het was niet extreem beurs of rood dus ik wacht rustig dinsdag af.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Same hier, helemaal herkenbaar. Ik het begin had ik zo'n hekel aan strakke beha en de band. Maar nu zijn ze mijn beste vrienden geworden, ze voelen lekker veilig en comfortabel. Gisteren heb de band in de was gegooid, en kon niet wachten tot de wasmachine klaar was zo graag wilde ik hem terug. Gek is dat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Timber!

Wow, wat zijn je borsten toch mooi zeg! :1bouncingboobs:

Past perfect bij je strakke lichaam. Heel netjes en natuurlijk geworden. Kzou helemaal niet zeggen dat je slechts 6 dagen po, zo ziet het al goed uit.

Ze zijn al mooi op hun plek gekomen, wss doordat je ze op de spier hebt. Want die van mij moeten natuurlijk nog iets zakken, ik heb ze dual-plane gekregen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel! Ik ben ergens ook al wel heel tevreden, maar op 1 of andere manier durf ik toch nog niet 'te vroeg' te juichen, het voelt zo gek om ineens heel trots te zijn op je borsten als je er jaren ontevreden over bent geweest...

Jij had al wel onder de douche gestaan he, dat durf ik nog net niet aan, misschien na de check-up van dinsdag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankje Eefje!

Vandaag weer voor het eerst mn oudste naar school gebracht, dit ging niet zonder slag of stoot: eerst gooit ze een beker yoghi om waardoor ik dus al vroeg stond te boenen en daarna moesten we door de storm en de regen naar school toe lopen, ik ben er nog steeds bezweet van. Ik hoop niet dat ik hier later op de dag nog last van ga krijgen, het is ineens wel heel veel om helemaal zelf te doen maar mn man kon niet langer vrij krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En nog 2 dingen gedaan wat eigenlijk niet had gemogen: mn schommelbank waaide vanmiddag bijna weg, dus ik moest het doek er vanaf halen en moest hiervoor ver boven mn hoofd reiken. Ook nog even langs mn werk geweest met de kleine en haar met kinderwagen en al de trap opgetild, wel met hulp van een collega, maar toch :83:

Ben dr niet trots op maar jee wat is dat moeilijk om niet teveel van jezelf te vragen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey timber,

Ik heb dit forum net pas ontdekt, maar ik ben ook sinds 17 aug in bezit van een paar mooie boobs.

Bij mij hebben ze links 255cc en rechts 275cc op de spier geplaatst. Ik ben alleen niet ingetapt, alleen meteen een sportbh.

Ik herken veel van jou verhaal. Het enige waar ik op dit moment last van heb is dat de wond erg jeukt. Maar dat zal er wel bij horen

Verder is de pijn me erg meegevallen. Het is een beetje te vergelijken met de stuwing toen ik borstvoeding gaf.

Morgen moet ik op controle komen, ben benieuwd

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.