Ga naar inhoud

Tepelpiercing


Sofietje11

Aanbevolen berichten

Hej meiden ,

Ik laat 31 maart 330cc achter de spier plaatsen in de wellnesskliniek bij Dr, verdonck

Nu heb ik een tepelpiercing , pc zegt dat die zeker 4weken uit moet

Nu vind ik ze zo mooi en als ze zo lang uitmoet zal die wrs zijn toegegroeid ...

Heeft iemand hier ervaring mee ?

Zou dit kwaad kunnen als ik die er sneller trug in steek

en op hoeveel tijd die zou toegroeien ..?

Hopelijk kunnen jullie me helpen !!

Xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey, ik had ook een tepelpiercing. Die van mij ging vaak ontsteken dus ik heb hem der uit gehaald 2 maanden voor mijn operatie. Ik wilde geen enkel risico nemen en ik zou dat ook niet doen als ik jou was! Ik zou echt naar je pc luisteren! Jammer dat doe dan dichtgroeit maarja je kan hem opnieuw laten zetten als je dat wil. Als je namelijk een infectie krijgt door die tepelpiercing die je na een week weer terug doet ben je ZUUUUR Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hb hem ook gehad voor mn operatie...ook uitgedaan bewust voor de operatie.. Ik overdrijf niet, denk dat het in 2 dagen compleet dicht was gegroeid..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk dat je niet niet gelijk na je bv erin zou doen überhaupt ;)

Tepels zijn gevoelig, en dat lijkt me niet prettig voelen, en dan denk ik even aan die van mezelf hoor ben 4 dgn po en moet er nog niet aandenken piercings erin te doen hahaha

tepels voelen toch anders aan na een bv

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb mijne helaas moeten uitdoen voor een andere operatie.. en was ook binnen 3 dagen dicht, kreeg hem er niet meer door.. geprobeert tot ik misselijk was.. helaas nu dus kwijt en nieuwe zetten durf ik denk ik niet meer haha heb veel moed verzamelt toen :P
was meer wraak omdat ik een andere toen niet mocht van mijn moeder haha.. ondertussen zoveel jaar later mis ik um toch nog wel hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

ii heb zelf ook een tepel piercing wel meer trouwens haha maar ik denk gewoon een groot staafje erin zetten omdat het opgezwolle iss. Ik had hem eruit gehaald voor mijn mamografie en twee dagen later erin gedaan en zat netzo als een oorbel gaatje wat wit spul in maar kreeg hem gewoon erin. Ik ga het ook even vragen aan beide pc's waar ik een afspraak heb. En anders jammer dan geen piercing meer ik heb hem al 13 jaar nu hahah.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb geen tepelpiercing dus weet niet hoe dit zit qua oprekken door de bv maar ik heb 4 andere piercings en opgerekte oren en ik moest dit alles uit voor de operatie maar ik heb gewoon plastic (zwangerschapspiercings) ingedaan omdat ik idd niet wilde dat alles dichtgroeide. En een zwangerschapspiercing is flexibel dus inprinciepe zou dit moete gaan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jij bent slim boobiez haha!

haha ik ben eerder geopereerd en toen kon ik ook niet krom want heb ook n klitpiercing en dat wil je echt niet nog een keer late zette da deed pijn dus dan maar een grote zwangerschapspiercing erin, stelde de dokter toen zelf voor. Want het enigste dat het iz is dat je geen ijzers in je lijf mag hebbe voor het geval dat je wegvalt en ze moete defibrilleren, dan krijg je zware brandwonden op de plek vd ijzers... en met plastic/siliconen/bioplast niet!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Goed idee ga maar eens daar voor kijken idd bij mij hoefde mijn klit piercing niet eruit zei de anesthesist mmmm heb geen zin in brandbaren op mijn poes na mijn bv auww

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tijdens uit, maar (mis die goed genezen is en ook op dat moment niet ettert ofzo) erna kan ie best weer in hoor. Zorg anders dat je een steriele bij hebt, dan is het nog beter.

Heb zelf idd ook alles uit moeten doen, die blik van de verpleegster toen ze me kwam halen en ik nog even 2sec naar de wc moest om bepaalde piercings te verwijderen XD

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zelf heb mn piercings gelijk toen ik thuis kwam weer ingedaan!

en een vriendin van mij ook! niks aan de hand! heb niks gehoord over dat een tepel piercing niet mag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha ik ben eerder geopereerd en toen kon ik ook niet krom want heb ook n klitpiercing en dat wil je echt niet nog een keer late zette da deed pijn dus dan maar een grote zwangerschapspiercing erin, stelde de dokter toen zelf voor. Want het enigste dat het iz is dat je geen ijzers in je lijf mag hebbe voor het geval dat je wegvalt en ze moete defibrilleren, dan krijg je zware brandwonden op de plek vd ijzers... en met plastic/siliconen/bioplast niet!

echt waar boobiez? ik moest mijn siliconen tunnels ook echt uit hoor!!! stom hee!! hahaha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn tunnels had ik ook uitgedaan want das maar n kleine moeite maar over mn andere pjercingz zei ikgewoon dat ik die niet zelf in en uit kreeg en dat ik bang was da t dicht zou groeie en toen hebbe ze overlegd en mocht ik silicone/bioplast piercings inhoude....

echt waar boobiez? ik moest mijn siliconen tunnels ook echt uit hoor!!! stom hee!! hahaha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik las trouwens laatst op de site van NVPC geloof ik, dat ze wel risico kunnen opleveren en dat als je een infectie ervan krijgt die dieper komt te zitten en dus echt bij de prothese, waardoor ook antibiotica minder goed zou aanslaan.

Maar uit ervaring weet ik dat dokters en piercings sowieso niet altijd een goede combo is..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.