Ga naar inhoud

Moeder : 15 juli 2013 : Dr. van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

Haihai
Ik ben Moeder, een moeder van 4 kinderen (6,4,2,0)
Door de vele zwangerschappen en alleen maar borstvoeding te hebben gegeven zijn mijn borsten compleet afgeschreven..cupje pickwick zols ik ze zelf scastisch noem maar vn binnen kan ik wel janken! In de pubertijd zijn ze vergeten te groeien.. Toen ik mijn 1e borstuwing had was ik koning te rijk! Ik had borsten wauw! Dol gelukkig maar niet wetend dat dat het begin van de ellende was. Nou heb ik het vorige week heel voorzichtig bij mijn man gebracht en wonder boven wonder vindt hij het wel best, voor hem hoeft het totaal niet maar ik wil het toch dolgraag. Zo ben ik vandaag voor een gesprek geweest in accz in Groningen bij dr.v. Onselen. Bij het passen van de charmante bh met de rauwe kipfiletjes kwam ik uit op een Anatomische prothese van 480 cc. Ik twijfelde bij 420 en 480 (als ik de maten nog goed uit mijn hoofd weet) maar mw. adviseerde mij om eentje groter te nemen bij twijfel omdat ze achter de borstspier komen. Ook gaan mijn borsten nog wat krimpen want ik voed nog 2x pd. Nou heb ik zoveel vragen, is 480 groot en wat voor maat heb ik dan een beetje? hebben jullie goede ervaringen bij deze dr. en kliniek? hopelijk kunnen jullie me wat wegwijs maken..ik zie werkelijk door de bomen het bos niet meer..

Groetjes Moeder

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 109
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi hoi Moeder

Heb die naam nog nooit gehoord voor borsten, maar ik vind het wel een grappig naam... (hoop dat je geen problemen krijgt met Lipton 45.gif )

Welkom op het forum en yes biggrin.png het is gelukt om een voorsteltopic te maken 35.gif

Welke maat je op uitkomt is heeeel moeilijk te zeggen. Er zijn verschillende profielen die de maat bepalen. Dus puur alleen op basis van 480 cc anatomisch kan niemand je zeggen welke cupmaat je krijgt! Dan moet je echt weten precies om wélke prothese het gaat...

Om verhalen te lezen over mensen die ook bij accz geweest zijn, kun je rechtsboven in het zoekscherm accz intikken of dr. van Onselen. Je leest dan al een heleboel over deze kliniek en deze arts.

Heel veel info is daarin al te vinden!
Blijven er vragen over, dan stel ze hier gerust!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Moeder,

ik las net nog in de shoutbox dat wij ongeveer hetzelfde postuur hebben. Ik heb verder wel geen ervaring met deze arts/kliniek.

Ik had na mijn zwangerschappen nog een lege c / cupje b over en ik heb 350cc ronde prothesen gekregen, dual plane geplaatst.

Nu kom ik op een 75e, maar het ziet eruit als een 75d.

Welke maat draag jij nu nog dan? En het is wat bb schrijft, het kan bij iedereen anders uitvallen, ligt ook aan de protheses.

Maar de eerste stap is gezet.. 35.gif

Op naar mooie boobs.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Best_boobies, sja zo probeer je het een beetje luchtig te houden;)

Ik hebinmiddls flink staan googelen, heb nog steeds geen idee om welke cupmaat het gaat,

het was in ieder geval de grootse maat die onder de 500cc toeslag zat.

oja en nog bedankt voor het helpen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lucky71, ik denk dt ik ze wt kleiner heb..helaas. Ik kom niet verder dan akelige piep a. Ik schrik er zelf ook van moet ik eerlijk bekennen.. Ik ben gisternacht gevlt door een beste buikgriep en heb mn dochtertje gister avond pas gevoed nou dat was ech erg, gewoon echt een leeg velletje!

Ik ben nu meer gemotiveerd wat er ook gebeurt ik krijg borsten!

Maar sjee je hebt 75e!! Dat wil ik ook haha en wat jij zegt klopt idd ik had een forse prothes maar het leek niet zo. Ik ben ondanks mijn te laag bmi(stomme buikgriep) toch fors gebouwd van boven. Grote borsten komen ook erg bij ons in de famile voor, alleen ik niet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Grote borsten komen ook erg bij ons in de famile voor, alleen ik niet

Maar daar kunnen ze tegenwoordig voor zorgen dat ook jij echt bij de familie gaat horen ;)

Maar vervelend dat je buikgriep hebt.

