Ga naar inhoud

Vixke : Na wissel, weer complicaties...


vixke

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen hier ,

Eerst en vooral wil ik zeggen dat ik blij ben dat ik zulk forum gevonden heb .

Ik heb acht jaar geleden een borstvergroting laten doen , doordat mijn volume na mijn zwangerschap volledig weg was , ik kwam van een mooie volle C , en eindigde na de borstvoeding met nog slechts een platte AA , het was lelijk ook , dus toen de stap gezet naar een borstvergroting .

Helaas had ik mij niet al te goed geïnformeerd over de ingreep en koos ik er de eerste beste chirug uit , die beweerde dat het plaatsen van implantaten ONDER of ACHTER de borstspier niet mogelijk was bij mij . Daarom verkoos hij anatomische siliconen OP de borstspier .

De ingreep was onder plaatselijke verdoving , een hel van pijn , maar goed , zolang de verdoving werkte ging het nog ;) .

De eerste drie maanden na de operatie begon ik zichtbare implantaten te krijgen als ik mij voorover bukte , ze waren echt enorm lelijk en enorm ingekapseld .

de chirurg weigerde hier iets aan te doen . Na diverse chirurgen opgezocht , bezocht te hebben voor een second opinion , nog steeds geen succes , niemand wou aan

" andermans werk prutsen " . Ik was doodongelukkig . Vier jaar heb ik er enkel complexen van gehad , tot er opeens enorm veel pijn begon op te steken in mijn linkerborst ,

dag in dag uit deed deze pijn . Zo ben ik uiteindelijk nog vier jaar blijven rondlopen met die pijn , maar ik werd er echt knetter van .

lang gespaard en opnieuw gezocht naar een bekwame chirurg die de implataten wou vervangen en nieuwe achter de borstspier wou plaatsen .

Met succes deze keer , de 5e oktober dit jaar , ben ik onder het mes gegaan .

Toen ik wakker werd , uiteraard veel pijn , maar het rare was dat vooral links zoveel pijn deed . De chirurg kwam kijken en vroeg me hoe de pijn in de linkerkant gesteld was , wat ik wel vreemd vond .

Hij vertelde me dat er complicatie's waren tijdens de ingreep en dat het een goed iets was dat ik ze liet vervangen , want bleek dat de linkerimplantaat volledig leeggelopen was in de borstholte , tot bijna de lymfeknopen . ik heb ze toen niet gezien want ze zaten helemaal ingepakt met een soort plaktape en een speciale bh met een band .

Nu een tijdje later is er een groot verschil opgetreden in mijn linker en rechterborst , het lijkt dat deze niet gelijk staan , de linker staat meer naar boven en is duidelijk groter en dikker , ik ben bang dat er iets is misgegaan , of is dit normaal ?

Ik ben in ieder geval blij dat ik hier terechtgekomen ben :)

Groetjes ,

Vixke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heej Vixke!

Welkom!!!

Wat een verhaal zeg, zou er bijna schrik van krijgen nu ik 3 dagen po ben!

Heb je een foto van hoe het eruitziet? En vanaf wanneer precies is dat verschil ontstaan?

Ik neem aan dat dat de borst is waar de prothese in is leeggelopen?

Heb je er al over gesproken met je pc?

XxX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Vixke

Welkom op dit forum!!

Allereerst wil ik je zeggen: wat een verhaal!!! Ten eerste, die operatie onder plaatselijke verdoving?? Waar doen ze dat?? Mag ik vragen door welke arts je toen geopereerd bent geworden en was dat in Nederland?

Ik weet dat ze het in Duitsland nogal eens doen, maar hier hoor je het nooit eigenlijk....

Heel erg, dat je dus niet gehoord werd door je eigen chirurg!! Dat soort barbaren lopen helaas nog steeds rond.....

En nu je tweede operatie eindelijk gehad. Bij wie was dat en waar, welke kliniek? Altijd goed om te weten, ook voor mensen die ervaringen van artsen willen lezen.

