Ga naar inhoud

LoooT : 11 oktober 2010 : Dr.Laban : Bergman Kiniek


Aanbevolen berichten

heb je nog last van zwelling of vocht dan?

jammer van je paardje zeg dat is mooi balen

maar wel super dat hij zo lief was voor je

nou hoop dat je snel een mooie BH vind

Nee geen vocht. Dat had ik bij de controle van 2wk po al niet meer volgens de verpleging bij Bergman. Volgens Laban gaan de prothesen nu eenmaal eerst aan de buitenkant zitten, omdat daar de meeste ruimte zit. Als het goed is, gaat het wat meer naar beneden en naar binnen als mijn borstspieren het opgeven en de huid losser wordt. Dat is het nadeel van paardrijden he, hele sterke borstspieren. Duurt dus even voordat die de prothesen 'los laten'. Tenminste, dat is mij verteld.. Hoop dat het goedkomt.

Heb vandaag een Sapph BH gekocht die zowaar past :) De maat is alleen bizar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 133
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

hoi,

heb je ook zon rugpijn? ik heb het heel erg! laatste 2 dagen :134:

Ik heb een chronische rugaandoening, dus rugpijn heb ik sowieso.

Maar 's nachts was het niet te harden. Sinds ik sinds een week weer op mijn zij kan slapen, gaat het prima. Gewoon proberen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoezo bizarre maat? nu maak je me nieuwsgierig haha

Haha! Ik had een 70D (!!) nodig. Puur doordat ze nog zo breed zijn, denk ik. Want als je ze zonder bh ziet, is het gewoon een B. Maar kan me herinneren dat Fruitella bij dit merk ook een grotere maat nodig had.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal! Hier nog even de update van mn eerste consult:

Geschreven na mn consult:

Was prima gegaan. Dr de Blecourt deed eerst zijn verhaal, daarna ging hij me opmeten en toen kon ik vragen stellen. Ik ben alleen wel ontzettend in de war. Hij raadde mij aan om de prothese achter de spier te plaatsen, dus ik vroeg waarom niet dual plane. Toen zei hij dat dat precies hetzelfde was... dat vond ik een beetje raar, want heb op internet toch echt verschillen gelezen, maar hij bleef volhouden dat dat hetzelfde is. Mja hij zal het wel weten toch?

Ik heb ook gevraagd naar die polyurethaan prothesen. De bergman kliniek gebruikt deze niet omdat de protheses die ze nu gebruiken gewoon goed zijn. Meer kon ik niet uit hem krijgen. Hij kwam een beetje op me over alsof ik hem gewoon maar moest vertrouwen en verder geen zorgen moest maken over implantaten en dergelijke.. vond ik niet zo fijn eigenlijk, want ik wil juist precies weten hoe alles zit. Maargoed, hij zal het wel weten dacht ik weer. Hij vroeg trouwens niet naar wat voor cup ik wilde, maar begon meteen te vertellen dat ik absoluut niet groter dan een B kan krijgen, omdat dat niet zal passen. Prima natuurlijk, want dat wil ik ook niet, mja ik vond t vreemd dat hij niet vroeg wat ik in gedachten had.. Ik heb ook niets hoeven passen trouwens. Misschien komt dat bij een tweede consult. Maar verder ging het gesprek prima hoor. Daarna nog een gesprek met een hele lieve vrouw die me vertelde over de kosten enzo. Ow en waar ik ook niet zo blij mee was, is dat ik een drain krijg. Lijkt me niet zo fijn, mja moet maar. De protheses voelen trouwens wel beter aan dan ik dacht. Ik zou ronde krijgen, want anatomische gebruikt hij alleen bij borstreconstructie. Prima want die wilde ik ook niet.

Nu een week later:

Ben achteraf toch niet blij me het gesprek vanwege dat dualplane gedoe. Ik heb de bergman kliniek gemaild hoe het nou zat (op de site staat letterlijk dat er een verschil is tussen achter de spier en dual plane), als reactie kreeg ik dat ik beter op een tweede consult kon komen zodat de blecourt het me nog eens kan uitleggen... duidelijk antwoord..Not! maargoed, nu weet ik even niet meer wat ik nou wil.. moet ik nog naar de bergman kliniek? wil ik een andere pc? En wat is nou ingodsnaam dual plane!? Ben nu wat aant rondvragen naar pc's en klinieken., mja ik besluit niets voordat het dualplane gebeuren duidelijk is..