Al weer iets opgeknapt nu?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas niet gekkenwerk hier,

heb 3 aan het spugen, weet niet waar ik grijpen moet pff.

leuk die buikgriepjes note!

ook zo sneu voor die kleintjes.

Ik voel me gelukkig wel weer bijna de oude, zal ook wel moeten nu als wasmiep:)

Morgenvroeg wil ik ff een gesprekje aangaan bij mijn werkgever,

ik zag dat ze zondag werk, dan is het mooi rustig.

Ik werk in de zorg nachtdiensten,

en het hele feest is alleen maar haalbaar als ik 6 week vakantie krijg..

ben er werkelijk nerveus van!

Als ze wel toestemt hang ik werkelijk de vlag uit!

kom maar op met jullie Familie haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Moeder,

Ik zeg Verse Kippensoep dat doet wonderen voor de buik en darmen.

Ik weet van het consult dat wat je ziet in de spiegel dat ook is wat je kan verwachten.

Zonder dat kipfiletpuntje wat je ziet tijdens het passen..:)

Je moet gewoon jouw eigen gevoel volgen..

Wat vond jouw man ervan?

X Lola

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar lola..... jij hebt nog geen prothesen he?

Hoe weet jij dan dat wat je tijdens het passen ziet, ook is wat je uiteindelijk krijgt???

Bij mij was dat niet zo hoor. Het leek erop, maar je kunt niet zeggen dat het precies ZO wordt....

Werk jij soms ook bij ACCZ Lola??? Ben jij ook een die bij de kliek hoort??? Ik denk het al een tijdje, maar je begint het langzaam aan steeds meer zelf te bevestigen.....

Groet, BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Ik ben inmiddels voor een 2e consult geweest bij Dr. v Onselen hij adviseerde mij de (4e) prothese van 380 cc. (de maten in bovenstaande stukje was niet goed het ging om de 420 en 380)

Hier kan hij ook mijn borsten het beste mee "verfraaien" ze staan namelijk naar buiten en hij probeer er een mooie bolling van binnen mee te creeeren. Ook wou ik ze liever niet "te nep" zo worden ze heel natuurlijk. Mijn operatiedag gaat worden op 22 juli. Dit ivm de 6 mnd na borstvoeding maar ook om het in onze vakantie te plannen, mijn man is 3 week vrij en ik 4 week zo hoef ik nog maar 2 week vrije dagen te regelen en iemand die me komt helpen met mijn jonge kinderen. En niet geheel onbelangerijk ik moet heeeeeel snel gaan sparen! want oow wat is het een hoop geld/ Maar goed ik heb er super veel zin in!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Moeder,

Fijn dat je een datum hebt om naar te toe te leven. (en sparen ja, dat is de mindere kant he)

Ik vroeg me af waarom je eigenlijk 6 weken vrij probeert te zijn? Op zich kun je toch eerder al aan de slag? Nou ja, dat ligt er natuurlijk aan wat je doet. O ja, je werkt in de zorg las ik. Dan wordt het vast een ander verhaal. Sorry, ik werd meteen zenuwachtig want ik heb 10-12 mijn operatie en moet toch echt 27-12 weer aan de bak! Dus ik heb 2,5 week om te herstellen. Ik werk bij een GGz-instelling op afdeling P&O, dus als ik m'n handen kan gebruiken om te typen en de telefoon te pakken moet het lukken, haha.

Ik schreef in een ander topic dat ik 450 cc krijg, maar volgens mij is dat niet eens een maat. In elk geval heb ik de grootste "kipfilet" gepast. Een maat groter betekende dat ze er 2 op elkaar moest leggen. Dat was echt te groot, vond ik. En bovendien zei dr. van Onselen dat het dan maar de vraag was of ik daar genoeg huid voor had. Zie het al gebeuren dat ik straks echt openbarst...aaaaahhhh!

