Ga naar inhoud

Fruitella : 15 juli 2010 : Dr. Laban : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

Hi allemaal!

Ik ben overgekomen van een ander forum. Ik ben 15 Juli geopereerd in de Bergmankliniek door Laban. Dual plane 200cc is het geworden! Ik had een A cup en nu heb ik een volle B kleine C. Gisteren heb ik wat BH's gepast en dat was me toch eens moelijk..Mijn onderwijdte is 68 en bovenwijdte is voorlopig ongeveer 84. De B 70 is veel en veel te klein. De B75 in meerdere gevallen ook. En zelfs de C70 was eigenlijk ook niet helemaal de goede maat in de meeste gevallen...De D70 was veel te groot. Nah ja ik hoop dat als ze helemaal soepel zijn dat het makkelijker is om de goede maat te pakken te krijgen.

Het herstel gaat helemaal voorspoedigen en mijn borsten worden met de dag mooier. Rechts is al een heel eind ingedaald. Links was vanaf de operatie een stuk meer gezwollen en die is langdurig nog wat gezwollen geweest. Er is nu nog een hele kleine fractie zwelling over. Hij loopt nog wat achter met indalen, maar de laatste dagen zie ik ook de linker iedere dag mooier worden. Ik ging voor de natural look en als het zo door gaat, dan denk ik dat je al heel binnenkort niet eens mee ziet dat ik een boobjob gehad heb. Ik vind het echt heel mooi gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Fruitella,

Welkom hier! :D

Alsnog gefeliciteerd!!! :64: Al ben je al bijna een maandje po hihi, nog 2 weekjes en je basisherstel zit er al op. Ik heb ook 200 cc gehad, wel op de spier. Bij mij werden ze pas wat soepeler na 7 weken :o , dacht dat het nooit meer ging komen! Maar nu zijn ze al veel zachter en bewegen ze al mooi mee. Komt wel goed met die bh-maten.

Heb je ook een album? Ben wel benieuwd hoe jouw natuurlijk look eruit ziet! Zal je ook mijn ww even sturen.

Nog veel lees- en postplezier hier op het 'gezellige' borstenforum!

Liefs, :54:

PS: ik pas je titel een klein beetje aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben gewend geraakt aan het idee om foto's op internet te zetten ondertusse. Ik zal dus een dezer dagen een album aanmaken. Hoe doe ik dat alleen??

Wat leuk dat jij ook 200cc hebt gekregen!

groetjes Fruitella!

Hier vind je een uitgebreide uitleg hoe je een album aanmaakt en ook beveiligd met een ww!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meisje,

Ja zie dat je ook een topic hebt!

Leuk dat je hier bent, gaat toch een stuk sneller he :D

Ben ook heel benieuwd naar je foto's zou ik ze eens mogen zien?

O ja die bh maten.. Heb 2 bh's in D en nu eentje besteld en die is veel te klein :o..

Maar meid probeer 75 C eens?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

heee fruitella, jij ook maar de overstap gemaakt, how come?

leuk dat je erbij komt hier

Hey!!

Ja, op t andere forum ging het zo traag en werden vragen zo vaak niet beantwoord. Daar heb ik geen geduld voor.

Hier alles prima! Ik geniet iedere dag meer van mijn borsten. Ik ging gisteren even winkelen en ik moet er op letten dat ik niet de hele tijd in de ruiten naar mijn contouren ga staren...LOL

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meisje,

Ja zie dat je ook een topic hebt!

Leuk dat je hier bent, gaat toch een stuk sneller he :D

Ben ook heel benieuwd naar je foto's zou ik ze eens mogen zien?

O ja die bh maten.. Heb 2 bh's in D en nu eentje besteld en die is veel te klein :o..

Maar meid probeer 75 C eens?