En wanneer ben je geopereerd voor de tweede keer?

Vreselijk dat dat implantaat lek was en dus al zo ver leeggelopen was!! Had je toevallig PIP implantaten gekregen de eerste keer? Of is dat je niet bekend....

Gelukkig heeft de laatste arts je borst zo goed mogelijk schoon gemaakt.

Wat ik wel vaker lees bij anderen, is dat het schoonmaken van de borst en het verwijderen van kapsel naderhand meer pijn kan geven dan een gewone prothesewissel. Dus van dat oogpunt uit bezien, was het niet zo een gekke vraag, die de arts je na de operatie stelde :) En heeft deze arts wel de prothese onder de spier geplaatst, of dual plane?

En nu is er dus weer iets mis... Pfff, het houdt niet echt op voor je he!! Wat ontzettend rot!

Misschien, zoals Pop al zegt, zou je eens een foto van je borsten kunnen plaatsen (gewoon anoniem, zonder hoofd op de foto) zodat we kunnen zien wat je precies bedoelt... Borsten kunnen van elkaar verschillen en dat kan verschillende oorzaken hebben. Misschien dat we je al iets verder kunnen helpen als we kunnen zien hoe het eruit ziet.

Ben je met deze klacht terug gegaan naar je huidige plastisch chirurg? Of is hij hier niet van op de hoogte?

Je bent, als ik goed tel, iets meer dan 6 weken na de operatie nu..... Normaal gezien zou alles dan wel een beetje aan het gelijk trekken moeten zijn.

Bij jou kunnen er verschillende dingen aan de hand zijn, wat ik zo even bedenk:

1. Dunne huid en verzakking van je borst, door het weghalen van overmatig kapsel en het schoonmaken na je lekke implantaat.

2. Overmatig kapsel, waardoor de prothese vervormt en er een verschil kan ontstaan in vorm (en hardheid van je borsten)

3. Te hoog geplaatste prothese, waardoor een borst hoger staat dan de andere....

Als je een foto zou willen plaatsen, dan kun je er voor kiezen, dat enkel 'vriendinnen' je foto's kunnen zien. Ik zal de link met de handleiding van de galerij (waar je fotos kunt plaatsen) hier toevoegen, dan kun je zelf beslissen :)

Mocht je informatie hier op willen zoeken, dan zou je dat kunnen doen via het zoekvenstertje rechtsboven in het scherm. Je kunt zoeken op kliniek, plastisch chirurg en op andere trefwoorden :)

Heel veel succes! en hopelijk kun je wat aanvullende info geven :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heej Vixke!

Welkom!!!

Wat een verhaal zeg, zou er bijna schrik van krijgen nu ik 3 dagen po ben!

Heb je een foto van hoe het eruitziet? En vanaf wanneer precies is dat verschil ontstaan?

Ik neem aan dat dat de borst is waar de prothese in is leeggelopen?

Heb je er al over gesproken met je pc?

XxX

hi ,

ik heb mijn chirurg inderdaad al aangesproken , maar volgens hem is het afwachten op het eindresultaat .

ik heb enkele fotootjes geplaatst in de galerij in een album

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Vixke

Welkom op dit forum!!

Allereerst wil ik je zeggen: wat een verhaal!!! Ten eerste, die operatie onder plaatselijke verdoving?? Waar doen ze dat?? Mag ik vragen door welke arts je toen geopereerd bent geworden en was dat in Nederland?

Ik weet dat ze het in Duitsland nogal eens doen, maar hier hoor je het nooit eigenlijk....

Heel erg, dat je dus niet gehoord werd door je eigen chirurg!! Dat soort barbaren lopen helaas nog steeds rond.....

En nu je tweede operatie eindelijk gehad. Bij wie was dat en waar, welke kliniek? Altijd goed om te weten, ook voor mensen die ervaringen van artsen willen lezen.

