Spring naar bijdragen
Borsten Forum
Jeanette

Jeannette : 12 oktober 2015 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael : Buikwand correctie

Recommended Posts

Jeetje ..time flyes ...morgen alweer 9 weken PO ...en in 5,5 week heb ik al mijn eindcontrole bij Frans Straten .

De buikband draag ik helemaal niet meer , heb wel eind dag nog wat zwelling in de onderbuik .

Dat trekkerige gevoel is sinds een paar dagen minder .

Ben het sporten al weer lekker aan het opbouwen , morgen ook weer de eerste keer hardlopen ...zin in .

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Vandaag 13 weken PO ...en wat ben ik toch blij met het resultaat ...

Gisteren een nieuwe foto ge-uploadt , en zie toch alweer een verschil met de foto van begin december .

Ben alweer volop aan het sporten ..heerlijk , dat gaat allemaal goed .

Volgende week donderdag alweer eindcontrole bij Frans ..en die krijgt een dikke pluim voor het vakwerk wat hij heeft geleverd .

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Vandaag mijn eindcontrole gehad ...en alles was natuurlijk prima in orde ...

Frans was heel blij met het eind resultaat ...zou ook raar zijn geweest als hij dat niet was geweest ..

De voor foto,s die hij op mijn consult heeft gemaakt heeft hij naar me door gestuurd ...pfieuw ...dat was schrikken ha ha .

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Jeetje ...morgen is het alweer een jaar geleden ..

Ben zoooooo blij met mijn buik , en hoe snel het herstel  is gegaan .

Sinds januari ben ik weer begonnen met sporten ( triatlon trainingen ) , en zat er al heel

snel weer volop in ..

Een heel klein stukje van het litteken is nog wat rood ..de rest al mooi verbleekt .

Geen seconde spijt van gehad .

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Jeetje zeg ....ondertussen is mijn buikwand correctie alweer drie jaar geleden .

En ben er nog steeds helemaal blij mee .

Wel leuk , kliniek Heyendael heeft een nieuwe website waar ook foto,s van mijn buikwandcorrectie op staan .

Schrikken te zien hoe het er voor uit zag ...

Je moet je registreren en/of aanmelden om de inhoud van dit bericht te kunnen bekijken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

Premium Theme Designed By IBTheme.com