Ga naar inhoud

Stellakeuh : 14 juli 2010 : Dr Mush : Onze Lieve Vrouw Ziekenhuis : Aalst


Gast stellakeuh

Aanbevolen berichten

Gast stellakeuh

Hallo,

Ikzelf ga volgende week woensdag naar Dr mush in aalst om een borstvergroting.

Heb momenteel een kleine B cup en ik ga er 300cc laten plaatsen.

Maar ik vertrek de week erop maandag op vakantie. Mag ik dan een bikini dragen? Of is dat helemaal afgeraden?

Kan iemand er mij bij helpen?

Iemand ervaring met deze dokter?

Alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Stellakeuh,

Welkom, zal vast je titel een beetje aanpassen, als je juist nog eens de kliniek laat weten zet ik dat erbij.

Vind het wel wat vroeg om amper 1 week po al op vakantie te vertrekken, vond je pc dat goed? En in bikini zou ik ook niet doen, is belangrijk voor het goed inkapselen van je prothesen dat je 6 weken dag en nacht een goede sportbh draagt.

Veel plezier nog met aftellen!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast stellakeuh

Hallo,

Het is in het onze lieve vrouw ziekenhuis in aalst.

Zijn er dan ook sport bikini's die ik eventueel zou kunnen dragen dan? Want ik zie het niet echt zitten om altijd in t-shirt

te lopen dan ...

Hebben jullie veel napijn gehad ? En lukt dit dan om na 2 weken terug te gaan werken? Moet niet veel boven mijn hoofd werken

maar wel veel opnemen en verplaatsten.

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Stellakeuh,

Heb het erbij gezet in je titel, altijd handig voor anderen die ook bij deze arts/ziekenhuis willen gaan dan vinden ze je makkelijker terug!

Misschien moet je dan maar in sportbh rondlopen?! Beter dat dan je herstel dwarsbomen door al in bikini te gaan rondlopen. :83: Is er niet voor niets zo'n sportbh, je borsten zullen echt wel steun nodig hebben en is belangrijk voor het inkapselen.

De napijn is per persoon verschillend, maar jij krijgt ze achter de spier toch, dan is het herstel wel zwaarder dan voor de spier. Waarom krijg je ze eigenlijk achter de spier, je hebt toch al een B-cup van jezelf, heb je dan niet genoeg weefsel voor voor de spier? :unsure: Bij sommigen lukt het wel na 2 weken, maar je moet dan wel goed je rust nemen achteraf.

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast stellakeuh

eigenlijk heb ik maar een kleine B cup. en er is nooit gesproken geweest van voor de spier te doen.

Hoelang ben je dan zo ingepakt met die band? Die zal er toch af zijn na 4 dagen?

Waar vind je zo van die sportbeha's? Want heb er al naar gezocht, maar geen gevonden... En nu met de solden is het wel

goed dat ik er meerdere kan kopen.

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goh, zou niet kunnen zeggen hoe of wat, elke arts werkt op z'n eigen manier, had zelf alleen een sportbh om en een drukverband dat de dag na de operatie er al af mocht, maar sommigen moeten wel 2 weken tape dragen en dan pas een sportbh! Heeft je arts daar niets over gezegd? Krijg je geen sportbh van het ziekenhuis?

Als je er zelf eentje moet halen kun je bijvoorbeeld bij de Hema een sportbh kopen voor zware sporten, die schijnt wel heel goed te zijn, en ze hebben daar ook een padded sportbh die is iets minder groot en kun je makkelijker verstoppen onder een lager uitgesneden shirtje.

Weet niet of van België bent, maar hier in de INNO hebben ze ook sportbh's, en bij Decathlon.

Moet je enkel een sportbh aan of ook een band? Als je ook een band om moet, die moet je ook meestal 6 weken dragen en is natuurlijk niet zo makkelijk weg te moffelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Stellakeuh,

welkom :)

ik zou echt geen bikini net 1week po gaan dragen hoor,verbied het je niet,raad het je enkel af :6:

die eerste weken zijn zo belangrijk voor het inkapselen,dat een bikini daar niet aan mee gaat helpen hoor.

sportbh,s kan men overal kopen,in sportwinkels,maar ook gewoon bij de hema ofzo :7:

sucses met je laatste dagen af te tellen naar je GROTE dag.