En wanneer ben je geopereerd voor de tweede keer?

Vreselijk dat dat implantaat lek was en dus al zo ver leeggelopen was!! Had je toevallig PIP implantaten gekregen de eerste keer? Of is dat je niet bekend....

Gelukkig heeft de laatste arts je borst zo goed mogelijk schoon gemaakt.

Wat ik wel vaker lees bij anderen, is dat het schoonmaken van de borst en het verwijderen van kapsel naderhand meer pijn kan geven dan een gewone prothesewissel. Dus van dat oogpunt uit bezien, was het niet zo een gekke vraag, die de arts je na de operatie stelde :) En heeft deze arts wel de prothese onder de spier geplaatst, of dual plane?

En nu is er dus weer iets mis... Pfff, het houdt niet echt op voor je he!! Wat ontzettend rot!

Misschien, zoals Pop al zegt, zou je eens een foto van je borsten kunnen plaatsen (gewoon anoniem, zonder hoofd op de foto) zodat we kunnen zien wat je precies bedoelt... Borsten kunnen van elkaar verschillen en dat kan verschillende oorzaken hebben. Misschien dat we je al iets verder kunnen helpen als we kunnen zien hoe het eruit ziet.

Ben je met deze klacht terug gegaan naar je huidige plastisch chirurg? Of is hij hier niet van op de hoogte?

Je bent, als ik goed tel, iets meer dan 6 weken na de operatie nu..... Normaal gezien zou alles dan wel een beetje aan het gelijk trekken moeten zijn.

Bij jou kunnen er verschillende dingen aan de hand zijn, wat ik zo even bedenk:

1. Dunne huid en verzakking van je borst, door het weghalen van overmatig kapsel en het schoonmaken na je lekke implantaat.

2. Overmatig kapsel, waardoor de prothese vervormt en er een verschil kan ontstaan in vorm (en hardheid van je borsten)

3. Te hoog geplaatste prothese, waardoor een borst hoger staat dan de andere....

Als je een foto zou willen plaatsen, dan kun je er voor kiezen, dat enkel 'vriendinnen' je foto's kunnen zien. Ik zal de link met de handleiding van de galerij (waar je fotos kunt plaatsen) hier toevoegen, dan kun je zelf beslissen :)

http://www.borstenfo...eiding-galerij/

Mocht je informatie hier op willen zoeken, dan zou je dat kunnen doen via het zoekvenstertje rechtsboven in het scherm. Je kunt zoeken op kliniek, plastisch chirurg en op andere trefwoorden :)

Heel veel succes! en hopelijk kun je wat aanvullende info geven :)

xx BB

hi ,

ik ben eigenlijk van België :) maar liever op een NL forum :) , de eerste chirurg had geen pip gebruikt , gewone eurosilicone , zonder garantie :( .

ik heb enkele fotootjes geplaatst in een albumpje in de galerij :)

ik hoop dat jullie me wat raad weten !

Groetjes :)

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meid

Ik heb even je foto's bekeken. Je linkerborst is inderdaad naar buiten gaan staan........ Lijkt wel of hij van binnenuit, naar buiten geduwd wordt....

Heb je ronde prothesen?? Want ik zat me te bedenken, dat als je anatomische (druppelvormige) hebt, dat dan je implantaat wat gedraaid zou kunnen zitten... zo ziet het er eigenlijk uit.

Of je hebt extra kapsel aangemaakt aan de binnenkant achter je prothese...

T ziet er apart uit en ik vind het echt heel lastig te beoordelen....... het zou ook nog double bubble kunnen zijn...

Heb jij in de eerste weken na je operatie iets moeten tillen??

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid,

Heb mijn mening ook bij je foto geplaatst en als ik heel eerlijk mag zijn: ik zou niet tot die 3 maand wachten!

Zou gewoon teruggaan, zou echt willen weten hoe dit komt en of het sowiezo uit zichzelf nog kan bijtrekken.