Liefs

De 75 C was niet eens in mij opgekomen! Dat probeer ik de volgende keer. Het zou zo raar zijn aangezien mijn omvang echt 68 is. Maar goed, gisteren was ik in een Calvin Klein winkel en heb dat merk bh's gepast. Nou, 75B was qua cup absoluut te klein. En 70 C was soort van ok. Maar zat zeker niet mooi of lekker genoeg om te kopen. Ik heb ook maar twee modellen gepast hoor, de winkel ging bijna sluiten. Zucht!! Dacht ik even dat het makkelijker zou worden om bh's te kopen na de boobjob...Niet dus..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed gedaan hoor! :35:^_^

Ben eens gaan spieken naar je picjes, ziet er heel goed uit! :wub: Staat mooi in verhouding tot je lichaam, ze zijn inderdaad al mooi ingedaald, je hebt als ik het goed heb ronde gekregen niet? Is echt heel mooi hoor! Geniet ervan meid!

Liefs, :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw meisje ziet er echt heel natuurlijk uit :136:

Mooi gedaan hoor!

Je mag er echt heel trots op zijn :D

Nog maar 1 weekje en dan lekker normale bh's aan :D

Dank je! Jaaah nog een week moeten we!! Laat ik eerst passende bh's vinden....Ik ga volgende week eens echt uitgebreid zoeken en passen. En niet zo vlug vlug!

Bizar he hoe natuurlijk ze er al na een maand uit kunnen zien. Ik ben er ook verbaasd van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed gedaan hoor! :35:^_^

Ben eens gaan spieken naar je picjes, ziet er heel goed uit! :wub: Staat mooi in verhouding tot je lichaam, ze zijn inderdaad al mooi ingedaald, je hebt als ik het goed heb ronde gekregen niet? Is echt heel mooi hoor! Geniet ervan meid!

Liefs, :116:

O, en ja ik heb ronde van eurosilicone. Medium profile 200cc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jippie!!!!!!!!!!!!! Vandaag 5 weken post op!! Alles gaat helemaal naar wens. Rechts is al een heel eind ingedaald, links is pas recent begonnen met de tocht naar beneden!! Ze zijn op het moment dus een fractie ongelijk. Links is ook mijn beter bespierde kant. Je kan ook nog iets zien dat links de prothese nog ietsjes meer dan rechts naar buiten toe gedrukt wordt. De linker borst moet nog een fractie meer naar binnen en beneden toe komen. Ik denk dat het iets langer duurt voordat de spier het daar opgeeft! Beiden worden met de dag soepeler!

Ik had iets heel grappigs vanochtend. Er kwam snel een vriendin langs om wat af te geven en ik liet haar snel op de camera een foto zien. 'Ja, en nu dan de foto's van na de boobjob'. Uhm zei ik, dat was een foto van erna. Ze kon gewoon niet geloven dat het na 5 weken er zo natuurlijk uit kon zien. Ja, zei ik ,als ze er zo van mijzelf al uit hadden gezien, was de boobjob natuurlijk nooit nodig geweest...!! Zij had echt een beeld van halve sinaasappelen op de borstkas bij nep borsten. Ze kon er echt niet over uit.

Over een week is het feest!! BH's moet ik nog kopen, dat ga ik volgende week eens uitgebreid doen. Ik heb nl sinds vanochtend het idee dat de borsten ook een fractie meer naar voren projecteren. Morgen nog eens goed kijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja gefeliciteerd meid!

Hihi wat je beschrijft heb ik ook allemaal :D

Links is de afgelopen 2 dagen snel gegaan! Maar ik merk ook dat ze nog wel een beetje naar buiten komen, de spier is aan beiden kanten nog steeds niet helemaal soepel ^_^

Volgende week bh's!!! :D

Ik ga vanmiddag weer even shoppen hihi :P

Hihi gek is dat he! Wel leuk dat ze heel natuurlijk zijn en dat je vriendin het niet eens opmerkte :P

Ik vind ze ook prachtig!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

..Ik ben echt stomverbaasd..Maar ik ben vandaag naar de Sapph afdeling van de V&D gegaan en heb me laten helpen. Je gaat nooit geloven wat voor maat ik heb..70D gewoon....Hoe het nu kan, is onduidelijk. Maar van Sapph is de 70C gewoon te klein...de 70D zit echt goed. Je ziet nog wel dat mijn borsten wat hoog zitten en in moeten dalen. Maar het is echt de goede maat...Ik kwam van een 75A en soms 70B en ben met 200cc naar een kleine 70D gegaan....Bizar toch..En ze ogen echt als een volle B...Ik kan er niet over uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.