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast stellakeuh

Oké, dan denk ik dat ik gewoon in sport bh zal moeten rondlopen. Hopelijk niet te warm weer ginder :)

Ben echt aan het aftellen!! Nog 5 daagjes!!

Heb juist een beetje schrik voor het slapen, maar daar zal ik niet veel van gemerkt hebben denk ik...

En hopen dat ik niet te veel pijn zal hebben .

Dokter heeft wel gezegt dat de eerste indruk zal zijn van: WOW ZO GROOT... hadden jullie dit ook?

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Stella,nee dat wakker wordden en kijken met idee wow wat groot had ik niet :rolleyes: ik ben dan ook ene uitzondering hoor,hahaha vind niet gauw wat groot.

maar klopt wel,er zijn er veel hier,die die gedachten wel hebben/hadden,is ook ff schrikken als je jaren tegen kleine borsten aankijkt,of niks zelfs :blush:

heb je alles al ene beetje aan kant?want je ben echt bijna aan de beurt he,je GROTE dag naderd :101:

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast stellakeuh

Ja, nu begint het wel te korten!! en ik ben er klaar voor! zeker wel wat zenuwen enzo, maar dat gaat wel over gaan eens ik daar ben

denk ik .

Ik denk wel dat het bij mij groot zal lijken, want ik heb zoals je zegt niet veel en daarom gaat het wel raar zijn om plots zoveel

te hebben.

Ik ga zeker voor en na foto's nemen en hierop eens zetten :) kunnen jullie ook eens kijken wat het geworden is.

Moontje, ik veronderstel dat het jouw borsten zijn op je fototje bij je naam?

Die zijn idd wel heel groot hé :) maar wel mooi!

hoelang heb jij die al?

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

HoiHoi, ik wil je ook ontzettend veel sterkte wensen met jouw dag morgen!!! Spannend hé! Enneuh, ik wil ook niet bemoederend overkomen, maar verzorg je goed achteraf hoor. Het dragen van een sportbh is echt héél belangrijk! Ik heb er één van het ziekenhuis "gekregen". Toen ik wakker werd hadden ze die al aangedaan. Ik ben donderdag 8juli geopereerd en maandag mocht ik voor't eerst even onder de douche en de bh dus eventjes uitdoen. Maar hier heb ik ook al gelezen dat anderen eerder al onder de douche mochten..zal ook wat van dokter afhangen denk ik.

Het is een strak ding rond je lijf, maar het is een zestal weken toch een noodzakelijk kwaad. Tis zelfs zo dat ik mn borsten heb lopen vasthouden toen ik dat ding uithad..belachelijk natuurlijk!! :152:

Nou meid, veel sterkte en morgen is het zover! Duim voor je! :71:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast stellakeuh

Heel erg bedankt voor de steun meiden!!

Ben nog wakker al moest ik wel al slapen... Hopelijk geraak ik in slaap.

slaapwel iedereen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

zie nu pas een berichtje tussendoor van jou naar mij gericht,hoe lang ik me borsten heb van me foto hier op forum,sorry voor me erg late reaktie erop :blush:

ik heb me borsten van de foto vanaf april dit jaar :rolleyes:

als je eens in me album wilt kijken naar me vorige bv mag dat altijd,dan stuur je me maar een pb :6:

maar nu eerst je eigen richten op je eigen bv,sucses :)

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast stellakeuh

Hier ben ik dan :)

Ben gisteren geopereerd en het was geen lachtertje!! pff, zoveel pijn!

heb me ook heel slecht gevoeld van de narcose, heb moeten overgeven enzo... echt geen pretje!

Was op de operatietafel rond 8u en om 10u20 al terug op mijn kamer! vrij snel gegaan dus!

deze nacht heb ik heeel slecht geslapen, doordat ik heel veel pijn had en ook omdat ik heel slecht slaap op mijn rug!

heb me op mijn zij willen leggen, maar dat ging absoluut niet!

deze morgend opgestaan met al veel minder pijn, kon zelf uit bed en zelf naar de wc, wat ik gisteren helemaal niet alleen kon! gelukkig heb ik een super lieve vriend die

me bij alles heeft geholpen! ik had het alleen niet gekunt!

