Ga naar inhoud

Pretty-lady : 9 augustus 2010 : Dr. van Onselen : ACCZ


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo meiden,

Na enkele jaren te hebben gefantaseerd over een borstvergroting, ga ik nu eindelijk ook onder het mes, en wel op maandag 9 augustus bij dr. Van Onselen in Bocholt. Na een prettige intake besloot ik er helemaal voor te gaan.

Heb van mezelf nauwelijks borsten, en de geboorte van mijn 2 lieve dochters is er helemaal niets van overgebleven :-(.

Ik krijg er 380CC bij, ben benieuwd of er meiden zijn die hetzelfde volume er bij hebben gekregen of nog laten plaatsen?

Groet, en zal snel verslag doen als de operatie erop zit!

Pretty-lady

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Hoi,

gefeliciteerd met je datum! voor je het weet is het zover

Ik heb zelf 375 cc laten plaatsen, je kan evt pics zien in de gallerij

er zijn genoeg dames hier met ong de zelfde cc's!

Hoe ga je ze laten plaatsen?

liefs liz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Pretty-lady

welkom :)

wat goed te lezen dat je consult zo goed is verlopen,ik begrijp dat die kliniek de enige was?of ben je ervoor nog op andere consulten geweest?

hoe krijg je het geplaatst?

en welk merk prothesen?

ben benieuwd......

veel lees en post plezier

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallokes, bij mij is ook 380cc XP op de spier geplaatst. Ik ben vertrokken van een "lege A" Ik had vroeger al niet veel borsten en na afvallen van 24kg, bleef er van die lege A helemaal niks meer over. Daarom is het bij mij ook op de spier geplaatst omdat ik heel wat huid/ruimte over had om de prothesen erop te plaatsen. Het aantal cc heb ik overgelaten aan de dokter zelf. Ik wilde mooie volle borsten die bij mijn lichaam zouden passen, die toch nog natuurlijk zouden ogen.

Gisteren heb ik ze zelf voor het eerst even zonder strakke sportbh gezien en ik hoop dat ze na het ontzwellen en indalen mooi zullen worden, ik denk het wel. Ik ben er in ieder geval toch al wel enorm fier op!

Foto's staan in de galerij en ook op mijn profiel (album)

Liefs, K'tje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ben zelf ook door dr van onselen geholpen, ben superblij. Had zelf een lege a/b, nu met 335 cc dualplane kom ik uit op een 75c soms d. Mijn vriendin heeft ook 380 gekregen voor de spier, die komt nu uit op een 75 e.

Nog een paar dagen en dan ben ik verlost van die verrekte bh en band jihaaaaa!!!!

Succes met het hele proces, bij van onselen en team ben je in goede handen.

Groetjes D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Liz,

Dank je, ik heb er helemaal zin in. Bij mij worden ze achter de spier geplaatst (weet niet of dat qua volume veel uitmaakt?) en via de borstplooi. Het zijn anatomische protheses, en verder weet ik het eigenlijk niet.... Ik hoor/zie/lees zoveel dingen, maar het zal allemaal wel goedkomen. Wat voor maat bh heb je nu nodig?

Groet,

suzanne

Hoi Hoi,

gefeliciteerd met je datum! voor je het weet is het zover

Ik heb zelf 375 cc laten plaatsen, je kan evt pics zien in de gallerij

er zijn genoeg dames hier met ong de zelfde cc's!

Hoe ga je ze laten plaatsen?

liefs liz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi mii18,

Heb er al helemaal zin in, hoop dat het allemaal meevalt. Anatomische via borstplooi, onder de spier.

Groet,

suzanne

Hoi,

Welkom op dit forum..!! :)

Wat fijn dat je al zo snel geopereerd word.. Hoe ga je ze laten plaatsen..??

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Ktje,

heb je foto's bekeken, ziet er allemaal prima uit toch?

Bij mij worden ze onder de spier geplaatst.

Ben benieuwd wat mijn cupmaat precies zal worden...

Groet,

suzanne

Hallokes, bij mij is ook 380cc XP op de spier geplaatst. Ik ben vertrokken van een "lege A" Ik had vroeger al niet veel borsten en na afvallen van 24kg, bleef er van die lege A helemaal niks meer over. Daarom is het bij mij ook op de spier geplaatst omdat ik heel wat huid/ruimte over had om de prothesen erop te plaatsen. Het aantal cc heb ik overgelaten aan de dokter zelf. Ik wilde mooie volle borsten die bij mijn lichaam zouden passen, die toch nog natuurlijk zouden ogen.

Gisteren heb ik ze zelf voor het eerst even zonder strakke sportbh gezien en ik hoop dat ze na het ontzwellen en indalen mooi zullen worden, ik denk het wel. Ik ben er in ieder geval toch al wel enorm fier op!

Foto's staan in de galerij en ook op mijn profiel (album)

Liefs, K'tje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Moby,

Bij mij worden ze ook onder de spier geplaatst, ben erg beniewd hoe het resultaat zal worden, heb er helemaal zin in! Leuk om op dit forum mensen te leren kennen en verschillende verhalen te lezen!

Groet,

S

Hoi,

Ben zelf ook door dr van onselen geholpen, ben superblij. Had zelf een lege a/b, nu met 335 cc dualplane kom ik uit op een 75c soms d. Mijn vriendin heeft ook 380 gekregen voor de spier, die komt nu uit op een 75 e.

Nog een paar dagen en dan ben ik verlost van die verrekte bh en band jihaaaaa!!!!

Succes met het hele proces, bij van onselen en team ben je in goede handen.

Groetjes D

Link naar reactie
Delen op andere sites

HOI

Ach, ik zal het wel zien, maar ben zo benieuwd, erg he?

