Ga naar inhoud

Cheryl : 23 augustus 2010 : Dr. Laban : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

Ik zal mij even voorstellen: ik ben Cheryl, 25 jaar en gelukkig getrouwd en moeder van 2 kindjes!

Na maanden spieken op dit forum, foto's bekijken etc, nu zelf dan maar een bericht plaatsen. Over minder dan 2 weken is het eindelijk zover, ik krijg een borstvergroting!

Dr Laban neemt als uitgangspunt 325-350 cc op de spier. Ik vertelde hem dat ik graag een grote C cup wil, maar nu er een aantal maanden verstreken zijn (en een aantal vriendinnen inmiddels ook een bezoekje aan de Bergmankliniek hebben gehad) zou ik een D cup zeker niet erg vinden ;-).

Ik had even onzekerheid over het op de spier plaatsen (wou eerst dualplane), maar die is helemaal weggenomen. Als de borst wat laag staat (zoals bij mij blijkbaar), dan krijg je een zogenaamde dubbel bubbel deformiteit vertelde hij. Ik heb geen idee wat dat precies inhoudt, hij kon dat ook moeilijk uitleggen via de mail, maar hij zou het op de operatiedag laten zien. Weet iemand hier meer over? Daarbij waren mijn borstspieren zwaar ontwikkeld (wat een raar compliment!) waardoor de protheses bij dualplane door die spieren van hun plaats gedrukt konden worden.

Dus dat is geaccepteerd, daar heb ik geen twijfels over. Eigenlijk heb ik vertrouwen in het eindresultaat. Mijn onzekerheid bestaat momenteel voornamelijk om mijn kinderen. Heb er 2 (meisje van 5 en jongen van 1) en het feit dat ik m'n kleine mannetje niet kan tillen..

En het idee dat ik de operatie niet overleef speelt de laatste tijd ook een beetje door m'n hoofd... Zit mezelf een beetje gek te maken denk ik.

Nog tips?

Zet m'n verslag straks trouwens in dit topic! Hebben anderen nog ervaringen met dr Laban?

Groet, Cheryl

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom,

Double bubble komt niet doordat je borst laag staat (hij bedoeld denk eerder hangen?)

Het komt namelijk doordat als je een slappe huid heb en wat ruim in het vel zit er de kans bestaat dat in der loop der tijd je borstspier de prothese vast houd en je eigen huid daar dus overheen gaat hangen= 4 borsten ;)

Dit komt trouwens veel meer voor met een achter de spier dan dual.

Daarom kan je beter een hele slappe huid niet achter de spier doen.

Ook met het aanspannen is het vooral achter de spier maar als je erg veel sport kan het inderdaad ook met dual.

Daarom is voor de spier in jou geval geen verkeerde keuze ;)

Hoe zwaar is je kindje van 1?

En ja ik had de dezelfde problemen, heb er ook eentje van 14 kilo (1.5 jaar) en was bang dat ik niet wakker zou worden uit de narcose, viel achteraf allemaal hartstikke mee natuurlijk :)

Verder zijn er hier meer mensen door hem geopereerd.

Succes met alles :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Butterfly, 4 borsten... euhmm nee daar zit ik niet op te wachten! Haha :blush: Slap... ja na 2 kinderen is het zeker niet meer wat het was (al heb ik nooit heel veel gehad, zit nu op een 75B (met moeite!). Zoontje is 11 kilo. Is het zo dat je voor plaatsing voor de spier makkelijker/sneller weer kan/gaat tillen? Of moet het voor het inkapselen bij alle methodes gewoon echt 6 weken niet tillen? Dat wakker worden uit narcose herken ik zo! :wacko:. Daarbij heeft mijn opa een soort van narcose allergie die erfelijk bepaald is waardoor het allemaal extra spannend wordt. Maar alles is uitgebreid getest, ik ben kerngezond, maar laat mij in mn hoofd niet los!

Ps, heb vandaag gebeld. Ga volgende week nog even langs. Wil toch nog iets groter passen... Ik blijf dat moeilijk vinden hoor, wil ze zo groot mogelijk maar wel passend bij mijn lichaam. Weeg 65 kg en ben 1.78 lang. Normaal postuur dus.

