Ga naar inhoud

Mikkie30 : 12 oktober 2010: Dr. van Selms : Jan van Goyen Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo Allemaal,

Ik ben mikkie30, bijna 31 jaar, moeder van twee kinderen (5 en 2) en heb na mijn twee zwangerschappen niet meer mijn gewenste cupmaat. Ooit had ik 75 c maar nu helaas 75a, iets hangend. Ik heb inmiddels 2 consulten gehad bij dokter Van Selms in het Jan van Goyen in Amsterdam. Ik ben erg te spreken over de arts, maar toch twijfel ik heel erg. Ik wil namelijk heel graag zo natuurlijk mogelijke borsten. Dokter Van Selms heeft me verzekerd dat dit gaat lukken met de McGhan, 255/275 cc(borsten verschillen iets), rond, medium profile. Nu ben ik bang dat wat Van Selms natuurlijk vind, ik misschien niet natuurlijk vind, stom he! Hebben jullie foto's gezien bij jullie arts van het mogelijke eindresultaat? liefs Mikkie30

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Mikkie,

Ik ben zelf nog niet zolang geleden geopereerd door dr. van Selms en ik ben erg tevreden. Ik zou 295 of 325 cc krijgen, maar hij heeft er 'maar' 265 cc ingedaan, omdat hij groter niet meer natuurlijk vond ogen. Als je het resultaat wilt zien pb me dan even voor m'n ww. Je moet wel bedenken dat dit nog niet het eindresultaat is en dat ik high profile heb gekregen.

Liefs,

Bloem

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 months later...

Hallo Allemaal,

Voor mij komt de grote dag bijzonder dichtbij. Aankomende dinsdag word ik geopereerd. Maandag moet ik bellen voor de exacte tijd. Ik moet eerlijk bekennen dat ik wel wat meer zenuwen krijg. Gelukkig heb ik het nog heel druk dus genoeg afleiding voor dinsdag. Toch twijfel ik nog steeds erg over het aantal cc's. Ik heb besloten het aan mijn arts "over te laten". Ik wil graag uitkomen op een C, maar alleen als dat nog natuurlijk lijkt.

Groetjes Kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannned !!

Eindelijk is het dan zover....

Goede beslissing om het aan je arts over te laten, die weet het echt wel het beste

en kan tijdens de operatie kijken wat het mooiste is..

Liefs en succes met de laatste daagjes aftellen :) xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Mikkie,

super spannend zeg,dat je grote dag er al aan zit te komen.

en die zenuwen,hebben we allen of gehad hoor,niks geks aan,is ook een hele stap.

nog even lekker weekend vieren en erna aftellen naar je 12okt,sucses....

veel lees en post plezier op het forum

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Mikki,

Spannend hoor 12 oktober, ik word maandag door Dr van Selms geopereerd in het Lucas andreas ziekenhuis. Eigenlijk is het een wissel, ben al eerder geopereerd door Dr van Selms, hij doet het erg goed hoor. Je hoeft niet bang te zijn, als jij aan geeft zo natuurlijk mogelijk dan gaat hij daar voor, echt waar.

Heel veel succes dinsdag!!

Ik blijf je volgen.

Groetjes BOesje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt lieve meiden voor de reacties! Wat ben ik toch blij met dit forum. Ik heb het gelukkig dit weekend nog lekker druk, dus niet heel veel tijd om te piekeren. Ik heb zelf veel vertrouwen in Van Selms, en ik heb hem een aantal keren met hem gemaild, altijd neemt hij de moeite om terug te mailen etc. Ik denk zelf dat ik rond de 240/255 cc wil. Ik wil gewoon echt niet te groot gaan. Ik wil heel graag een mooie c cup. Ik ben zelf 175cm en 66 kilo, denken jullie dat ik dan met een 240 cc op een c uit kom? (heb nu zelf een kleine b grote a denk ik).

Boesje, zelfde arts, wat leuk om te horen. Op dit forum zijn niet zoveel meiden die door hem zijn geholpen. Mag ik vragen waarom jij voor een wissel gaat en dan nog kleiner ook? Ben erg benieuwd naar je verhaal. Jij ook heel veel succes gewenst morgen!

liefs Mikkie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Mikki,

Natuurlijk mag je vragen waarom, het is een heel lang verhaal want dit wordt mijn 5de operatie. Je kunt in mijn topic lezen wat er allemaal gebeurt is anders wordt het wel een heel lang verhaal in jouw topic.