Ik ben zelf van boven aardig slank, dus als ik met een grote B/kleine C wegkom, vind ik het toppie!

Zijn je borsten nu nog erg opgezwollen, of valt het mee?

Groet,

S

Hey!

Bij plaatsing achter de spier verlies je wat cc's maar hoeveel geen idee.....

ik draag nu nog momenteel alleen sportbh's 80 D

Liefs liz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai, welkom op het forum.

Zelf word ik maandag bij Onselen geopereerd. Ook anatomisch, dual plane. 300CC

Heb zelf wel wat borsten, gewoon niet mee zo stevig en hoop op een goede C of kleine D uit te komen.

je bent al snel aan de beurt. Fijn voor je. :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Brigit,

Spannend, jij mag al! Zie je er tegenop, of heb je er al reuze zin in?

Dat zal idd wel een c/d worden, denk ik!

Veel succes, en laat je het resultaat straks ook zien?

Groet,

S

Hai, welkom op het forum.

Zelf word ik maandag bij Onselen geopereerd. Ook anatomisch, dual plane. 300CC

Heb zelf wel wat borsten, gewoon niet mee zo stevig en hoop op een goede C of kleine D uit te komen.

je bent al snel aan de beurt. Fijn voor je. :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi butterfly,

Oke, goed om te horen. Op de een of andere manier begin je op een gegeven moment toch te twijfelen of je het wel goed doet. Maar wat ik hier lees aan ervaringen en reacties van anderen, doet daar zeker goed aan. Ben er van overtuigd dat het helemaal goed gaat komen en super mooi wordt.

Groet,

S

Spannend een bv.

Met achter de spier verlies je ongeveer 50cc.

150cc is ongeveer 1 cupmaat en als je smal bent zoals jij valt je cup vaak groter uit.

Ik schat dan ook een dikke C mischien wel kleine d

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Gast Svetlaya

Hoi,

Ik wordt ook geopereerd op 9 augustus door Dr. van Onselen in Bocholt. Krijg ook toevallig 380cc in mijn linker borst en 430cc in mijn rechterborst (achter de spier). Heb van mezelf bijna niks, dus ik hoop op volle B kleine C uit te komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik wordt ook geopereerd op 9 augustus door Dr. van Onselen in Bocholt. Krijg ook toevallig 380cc in mijn linker borst en 430cc in mijn rechterborst (achter de spier). Heb van mezelf bijna niks, dus ik hoop op volle B kleine C uit te komen.

Hoi, ik ben met 300 CC in ieder geval op een volle C uitgekomen. Kan het nog neit precies zeggen, kan ook een D worden.

Prima mensen hoor ACCZ en van Onselen.

Succes allebei, achter af valt het wel een paar dagen flink tegen.

Ik kreeg de tip om vooraf, week van te voren, Arnica tabletjes te nemen, van VSM. Dan herstellen je spieren sneller. Wie weet ook voor jullie een goede tip. :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Svetlaya

Hoi, ik ben met 300 CC in ieder geval op een volle C uitgekomen. Kan het nog neit precies zeggen, kan ook een D worden.

Prima mensen hoor ACCZ en van Onselen.

Succes allebei, achter af valt het wel een paar dagen flink tegen.

Ik kreeg de tip om vooraf, week van te voren, Arnica tabletjes te nemen, van VSM. Dan herstellen je spieren sneller. Wie weet ook voor jullie een goede tip. :rolleyes:

Ik heb nu niet eens aa, dus werkelijk plat en dan krijg ik ze ook nog achter de spier, hoop stiekem op volle C.

Bedankt nog voor een goede tip, ik ga dat zeker wel gebruiken. Ga ook mijn puistjes (doorgestreept) huidige borsten met olijfolie insmeren, zodat mijn huid goed voorbereid wordt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo meiden,

Na enkele jaren te hebben gefantaseerd over een borstvergroting, ga ik nu eindelijk ook onder het mes, en wel op maandag 9 augustus bij dr. Van Onselen in Bocholt. Na een prettige intake besloot ik er helemaal voor te gaan.

Heb van mezelf nauwelijks borsten, en de geboorte van mijn 2 lieve dochters is er helemaal niets van overgebleven :-(.

Ik krijg er 380CC bij, ben benieuwd of er meiden zijn die hetzelfde volume er bij hebben gekregen of nog laten plaatsen?

Groet, en zal snel verslag doen als de operatie erop zit!

Pretty-lady

Hi Lady,

Ik ben ook bij van Onselen geweest en ik heb ook 380 cc anatomisch onder de spier via de bortsplooi gekregen. Elke dag verbaas ik me weer hoe mooi ze zijn! Elke dag ben ik zo blij dat ik een "echte" bh aan kan, haha. Ik heb nu een D. Het klinkt heel wat maar in verhouding klopt het precies. Niet te groot en ook niet te klein, perfect dus! Ik twijfelde in het begin wel heel erg, omdat 380 cc toch wel erg veel klonk, maar het resultaat is voor mij oogverblindend!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Ha, dat is ook toevallig! Ben heel benieuwd hoe het allemaal zal gaan en of ik er lang last van heb...

Heb er in ieder geval reuze zin in. Hoop op een mooie C uit te komen, maar dat konden ze nog niet precies zeggen. Iig 380CC achter de spier.

Succes volgende week he?

Groet,

S

Link naar reactie
Delen op andere sites

[Hoi,

Wow, naar een D!! Leuk hoor. Hoe bevalt het je verder? Veel last gehad?

Ik heb er reuze zin in, maar niet in die hel die evt. komen gaat...

Maarja, wie mooi wil zijn moet pijnlijden zeggen ze he?

Groet,

S

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.