Dus dit is waar ik momenteel mee bezig ben.

Groetjes Minous

Link naar reactie
Delen op andere sites

VIND het een heel vaag verhaal..

zeker als je pc zo raar doet.. :blink:

ik zou op consult gaan bij een andere pc...

vind de bergmankliniek toch al niet zo goed op me overkomen..

ze zeggen altijd dat er niet meer in past... :unsure:

heb een keer gehoord dat ze expres weinig cc plaatsen zodat iedereen sneller terugkomt... :mellow:

Link naar reactie
Delen op andere sites

VIND het een heel vaag verhaal..

zeker als je pc zo raar doet.. :blink:

ik zou op consult gaan bij een andere pc...

vind de bergmankliniek toch al niet zo goed op me overkomen..

ze zeggen altijd dat er niet meer in past... :unsure:

heb een keer gehoord dat ze expres weinig cc plaatsen zodat iedereen sneller terugkomt... :mellow:

Dat laatste is natuurlijk grote onzin... Dat geloof je toch zelf niet :) ? Bergman bekijkt gewoon per patiënt. Als ze denken dat het niet past, doen ze het niet. Simpelweg omdat ze geen 'koplampen' als visitekaartje willen afgeven. Ze gaan gewoon voor het meest natuurlijke effect.

Minous, waarom maak je geen afspraak bij dr. Laban :) ? Echt een hele fijne pc. Rustig, duidelijk, gaat rustig met je prothesen passen en heeft antwoord op al je vragen. Bergman is echt een hele fijne kliniek hoor, je houdt het allemaal zelf in de hand door je eigen pc te kiezen. Succes :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Raar hoor van die pc in de Bergman kliniek, je kan toch wel even uitleggen wat dual plane is? Dat is ZEKER niet hetzelfde als achter de spier, het is een vrij nieuwe methode waar ze de prothese half achter, half voor de spier plaatsen. Nou ja, je kan op internet precies vinden wat de methode inhoudt. Als ik zo te woord was gestaan dan was ik er gelijk klaar mee geweest, dan had ik gelijk een andere pc gezocht, voor hem 100000 anderen.

Ik heb ook een consult gehad bij de Bergman kliniek en ik vond dr van Drunen een fijne vent, heeft goed naar mijn wensen geluisterd en zelfs toen ik zei dat ik "koplampen" wilde, was dat geen probleem, hij zei dat dat makkelijk past bij mij omdat ik van nature altijd al grote borsten heb gehad en dus genoeg vel en weefsel heb gehad. Hij liet zelf wel doorschemeren geen fan te zijn van grote borsten want hij raadde mij aanvankelijk rond de 300 cc aan, ook al gaf ik aan dat ik GROOT wilde. Hij vond dat al groot :154:

Maar ja, het feit dat hij met gladde protheses werkt is voor mij al een NO NO dus ik blijf lekker bij de pc waar mijn eerste keuze naar uit ging.

Lekker verder kijken Minous, er zijn genoeg klinieken en pc's en je moet pas gaan bij degene die je voor 100% een goed gevoel geeft en is dat niet bij de Blecourt of bij de Bergman kliniek op zich, dan lekker ergens anders heengaan. Geen hand vol maar een land vol.....en dan heb je ook nog zat goede in Belgie, waar je ook nog eens een stuk minder betaalt omdat de honoraria voor artsen daar veel lager zijn.......en de kwalitiet ZEKER niet minder is!!!

Succes!!!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Raar hoor van die pc in de Bergman kliniek, je kan toch wel even uitleggen wat dual plane is? Dat is ZEKER niet hetzelfde als achter de spier, het is een vrij nieuwe methode waar ze de prothese half achter, half voor de spier plaatsen. Nou ja, je kan op internet precies vinden wat de methode inhoudt. Als ik zo te woord was gestaan dan was ik er gelijk klaar mee geweest, dan had ik gelijk een andere pc gezocht, voor hem 100000 anderen.

Ik heb ook een consult gehad bij de Bergman kliniek en ik vond dr van Drunen een fijne vent, heeft goed naar mijn wensen geluisterd en zelfs toen ik zei dat ik "koplampen" wilde, was dat geen probleem, hij zei dat dat makkelijk past bij mij omdat ik van nature altijd al grote borsten heb gehad en dus genoeg vel en weefsel heb gehad. Hij liet zelf wel doorschemeren geen fan te zijn van grote borsten want hij raadde mij aanvankelijk rond de 300 cc aan, ook al gaf ik aan dat ik GROOT wilde. Hij vond dat al groot :154:

Maar ja, het feit dat hij met gladde protheses werkt is voor mij al een NO NO dus ik blijf lekker bij de pc waar mijn eerste keuze naar uit ging.

