Ga naar inhoud

Voorstellen: Knipperke


knipperke

Aanbevolen berichten

Hallo, ik ben 45j en al heeeeeeeeeeel lang aan het nadeken over een bv, ben al bij verschillende chirurgen geweest Dr. Demeyere was de laatste goed gesprek mee gehad maar steeds komt die angst ik druf gewoon niet. Ik denk dat het ook niet gaat met mijn zelfsandig beroep (kapper) kan het me niet permiteren om vier weken te sluiten. Ik vind dat jullie op de forum allemaal redelijk jong zijn, misschien daarom dat jullie de stap sneller duven te nemen. Ik zou wel eens willen praten met iemand die er het zelfde over denkt als ik, zou het zo graag hebben. Dikke knuffel en succes verder

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Knipperke

Welkom op dit forum :)

Als je een eigen zaak hebt, is het inderdaad allemaal erg lastig, zeker als je niemand hebt die je zaak open kan houden....

En we zijn hier niet allemaal even jong hoor haha!

De keuze ligt echter geheel bij jezelf. Als je grotere borsten wilt, en je hebt de herstelperiode ervoor over, die trouwens heel belangrijk is, voor een goed herstel, zodat je niet daarna complicaties zou krijgen, zoals kapselcontractie.... Dan zul je zelf moeten kijken of het in jouw leven en binnen jouw werk past...

Demeyere is trouwens een erg goede arts (uit ervaring gesproken ;) )

Ik zou zeggen: lees nog eens een tijdje hier en bekijk voor jezelf wat je het belangrijkst vindt :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...

Hallo, ben 46 jaar nog altijd twijfel, angst en dan de herstelperiode. Denk eraan nog eens een afspraak te maken met Bruno, voor nog iets meer info. In de maand september sluit ik 2 weken, vakantie en denk dat ik dan de éérste dag van de vakantie een bv laat uitvoeren! Dan heb ik twee weken voor de herstel periode. Denken jullie dat dit voldoende is. Na mijn éérste raadpleging met Bruno De Meyere, meer dan een half jaar geleden! Spraken we over een 270cc! Heb nu een lege c, wil zeker geen nep bobo's, maar zeker natuurlijke. Heb alleen zeer veel angst voor kapsel vorming, zou het mezelf niet vergeven als dit zou gebeuren.

Van een twijfelgeval gesproken, hier ben ik!!

Liefs knippertje xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi knipperke, hier nog een oud wijf op het forum :45:

ik ben 41 jaar en heb net 6 weken mijn nieuwe boobies, ook van Dr. de Meyere. Ik had alleen niet zoveel twijfel. Na twee keer 8 maanden borstvoeding te hebben gegeven was ik er al snel uit. Ik wil nieuwe boobies en liever gisteren dan vandaag. Moest alleen wel wachten tot we terug waren van wintersport maar daarna gelijk een datum gepland. Ik heb nooit grote borsten gehad, maar was niet echt ontevreden, een nette mooie B. Maar nu........... prachtige volle D. En ik ben zooooo blij dat ik het heb gedaan. Stuur me maar even een vriendschap verzoek, die zal ik accepteren, dan kun je me foto´s zien.

Bij Dr. de Meyere is de herstel periode bijna pijnloos. Je mag al heel snel weer van alles doen. BEHALVE: 4 weken je ellebogen niet boven je schouders houden. Maar je zult zien hoe handig je daarin wordt. Ik kon na 2 dagen zelfs mijn haar wassen, kleding aan trekken en dit alles zonder me ellebogen omhoog te doen. Alleen mijn haar in een staart doen ging wat moeilijk. Maar dan zet je toch geen kracht en heel voorzichtig ging het wel. Je heb een jaar gerantie op kapselvorming, maar met de protheses van tegenwoordig (ruw) gebeurd dit ook bijna niet meer.

Kortom, niet teveel nadenken over wat er allemaal zou kunnen gebeuren, maar gewoon doen!!

Succes en groetjes Corine

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij schrok ze van al die ouwe wijven hier op het forum hahaha :125:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahah ook hier een oudje die de 40 al gepasseerd is hoor! Voel me nog net zo jong (en plat) als toen ik 30 was :).

