Ga naar inhoud

ervaring Dr. Kappel/ hydrogel monobloc


Madampje

Aanbevolen berichten

Hoi lieve lieve dames,

Klopt het dat lipofilling echt maximaal 1 cupmaat kan?? En ik ben vrij slank, los van wat vet op mn bovenbenen, is dat dan uberhaubt wel een optie?

Vind die siliconen zo'n eng idee al zou ik er een moord voor doen om zulke mooie borsten te hebben :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 140
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik ben van mening dat als je iets heel graag wilt dat je dan ook alle risico's op een rijtje moet zetten! Maar wel bewust moet zijn dat er altijd wel iets kan gebeuren!

Lees je eigen even goed in. Laat je goed informeren door verschillende pc's en lees hier het een en ander.

Klinkt stom, maar ik heb mijn borsten nu ruim 5 weken en ik ben echt heel erg gelukkig.. Ben zo blij dat ik die grote stap heb durven te nemen.

Ik ben er misschien ook wel nuchter in. Als ik de deur hier uit stap, kan er ook wat gebeuren.

Misschien is monobloc wel wat voor jou!?

Kus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had laatst.. (paar maandjes geleden) last van een borst... Pijnlijke plek...

Daarmee naar huisarts gegaan, en zij voelen.. Ja.. toch maar ff mammografie laten maken..

Ik gezegd dat ik daar niet zo fan van ben, ivm de implantaten.. Nou zegt ze.. waarschijnlijk is een echo genoeg..

Dus ik vol hoop (en zeker wetende dat ik absoluut geen mammografie ging laten maken :P ) naar het diagnostisch centrum.. In het omkleedhokje zei die mevrouw: u komt voor een mammografie? Ik zeg nee, voor een echo.. Zegt die vrouw: daar hebben we het zo wel ff over :45:

Ja, duh, dan voel je de bui al hangen he...Opeens had ik dus klamme handjes toen ik me aan het uitkleden was... Jak, toch die mammografie???

Nou ja.. ik daar naar binnen, en idd, ik moest toch een mammografie.. Dus ik uitleggen dat ik borstprothesen heb, en dat ik die graag heel zou laten :P

Ja zegt die mevrouw, we hoeven niet zo hard te drukken als bij een gewone mammografie.. Oke dan maar....

Nou.. ik kan jullie vertellen... Ik doe 1000 keer liever een mammografie MET implantaten, dan zonder implantaten!!! Ik heb er niks van gevoeld! En ze drukken die plet-dingen helemaal niet hard aan! JE moet dus wel aangeven dat je implantaten hebt, maar ze stellen iets bij aan de belichting (omdat anders het implantaat overbelicht raakt en ze je weefsel niet goed kunnen zien) en ze drukken dus echt bijna niets 'plat' !!! Echt super!

Daarna een aanvullende echo, en uitslag was dat ik mastopathie had.. Niks om je zorgen over te maken, en ook niet gerelateerd aan het hebben van prothesen. (mastopathie is te googlen ;) )

Oke.. een lang verhaal weer, maar om even aan te geven dat een mammografie dus toch kan.. ondanks dat ik altijd dacht: no way, geen mammo meer bij mij hihi

xxx BB

Btw!!!!

Ohhhhh toe maar!

Nou we zullen het even afwachten als ik een mammografie moet laten maken!

Eerst volgende week mijn eerste uitstrijkje :s

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had laatst.. (paar maandjes geleden) last van een borst... Pijnlijke plek...

Daarmee naar huisarts gegaan, en zij voelen.. Ja.. toch maar ff mammografie laten maken..

Ik gezegd dat ik daar niet zo fan van ben, ivm de implantaten.. Nou zegt ze.. waarschijnlijk is een echo genoeg..

Dus ik vol hoop (en zeker wetende dat ik absoluut geen mammografie ging laten maken :P ) naar het diagnostisch centrum.. In het omkleedhokje zei die mevrouw: u komt voor een mammografie? Ik zeg nee, voor een echo.. Zegt die vrouw: daar hebben we het zo wel ff over :45:

Ja, duh, dan voel je de bui al hangen he...Opeens had ik dus klamme handjes toen ik me aan het uitkleden was... Jak, toch die mammografie???

Nou ja.. ik daar naar binnen, en idd, ik moest toch een mammografie.. Dus ik uitleggen dat ik borstprothesen heb, en dat ik die graag heel zou laten :P

Ja zegt die mevrouw, we hoeven niet zo hard te drukken als bij een gewone mammografie.. Oke dan maar....

Nou.. ik kan jullie vertellen... Ik doe 1000 keer liever een mammografie MET implantaten, dan zonder implantaten!!! Ik heb er niks van gevoeld! En ze drukken die plet-dingen helemaal niet hard aan! JE moet dus wel aangeven dat je implantaten hebt, maar ze stellen iets bij aan de belichting (omdat anders het implantaat overbelicht raakt en ze je weefsel niet goed kunnen zien) en ze drukken dus echt bijna niets 'plat' !!! Echt super!

Daarna een aanvullende echo, en uitslag was dat ik mastopathie had.. Niks om je zorgen over te maken, en ook niet gerelateerd aan het hebben van prothesen. (mastopathie is te googlen ;) )

Oke.. een lang verhaal weer, maar om even aan te geven dat een mammografie dus toch kan.. ondanks dat ik altijd dacht: no way, geen mammo meer bij mij hihi

xxx BB

zo maar dat is toch wel heel fijn om te weten zeg!

Het leek mij altyd doodeng zon mammografie met of zonder implantaten.

