Ga naar inhoud

Wie is er bekend met vitamine E crème smeren op littekens?


*me*

Aanbevolen berichten

vitamine E creme is goed voor je littekens hoor, ik smeer zelf met die van Jacob Hooy, en ben er heel tevreden over ,en voor een leuk prijsje, ook kan je die van Biodermal nemen maar die is dan ook weer iets duurder

het is te koop bij de Etos of de tuinen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik smeer met vitamine e huidcrème van la montine (7 euro bij de DA) en ben er erg blij mee. Geeft me het gevoel een goed beschermend en werkend laagje achter te laten en mn littekens herstellen er netjes mee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi, hi , dertien jaar geleden toen ik voor het eerst een borst vergroting onderging was er nog niet of

nauwelijks informatie op internet over litteken creme voor borsten , en dus ook nooit gebruikt.. :106:

Nu na mijn recente borst wissel ga ik het zeker gebruiken , bedankt voor de tips dames !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er werd mij zelfs geadviseerd VIT E creme te gebruiken,al was het een dagcreme!

Het is precies die vitamine die je nodig hebt en die zitten ook in littekencremes.

Ik zelf heb de littekencreme van de kruidvat genomen,ook omdat ik die erg fijn vond.

Het gaat er eigenlijk vooral om dat het zacht blijft ,dus niet uitgedroogd .En de vit E helpt goed tegen lijntjes/littekens /rimpels etc..dus is altyd wel goed :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

smeer nu een paar dagen en vind wel dat mn littekens er 'zachter' uitzien!

Alleen masseren mag ik echt nog niet! dan kunnen je littekens hard worden ofzo zeiden ze tegen mij!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hmm nu twijfel ik toch of ik de bio oil of de vitamine E creme zal smeren. Heb vandaag de bio oil gehaald maar mag die pas vanaf volgende week gaan gebruiken van de kliniek. maar vind em toch wel een beetje duur.. Ik wil natuurlijk wel mooie littekens maar als het ook met de vitamine E creme kan dan liever dat

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik hou van bio oil, had een litteken op mn voet is echt veeeeel minder erdoor, smeer het ook na het scheren helpt bij mij tegen mn scheerirritatie!

als het dalijk een beetje een geheel is die littekens van me ga ik over op bio oil!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ik heb een speciale gel voorgeschreven gekregen van de arts. Dermatix. Dit is een siliconengel die moet ik 2x per dag er op smeren. Af moeten halen bij de apotheek. Wordt niet vergoed... 40 euro! Daarnaast heb ik ook bio oil. Daar smeer ik mijn hele borst mee in. Heb een beetje Striee gekregen door de bv. Iemand hier ervaring mee? En gaat dat nog weg?

XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er werd mij zelfs geadviseerd VIT E creme te gebruiken,al was het een dagcreme!

Het is precies die vitamine die je nodig hebt en die zitten ook in littekencremes.

Ik zelf heb de littekencreme van de kruidvat genomen,ook omdat ik die erg fijn vond.

Het gaat er eigenlijk vooral om dat het zacht blijft ,dus niet uitgedroogd .En de vit E helpt goed tegen lijntjes/littekens /rimpels etc..dus is altyd wel goed :)

Welke (dag ) creme gebruik jij hiervoor ?

Alleen na 4 weken PO voelt het bij mij nog steeds niet lekker aan op mijn littekens om er überhaupt iets op te smeren.

Maar wil er toch wel mee gaan beginnen .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Raar dat iedereen wordt geadviseerd om te smeren en te masseren.

Ik mag niets op mijn littekens smeren en al zeker niet masseren. Een vriendin is bij dezelfde chirurg geweest, heeft nooit wat gesmeerd en haar littekens zijn bijna onzichtbaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.