Ga naar inhoud

Borstvergroting


Gast Levi

Aanbevolen berichten

Dag dames,

Ik ben Levi, 33 jr. Na lang twijfelen een consult gehad bij MediConsult. Reden voor een borstvergroting is na een zwangerschap waarin ik meer dan 30 kilo ben aangekomen en na het verliezen van al dit gewicht, niet meer de borsten heb die ik had. Ben van een D/DD naar een hangende B gegaan.

Ik ben niet blij met mijn borsten en wil graag mijn oude cup/vorm terug.

Dokter de Boer heeft een 275 cc voorgesteld voor de spier. Ik ben 1.60 en ongeveer 50 kilo dus krijg weer een aardige voorgevel.

Nu ben ik er voor 75 % uit maar heb nog een 25 % twijfel. Dit omdat ik misschien nog een kindje zou willen (ben ik nog niet over uit) maar ik vraag mij af hoe mijn nieuwe borsten er daarna uit zullen zien, gaan ze wederom zo hangen? Heeft iemand een borstvergroting gehad en daarna zwanger geweest?

Daarnaast wil ik natuurlijk uitziende borsten, nu zag ik in de gallerij ook een aantal borsten die ik niet zou willen (exuses dames) want daar zie je zo duidelijk de randen van de prothes. Niet wat ik in gedachten heb maar wat als het zo gaat worden?

Hmmm, wie heeft er advies, ervaring die je met mij wil delen.

Alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Levi

welkom :1:

ik heb zelf geen ervaring met kindjes na een bv,dus daar kan ik je qua ervaring niet mee helpen,vast anderen wel :6:

wel weet ik dat echte randen pas zichtbaar worden,als je mega slank bent en of erg weinig weefsel van je zelf zou hebben,en dat lijkt me dan ook sterkt,want je arts raad ten slotte voor de spier aan,en we gaan ervanuit dat hij je zo goed als mega goed bekeken enzo heeft natuurlijk,dus ik denk niet dat je heel bang voor randen hoeft te zijn,zekerheid heb je nooit,dat geeft een arts je ook niet,die zekerheid op geen randen.dus als je echt erg twijfelt en of erg bang bent er voor toch,zou ik nog eens praten met je arts,en of toch zekere voor onzekere nemen en voor achter de spier of dual plane gaan.

veel sucses in het maken van je keus,en lees je goed in en idd foto,s kijken hoort er ook bij,maar staar je niet blind op andere hun borsten hoor,iedereen heeft een andere bouw,(vet)weefsel,huid enz,dus het pakt ook bij iedereen weer anders uit,beetje vertrouwen in je arts stelt je vast al gerust :6:

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Levi,

Welkom! :54:

Moeilijk te voorspellen wat een nieuwe zwangerschap met je borsten zou doen, sommigen krijgen er hangborsten van en weer anderen blijven redelijk mooi nadien, misschien krijg je nog reacties van meiden die daar ervaring mee hebben!

Wat heeft dr. de Boer je aangeraden qua prothese? rond of anatomisch? Als je heel natuurlijk uitziende borsten wilt is anatomisch misschien wat voor jou, maar heb ook al veel mooie borsten gezien met ronde. Aangezien je ook nog een B-cup over hebt van jezelf zul je wel genoeg weefsel hebben ook om de randen van je protheses te bedekken, dus denk dat het niet direct zo een probleem zal zijn bij jou.

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben dinsdag geopereerd door dr de boer :)

Ik heb dus 2 zwangerschappen gehad na mij bv en dat heeft geen goed gedaan..

Je borsten zwellen immers op dus het resultaat zal vaak weer wat minder zijn.

Zeker met die 30 kilo die jij aankwam zul je dat wel weer gaan zien de volgende keer.

Na de 1e zwangerschap heb ik een anatomische in een hangende borst gedaan, zou ik niet adviseren, omdat je nu ook wilt dat de lege bovenkant wordt opgevuld.

Dr. de Boer zal je ook wel ronde hebben geadviseerd, aangezien hij die ook bijna altijd gebruikt ;)

Helemaal in aan hangende borst.

Ik moest nu wel liften erbbij en heb bewust gewacht tot ik klaar ben met kindjes krijgen.

Heb geen geld en zin om het over een aantal jaar weer te moeten doen.

Waarom eigenlijk voor de spier en niet dual plane?

Je bent ook behoorlijk slank.

Ik had ook een hangende B nu vanmezelf over en ik moest dual plane.

Bij mij zag je erg die randen idd in de gallerij.

Maar goed dr de boer is een kundige dokter en weet dat natuurlijk het best! ;)

Vraag me alleen af is hij dan niet bang dat ze straks weer gaan hangen voor de spier met prothese erin?

