Ga naar inhoud

Leeleetje : 31 januari 2013 : Dr Lommen : Vlietland ziekenhuis


Gast leeleetje

Aanbevolen berichten

Hallo ladiess

Gisteren was dan eindelijk mijn boob day! Ik moest om half 8 in het ziekenhuis zijn, nuchter, maar ik had een glaasje water gedronken dus de operatie werd uitgesteld tot half 10. Voordat we de operatie in gingen hebben dr Lommen en ik samen besloten dat het toch voor de borstspier ging worden ipv dual plane. Dit omdat ik toch best wel theezakjes had. Er is uiteindelijk 350 cc ingegaan.

Toen in uit de narcose kwam werd ik best blij wakker... Het eerste dat ik dacht was, yes!! Ik heb ze!! Hahaha! Uiteindelijk mocht ik 's avonds om kwart over 7 naar huis. Ik moet zeggen dat het gister wel vrij pijnlijk was, maar vandaag is de pijn aanzienlijk minder. Ik slik geen paracetamol meer en dat is goed te doen.

Ik ben erg benieuwd wat het uiteindelijke resultaat zal zijn. Voorlopig draag ik een 80 d sportbh van de Hema...

Groetjes Liliana

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik ben ook geholpen door Dr. Lommen, alleen niet voor mijjn Boobs. Ik heb een ooglidcorrectie bij hem gehad en dat heeft hij erg mooi gedaan. Ik krijg mijn bv maandag in het ziekenhuis in Leiden en mijn pc kent Dr. Lommen ook, hij zei dat het een kundig man was!

Is het je uiteindelijk meegevallen?

Ik hoop dat je je goed voelt en ik zou het leuk vinden om een keer een foto te zien, zo kan ik mij goed voorbereiden hahaha!!

Lfs Maris

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij was het intapen niet nodig.

moet maandag weer terug.

ja, misschien toch even beter om het om de paar uur wat slikken.

meestal adviseren ze dat ook de 1ste 3 dagen en dan kan je afbouwen.

dat werd mij verteld.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik ben ook geholpen door Dr. Lommen, alleen niet voor mijjn Boobs. Ik heb een ooglidcorrectie bij hem gehad en dat heeft hij erg mooi gedaan. Ik krijg mijn bv maandag in het ziekenhuis in Leiden en mijn pc kent Dr. Lommen ook, hij zei dat het een kundig man was!

Is het je uiteindelijk meegevallen?

Ik hoop dat je je goed voelt en ik zou het leuk vinden om een keer een foto te zien, zo kan ik mij goed voorbereiden hahaha!!

Lfs Maris

Oh dat is ook toevallig!! Ja het is op zich best wel mee gevallen met de pijn. Mn foto's staan in de gallerij...

Mn boobs zitten nog wel helemaal ingetaped, dus je kan nog niet veel zien. Ik moet woensdag terug en dan gaat het tape eraf. Mag ik vragen waarom je er niet voor hebt gekozen om je bv bij dr. Lommen te doen?

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik ben ook geholpen door Dr. Lommen, alleen niet voor mijjn Boobs. Ik heb een ooglidcorrectie bij hem gehad en dat heeft hij erg mooi gedaan. Ik krijg mijn bv maandag in het ziekenhuis in Leiden en mijn pc kent Dr. Lommen ook, hij zei dat het een kundig man was!

Is het je uiteindelijk meegevallen?

Ik hoop dat je je goed voelt en ik zou het leuk vinden om een keer een foto te zien, zo kan ik mij goed voorbereiden hahaha!!

Lfs Maris

Dat is ook toevallig!! Het is uiteindelijk best wel meegevallen met de pijn. Ik heb foto's in mn album staan. Mn borsten zijn nog wel helemaal ingetaped dus je ziet nog niet veel...Woensdag moet ik terug en dan gaat de tape eraf.

Mag ik vragen waarom jij niet je bv laat uitvoeren door dr. Lommen?

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

he meid,

gefeliciteerd met je nieuwe boobies! Mag ik vragen wat je cupmaat vóór de operatie was?

Hi!!

Thanks!! Ik had altijd een 75B, maar na 2 zwangerschappen was het een A geworden. Zie foto's in mijn album.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.