Ik ga nu voor een wissel omdat ik heel veel pijn heb, ik heb kapselvorming en ik heb na de laatste wissel nooit aan mijn borsten kunnen wennen, qua grootte en qua bolling aan de bovenkant ( heb nu High profile). Ik heb nooit grote borsten willen hebben en anderen vinden ook dat ik geen grote borsten heb, C cup. Maar zelf heb ik er erg veel last van. Als Dr van Selms er niet in zou geloven dat de pijn na een wissel weg zou zijn dan had ik me niet laten opereren. Maar nu we er toch voor gaan wil ik graag kleiner en minder bol.

Ik wil jou ook heel veel succes wensen voor dinsdag, we spreken elkaar wel na de operatie.

Succes,

Boesje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Succes m orgen!Zenuawchtig zeker?

Ik ben afgelopen vrijdag onder het mes geweest, en ik zeg je dat het allemaal meevalt!

Alleen de spanningen waren bij mij het toppunt dat ik gegeven moment toen ze me naar de OK reden brak!

Even lekker alles eruit gehuild! :)

Ik denk dat je met een grote A/kleine B die jen u hebt en 240 cc wel op een C uitkomt!

Ik had zelf een kleine A, en heb 270 cc boven de spier gekregen, heb nu een C sport bh.

Meid, heelveel succes morgen!!!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Meiden,

Bedankt voor de lieve berichtjes! Ik heb vanmiddag gehoord dat ik morgen om 8.45 uur geopereerd wordt! Prachtige tijd al zeg ik het zelf. De zenuwen zijn nog niet echt aanwezig, maar dat zal inderdaad morgen wel komen. Ik hoop dat ik eind van de dag een verslag je van de dag kan typen! Ik hou jullie op de hoogte!

liefs Mikkie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Meiden,

Nou het zit erop hoor, ik heb ze! Even een verslag:

Om 8.15 uur gemeld in het Jan van Goyen, en ook meteen opgehaald uit de wachtkamer. Eerst een gesprek met de verkoeververpleegkundige (topvrouw) en daarna rustig al mijn vragen kunnen stellen aan mijn arts Van Selms, daarna nog even een kort praatje met de anesthesist en toen lopend naar de operatiekamer. Op de bank gekropen, iedereen stelde mij enorm op mijn gemak en binnen 5 minuten was ik in dromenland.

Om 10.30 uur werd ik wakker in een heerlijk warm bed op de verkoeverkamer. Toen last van ontlading, in mijn geval begon mijn hele lijf te trillen. Ik herken dat nog wel van na mijn bevalling. Ik voelde me na een kwartier eigenlijk al weer heel goed, wel pijn en stijf maar goed te doen. Daarna kwam er om de 15 minuten een lieve verpleegster vragen of ik iets wilde eten of drinken, of ik goed lag etc. Heerlijk twee beschuitjes met kaas gegeten. Uiteindelijk mocht ik om 13.15 naar huis. 1 klein nadeel (of zeg maar drie kleine nadeeltjes) ik heb nog steeds drains, deze laat van Selms het liefst 2 dagen zitten na een dualplane, hoe eerder dat oud bloed eruit is hoe beter. En ook heb ik nog een pijnbuster! dus intotaal heb ik drie flesjes aan mijn lijf hangen! Erg charmant. Donderdag moet ik de drains en pijnbuster laten verwijderen en mag ook dat hoogste irritante tape er af!

Hier thuis gaat het goed, wel lastig om de kindjes uit te leggen dat ze mama voorzichtig moeten knuffelen. Ik hoop dat ik vannacht een beetje kan slapen.

liefs Mikkie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Mikkie,

Gefeliciteerd!!! :64: Laat je nu maar lekker verwennen, hoeveel cc heb je nu gekregen? Wens je ook vast een voorspoedig herstel en hoop ook dat je een beetje kan slapen vannacht, neem maar veel kussens mee in bed, eentje voor onder je knieën en onder je hoofd een extra dat je wat hogen ligt. Succes.