Zo ja, dan ben je tenminste gerustgesteld, zo niet dan weet je waar je aan toe bent!

Vind je ene boob echt super mooi geworden, de ander moet ook zo worden hé!

Veel succes,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meid

Ik heb even je foto's bekeken. Je linkerborst is inderdaad naar buiten gaan staan........ Lijkt wel of hij van binnenuit, naar buiten geduwd wordt....

Heb je ronde prothesen?? Want ik zat me te bedenken, dat als je anatomische (druppelvormige) hebt, dat dan je implantaat wat gedraaid zou kunnen zitten... zo ziet het er eigenlijk uit.

Of je hebt extra kapsel aangemaakt aan de binnenkant achter je prothese...

T ziet er apart uit en ik vind het echt heel lastig te beoordelen....... het zou ook nog double bubble kunnen zijn...

Heb jij in de eerste weken na je operatie iets moeten tillen??

xx

hey ik heb ronde implantaten , ze hebben niet alle kapsel dat er nog inzat verwijderd omdat anders de groei van kapselvorming nog heftiger zou zijn , aldus de chirurg ...

Het zou indd wel eens kunnen dat ik mij wat geforceerd heb , ik woon alleen en doe dus mss iets teveel ?

groetjes en bedankt :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid,

Heb mijn mening ook bij je foto geplaatst en als ik heel eerlijk mag zijn: ik zou niet tot die 3 maand wachten!

Zou gewoon teruggaan, zou echt willen weten hoe dit komt en of het sowiezo uit zichzelf nog kan bijtrekken.

Zo ja, dan ben je tenminste gerustgesteld, zo niet dan weet je waar je aan toe bent!

Vind je ene boob echt super mooi geworden, de ander moet ook zo worden hé!

Veel succes,

thanks :) , heb hem vandaag gecontacteerd , heb effe op het album de uitleg gezet erbij ...

ik wil eerlijk gezegd niet wachten maar volgens de chirurg is het afwachten :(

weten jullie nog albums waar ik gelijkaardige foto's kan vinden en ook de verloop ervan ?

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Snap je volledig, zou zelf ook niet willen wachten!

Ik hoop zoooo voor je dat je arts gelijk heeft en dat het zijn tijd nodig heeft....

Maar je leest het standaard antwoord zooo vaak dat je moet afwachten en meestal draait het dan toch uit op een her...

Wil niet negatief overkomen he, hoop gewoon dat je 2 mooie boobs krijgt en hoop dat t wachten loont en geen verloren tijd is!

Want zo was t bij mij steeds, maar je kunt geen enkel verhaal hier vergelijken he!

Houd de moed er in he!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey ik heb ronde implantaten , ze hebben niet alle kapsel dat er nog inzat verwijderd omdat anders de groei van kapselvorming nog heftiger zou zijn , aldus de chirurg ...

Het zou indd wel eens kunnen dat ik mij wat geforceerd heb , ik woon alleen en doe dus mss iets teveel ?

groetjes en bedankt :)

Oke, ronde implantaten... Dan kan het dus niet zo zijn dat er een draaiing is van een anatomisch implantaat.....

Hm en hij heeft niet alle kapsel weg gehaald? Dan heeft hij dus gereefd.... (of hoe schrijf je dat...) Dan zou het dus heel goed mogelijk zijn dat je aan de binnenkant van je borst, te veel kapsel gevormd hebt.

En als je denkt dat je te veel gedaan hebt, dan zou dat best er ook eens mee te maken kunnen hebben. NOrmaal gesproken wordt er aangehouden dat je 4-6 weken niet mag tillen. Je prothese moet namelijk goed op zn plaats blijven zitten, zodat hij goed kan inkapselen. Als jij je borstspieren te vroeg en te heftig gaat gebruiken, dan beweegt jouw prothese naar buiten toe, als je je spier aan spant. En als je dan nog niet volledig hersteld bent, dan kan het zijn dat die prothese dus daar blijft zitten.. Dat gebeurt trouwens altijd, ook na de 6 weken herstel, dat je prothese meebeweegt als je je spier aanspant, maar als ie dan goed ingekapseld is, dan blijft ie goed op zijn plek zitten.

