Ga naar inhoud

Sporten na plaatsen dual plane


dreamer81

Aanbevolen berichten

Hey meiden,

Las net ergens dat de gene met plaatsing dual plane de borstspieren nauwlijks kunnen inspannen voor gedurende een jaar?

Dat houdt dus ook in dat ik sport (bodympump, combat e.d.) ook niet meer kan beoefenen.

Mijn vraag is hoe ging dat bij jullie en welke sporten kunnen jullie wel doen?

Liefs,

Dreamer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jawel hoor dreamer, dat kun je nog gerust doet. Het gaat meer om ZWARE belasting die het eerste jaar minder is door krachtafname.

Stel dat je aan krachttrainig doet, dan zul je ipv 80 kilo bankdrukken nog 'maar' 50 kilo kunnen drukken.

Een workout met dumbells tijdens de bodypump is geen probleem, en de combat wordt zonder gewichten gedaan als ik me niet vergis?

Het enigste 'probleem' is dat je de eerste 6 weken echt NIET aan 1 van bovenstaande activiteiten deel moet nemen ( om een mooi kapsel rond je implantaten te krijgen en om te voorkomen dat je kapselcontractie krijgt) Kapselvorming heb je wel ooit van gehoord denk ik hè? Iedereen krijgt een kapsel ... bij de ene reageert het lijf van nature zo om meer (teveel) kapsel aan te maken, de ander krijgt teveel kapsel door overmatig bewegen tijdens de herstelperiode.

Om dit proces zo goed mogelijk te laten verlopen is het belangrijk dat je de eerste 6 weken zo rustig mogelijk doet :35:

Daarna kun je weer beginnen met sporten, en voel je zelf wel aan of het nog onwennig is of niet Je zou met de bodypump mee kunnen doen zonder extra gwichten om te beginnen. Beetje aanvoelen tegen die tijd hoe het voor jezelf is.

Dus er is hoop, het is niet onmogelijk :43:

Succes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.