Ga naar inhoud

ervaring Dr. Kappel/ hydrogel monobloc


Madampje

Aanbevolen berichten

  • Reacties 140
  • Created
  • Laatste Reactie
  • 2 weeks later...

Hoi lieve dames,

Na lang te hebben meegesnuffeld op dit forum, jullie het hemd van het lijf te hebben gevraagd, en vooral veel te hebben getwijfeld is de kogel nu toch echt door de kerk.

Ik ben 26, heb 3 kleintjes en alle drie meer dan een jaar borstvoeding gegeven. De drie kleintjes zijn nu kerngezond gelukkig maar mijn borsten (die eretitel mag ik ze eigenlijk niet eens meer toeschrijven haha) des te minder.

Ik sport verder veel en eet bewust, vind mijn uiterlijk belangrijk. En die borsten doen werkelijk alles teniet. Geen enkel kledingstuk staat nog mooi, schaam me er zo voor dat mijn BH nooooit uitgaat. Voel me geen vrouw meer.

Anyway, laat me jullie de rest van de details besparen. Ik heb besloten voor hydro's te gaan, bij dr Kappel herself.

Nou, het consult staat er, eindelijk. 8 mei dus. De uren begin ik nu vast af te tellen haha.

Lots of love!!

Madampje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey collega boobie dames, hehe,

Ik heb ff jullie peptalk nodig! Heb na een heeeeele lange weg te hebben afgelegd eindelijk het punt bereikt dat ik een consult heb staan vrijdag a.s.

Ik heb echt een complex ontwikkeld door mijn zieletietjes (hihi) en een bv is echt mijn ultieme droom.

Heb er lang voor gevochten want had echt alle mogelijk tegenslagen. En nu komt het dan eindelijk dichterbij, krijg ik steeds meer twijfels!!!!

Ik ben pas 26 en wil (heb 3 kids) heel graag nog een kindje over een x aantal jaar. Ben nu o.a. bang dat ik geen of niet goed bv kan geven na een bv, maar ook dat door de bv mijn borsten weer 'lelijk' worden.

Ook dat ik dan telkens bezig zal zijn met herstellen van die borsten en dan ze misschien gaan lekken (ik neem hydrogel) of wat dan ook .

Het voelt of ik steeds minder redenen krijg om het wel te doen. En steeds meer om het niet te doen.

Maar in MN hart wil ik het nog steeds heel graag.

Is dit normaal? Klinkt jullie dit bekend in de oren of ligt dit aan mij?

Alvast super bedankt,

Madampje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Als het goed is kan je gewoon borstvoeding geven na een bv.

En het is ook een fabel dat door borstvoeding je borsten lelijker worden dan wanneer je dat niet geeft. (Ken genoeg dames die hetzelfde probleem na zwangerschappen hebben als ik zonder dat ze ooit een druppel bv hebben gegeven) Het is helaas van de zwangerschap zelf dat je borsten veranderen.

Ik heb zelf gewacht tot ik zeker wist dat er niet nog een kindje zou komen. Maar die keus kan alleen jij maken voor jezelf.

Succes

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik zou ff wachten als je nog graag meer kinderen wilt. Je lichaam gaat keer op keer veranderen.

Voor een mooi ( blijvend) resultaat, kun je beter dan later een operatie ondergaan. Althans, da's mijn mening.

Het gaat erom wat jezelf wilt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik deel dezelfde mening als Melan,

Ik zou persoonlijk wachten je borsten veranderen van een zwangerschap. Zonde als je 3000 euro hebt uitgegeven en je uiteindelijk nog een keer onder het mes moet omdat je borsten weer veranderd zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Ik zou persoonlijk wachten als je een kinderwens hebt. In de zwangerschap worden je borsten natuurlijk veel groter en slinken weer erna.

Als het dan weer gaat hangen allemaal heb je alles voor niets gedaan.

Ik zou je kinderwens ook zeker op je consult bespreken dan kan je horen hoe de pc er tegenover staat.

Veel succes met je beslissing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super bedankt allemaal voor de reacties! Ik heb er heel veel aan!

Misschien dan toch maar genoegen nemen met de drie die ik nu al heb? Iedere dag met deze 'borsten' is voor mij moeilijk. En op zijn vroegst zou ik er nog eentje willen na een jaar of zes. En zes, of zeven jaar wachten trek ik gewoon echt niet :(

Bedankt oor t meedenken!!!! Xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar als je zo lang nog wilt wachten voor baby nr 4 zou ik t nu wel al doen.

Dan kan je na 6 jaar altijd nog een x een wissel doen.

Dan kan je in je achterhoofd houden dat er miss evt een wissel/lift nodig is.