Ook ik heb jaren (lees: heeeeeel wat jaren!!) getwijfeld over een BV. Maar, dan nu toch de stap genomen. A.s. maandag heb ik mijn BV.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha net zo plat als toen je 30 was. Ik ga plat hier :-)

Zoooo lekker hoor, nog maar twee nachtjes slapen. Ik ben jaloeeeeers, moet nog een hele maand precies wachten tot ik ook mag.

Van welke cup naar hoeveel cc ga je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Juwel,

Ja, onwijs spannend hoor nog maar 2 nachtjes slapen. Wordt steeds hyperder hihi.

Dus jij mag over een maandje. Bij wie ga jij?

Ik krijg waarschijnlijk 360cc, maar dat is nog even kijken of het wel gaat passen bij mij.

Ik heb nu een a cupje. Met vuling in BH is het een a+je :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Logisch dat je hyper wordt, is toch ook super spannend!!! Wel heerlijk lijkt mij ook. Leuk spannend maar ook wel spannend spannend.... Zeg maar. Hmmmm goed kan ik me uitdrukken hé ;-)

Ik word in het Sint Franciscus hier in Rotterdam geopereerd. Is bijna in mijn achtertuin dus dat is wel lekker. Ik krijg een prothese wissel. Ben 20 jaar geleden geopereerd al maar ben nog steeds plat zeg maar. Wil nu toch wel echt borsten krijgen. Hoop op een volle c uit te komen.

Ben je al helemaal voorbereid?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha ha leuk, de ouwe wijven club. Spannend hoor meiden. Ik was altijd redelijk tevreden. Ach misschien stiekum niet maar ja, dat doe je toch niet, plastische chirurgie. Ik had een nette kleine maar stevige b. Ik was een stoere meid die kickboxte en veel sporte dus vond het wel oké. Tot........ twee x 8 maanden borstvoeding te hebben gegeven bleef er niet veel van over. En vond mijn borsten zo mooi in deze periode. Toen kwam ik op dit forum terecht en had ik al snel het besluit genomen samen met mijn husby: ik wil nu ook eens echte mooie boobies. Heb nu 7 weken mijn prachtige borsten en ben er zoooo blij mee. Spannend meiden Ik zal jullie in de gaten houden.

groetjes corine

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi,

ik heb ook een eigen kapsalon en begrijp je dilemma.

Is er niet een mogelijkheid dat je een stagiaire in dienst neemt die in die paar weken je vaste wg en fohn klanten kan doen?

Of misschien een zzp-er?...of iemand die je gewoon kent en je in die weken even bij wil staan?

Twee weken is erg kort maar ook wel een beetje afhankelijk van wat de operatie gaat zijn.

Is het alleen een bv en gaat het voor of achter de spier zijn?

Als je vragen hebt gooi ze er maar in....groetjes ik

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou en ze zijn echt heel mooi Corine. Fijn dat je je je wens uit hebt laten komen en dat ze zo mooi geworden zijn. Voor ons is dat nog afwachten, echt wel een beetje eng hoor. Droomde vannacht dat ze helemaal niet mooi waren, zal de details besparen ;-)

Ben zo benieuwd hoe ze gaan worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Hoi allemaal,

Juwel: ja ja ik ben er bijna helemaal klaar voor. Net even de cavia kooi verschoond. Zo nog weer even stofzuigen, straks boodschappen halen. Bed verschonen en alle kussens liggen al kaar in de slaapkamer.

Vanavond nog een BBQ feestje en dan niet al te laat naar bed. Ik mag morgenochtend vanaf 4.30 uur niks meer eten. Dus ben van plan om kwart over 4 de wekker te zetten dan toch nog even wat naar binnen te werken, terug mijn bedje in en dan zijn we klaar voor DE GROTE DAG!

Het is hier heel mooi weer, dus hopelijk vanmiddag nog even wat aan de tuin doen en nog wat zonnestraaltjes oppikken.

Hele fijne dag allemaal en tot later.

Liefs van Odie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo jij komt je dagje dus wel door vandaag, lekker hoor, geniet ervan. Heel veel succes morgen en ik ben benieuwd hoe het met je gaat na je bv. Laat je dat aub nog even weten zodra je kan?

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uhm.. dames, laten we het on-topic houden aub haha. Dit topic is van Knipperke ;)

Ha Ha je heb gelijk hoor, maar knipperke mag er gerust bij komen, alleen horen we helaas niets meer van haar. We houden haar topic zo lekker warm! hi hi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.