Ga naar inhoud

Waar verheug je je het meeste op na je bv?


Aanbevolen berichten

Op dit moment....beter kunnen slapen!!! Weer lekker op mn zij.

Ik doe geen oog dicht. Maar ja...hoort erbij

Nog steeds in de wolken met mn nieuwe boobies!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat ik mezelf weer in de spiegel durf te kijken.is voor mij wel belangrijk .

Ik zonderde mezelf altijd af in de zomers.

Die tijd is straks voorbij .

Eindelijk jurkjes aan ,bikini zonder vulling en natuurlijk gewone passende bhs oooh heerlijk lijkt me dat om me weer volledig VROUW te voelen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk om te lezen allemaal :-) je terug vrouwelijk voelen moet zeker een hele opluchting zijn! Ik weet nog toen ik zwanger was dat ik het zo spijtg vond dat ik niet kon pronken met m'n volle boezem omdat het winter was. Heerlijk gevoel was dat, een bh die mooi gevuld is! Helaas gaat het voor mij niet op dat het erfelijk is want m'n ma heeft wel een mooi gevulde boezem. Wat dit toch niet kan doen voor een vrouw! En soms voel ik me dan schuldig als ik in m'n omgeving te maken krijg met vrouwen die borstkanker hebben en een amputatie moeten ondergaan. Dan mogen we eigenlijk van geluk spreken. Maar toch, je gevoel blijft helaas

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk om jullie verwachtingen te lezen!

Ik heb mijn boobs al ruim anderhalf jaar nu en echt alles wat ik er toen van hoopte is uitgekomen.

Nog steeds net zo gelukkig er mee als in t begin.

Ik wens alle dames die nog moeten alvast veel succes met jullie operatie en met de voorpret natuurlijk!

En hoop dat al jullie verwachtingen uitkomen.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hoi Marjet!!

Ik heb dat ook hoor!!! Ik zit op internet al te kijken voor leuke jurkjes. Jurkjes met een blote rug. Bikini's ik heb dat ook!

Van mijn vriend hoefde ik het niet te doen, maar hij kijkt er nu echt heel erg naar uit! Alhoewel hij de eerste weken een verbod op mijn nieuwe vriendjes zal hebben hoor hahaha..

Ook kan ik straks niet wachten om ze te laten zien aan mijn vriendinnen! Ik ben ook niet preuts dus zal ze met trots showen. Mensen vragen nu ook vaak waarom ik het laat doen, omdat ze het niet nodig vinden, " Lang leve de MAximizers, maar dat is ook niet alles.

Wouw ik kan niet wachten om ze te krijgen!. 30 nachtjes slapen en dan is het zover! Heel veel succes en we houden elkaar in de gaten!

Kus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toevallig zat ik vanochtend te denken aan alles wat ik wil doen en toen kwam dit topic voorbij in de lijst..

Ik wil sowieso lekker badderen en ze boven het schuim uit laten steken net zoals in de film hahaha. Een sexy kanten setje shoppen. Nu had ik altijd van die saaie voorgevormde bh's die de boel omhoog moesten houden in een mooie vorm.

En lekker naar een wellness en zelfverzekerd rondlopen.

Met de kids naar het zwembad of strand zonder voorgevormde bikini die zich volzuigt inderdaad. En niet bij elke keer bukken mijn buik weer moeten modelleren in mijn bikini broekje en mijn borsten terug moeten stoppen.

Strakke shirtjes aantrekken, weer skinny jeans dragen (kon niet met m'n buik) en niets meer verdoezelen met wijde shirtjes.

En op z'n minst 1 strak sexy zomerjurkje..

Mijn man heeft voorgesteld om al mijn wijde shirts ritueel te verbranden.. hij had daar zo'n pest hekel aan, dat hij speciaal uit Amerika strakke shirtjes mee genomen heeft :53:

Oh en sparen voor een tattoo voor over het litteken op mijn buik.. Weer een goede reden voor een tattoo haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Marjet!!

Ik heb dat ook hoor!!! Ik zit op internet al te kijken voor leuke jurkjes. Jurkjes met een blote rug. Bikini's ik heb dat ook!

Van mijn vriend hoefde ik het niet te doen, maar hij kijkt er nu echt heel erg naar uit! Alhoewel hij de eerste weken een verbod op mijn nieuwe vriendjes zal hebben hoor hahaha..

Ook kan ik straks niet wachten om ze te laten zien aan mijn vriendinnen! Ik ben ook niet preuts dus zal ze met trots showen. Mensen vragen nu ook vaak waarom ik het laat doen, omdat ze het niet nodig vinden, " Lang leve de MAximizers, maar dat is ook niet alles.