Lekker verder kijken Minous, er zijn genoeg klinieken en pc's en je moet pas gaan bij degene die je voor 100% een goed gevoel geeft en is dat niet bij de Blecourt of bij de Bergman kliniek op zich, dan lekker ergens anders heengaan. Geen hand vol maar een land vol.....en dan heb je ook nog zat goede in Belgie, waar je ook nog eens een stuk minder betaalt omdat de honoraria voor artsen daar veel lager zijn.......en de kwalitiet ZEKER niet minder is!!!

Succes!!!

xxx

Wanneer ben je bij dr. v Drunen geweest? Typisch dat hij over gladde prothesen begon. Dr. Laban vertelde dat ze daar nu alleen nog maar met ruwe werken :) Met koplampen bedoel ik geen grote borsten ansich he, haha! Met koplampen bedoel ik grote borsten die op een (in verhouding) te smal lichaam zitten :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha ja dan krijg ik toch echt koplampen want ik ben maar 1,70 en weeg 55 kilo, heb een omvang van 70. Maar goed, ik vind dat mooi :1bouncingboobs: .

Ik ben vorige week bij hem geweest, hij zei dat hij niet met ruwe protheses achter de spier werkt, alleen voor de spier. Hij vindt dat natuurlijker en op mijn vraag of hij niet bang is voor kapselcontractie antwoordde hij dat het risico even groot is met ruwe protheses. wat niet waar is, maar goed, hij zei dat dus. Verder niks op hem aan te merken en ik zou me zo door hem laten opereren want het was echt een hele aardige man!!! De kliniek is ook super...maar ja, dus toch een beter gevoel bij mijn pc....

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

LoooT heb je net ene pb terug gedaan.

heerlijk he dat je nu op je zij kunt liggen weer,ik lig ooal weer dagen op me zij,heb geen last niks,en scheelt enorm met je rug,dat rugslapen is met rugklachten echt een hel!

en wat een BIG maat van je nieuwe sapph bh,maar klopt wel die vallen soms wat kleiner uit,ene model wel,ander niet,beetje vreemd ja <_<

hoop dat het snel beter gaat met je paard meid,en tot spreeks,fijn weekend liefs greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Raar dat ze geen uitleg hebben gegeven over dualplane, bij mij wel

en volgens mij gebruiken ze geen gladde proteses, alleen de ruwe

en heb wel het idee dat hun niet van de grote borsten zijn nee, het is meer een kliniek voor vervraaing en niet voor een gogodancer haha

grapje

maar goed ik heb daarom juist voor hun gekozen ook omdat ze bekend zijn bij de ministerie van VWS, dus wat meer controle

en niet omdat ik eerst een consult heb 'oh je kruijgt ongeveer 350 cc' en dan is het zover en ga je met meer dan 500cc naar huis

zoals in belgie best vaak gebeurd

bij hun is het, wil je een C dan krijg je C, wil je een B dan krijg je een B

Link naar reactie
Delen op andere sites

Raar dat ze geen uitleg hebben gegeven over dualplane, bij mij wel

en volgens mij gebruiken ze geen gladde proteses, alleen de ruwe

en heb wel het idee dat hun niet van de grote borsten zijn nee, het is meer een kliniek voor vervraaing en niet voor een gogodancer haha

grapje

maar goed ik heb daarom juist voor hun gekozen ook omdat ze bekend zijn bij de ministerie van VWS, dus wat meer controle

en niet omdat ik eerst een consult heb 'oh je kruijgt ongeveer 350 cc' en dan is het zover en ga je met meer dan 500cc naar huis

zoals in belgie best vaak gebeurd

bij hun is het, wil je een C dan krijg je C, wil je een B dan krijg je een B

Precies :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

en volgens mij gebruiken ze geen gladde proteses, alleen de ruwe

????????? ik verzin het niet hoor :154:

dr Van Drunen vertelde mij en liet mij ook zien dat hij geen RUWE protheses gebruikt onder de spier, alleen GLADDE omdat dat een mooier natuurlijk resultaat geeft. Ik heb hem verteld dat ik dat raar vind omdat die gladde erom bekend staan dat ze een verhoogde kans op kapselcontractie geven maar hij zei dat dat geen verschil maakt als je ze onder de spier plaatst. Ik vind het ook raar maar dr van Drunen heeft dit niet alleen tegen mij gezegd maar ook tegen een ander meisje hier op het forum, nl Cme, als je wilt kan je haar topic lezen en dan lees je dat zij ook van haar operatie bij hem heeft afgezien omdat hij die gladde gebruikt.

