Ga naar inhoud

floo2 : sinds 2004, 4 x borstoperatie


floo2

Aanbevolen berichten

hey dames,

ik zal me even voorstellen . ben florence 32 jaar en mama van een jongetje van 3. daarnaast ben ik gek op mijn honden en paarden. vanaf 2004 (toen had ik mijn eerste bv) tot nu 4x geopereerd met superveel pech. waaronder 2x lekke mcghan en een keer een gedraaide prothese. maar dat kan ik uitgebreid in een ander topic vertellen.

xxx

flo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi Florence

Welkom op het forum!!

Alle info mag je in dit topic zetten, dan verplaats ik of een andere moderator je topic wel naar de juiste 'categorie' :)

Al zovaak geopereerd? Wat een pech zeg!!

En Mcghan/Natrelle prothesen die al tot 2 maal toe lek waren? Jeetje, daar schrik ik wel van.. Weet je ook hoe het kwam?

En bij welke pc ben je geweest als ik vragen mag?

Veel plezier op het forum!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

de eerste keer was in het WFG bij kuipers. De 2e x in het VU mc bij dr. Winters en daarna ook bij Winters maar dan in de Jan van Gooyen kliniek. Tja hoeveel pech kan je hebben? En heb de lekke hier thuis liggen dus gewoon goede protheses, in principe schijn ik een uniek geval te zijn. Hahahah en is het eigenlijk wetenschappelijk niet mogelijk wat ik dus heb gehad...

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey dames,

ik zal me even voorstellen . ben florence 32 jaar en mama van een jongetje van 3. daarnaast ben ik gek op mijn honden en paarden. vanaf 2004 (toen had ik mijn eerste bv) tot nu 4x geopereerd met superveel pech. waaronder 2x lekke mcghan en een keer een gedraaide prothese. maar dat kan ik uitgebreid in een ander topic vertellen.

xxx

flo

Welkom op het forum :35:

Jeej... je gaat toch twijfelen aan de cijfers hè, als het je 2x treft... een lekke prothese :17:

Ik neem aan dat je geen gekke hobby hebt zoals tietprikken :P:p

maarre, is het nu allemaal in orde?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.