Ik was nogal bang geworden van de verhalen dat t zon pijn zou doen ,valt dus reuze mee met silicoontjes ,weer een voordeel :46:

En wat de protheses betreft,ja op goed geluk gaan ze misschien 100 jaar mee,maar of je dat risico moet nemen?

Na enige jaren gaat alles toch zakken en wil je er ook niet meer zo bij blijven lopen denk ik.

Of je moet dr vrede mee hebben natuurlijk.

Ik heb ze zelf nu 5 jaar en moet zeggen zie weinig verschil met in t begin,maar had ik t geld liet ik ze wel weer opvullen meer meer cc hoor :)

Dus die levenslang ga ik niet redden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij werd gezegd ze kunnen best 30/40 haar blijven zitten zolang ze niet lekken hij adviseerde wel elk jaar een controle te doen of ze niet lekken.

Hoi snoepje

Wat bedoelde jouw pc met controle, bij hem of een controle via een echo..

http://www.gezondtotaal.nl/controles-na-borstvergroting/

xx Ank

Link naar reactie
Delen op andere sites

Good evening ladies,

Wie o wie heeft ervaring met hydrogel? En op lange termijn? ik vind ze enorm interessant en het scheelt niet veel of ik ga ervoor. Wil graag alleen nog ff wat meer info, en dan niet alleen dat wat op google staat ;)

hoe bevalt het bijv (op lange termijn), dienen ze ook vervangen te worden, enz?

Alvast erg bedankt!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan je alleen vertellen wat ik hier en van de pc gehoord heb.

Is een alternatief als je geen siliconen wilt.

Sommige doen het ook vanwege eventuele borstvoeding geven.

Mochten ze gaan lekken merk je dat meteen en ruimt je lichaam het zelf op.

Pc straaten was er erg negatief over. Maar ja promoot alleen mentor.

Hydrogel is er geloof ik maar in één projectie

En word bijna altijd dualplane ge plaatst ivm rimpelen.

Ze voelen wel lekker zacht.

Ook moeten ze na 10 jaar worden vervangen omdat de gel waterig wordt.

Advies siliconen vervangen is tussen de 10 en 15jr

Er zijn hier op forum wel aantal meiden met hydrogel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey lieverdjes,

Ik sta op het punt om minigolf hydrogel implantaten te nemen in het lucas Andreas ziekenhuis in amsterdam. Maar hoor ineens allemaal horrorverhalen over dat de scheurmakerij erg groot is, waardoor er nog maar weinig mee gewerkt wordt? Wat eng!! Klopt dit, wie (ervaringsdeskundigen :P) weet hier meer over ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik sta op het punt om minigolf hydrogel implantaten te nemen in het lucas Andreas ziekenhuis in amsterdam.

Misschien een goede tip in dit geval... Ik zou niet te veel cc nemen.. Zou vervelend zijn als ze niet meer in het putje zouden passen.. Misschien eerst even meten hoe groot de putjes zijn, zodat je weet hoe breed de minigolf hydrogel implantaten mogen zijn?

Succes!! :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien een goede tip in dit geval... Ik zou niet te veel cc nemen.. Zou vervelend zijn als ze niet meer in het putje zouden passen.. Misschien eerst even meten hoe groot de putjes zijn, zodat je weet hoe breed de minigolf hydrogel implantaten mogen zijn?

Succes!! :35:

Hahaha geniaal

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij heeft Wicked78 ze nog niet... 30 april staat in haar handtekening.

Ik denk dat je ze niet iedere 10 jaar hoeft te wisselen. Als je geen last hebt van het feit dat ze iets wateriger zijn geworden tegen die tijd, kan je ze gewoon houden tot ze stuk gaan! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hydrogel fans help pls?

Ik ben op zoek naar onafhankrlijke, objectieve info over de hydrogel implantaten? Klopt het dat ze nog niet uitgebreid getest zijn? en nog in evaluatie stadium zitten? Zoiets had mijn man erover gevonden...

Alvast heel erg bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie echt een wildgroei aan topics voorbij komen, van jou.. Het wordt er zo niet overzichtelijker door, vooral voor je zelf..

Er is al eerder aan je geopperd, om alle vragen in 1 topic te stellen, of in ieder geval niet voor elke vraag een nieuw topic te openen. Misschien dat je dit eens ter harte kunt nemen ;)

Om topics nu samen te gaan voegen, dan staat alle info dadelijk door elkaar.. maar ik zou wel 1 van je topics de titel kunnen veranderen, in: Ik wil zo veel mogelijk info verzamelen over mijn aanstaande bv (of zoiets. je mag dit zelf verzinnen.. ) Dan kun je daarna dat topic blijven gebruiken, en heb je niet dadelijk 30 topics, die je allemaal moet bijhouden, en die wij steeds moeten screenen ;)

Verder zit er rechtsboven een zoekbalk, waar je ook op trefwoorden kunt zoeken.. Zo hoeft er niet steeds een nieuw topic geopend te worden over dingen die al vaker beantwoord zijn :)

Je man googelt graag.. ik denk, als je zelf ook wat uitgebreider zou googlen, dat je op de vraag die je in dit topic stelt, wel een antwoord zult vinden :)

Het is dus niet zo dat je geen vragen mag stellen, maar houd het aub overzichtelijk ;)

Succes!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
  • 5 weeks later...

Hey lieve mede-leden <3!

Ik heb na lang wikken en wegen besloten om voor dr. Kappelte gaan.

Vanwege haar ervaring met hydrogel en omdat ze een vrouw is.

Maar wie zou mij verder kunnen helpen met ervaringen opgedaan bij dr. kappel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.