Ik wil je niet zelf de schuld geven van wat er gebeurd is hoor, begrijp me niet verkeerd!! Het is de taak van je pc om je te wijzen op de risico's :)

Als je contact hebt met je pc, moet je echter niet zeggen dat je te veel gedaan hebt, want dan kan hij de kosten op jou verhalen ;) Gewoon zeggen dat je heel voorzichtig geweest bent (niet dat ik je aan wil zetten tot liegen, maar gun jezelf het voordeel van de twijfel tov je pc ;) )

Ik zal even bij je foto kijken :)

Hoop trouwens dat het wachten zich loont, al kan ik het me niet voorstellen..... En een vergelijkbare situatie? Pff uhm, geen idee... Als ik er een tegen kom, dan laat ik hem in je topic achter :)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb hem intussen nog eens gecontacteerd , ja ik weet het , ben opdringerig geweest ;) , hij gaat met een andere dokter de foto's samen bekijken en eens horen wat die ervan denkt .

Hij belt me morgen terug op , ben benieuwd naar de reactie van de andere dokter ! :)

Bedankt voor het advies hier trouwens ;) super ! xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid,

Heb mijn mening ook bij je foto geplaatst en als ik heel eerlijk mag zijn: ik zou niet tot die 3 maand wachten!

Zou gewoon teruggaan, zou echt willen weten hoe dit komt en of het sowiezo uit zichzelf nog kan bijtrekken.

Zo ja, dan ben je tenminste gerustgesteld, zo niet dan weet je waar je aan toe bent!

Vind je ene boob echt super mooi geworden, de ander moet ook zo worden hé!

Veel succes,

gelezen en thanks !!! :) xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb hem intussen nog eens gecontacteerd , ja ik weet het , ben opdringerig geweest ;) , hij gaat met een andere dokter de foto's samen bekijken en eens horen wat die ervan denkt .

Hij belt me morgen terug op , ben benieuwd naar de reactie van de andere dokter ! :)

Bedankt voor het advies hier trouwens ;) super ! xxx

Supergoed dat je nog eens contact met hem opgenomen hebt!! :35: En het loont zich haha. Hij laat er in ieder geval nog een andere arts naar kijken. Als hij volledig overtuigd was van zijn eigen gelijk, zou hij dat misschien niet doen ;)

Ben benieuwd wat die andere arts gaat zeggen!!!!! Dat zal dan waarschijnlijk dr. Danau zijn, dat is namelijk de enige arts die op de website nog genoemd wordt als plastisch chirurg.....

Lijkt me een kundig iemand, wat ik zo in de gauwigheid kan vinden over hem. Ik zie dat jouw pc een beetje aan de schele kant is.... Het zal daar toch niet mee te maken hebben, dat hij denkt dat dit zo hoort????

(flauw grapje, maar kon het niet laten om het toch te maken..... :unsure: )

Hoop dat die Danau zegt dat je chirurg er wat aan moet doen en dat je zo snel mogelijk twee gelijke borsten hebt!! Heel sneu dit!! :(

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Supergoed dat je nog eens contact met hem opgenomen hebt!! :35: En het loont zich haha. Hij laat er in ieder geval nog een andere arts naar kijken. Als hij volledig overtuigd was van zijn eigen gelijk, zou hij dat misschien niet doen ;)

Ben benieuwd wat die andere arts gaat zeggen!!!!! Dat zal dan waarschijnlijk dr. Danau zijn, dat is namelijk de enige arts die op de website nog genoemd wordt als plastisch chirurg.....

