Ga naar inhoud

BV Limburg


jerry

Aanbevolen berichten

Ik heb verleden week mijn eerste gesprek gehad in het ZOL in Genk bij dokter Van den Hof. Het gesprek was wel ok, maar ik twijfel nog. Ik heb verleden week een afspraak gemaakt bij Vangenechten, maar moet nog wachten tot eind februari voor ik op consultatie kan gaan. Hoe kies je nu een goede plastische chirurg? Waarom is er bij Vangenechten zo'n lange wachtijd en bij Van den Hof niet? Is de ene echt zoveel beter als de andere?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jerry

Welkom op het forum!

Ik denk dat het heel erg persoonlijk is in eerste instantie welke PC je kiest, en hoe je je daarbij voelt.

Op het forum kun je veel informatie vinden, bovenin de zoekbalk kun je de naam van de PC invullen of op trefwoord zoeken,misschien dat je daar meer informatie kan vinden.

Ik heb de PC gekozen op basis van goede referenties, mijn schoonzusje was er ook geweest, vandaar dat ik daar als eerste ben gaan kijken.

Later op het forum vond ik meer info, en toen werd mijn keuze wel bevestigd. Had niet gelukkiger kunnen zijn met wat ik nu heb!

Ik ben trouwens in Amsterdam geopereerd bij de Jan van Goyenkliniek, door dr van Selms.

Later hoorde ik dat hij ook in het SLAZ opereerd (Sint Lucas Andreas Ziekenhuis) daar scheelt het ongeveer 1000 euro!

Heel veel succes met zoeken, en kiezen;)

Fijne kerst

x veer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Vera heeft hierboven al goed uitgelegd hoe je hier op het forum kunt zoeken.

Meestal kom je er alleen achter door referenties te lezen en op fora zoals dit, te lezen welke pc goed is. Had ik dat in het begin, voor mijn eerste bv ook maar gedaan....

Gelukkig heb ik mijn wissel laten doen, bij een pc die hier op het forum als heel goed bestempeld werd en ik ben ook zeer tevreden over hem. Het is wel een beetje verder rijden voor jou, als je ook voor hem zou kiezen: Dr. De Meyere in Gent, kliniek heet Artemedis.

Verder zou je eens in Tongeren bij dr. D'hondt kunnen kijken. Ook een heel kundige pc, die mooie borsten maakt, en waar je zelden iets slechts over leest. Ik ben zelf bij hem op consult geweest en hij legde alles zeer goed uit. Waarom ik uiteindelijk niet voor hem gekozen heb is simpel: Hij werkt altijd met anatomische prothesen en ik wilde graag ronde. Voor de rest was hij heel duidelijk en correct bij zijn 1 uur durende consultatie!!!

Waarom de wachttijd bij de een langer is dan bij de ander, dat ligt vaak aan het soort kliniek. Je kunt je voorstellen dat in een ziekenhuis de wachttijden langer zijn, omdat de operatiekamers die daar beschikbaar zijn, verdeeld moeten worden over alle operaties in dat ziekenhuis.

En in een privekliniek, is mijn ervaring dat je meestal minder lang hoeft te wachten. De pc is dan vaak eigen baas, zeker in de klinieken in Belgie (zoals die van dr. D'hondt en dr. De Meyere)

Succes!! En vooral veel verhalen hier lezen, dat helpt je bij je zoektocht :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.