Ga naar inhoud

Suzanne25 : 2 april '10 : Dr D'Hondt : Tongeren (België)


Gast Suzanne25

Aanbevolen berichten

Gast Suzanne25

Hallo allemaal,

ik ben Suzanne en ik ben 25 jaar. Sinds gisteren (2 april) heb ik een lang verwachte droom doen uitkomen. Eindelijk een BV.. Jarenlang heb ik hier over getwijfeld en nagedacht, maar nu is het dan eindelijk gebeurd en ben ik gelukkig dan ooit! In deze topic wil ik mijn verhaal en herstelperiode delen met andere vrouwen die hetzelfde al hebben gedaan, of hier nog over twijfelen.

Gisteren om 06:00u ging de wakker en ik had redelijk goed geslapen. Gek genoeg had ik nog maar weinig zenuwen, ik keek meer uit naar de operatie dan ooit. Samen met mijn vriend heb ik me klaargemaakt voor wat ging komen en zijn we om kwart voor 7 in de auto gestapt. De heenreis verliep soepel en we waren om 08:30u in de kliniek aangekomen. Aangezien ik om 9:15u aanwezig moest zijn, was ik meer dan op tijd.

Om 09:15u heb ik nog wat zaken doorgenomen met de vrouw van de PC en heb ik het geld betaald. Jeetje, wat een hoop briefjes van 100 euro waren dat, maar goed, wie mooi wilt zijn moet veel betalen! Gedurende het gesprek hebben we het nog over de Welnesskliniek gehad en Linea Esthetica gehad, en dat daar veel prutsers werken omdat er geen PC werken, maar esthetische chirurgen. Dat wil zeggen dat zij geen opleiding tot PC hebben gevolgd, dus dat zij dat vak helemaal niet goed kunnen beoefenen. SCHANDALIG!! Dit was een leuk gesprek en al snel mocht ik nog even plaatsnemen in de wachtkamer.

Een kwartiertje later kwam de PC om te vragen of ik mee kon gaan. Eenmaal in het kantoor van de PC hebben we de laatste zaken doorgenomen en nog twee verschillende protheses gepast. Uiteindelijk ben ik voor de Mc Ghan style 410 ST 335 CC MF gegaan. Ik twijfelde nog tussen 335 cc of 375 cc, maar uitiendelijk zou 375 cc te breed voor me zijn geweest, waardoor het er niet meer natuurlijk uit zou zien.

Daarna mocht ik naar beneden om mijn kleding uit te doen en een operatiehemd aan te te doen. In de kamer was het heerlijk warm, sfeervol ingericht en op de achtergrond rustgevende pianomuziek. Al snel kwam de anesthesist om de laatste zaken door te nemen en zijn volledige goedkeuring voor de operatie kenbaar te maken. Aangezien ik nergens last van heb en sportief ben aangelegd waren we hiet zo klaar mee. Ik mocht meelopen naar de OK en daar plaatsnemen op de tafel. Mijn bloeddruk werd gemeten en een infuus werd aangelegd. Mijn bloeddruk was perfect 120 over 70 en het infuus zat er zo in..

Al snel voelde ik me steeds verder wegzakken totdat ik er niet meer tegen kon 'vechten'.. De operatie kon beginnen... Het was op dat moment 10:10u..

Om iets over half 12 werd ik erg suf wakker in de uitslaapkamer waar ik onder een heel warm deken lag.. Dat voelde zo prettig, want ik had het best koud. Daar heb ik nog tot kwart over één gelegen. Samen met mijn vriend heb ik wat gesprekjes gehouden over wat er allemaal gedaan werd. Zo nu en dan spiekte ik even onder mijn operatiehemd en dag daar EI-DE-LIJK mijn langverwachte borsten. Ik was nog erg suf van de operatie, maar heb wat tranen van geluk laten vloeien! Eindelijk mijn onzekerheid die is verdwenen!!!

Mijn vriend was ondertussen een sportbeha wezen kopen en gaf aan dat het een 75D was. Ik ben in de wolken, want dat betekent dat ik zeker een volle C zal overhouden aan deze operatie! Helemaal TOP!

Ik ben zeer te spreken over de manier waarop ik geholpen ben bij PC Dr D'Hondt in Tongeren (België). Ze zijn zeer vriendelijk, nemen alle tijd voor (en voor je begeleider die met je meekomt) en alles is ntot in de puntjes goed geregeld. Aankomende vrijdag 9 april mag het tape eraf! Ik ben zo benieuwd wat ik dan krijg te zien!

De terugreis verliep ook soepel. Ik heb de hele reis half gelegen en genoten van het zonnetje in mijn gezicht. Eenmaal thuis aangekomen was het bijna 4 uur en had ik enorme honger!!! Ik had de avond ervoor voor het laatst gegeten en gedronken! De rest van de dag heb ik op bed gelegen en een beetje tv gekeken, gebeld en gesmst met iedereen die wist dat dit zou gaan plaatsvinden.. Een rustige avond verder...