Oh en verfraaiing is voor iedereen anders....over smaak valt niet te twisten he? Ik persoonlijk vind kleine borsten niet fraai. Gelukkig zijn er genoeg pc's die luisteren wat de patient fraai vindt en niet wat zij zelf fraai vinden. Ik kan het niet echt waarderen als klinieken en pc's verfraaingen uitvoeren omdat ze denken aan hun visitekaartje, gaat het hier om hun of om de klant?

Link naar reactie
Delen op andere sites

bij hun is het, wil je een C dan krijg je C, wil je een B dan krijg je een B

Ja logisch maar zou het niet moeten zijn: wil je een b krijg je een b, wil je een c, krijg je een c, wil je een d, krijg je een d, wil je een e, krijg je een e. etc etc

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha! Ik had een 70D (!!) nodig. Puur doordat ze nog zo breed zijn, denk ik. Want als je ze zonder bh ziet, is het gewoon een B. Maar kan me herinneren dat Fruitella bij dit merk ook een grotere maat nodig had.

Fijn dat je wat gevonden hebt wat past!! Sapph is top he! Ik heb bij Sapph idd ook 70D.

xx Fruit

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat je wat gevonden hebt wat past!! Sapph is top he! Ik heb bij Sapph idd ook 70D.

xx Fruit

Ja nadat ik je pb'tje had gekregen, ben ik maar meteen gaan kijken. Met lood in m'n schoenen ging ik naar binnen, met een bigsmile weer naar buiten :) Ik heb dat zwarte model gekocht met één extra bandje boven de cup. Ik hou niet zo van een hele kermis aan touwtjes en toestanden, haha! Maar gelukkig hadden ze ook iets 'subtielers'. Heb er maar eentje gekocht, omdat ik bang ben dat ze dadelijk dermate veranderen dat ik ze niet meer pas. Maar de verkoopster in de winkel dacht niet dat ze nog zo zouden slinken dat ik een 70C moest hebben. Ook omdat ik schijnbaar een brede borst heb oid.. Eigenlijk best gek toch, dat je optisch een B hebt, en dan maat D hebt qua BH. Waar moet iemand met 350cc dan welniet op uitkomen?

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja nadat ik je pb'tje had gekregen, ben ik maar meteen gaan kijken. Met lood in m'n schoenen ging ik naar binnen, met een bigsmile weer naar buiten :) Ik heb dat zwarte model gekocht met één extra bandje boven de cup. Ik hou niet zo van een hele kermis aan touwtjes en toestanden, haha! Maar gelukkig hadden ze ook iets 'subtielers'. Heb er maar eentje gekocht, omdat ik bang ben dat ze dadelijk dermate veranderen dat ik ze niet meer pas. Maar de verkoopster in de winkel dacht niet dat ze nog zo zouden slinken dat ik een 70C moest hebben. Ook omdat ik schijnbaar een brede borst heb oid.. Eigenlijk best gek toch, dat je optisch een B hebt, en dan maat D hebt qua BH. Waar moet iemand met 350cc dan welniet op uitkomen?

xx

Ja, dat zei ik voor de operatie nog tegen je. Mijn borsten zien er ook uit als een B, maar ik draag 70D's van Sapph en van andere merken varierend een 70C of D! Jij schrok er nog zo van, weet je nog, maar het valt reuze mee!! Zo groot zijn ze niet.

Ja..idd..waar met je met 350cc wel niet op uit komen..HUGE in ieder geval!!Ik was ook even bang dat ze nog zouden veranderen en ik een andere maat nodig zou hebben, maar dat is helemaal niet gebeurd! Ik heb mijn eerste bh's op 6 weken gekocht. Al denk ik nu dat ik ook weer meer modellen pas, aangezien ze beduidend soepeler zijn geworden sinds toen.