Nu nog altijd pijn onder mijn oksels en mijn linkerborst brand ook heel erg maar is al veeel beter.

Rechtop lopen is wel wat moeilijker, maar zitten gaat heel goed.

Wanneer gaat die pijn bij het stappen eigenlijk weg? En zo altijd moe worden als ik een paar stappen heb gedaan...

Mijn borsten hebben nu wel een andere vorm dan eerst maar dat gaat zeker nog allemaal goed komen?

Heb me nog niet durven douchen, dat zal voor morgen zijn denk ik.

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast stellakeuh

dankje :)

nu 2 dagen verder ... Nog steeds pijn van men spieren. Ook normaal denk ik doordat ze achter de spier geplaatst zijn.

Hoelang denken jullie dat ik nog pijn ga hebben met bewegen? Ik vertrek nl nu zondag op vakantie met de auto en weet niet of

dit wel een goed idee is? Ga ik het wel 8u volhouden?

ik lees hier ook van heel veel mensen die helemaal geen pijn hebben.. vraag me af hoe dat kan :)

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, ik ben 2 dagen eerder geopereerd. Ook achter de spier. Gister viel de pijn al best mee, maar vandaag is het weer terug gekomen. Waarschijnlijk omdat ik te veel heb gedaan. Ik denk dat als je voldoende rust dat je wel op vakantie kan. Maar wel af en toe uit de auto moet (anders krijg je zo'n stijve rug).

Suc6 met je herstel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Stellakeuh,

Had je nog niet gefeliciteerd, dus bij deze! :64: De ergste pijn zal denk ik met een weekje wel weg zijn, maar zo direkt 8 u in de auto, zal wel zwaar zijn denk ik, je gaat toch hoop ik niet zelf rijden hé!?! Zoals ArNa ook al zegt, regelmatig tussenstops maken, maar hou het toch nog maar rustig hé, nog niet direkt te veel gaan doen! Wens je een fijn herstel!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast stellakeuh

dankuu!

Ik probeer toch zoveel mogenlijk te rusten... dus jullie denken dat het wel zou lukken?

En de spierpijn, duurt zo een weekje? Want ik moet 26juli terug gaan werken, dus hoop daar geen last meer van te hebben.

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoop het voor je, zou het zelf nog niet doen, maarja, als je al gepland hebt?!

Beetje afhankelijk wat soort werk je hebt zou het wel moeten lukken (als je veel moet trekken en sleuren, is het niet raadzaam), maar pijnvrij ben je dan nog lang niet hoor! Je zult alles toch op een lager pitje moeten doen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid, ook van mij PROFICIAT met je nieuwe :1bouncingboobs: (hihi, dat springen van die borsten, moet ik nog altijd niet aan denken, zelfs na een week PO) Die pijn is normaal hoor, dat zal elke dag wel wat gaan beteren! Maar doe niet teveel, geef jezelf een beetje de tijd om te herstellen..zeker met komende week je verlof in't verschiet! Ik zou idd zelf ook niet gaan autorijden en met af en toe een tss stop, zal het wel lukken :35:

Ik ben je weer aant bemoederen, sorry...tzal mijn leeftijd wel zijn denk :67:

Laat je maar lekker verzorgen en nog een goed herstel!!!! :116: Liefs, K'tje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast stellakeuh

Vandaag al heel wat beter.

Neem wel nog steeds pijnstillers, maar kan al veel meer bewegingen maken. (probeer het wel rustig aan te doen)

Ik denk wel dat het zal lukken om op reis te gaan...

zal gewoon niet kunnen gaan zwemmen en zonnen zonder t-shirt... jammer maar heb het ervoor over hoor!

Moet niet echt zware dingen heffen op mijn werk, dus als het vandaag al beter gaat, zal het volgende week nog veel beter gaan (hoop ik toch )

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.