Wouw ik kan niet wachten om ze te krijgen!. 30 nachtjes slapen en dan is het zover! Heel veel succes en we houden elkaar in de gaten!

Kus

Heej Kim,

Jaa dat onbegrip van mensen snap ik ook nooit zo... Maar goed die hoeven ook niet elke dag met deze borsten rond te lopen :)

Ohh ja mijn vriend inmiddels ex was er ook vel op tegen.. Maar goed ik doe het dan ook voor mezelf en niet voor een mogelijke nieuwe vriend!

Leuk dat jij rond dezelfde tijd aan de beurt bent.

Toevallig zat ik vanochtend te denken aan alles wat ik wil doen en toen kwam dit topic voorbij in de lijst..

Ik wil sowieso lekker badderen en ze boven het schuim uit laten steken net zoals in de film hahaha. Een sexy kanten setje shoppen. Nu had ik altijd van die saaie voorgevormde bh's die de boel omhoog moesten houden in een mooie vorm.

En lekker naar een wellness en zelfverzekerd rondlopen.

Met de kids naar het zwembad of strand zonder voorgevormde bikini die zich volzuigt inderdaad. En niet bij elke keer bukken mijn buik weer moeten modelleren in mijn bikini broekje en mijn borsten terug moeten stoppen.

Strakke shirtjes aantrekken, weer skinny jeans dragen (kon niet met m'n buik) en niets meer verdoezelen met wijde shirtjes.

En op z'n minst 1 strak sexy zomerjurkje..

Mijn man heeft voorgesteld om al mijn wijde shirts ritueel te verbranden.. hij had daar zo'n pest hekel aan, dat hij speciaal uit Amerika strakke shirtjes mee genomen heeft :53:

Oh en sparen voor een tattoo voor over het litteken op mijn buik.. Weer een goede reden voor een tattoo haha.

Ahh wat leuk!!

Heb je al een idee wat voor een tattoo je daar zou willen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik wilde al heel lang een sleeve en tattoo op mijn zij. Twee van mijn vriendinnen hebben echt hele mooie sleeves waar ik stiekem een beetje jaloers op ben.. Dus nu maar sparen voor een tattoo op mijn buik en heupen.

Ik twijfel of ik kleur in mijn tattoo wil, maar ik wil graag gedetailleerde retro bloemen, kanten details en "getekende" vogels en 1 vlinder.. En misschien delen opvullen met een geometrische print.. Ik ben zelf illustrator, dus ik ga hem waarschijnlijk zelf tekenen.

Onze trouwring hebben wij trouwens ook getatoeëerd met een bijpassende tattoo op de zijkant van onze hand, mijn man mag geen sieraden dragen op zijn werk ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik wilde al heel lang een sleeve en tattoo op mijn zij. Twee van mijn vriendinnen hebben echt hele mooie sleeves waar ik stiekem een beetje jaloers op ben.. Dus nu maar sparen voor een tattoo op mijn buik en heupen.

Ik twijfel of ik kleur in mijn tattoo wil, maar ik wil graag gedetailleerde retro bloemen, kanten details en "getekende" vogels en 1 vlinder.. En misschien delen opvullen met een geometrische print.. Ik ben zelf illustrator, dus ik ga hem waarschijnlijk zelf tekenen.

Onze trouwring hebben wij trouwens ook getatoeëerd met een bijpassende tattoo op de zijkant van onze hand, mijn man mag geen sieraden dragen op zijn werk ;-)

Ohh woow het klinkt in ieder geval al super gaaf!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahahah jaa dat kan je wel zeggen!! hahah.... Ik kan me er nu al op verheugen dat ik 2 weken lang geoorloofd op bed en mijn bank kan liggen en alleen maar tvseries kijken.. Toch nog een klein beetje vakantie, ookal heb ik het gevoel dat het ook wel afzien gaat worden hahahaha

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Eindelijk de bhs kopen die bij mijn broekjes horen. Ik ben gek op agent provocateur, Bordelle, la Perla enzo. Maar nog nooit een Bh van gekocht.

Dat en voor t eerst in mijn leven op een strand zijn in zwemkleding. En omdat we op vakantie gaan naar een resort met privé strand, wellicht voor het eerst naakt in het "openbaar" voor mijn verloofde?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben nu nog maar vijf dagen na m'n operatie en m'n eerste werk nu was meteen m'n lingerie lade induiken en ALLE bh's eruit gooien :) Voelde zo zalig!

Ook m'n bikini's moesten eraan geloven.

Volgende stap als ik wat mobieler ben met m'n armen is m'n kledij passen, want veel dingetjes zijn gekocht in functie van m'n 'atletische' lichaam zonder vormen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.