Ik ben onwijs blij dat je een fijne bh gevonden hebt!! Daar voel je je beter van he!

xx

PS Ik heb laatst paard gereden met een sapph en eroverheen mijn bergman harnas. Ging echt prima. Ik vind de sapph qua steun echt super, veel beter dan de gemiddelde hunkermoller bh, in combi met het bergman vest erover heen, bleven ze perfect op hun plaats!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik geloof daar wel in dat de bergmankliniek het een beetje expres doet!

en dan te bedenken dat ik eerst daarheen wilde... dan was ik nu echt niet tevreden geweest!

ik vind kleine borsten ook niet mooi, dus daar ben ik het met daffy eens!

En koplampen? nou dan heb ik die maar ! ik ben ook smal en heb nu ook een E en ik ben er trots op :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waar word Sapph verkocht eigenlijk?

@daffyduck: dus jij gaat voor 750cc whoehoee

ben benieuwd naar je foto's daarna hihi

maar kan hoor dat hij gladde gebruikt, had zelf niet eens geweten of dat verkeerd zou zijn maar goed

Link naar reactie
Delen op andere sites

@daffyduck: dus jij gaat voor 750cc whoehoee

Is dat zo? Dan weet je meer dan ik en mn pc, knap hoor!!! :35:

Ik heb een bepaalde maat voor ogen en hoeveel cc daar voor nodig is dat weet ik niet. Dat zien we over een paar dagen.

De foto's die ik heb verzameld van borsten die ik mooi vind en die ik meeneem naar mijn pc zijn van dames die een bv hebben ondergaan en zij zitten allemaal rond de 500-550 cc. Wellicht is dat het aantal wat ik nodig heb. Misschien heb ik aan 400 wel genoeg en misschien heb ik juist wel 700 nodig. We zullen zien he?

Even geduld nog en dan kan je ze in de gallerij zien :101:

Fijn weekend!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is dat zo? Dan weet je meer dan ik en mn pc, knap hoor!!! :35:

Ik heb een bepaalde maat voor ogen en hoeveel cc daar voor nodig is dat weet ik niet. Dat zien we over een paar dagen.

De foto's die ik heb verzameld van borsten die ik mooi vind en die ik meeneem naar mijn pc zijn van dames die een bv hebben ondergaan en zij zitten allemaal rond de 500-550 cc. Wellicht is dat het aantal wat ik nodig heb. Misschien heb ik aan 400 wel genoeg en misschien heb ik juist wel 700 nodig. We zullen zien he?

Even geduld nog en dan kan je ze in de gallerij zien :101:

Fijn weekend!

oef klinkt pijnlijk haha

nou ben benieuwd

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waar word Sapph verkocht eigenlijk?

@daffyduck: dus jij gaat voor 750cc whoehoee

ben benieuwd naar je foto's daarna hihi

maar kan hoor dat hij gladde gebruikt, had zelf niet eens geweten of dat verkeerd zou zijn maar goed

In heel veel zaken, o.a. Livera en V&D. De meeste lingeriezaken verkopen het ook hoor, best veelvoorkomend merk :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, dat zei ik voor de operatie nog tegen je. Mijn borsten zien er ook uit als een B, maar ik draag 70D's van Sapph en van andere merken varierend een 70C of D! Jij schrok er nog zo van, weet je nog, maar het valt reuze mee!! Zo groot zijn ze niet.

Ja..idd..waar met je met 350cc wel niet op uit komen..HUGE in ieder geval!!Ik was ook even bang dat ze nog zouden veranderen en ik een andere maat nodig zou hebben, maar dat is helemaal niet gebeurd! Ik heb mijn eerste bh's op 6 weken gekocht. Al denk ik nu dat ik ook weer meer modellen pas, aangezien ze beduidend soepeler zijn geworden sinds toen.

Ik ben onwijs blij dat je een fijne bh gevonden hebt!! Daar voel je je beter van he!

xx

PS Ik heb laatst paard gereden met een sapph en eroverheen mijn bergman harnas. Ging echt prima. Ik vind de sapph qua steun echt super, veel beter dan de gemiddelde hunkermoller bh, in combi met het bergman vest erover heen, bleven ze perfect op hun plaats!!

Haha! Dat was ook meteen het eerste waar ik aan moest denken toen ik die 70D aanhad! Je had helemaal gelijk :)

Oh dat is wel een goede tip zeg, als ik straks weer mag rijden!

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.