Lijkt me een kundig iemand, wat ik zo in de gauwigheid kan vinden over hem. Ik zie dat jouw pc een beetje aan de schele kant is.... Het zal daar toch niet mee te maken hebben, dat hij denkt dat dit zo hoort????

(flauw grapje, maar kon het niet laten om het toch te maken..... :unsure: )

Hoop dat die Danau zegt dat je chirurg er wat aan moet doen en dat je zo snel mogelijk twee gelijke borsten hebt!! Heel sneu dit!! :(

xxx

,

haha aan de schele kant :P ja wie weet ligt daar het probleem ? :P maar ja de situatie is natuurlijk een pak minder , denk idd dokter Danau .. Ze zijn daar in ieder geval blijkbaar wel bereid om er werkelijk iets aan te doen , al blijft hij vaak herhalen dat die borst het meeste heeft " afgezien " , maar dan nog zou het niet mogen dat die naar buiten toe wijkt . Moest de band van de Bh harder aanspannen in ieder geval ook , morgen hoor ik hoe het ervoor staat en de 30e heb ik er een afspraak . Mocht het zijn dat zijn collega denkt aan een heroperatie dan is het natuurlijk sneller . Ik hoop ook zo snel mogelijk 2 gelijke borsten te hebben , gaat een pak van m'n hart zijn :) xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid,

heb ook eens naar je foto's gekeken. ziet er idd raar uit :-(

benieuwd wat de dokter zal zeggen.. hoop dat hij zijn verantwoordelijkheid neemt!!

succes!!

Van een mede belg :-)

Hoop het ook , morgen laat ik het jullie weten :)

Hallo België EN Nederland :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dr Danau.. die werkt toch ook bij BeClinic?

de eerste chirurg had geen pip gebruikt , gewone eurosilicone , zonder garantie :( .

Aah... je had verdorie gewoon fabrieksgarantie :17:

Je had je ene prothese vergoed gekregen van de fabrikant, en je verzekeraar had een deel van je operatie vergoed.

Je kan dit alsnog indienen bij je verzekeraar hè (althans... in NL wel, weet niet hoe dit in BE is geregeld )

Gratis levenslange garantie

De Eurosilicone Premium Patient Warranty biedt alle patiënten met Eurosilicone borstimplantaten kosteloos een levenslange productgarantie aan die ingaat onmiddelijk na de operatie. Eurosilicone is er trots op deze dure garantie aan te bieden aan haar patiënten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dr Danau.. die werkt toch ook bij BeClinic?

Aah... je had verdorie gewoon fabrieksgarantie :17:

Je had je ene prothese vergoed gekregen van de fabrikant, en je verzekeraar had een deel van je operatie vergoed.

Je kan dit alsnog indienen bij je verzekeraar hè (althans... in NL wel, weet niet hoe dit in BE is geregeld )

Gratis levenslange garantie

De Eurosilicone Premium Patient Warranty biedt alle patiënten met Eurosilicone borstimplantaten kosteloos een levenslange productgarantie aan die ingaat onmiddelijk na de operatie. Eurosilicone is er trots op deze dure garantie aan te bieden aan haar patiënten.

ja het probleem bij de vorige implantaten bij mij was dat ik van de chirurg geen briefje of kaartje meegekregen had met daarop de garantie , die had mij gewoon in het zak gezet , ik wist van niets ! Ik heb in de kliniek waar ik nu geweest ben gevraagd hoe dat zou kunnen komen en blijkbaar zou de vorige " chirurg aka slager " gewoon implantaten gebruikt hebben in het zwart om het zo maar te stellen . Geen garantie , niets . Best lastig dus :-( , ik ken nog mensen die eurosilicone hebben en er geen probs mee hebben , ik heb dit nu wel voorgehad en wss is dat omdat de implantaten van een ander merk waren dan eurosilicone , een soort van namaak of dergelijke , het enige ik gekregen heb is een GEBRUIKTE infobrochure over de eurosilicone implantaten , volgens hem was dit de garantie , maar ik ben eerst ook bij hem geweest omtrent de garantie , zegt hij me op een lachende manier dat ik geen garantie had ! :( de kl**tzak !