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mikkie..

gefeliciteerd met je nieuwe boobs :D hoeveel cc heb je gehad?

het is ff balen van die 3 nadeeltjes maar het is het allemaal waard..

hoop dat je vanacht een beetje kunt slapen!

rust lekker uit en laat je verwennen!

liefs :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Meiden,

Ik heb vannacht een redelijke nacht gehad, tot 4 uur geslapen en daarna nog wat hazeslaapjes! Niks te klagen. Nu vertroetelt mijn moeder me lekker, en lig ik of op de bank of in bed. Ik doe rustig aan wat ik ben wel heel stijf en die spieren doen echt zeer! ach, wie mooi wil zijn moet...!

Uiteindelijk heb ik rechts 240CC en links 255CC gekregen. Ik hoop daarmee uit te komen op een kleine C. Er valt nu helaas nog weinig te zien door de tape, ze staan erg strak (soort van stuwing)en lijken daardoor erg groot! Ben benieuwd.

liefs Mikkie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Mikkie,

Fijn dat je toch al redelijk kunt slapen, scheelt toch in je herstel.:D Nou, met 240/255cc zul je zeker wel een mooie C bekomen! Dat komt goed! :35: Ben benieuwd naar je picjes hoor!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo hallo,

Vandaag mochten de drains, de painbuster en de tape er af. Jeetje mina (ik mag niet schelden) wat deed dat zeer! Maar goed alles is eraf en eruit, heerlijk! Eindelijk kon ik ook een goede blik werpen op mijn nieuwe aanwinsten, en ik vind ze nu al prachtig. Natuurlijk staan ze nog erg strak maar de vorm en de maat (van mij mag het nog wel iets kleiner) zijn prachtig! Ik heb net heerlijk gedouched en dat ging prima en was zalig! Nu lekker op de bank met een kopje thee!

xx Mikkie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Mikkie,

Wat fijn dat je van die hele meut af bent! En goed te lezen ook dat je ze al prachtig vind, dat belooft wat! Ze worden nu alleen nog maar mooier! Geniet ervan en rust lekker uit!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Meiden,

Vandaag 4e dag po en het gaat goed met me! Natuurlijk heb ik nog erg veel spierpijn (zeurderig brandend gevoel) maar overall gaat het goed. Ik merk wel dat ik nog snel moe ben en me rustig moet houden. Gisteren heb ik weer lekker gedouched en de pleisters van de drains weggehaald, de wondjes zagen er heel rustig uit. Ik moet dinsdagavond op nacontrole bij Van Selms, ben benieuwd hoe hij het resultaat vind. ik heb ze gisteren in de spiegel weer uitgebreid bewonderd, en ja ik vind ze echt al heel mooi. Ze moeten nog wat natuurlijk worden maar de vorm en grote zijn prachtig bij mijn lijf. Ja hoor ik ben helemaal happy. Nu nog verder herstellen en weer verder met mijn normale leven. Ik ben volgende week nog de hele week vrij en ik heb veel hulp met de kids dus echt nog een week om te herstellen.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

HI Mikkie

wat leuk te lezen dat je nu al superblij bent,en het word enkel nog maar mooier over tal weken.

en ook erg goed dat je weinig pijn hebt en je wondjes er rustig uitzien.

ja leuk he je eerste controle,dan kan je zien hoe trots je arts is.

en lekker zeg,nog een week vrij,doet vast goed en kan je lekker uitrusten :6:

sucses morgen op je controle en rustig aan

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Meiden,

Vandaag 7 dagen po, en op controle geweest bij mijn chirurg. Hij was bijzonder tevreden over het resultaat (ik ook hoor), bijna geen vocht meer, geen blauwe plekken, mijn littekens zien er heel mooi rustig uit. Ik vroeg hem of hij verwachtte dat mijn borsten nog kleiner zouden worden of zo. Maar hij zei dat mijn borsten eigenlijk niet meer veel zullen veranderen Ik mag de sportbh 's nachts al uit en overdag nog 5 weken aanhouden en de band moet ik nog 5 weken dag en nacht om houden. Ik ben echt superblij!!!

Ik hoop dat iedereen uiteindelijk zo blij zal zijn als ik.

liefs Mikkie

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.