Ga naar inhoud

Daffie23 : 25 februari 2013 : Dr. van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

Hi ladies!

Ten eerste: leuk om me bij dit forum te voegen, heb hier al heel veel informatie kunnen vergaren en het heeft me enorm geholpen in mijn keuze!

Mijn naam is Daffie, ben 23 jaar jong en zit al enkele jaren te twijfelen over een borstvergroting. Al die jaren 'taboe' geweest maar nu het in mijn vriendenkring wat dichterbij komt heb ik toch besloten de stap te nemen!

Afgelopen weken 2 consulten gehad bij de accz kliniek waar ik tevreden over was. Nu word ik aanstaande maandag 25 februari geholpen door Dr. van Onselen! Ik heb op dit moment een kleine b-cup en ik wil graag naar een d-cup. In de eerste instantie is me 380cc geadviseerd maar ik ben bang dat dit te groot wordt.. De uiteindelijke tussenmaat is 335cc geworden die via de dual plane methode worden ingebracht! Stiekem twijfel ik nog wel een beetje hoor! Als ik naar foto's met 380cc kijkt zit er zoveel verschil per persoon in! Maar ik ga er vanuit dat het verschil zeker zichtbaar zal zijn ha ha!

Alle foto's en verhalen volgen nog! En voor alle dames die nog een borstvergroting moeten ondergaan; heel veel succes en veel leesplezier op dit geweldige forum!

Liefs, Daffie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi ladies! Verslag nr. 2! Ik ben met anatomische protheses 335cc dual plane geholpen... Ze hadden ook echt niet groter moeten zijn, was de dokter het mee eens! Ik heb alleen een ENORME DRUK op mijn borst.. Ze zei dat ik het kon vergelijken met een olifant op mijn borst, nou de mijne lijkt wel zwanger! Maar ok, stay realistic: i wil dit! Twijfels sloegen even toe maar toe ik het spleetje tussen die tweeling zag zitten voelde ik me HEMELS! Zou het zo overdoen.. Maar dit is pas dag 1! Morgen zou het pijnlijker moeten zijn...

Helaas niemand tegengekomen die ook op dit forum zat. Wel iemand anders met ok een bv 480cc.. Wat Monique zegt klinkt herkenbaar.. Ik had ook enorme honger en een 2e broodje met jam op :-)!

Ps: had bij het inspuiten van narcosemiddel via infuus van mijn hand wel een ONDRAAGLIJKE pijn in mijn arm, djeezus!!! Brande as hell!

Ben benieuwd naar alle andere dames! Sterkte allemaal

Liefs xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Daffie,

Gefeliciteerd :D

Je bent nóg iemand tegen gekomen die 480 kreeg? Dat is nummer 7 geweest dan :45: Holy crap.. en dat was om 11.30 toen jij aanwezig moest zijn.

In ieder geval zit het er nu op, letterlijk en figuurlijk .. je hebt ze :43:

Ik hoop dat je olifant snel gaat bevallen, en dat het jong op je nachtkastje gaat zitten. dan ben jij er mooi vanaf ;)

Rustig aan !

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey daffie fijn dat alles is goed gegaan en hoop inderdaad wat piepke al zegt dat die olifant vlug bevalt hahaha hoe verzint ze het hahaha en inderdaad op dat nachtkastje gaat zitten.

wens je een spoedig herstel en dat je je snel een beetje beter mag voelen

Xx mupke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel ladies! Zo het is midden in de nacht maar ik doe geen oog dicht. Alle houdingen doen zeer! Ook zelf overeind komen is niet echt een succes (dat zeg ik wel bij de 30e keer deze nacht al ha ha!)... Oh man wat een hels drukkende pijnen zeg! Ik dacht echt dat het de bh was, maar na even onderzoek bleek dit totaal niet te kloppen.. @ piepke wat zul jij geleden hebben ha ha! Respect hoor!!!!

Oh ik ben verder zo benieuwd naar het resultaat. Denk wel dat ik morgen pas kijk want als ik straks uit dit bed kom freet ik eerst een pakje paracetamol leeg denk ik ha ha! Wie mooi wil ziin moet pijn lijden komt met dit onderwerp echt helemaal tot zn recht...

Fotos volgen! Dankjewel allemaal voor de succes wensen en zeer positieve reacties, hartstikke leuk!

Xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Daffie, Ja die dame die jij had gezien die was na mij, dus we hebben elkaar misgelopen. Jammer dat we elkaar niet hebben gezien.

Hoop voor je dat de pijn snel minder word. Heb zelf op het moment geen last, mijn protesen zijn ook voor de borstspier geplaatst. Dat heeft dr van Onselen zo op dat moment beslist. Moet zeggen dat ik erg blij ben met het resultaat. Maar ja ze moeten nog opdrogen he, hahaha.

Dan zie je pas hoe ze echt worden. x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Daffie,

De pijn die je omschrijft voelde ik dus ook!!! Net voor de narcose hè? Zo'n giga pijn alsof je daarna verlamd raakt ofzo....die voelde ik dus ook.

Heb je nu ook veel vocht? Jeuk? Ben je al begonnen met Celebrex? Dat zal wel n opluchting zijn voor je.

Ik hoop dat je snel opknapt!

Jeetje dr v onselen had t druk gister haha

X jackie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoop dat je inmiddels wat minder pijn hebt?

Lekker veel kussens achter de rug. In je bed.

Hopelijk slaat de medicatie snel aan.

Het duurt vaak wat ik lees maar de eerste 3 dagen ;)

P.s. Gefeliciteerd met je twins..

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Monique, jammer dat ik je gemist heb! De dame na jou zat ook niet op het borstenforum, jammer want daar had ik stiekem wel op gehoopt hoor;-)! Heb je je borsten al wel gezien? Ik durf mijn bh nog niet los te maken haha! Gister alleen klittenband er even af maar vandaag mocht de bh even uit hè! Ben benieuwd naar de foto's! En Jackie precies ja!! Ik dacht kan mijn arm zo afstaan joh, ik heb ook echt een aantal keren flink auw geroepen! Dat was echt een zware tegenvaller zeg oeffff... Maar het resultaat mag er uiteindelijk wezen toch!!

Ik lig lekker op de bank rechtop met flink wat kussens, medicijnen zijn binnen maar het is nog behoorlijk afzien! Zal straks eens even een kijkje nemen na het resultaat!

Succes allemaal de komende dagen, de pijn is zo weer voorbij!! Hoop ik dan hè ha ha

Liefs xxxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat klopt inderdaad die zat niet op het borstenforum, kun je nagaan hoe druk hij het had. Ze was wel ontzettend grappig. Ze wilde met mij ruilen qua tijd. Ze was heel enthousiast. Ze vertelde mij dat ze 430 of 480 cc zou krijgen. Rust maar lekker uit over twee dagen ben je de pijn alweer vergeten. Heb jij al durfen kijken Daffie? Ik niet ben zo bang dat ik ze er niet meer in krijg. Hahaaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahahaha ze lag wel op de bank te slapen uit vermoeidheid, kwamen uit Groningen! Ik heb net de bh uit gehad, zie foto's op mijn pagina! Ik kon de bh goed zelf open en dicht ritsen maar heb dan ook wat minder ccs! Best fijn om het klittenband en bh even af te hebben!! Ben benieuwd, ik hoor het wel!

Xxxxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.