Groetjs

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo ,

Zoals eerder geschreven in het voorsteltopic heb ik een prothesewissel gehad omdat de linkse bij de vorige stuk was .

Sommigen onder jullie weten dus ook dat ik in de galerij enkele foto's geplaatst heb omdat ik vermoed (de ) dat er complicatie's zijn / waren .

De eerste borstvergroting is zo'n acht jaar geleden ongeveer bij ene Jaques Van de Put ( niet naartoe gaan = slager , wil enkel maar geld en geeft geen garantie bij de prothese's ! )

de implantaten die gebruikt zijn , zijn eurosilicone , normaal gezien gaan deze nochtans vrij lang mee , maar omdat deze SLAGER in het zwart werkte en her en der graag

meer geld uithield is de kans vrij groot dat de prothese's niet goed waren , al van in het begin .

Operatie ging als volgt :

Je komt binnen en gaat nog even in de wachtzaal zitten waar nog dames zitten te wachten op hun ingreep , je komt bij hem binnen , hij tekent af op je borsten waar de implantaten komen te zitten en je krijgt een blauw drankje waar je wat slaperig van bent .(Rohypnol ) Je moet naar een kamertje met een bed , topless , je broek en schoenen mag je zelfs aanhouden , je krijgt ook geen schortje of dergelijke .

Dan is het jouw beurt en komen ze je wekken , je zou denken dat je dan verdoving ingespoten krijgt , maar dat mag je wel vergeten , je krijgt ZES injectie's in je borsten en dan begint hij aan de ingreep met 1 assistente , niet veel later propt hij er wat watjes op en krijg je een gewone sportbeha aangedaan en mag je weer naar huis , dit is wel OP de borstspier .

ik heb jaren een lelijk resultaat gehad ,en dan plots begon ik pijn te hebben , de pijn bleek een kapotte implantaat te zijn aan de linkerkant .

Daarom ben ik dus bij Dr. Benoit De Sart in Alleur ( België ) geweest , in Esthea Clinic .

Die heeft alles eerst mooi uitgemeten , afspraak gemaakt voor de ingreep .

Tijdens de ingreep is er blijkbaar nogal wat gerommeld in de linkerborst omdat de siliconegel zowat OVERAL in mijn borstholte zat . De rechtse werd ook vervangen uit voorzorg .

Ik heb nu 400 cc achter de borstspier laten plaatsen met ( ik vermoed dat dit de naam van de prothesen is ? merk ? ) Cereform Optima , round profile High , MET garantie ( gelukkig maar :-) ) .

Momenteel ben ik (nog ? ) niet tevreden van het resultaat ... de linkerborst staat naar buiten gekeerd en is onderaan erg dik , lijkt wel een band dat errond zit binnenin .

De rechterborst begint er ( naar mijn mening ) al mooi uit te zien .

De chirurg heeft me steeds verzekerd dat de linkerborst nog goed komt , maar om eerlijk te zijn heb ik dat tot nu toe nog niet echt vertrouwd , deels omdat ik al 1x lelijk in het zak gezet ben en deels omdat ik het er niet mooi vind uitzien en vreemd ook .

Ik ben intussen ook naar verschillende dokters geweest om daar een second opinion te krijgen , volgens hen komt het nog goed .

De dokter van gisteren heeft ze nog eens onderzocht en kwam tot de conclusie dat ze het vocht zo kon voelen zitten en dat er bloedklonters aanwezig zijn waardoor het vocht niet weg kan . Nu krijg ik medicatie om de bloedklonters op te lossen , en dus zou het vocht binnenkort ook moeten wegtrekken . Ik hoop dat het goed komt .

Ik hou jullie op de hoogte !

Groetjes ,

Vixke ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.