Vandaag is het de 2e dag en ik heb redelijk goed geslapen. Ik merk wel dat het inslapen op mijn rug me meer moeite kost dan dat ik had verwacht. Maar goed, ik heb in ieder geval geslapen!! Wat betreft de pijn merk ik dat alles het stijf en strak is en ik last heb van erge spierpijn! Zolang ik rustig op bed zit/ lig merk ik er weinig van, maar als ik opsta om naar de wc te lopen is het soms toch wel even pijnlijk! Het lijkt wel alsof er 40 kilo bakstenen strak om mijn lijf zitten vastgebonden met erg veel tape.. Gelukkig heb ik nog t/m 23 april vrij en pak deze week volledige rust! Mijn lieve vriend doet alles voor me waardoor ik ook echt kan rusten..

Morgen dag drie...! Ook hier maak ik in deze topic een verslagje..

Liefs Suzanne,...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meissie! :) Is je toch gelukt om de topic te starten. En wat leuk om je verslaagje te kunnen lezen! Heel interessant omgescreven! Komt me zo veel dingen bekend voor in je verhal...Echt super vriendelijke en kundige mensen zijn dat he. Dr. Bruno D´hondt, veerle + zijn team! Heb er ook alleen positiefs over te vertellen. Ben nog steeds super tevreden,dat ik er voor deze pc heb gekozen dankzij de forums en andere meiden ervaringen en natuurlijk foto´s van zijn werk! Fijn om te horen,dat het goed met je gaat,alleen die vervelende druk gevoel tussen de borsten en spierpijn zal wel eerste dagen nog aanhouden,maar even volhouden he meissie. En wat lief van je vriend,dat hij alles voor je doet! Er heb je goed geluk mee zeg! En heb je nog ruime tijd om te herstellen voordat je met je werk weer begint,goed geregeld zeg! ;) . Zo moet het ook,gewoon rustig aan doen en alle tijd voor je rust te nemen,je lichaam geeft je wel zelf aan,wat je kan en wat niet...Nog even ongemaak met die tape he,maar over 4 daagjes als het goed is,mag ie ook wel af,ben erg benieuwd naar het resultaat van je! En sportbh in 75D is niet niks hoor! Ik heb die in 80C, en heb toch lingerie in 75E gekocht! Dus,ben ook heel erg benieuwd wat het bijj je wordt! Want over een paar dagjes worden ze ook een beetje groter he,als de spieren uitgereikt zijn en de tape eraf is! Maar er tegenover,moet de zwelling en de vocht ook nog afnemen...dus gewoon geduld hebben!Ik wens je heel fijne herstel nog een een goede nacht rust! Volg je topic hoor! :) Liefs.Romashka

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey meiden!

Nou ik ben gisteren op consult geweest bij dr de hondt, en ze hebben een erg goede indruk op me gemaakt, waardoor ik meteen na het consult een operatiedatum heb gepland~~!!! Joepie!! Eindelijk is het zover, wel heel raar hoor het lijkt nog een beetje een droom allemaal.

Ik krijg MC GHAN 280 cc onder de spier, en ook ik was natuurlijk toen ik net de deur uit was alweer aan het twijfelen over de grootte! haha... Maar ik denk toch dat dit de beste voor me is aangezien ze ook nog wat kleiner worden omdat ze onder de spier worden geplaatst.

Ik ga eerst 2 weekjes op vakantie naar Turkije, ik kom 4 juni terug en de datum van de operatie wordt 5 of 7 juni~~! Ik hoop 7 juni, want 1 dag na de vakantie is wel erg snel! maargoed anders kon het pas 25 juni en zolang kan ik natuurlijk niet meer wachten!

Even een vraagje over de sportbeha die je zelf moet aanschaffen, hoe weet je nou precies welke maat je moet hebben?? Van mij wordt het geloof ik een C, maar ik lees ook wel is dat het groter of kleiner wordt. Hoe hebben jullie dit gedaan?

Liefs Joyce

Link naar reactie
Delen op andere sites

Enne meis? Hoe gaat het met je? Lekker he,dat die tape eraf is en je eindelijk op je gemaak weer kan douchen! Hoe gaat het met slapen? Lukt het nog een beeetje? Lang niks meer van je gehoord. Was je ook al stiekkem in een lingerie zaak geweest om te passen ;) ,want daar had je heel erg naar uit gekeken hoe ik het nog weet...haha. Wat vind je je vriendje nu van? Helemaal happy??? :) Liefs.Romashka

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 years later...

Hallo Suzanne ik ben lies mag ik vragen wat je hebt moeten betalen met dr d'hond en is daar in een privé kliniek of een ziekenhuis dat hij dat doet. Gr

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Suzanne ik ben lies mag ik vragen wat je hebt moeten betalen met dr d'hond en is daar in een privé kliniek of een ziekenhuis dat hij dat doet. Gr

De onderwerp startster is al heel lang niet meer online geweest :)

Wat ik ervan weet is dat dr. D'hondt een privekliniek in Tongeren heeft. Je betaalt 40 euro voor consult, en hij werkt alleen met anatomische prothesen achter de spier....

Garantie tot aan de deur, want toen ik daar voor een second opinion kwam, zei hij al: als ik de chirurg was die jou behandeld heeft, zou ik het misschien ook niet toegegeven hebben.. En idd.. een paar maanden later gaat er iets fout bij een meid hier van het forum, en idd.. geen garantie..

zolang alles goed gaat, maakt hij mooie borsten.... :)

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.