Ga naar inhoud

Ervaringen van anderen Wellnes Kliniek / dr Verdonk


Wendy_82

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

Ik krijg 22 Januari een borstvergroting maar wil graag de ervaringen van anderen weten die ook in deze kliniek zijn geweest.

Mijn behandel arts is Dr Verdonk heeft iemand daar ook ervaringen mee.

Ben nogal een controlfreak en wil alles tot in de puntjes uitzoeken en geregeld hebben

Gr Wendy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Wendy

Welkom op het forum!!

Over de Wellnesskliniek en over dr. Verdonck zijn hier aardig wat verhalen te vinden.

Rechtsboven in het scherm staat een wit balkje met een loepje op het eind. Als je daarin: Verdonck of Wellnesskliniek intkikt, dan krijg je alle topics en of posts te zien waarin over hem gesproken wordt :)

Zorg wel dat het grijze vakje in die witte balk op: forums staat :)

Succes met lezen, neem er maar een pot koffie bij ;) Het zijn er volgens mij namelijk heel wat!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, ik heb meteen aan de bel getrokken (nadat t verband eraf was was t meteen niet goed), ben 2x terug geweest bij de Wellness Kliniek en had foto's gestuurd. Ben 3 mnd na mn eerste ok weer geopereerd, was snel, Verdonck wou liever wachten maar ik kreeg last en wou absoluut niet wachten. Risico van sneller opereren is dat de huid waar de incisie gezet is nog niet mooi geheeld en in boter kun je geen hechtingen zetten ;). Maar ik nam t risico en het ging goed.

Alles was garantie dus t kostte me niks behalve extra vrij van mn werk, maar dat viel onder de ziekte wet.

Groetjes Kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ow dan heb je mazzel gehad met je werk zeg haha

Maar wel super dat ze het hersteld hebben ik heb je foto's bekeken en ze zien er nu echt veeel beter uit zeg dat gaat wel mooi worden

Weet je ook waarom het bij jou de 1e keer is fout gegaan dat is echt het enige waar ik me zorgen om maak dat ik complicaties krijg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het ging mis omdat de pocket niet groot genoeg gemaakt was waardoor de protheses niet konden zakken en door het niet zakken kreeg ik kapselvorming.

Nu heeft hij de spier wat opgerekt en de pocket groter gemaakt en het kapsel verwijderd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.