Maar 6jr met borsten lopen waar je ongelukkig van wordt omdat er miss nog een baby komt zou ik niet doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zou zeker op consult gaan, want je pc kan jou antwoord geven op jou vragen.

en je hebt al 3 zwangerschappen gehad dus jij weet zelf het best of jou borsten veel groeien/veranderen met jou zwangerschap.

en als je pas over 6 jaar weer een kindje wil, dan is het een keuze. misschien veranderen ze helemaal niet en anders een potje geld achter de hand om het over 7 a 8 jaar nog een x te doen.

succes met je keuze. xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik dacht dat je op korte termijn nog een babytje zou willen, maar inderdaad als je er pas over een jaar of 6 nog een bij wilt zou ik ook echt niet wachten.

Ik zou zeggen geniet van je consult en bespreek alles met de pc die kan je vast wat meer informatie geven die je helpen om je beslissing te maken.

je hebt al lang genoeg gewacht toch..

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn genoeg meiden van in de 20 die een borstvergroting hebben gedaan en die ook nog kindjes willen.

Ik ben zelf 23 en heb 1 kindje. Ik heb ook een borstvergroting.

Kan wel wachten tot ik weer een kind krijg maar misschien krijg ik die wel nooit meer..

En dan wel elke dag ergeren aan die lelijke kleine tietjes van me? Nee echt niet!

En als je toch nog zwanger word en je borsten worden dan nog groter, en uiteindelijk worden ze weer net als daarvoor.

Oke ze kunnen wat gaan hangen maar so what.. Groot blijven ze !

Je implantaten krimpen niet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Melissa1981 Jaaa you've spoken girlll!! Zeker lang genoeg gewacht haha, zal t idd bespreken met de PC. Ben alleen beetje bang dat ze om de ingreep te promoten niet helemaal transparant zal zijn? Maar volgens mij is dr Kappel niet zo...

Mo480cc wauwww jouw tekst herinnert me gewoon aan hoe ik eigenlijk altijd dacht. Maar door alle emoties en verwarring zag ik door de bomen t bos niet meer. Je hebt zoooooo'n gelijk, wie zegt dat ik dat kindje nog krijg? Wie zegt dat ik volgend jaar nog leef? N idd implantaten krimpen niet!!! :)!!!! Super bedankt!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben in de 20 en heb nog géén kinderen. Borsten kunnen idd versnderen na je zwangerschap, vriendin van mij had 70a en na haar 2 kindjes 70d, maar ja als je niet gelukkig bent met je zelf op dit moment moet je doen wat je hartje zegt.

Misschien kan ik wel geen kinderen krijgen en denk ik over 10 jaar had ik het maar wel gedaan op dat moment dat ik er klaar voor was....

En zie ook genoeg meiden die na een bv zwanger zijn geweest en daarna de boobs ook nog mooi waren :) met iets meer "hang-factor" haha maar dat hoort toch eenmaal bij het ouder worden en vrouwelijk lichaam dat moeten we allema accepteren :).. Dit is mijn mening erover! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Als het goed is kan je gewoon borstvoeding geven na een bv.

En het is ook een fabel dat door borstvoeding je borsten lelijker worden dan wanneer je dat niet geeft. (Ken genoeg dames die hetzelfde probleem na zwangerschappen hebben als ik zonder dat ze ooit een druppel bv hebben gegeven) Het is helaas van de zwangerschap zelf dat je borsten veranderen.

Ik heb zelf gewacht tot ik zeker wist dat er niet nog een kindje zou komen. Maar die keus kan alleen jij maken voor jezelf.

Succes

Xx

Ja dat heb ik ook gehoord, en dat het sowieso heel erg verschilt per persoon, dat bij de ene de borsten na de tijd nog wel enorm mooi zijn en bij de ander best uitgezakt alsware..

lijkt me sowieso wel een moeilijke keuze, maar een consult kan natuurlijk geen kwaad, en dan kun je de dingen waarom je het niet zou doen ook even voorleggen bij de pc en kijken wat die daarop zegt. hij/zij kan geen garantie geven dat je boobies na de tijd net zo er nog uitzien maar misschien dat er wel kan gekeken worden naar de rekbaarheid van je huid & hoe erg je borsten zijn veranderd bij vorige zwangerschappen?

Het blijft denk ik een gok die je dan zou moeten wagen, of toch even afwachten en daarna alsnog een bv,

maar ik kan me enorm goed voorstellen dat wachten ook enorm vervelend zal zijn dan.

succes xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel lieve Loveut voor de peptalk!!! Dankzij jullie zie ik het werd helemaal zonnig in. Superbedankt!!!!! Ook dat t per persoon verschilt geeft me hoop. Mijn borsten veranderen namelijk niet zo erg door zwangerschappen. Pas na 3 x zwanger te zijn geweest en borstvoeding te hebben gegeven zijn ze echt ten slechte veranderd.

Thanks meid!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel lieve Loveut voor de peptalk!!! Dankzij jullie zie ik het werd helemaal zonnig in. Superbedankt!!!!! Ook dat t per persoon verschilt geeft me hoop. Mijn borsten veranderen namelijk niet zo erg door zwangerschappen. Pas na 3 x zwanger te zijn geweest en borstvoeding te hebben gegeven zijn ze echt ten slechte veranderd.

Thanks meid!!!

Heel veel succes! denk dat het zeker wel goed komt xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.