@ Angel22 en Dameblanch fijn dat jullie goede ervaringen hebben! Qua persoon is het inderdaad een rustige man. Hadden jullie trouwens ook gepast met prothesen? Ik heb geen kipfilets gezien en geen hesje! Hij hield de 325cc gewoon onder mijn truitje vast. Heb eigenlijk ook niet kleiner en groter gepast en aangezien ik nu toch twijfels heb (en het toch MEGA veel geld kost) ga ik dus nog even langs met manlief!

Thnx voor jullie reacties!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Let wel op hoe zwaarder je prothese in je al slappe huid (zeker voor de spier) hoe sneller ze weer gaan hangen ;)

325 cc zou je zeker op een D cup uit kunnen komen hoor.

11 kilo is op het randje, je mag tot 10 kilo tillen.

Met een voor de spier lijkt het al snel of je alles weer kan alleen mag het dan nog niet.

Das een beetje het moeilijke ;)

Het beste is dus 6 weken niet tillen inderdaad vooral bij een achter de spier plaatsing extra voorzichtig zijn.

Je prothese zou dan achter de spier vandaan kunnen floepen.

Het gaat er vooral om dat je een grote wond heb aan de binnenkant die je moet ontzien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb woensdag een afspraak bij de PC. Wil toch nog groter dan 325cc passen, dat had ik nog niet gedaan en ben toch wel benieuwd. Zal niet veel groter dan dat worden. Neem die vraag van dubbel bubbel nog wat en over het 'hang'effect bij voor de spier plaatsen gelijk meenemen.

Begin nu wel kriebels te krijgen, 10 dagen nog... dan heb ik ze! :1bouncingboobs:

Gr, Cheryl

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha ja moest zelf ook even omschakelen! Hij vond de prothese te zwaar worden voor op de spier. Ik vroeg zelf naar dat 'hangen' bij voor de spier. Al met al zei hij toch liever dual plane te doen (had ik zelf niet meer verwacht!). Dubbel bubble gebeurd voornamelijk bij helemaal achter de spier plaatsingen? Verder hier geen slappe huid, maar door 2 zwangerschappen en borstvoeding geven is wel de elasticiteit eruit. Denk dat dat dubbel bubbel verhaal een mooi verhaal was, maar het blijft over de mail contact. Ik heb mijn consult al eind februai gehad, en 2 weken geleden pas mailcontact omdat ik toch twijfels had. Hoe kan hij nou nog precies weten hoe mijn borsten eruit zagen? Ik ben er verder niet op door gegaan. Vertrouw mijn pc volledig!

Ben in elk geval blij dat ik nog langs ben gegaan!

En die 350-375 stond mooi!

Nog 1 dagje werken, weekend... en dan.. maandagochtend om 8.15 :1bouncingboobs: :-).

Kijk ernaar uit!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Schatje, dat ik je hier weer tegen moet komen; eigenlijk kan het niet anders...

Ik ben zo zenuwachtig voor je, en als het kan kom ik maandag even langs (natuurlijk bel ik je nog).

Maak je niet druk, maar geniet van de voorpret!

x Urs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Moon, nog heel erg bedankt, lees je berichtje nu pas!

Het verhaal:

S'nachts slecht geslapen, half 12 pas gaan slapen en 4 uur klaar wakker. Gelukkig moest ik als eerste dus had s'ochtends niet veel tijd om na te denken! Half 8 moest ik mij melden, 8 uur kwam dokter Laban aftekenen en vertelde hij dat hij waarschijnlijk in de ene borst 375 zou plaatsen en de ander 350. Ik had nog nagevraagd waarom hij opeens voor dualplane ging maar ik had toch onvoldoende bedekking, voornamelijk bij de borst die iets kleiner was. Daarna nog eventjes gewacht totdat ik mee mocht met de zuster. Was eigenlijk vrij relaxt, Narcose voelde geweldig (die 10 sec totdat je onder zeil bent ;-)). En de anesthesist was zo grappig! Maakte allerlei grapjes waardoor ik alles soort van vergat. Ik zei nog tegen hem dat ik me lekker voelde door dat spul, hij moest lachen. Eenmaal wakker meteen gevraagd wat het was geworden en of ik ze mocht zien (bleek dat ik dat al 4 keer eerder had gevraagd maar daar kon ik mij echt niks van herinneren. Het is geworden zoals Laban al had gedacht sóchtends, voelde me HEEL goed en BLIJ met m'n nieuwe aanwinsten. Eenmaal terug op m'n kamer een broodje gegeten en wat gedronken. Daarna moest ik die vreselijke sportbh aan en dat deed PIJN! Dacht echt even dat ik ging omvallen, wat zit dat ding STRAK! Ik zei steeds tegen de zuster dat het echt niet paste en dat ik een maat groter moest maar dat was echt niet zo. Ik meot er even aan wennen dus... daarna geplast 4 uur na de operatie was ik alweer onderweg naar huis. De afgelopen 2 dagen heb ik veel last van spierpijn maar dat is het eigenlijk, het valt me tot nu toe mee en vandaag had ik alweer zin om mezelf op te maken en aan te kleden etc. Wordt wel heel goed verzorgd door mijn mannetje, hij droogt me zelfs af als ik heb gedoucht want zelfs dat kan ik niet! Voor aan de borst waar 375 is geplaatst heb ik echt MEGA spierpijn die doorloopt tot onder mijn oksels en achter m'n rug. Maar ik ben BLIJ! Heel blij, dus ik neem het slecht slapen door verplichte rugligging maar voor lief en denk maar steeds dat dit allemaal tijdelijk is (de pijn!) en de mooie boobs zijn voor een HELE lange tijd!

Ik ben nu al blij en trots op mezelf dt ik dit heb doorgezet. Het was het wachten zo waard! En het wordt nu alleen nog maar beter en mooier!

Over Bergman ben ik super tevreden, alles ging zo proffesioneel en dr. Laban is echt geweldig. Hij stelde me zo op m'n gemak en m'n borsten zien er zo mooi uit!

Ga zo voor het eerst de deur uit met de nwe boobs :-). TROTS!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi ..

Gefeliciteerd met je nieuwe boobies.. :)

Heb net je verslagje even gelezen..

Maar wat fijn dat je al een beetje weer dingetjes kunt doen..

Nu al de deur uit, pf daar zou ik niet aan moeten denken..

Ik zit hier dan ook nog lekker in mijn huispak en word flink verwend door mijn vriend..

Ik wil je heel veel sterkte wensen en een snel herstel..

Geniet er maar lekker van.. :)

Liefss.. :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

van harte proficiat met je nieuwe aanwinsten :43::43::43:

je spierpijn zal je nog wel ff aanhouden,tal weekjes,en erna voel je je als herboren :3:

fijn dat je al lekker de deur uit kan en wilt,niks beters als op je eigen manier herstellen en afentoe eens een frisse neus halen buiten.

beterschap met je spierpijn.. :71:

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spierpijn wordt met de dag minder. Heb alleen in 1 borst wat vocht zitten waardoor het af en toe steekt. Probeer rustig aan te doen. Frisse lucht is heerlijk! Zelfs in de regen. Ga zo m'n dochtertje even van school halen en vanmiddag weer even op bed liggen. Zo wissel ik het een beetje af.

Mii18 ik had gisteren je operatieverhaal snel gelezen. Hoe voel je je inmiddels? Ik heb gisteren huispakdag gehad, ook LEKKER hoor! Vandaag weer iets actiever doen, straks komt vriendinnetje boobs bekijken :-). Moet ook gebeuren!

Bedankt voor jullie lieve reacties!

Kus!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi..

Gaat elke dag wel iets beter..

Ik heb ook last van steken, in mijn littekens..

Hoort er allemaal bij zeggen ze dusja..

Slapen gaat nog steeds niet echt lekker..

maar dat wachten we ook maar af..;)

Ik heb ze verder nog aan niemand laten zien..

Ik ben er nog niet zo heel enthousiast over,

komt wel denk ik als de pijn enzo weg is.. :)

Geniet er maar van hoor..!!

Liefs.. :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.