Maar goed het is niet een hele zware prothese dus dat scheelt ook weer natuurlijk.

Zal een D cup worden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen,

Dokter gaf aan voor de spier of dual plane, hij wil op het moment van de operatie kijken wat het mooiste resultaat gaat geven.

Het probleem bij mij is dat ik geen volume meer heb. Het gaat een ronde prothese worden en heb idd genoeg vel/weefsel.

Garantie voor na zwangerschap kon hij idd niet geven. Dokter Ludlage van het eerste consult gaf aan dat ik iig geen volume zou verliezen en ze er waarschijnlijk alleen maar natuurlijker uit gaan zien.

Voor zover alvast bedankt voor de reacties ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je nog een kindje wilt,zou ik zkr nog niet aan een bv beginnen.

Kans op teleurstelling na je bevalling is dan erg groot,wil je natuurlijk niet ontmoedigen,maar als je het al zkr weet nog een kindje te willen zou ik het persoonlijk afraden..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Levi,

ik heb zo'n 2 maanden geleden een bv gehad en als ik zie hoe erg ze veranderd zijn in die weken, das onvoorstelbaar. De eerste paar weken zag je de prothesen voor mijn gevoel duidelijk zitten (heb ze wel achter spier), vooral aan de bovenkant en bij de oksel leek je randen te zien. Dit is nu helemaal weg, de prothesen zijn ingedaald en het vocht is weg en nu zijn ze prachtig. Conclusie is dus dat er in de gallerij veel foto's staan van net na of een aantal weken na de bv gemaakt zijn en dat dit niet is zoals het blijft. Als mijn borsten waren gebleven zoals ze de eerste weken waren dan had ik echt kunnen huilen en hetzelfde geldt waarschijnlijk voor meer meiden.

Liefs Jes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, idd, de meeste fotos zijn na een paar dagen en zien er nog niet helemaal mooi uit.....Als de borsten op hun mooist zijn zetten meiden het er vaak niet meer op. Ook moet je er rekening mee houden dat het altijd je eigen borst blijft maar dan groter. Als ze bijvoorbeeld uitelkaar staan zullen ze dat na een bv ook doen. Daarom heeft vergelijken vaak geen zin, ik had een paar hele mooie borsten meegenomen maar dat was niet mogelijk.......

Dit zeg ik om teleurstelling te voorkomen. Mijn borsten hangen een beetje en staan ver uitelkaar, ik had dit liever anders gezien maar dat gaat helaas niet............dus nog altijd een issue. Dacht dat ze perfect zouden worden na een bv maar dat is dus meestal niet zo...Succes in elk geval!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gister naar het strand geweest en dan wil zo graag weer volle borsten... Vooral als ik op mijn rug lig, ik heb dan niks meer over. Lang leven de bikini met vulling!!! Grappig trouwens dat het ook meer opvalt dat er toch best aardig wat mensen rondlopen die een BV hebben ondergaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mja ,op je rug liggen zonder moeilijk hoeven doen,was een wens van mij,maat t probleem is er eigenlijk nog steeds een beetje,tis wel verbeterd,maar kan niet zeggen: wow,wat een mooie bergen!

Ech nie...ik had me er veels te veel bij voorgesteld!

Meesten onder ons zouden zeggen ,dat dat juist natuurlijk oogt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk iig dat het er na een BV beter uit zal zien (voor mijn gevoel) dan nu. Zit nog steeds met het stukje kindjes krijgen en het resultaat erna. Weet natuurlijk ook niet of ik wederom 30 kilo :blink: aan ga komen. En nee, ik he niet alles gegeten wat ik zag, ik werd al dik van ademen helaas.

Dus ga nog een keer contact zoeken met de kliniek hierover en hak dan de knoop door.

En wb het er wel of niet natuurlijk uitzien, vroeger dachten ze dat mijn boobies ook nep waren dus... ha ha ha.

En in een goeie bh heb ik nog steeds aardige vormen dus een groot verschil zal het niet zijn voor de mensen die mij met kleren aan zien. En zonder kleren is het er toch maar één en die maakt het niet uit of ik het wel of niet doe :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mediconsult maakt enkel hele natuurlijke borsten dus dikke ballen zullen t niet worden ;)

Wel vervelend dat je van zomaar aankwam dan kan je ook niet de volgende keer denken ik ga niet zoveel eten als eerst zodat de schade nog wat beperkt blijft..

Ja gewoon laten adviseren, maar goed bij mij heeft het geen goed gedaan (fotos staan in gallerij, laatste fotos zijn hoe het was)

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.