Stoer dat je nog steeds borstvoeding geeft, bijzonder is dat he. Ik had het ook niet willen missen, ook al is dit nu het resultaat. (empty nest ;-) ) Ik was ook helemaal blij toen ik stuwing had en heb er foto's van gemaakt. Iemand zei "zo heb je ze nooit meer". Haha, maar dat klopt dus niet, want die krijg ik dus lekker wel nu!!! :-)

Nou, tot schrijfs maar weer!

Groetjes, Musje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

wat fijn dat je een fijn consult gehad hebt weer...En de maat ook bepaald!!

ze worden vast en zeker mooi!

Nu nog aftellen naar juli..

Veel succes!!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Nee ik begin er tegenaan te hikken!

Hoe dom is dat?

Nadat ik de aanbetaling heb gedaan ben ik gaan twijfelen,

waarom snijden in geond lichaam blabla

Ik kom uit een groot ziekenhuis, complicaties van ichtbij mee gemaakt..

Snap je me nog? Haha

Hoe is het me jou?

Inmiddls pijnvrij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Musje, ik werk idd in de zorg,

tegenwoordig in de "nachtzorg" ideaal met kinderen maar niet met revalideren

zeg maar gerust gheel kanloos;)

Ik heb trouwens ook fotos van de stuwing haha

lijken je "nieuwe" borstn daar ook op?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee ik begin er tegenaan te hikken! Hoe dom is dat? Nadat ik de aanbetaling heb gedaan ben ik gaan twijfelen, waarom snijden in geond lichaam blabla Ik kom uit een groot ziekenhuis, complicaties van ichtbij mee gemaakt.. Snap je me nog? Haha Hoe is het me jou? Inmiddls pijnvrij?

bijna zo goed als pijnvrij. al dat gevoel had ik ook, helemaal toen er iemand ziek werd in mijn naaste omgeving. maar goed, ik kreeg de opmerking, zal zij beter worden als jij dit niet doet? en ook daar had valentijn een punt. :-) De dagen na de borstvergroting heb ik gepiept en gehuild en begreep ik mezelf niet, maar nu word ik met de dag blijer. ben blij dat ik de datum naar voren heb gehaald want men lijdt het meest om wat men vreest ;-). Het is zo gebeurd! xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Musje, ik werk idd in de zorg, tegenwoordig in de "nachtzorg" ideaal met kinderen maar niet met revalideren zeg maar gerust gheel kanloos;) Ik heb trouwens ook fotos van de stuwing haha lijken je "nieuwe" borstn daar ook op?

Hahaha, heb toevallig vd week die foto opgezocht. Het lijkt niet helemaal. Met stuwing zag het er toch anders uit. Zeker de tepels zijn anders. En ze stonden al veel meer naar beneden dan nu na de operatie. Toch wel een andere vorm. Maar ze zijn eindelijk gevuld! :1:

Ik zou toch proberen er niet teveel tegenop te zien en te vergelijken met mensen in je omgeving. Ik vond het ook een heel eng idee om te snijden in een gezond lichaam. Ik vond zelfs dat ik dit helemaal niet mocht willen van mezelf. Een collega van mij had borstkanker bv, ik dacht echt: ja dan kom ik aan met zoiets!! Maar weet je, er is altijd wel iemand die het erger/slechter/minder heeft, maar dat wil nog niet zeggen dat je je eigen 'leed' en zorgen niet mag hebben! De risico's van zo'n operatie zijn minimaal en ze doen er bij ACCZ 600 per jaar. Vertrouw er maar op dat het ook bij jou goed zal gaan. Het is mij echt heel erg meegevallen! De narcose was eigenlijk best 'chill' haha!

Maar succes, het lijkt me lastig dat je nog een half jaar moet wachten. Mij hielp het wel dat ik al betaald had ja, dan kun je minder snel terug he.

X Mus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat heb ik dus precies hetzelfde..

ik werk heb op de mamachirurgie gewerkt.

Toen ben ik zoooo met mijn neus op de feiten gedrukt,

was piepjong 17 jaar geleden (waaaah ik ben oud hahaha)

vond het zo erg allemaal (jonge) dames met borstkanker.

en wat doe ik..?? in gezonde implantaten zetten!!

Maar goed ik heb mezelf voorgenomen om er niet meer over na te denken en er gewoon voor 100% voor te gaan.

en wat denk je..?? ga ik me nu druk maken over complicaties!

straks gaan ze inkapselen etc etc.

Ook dit heb ik nu van mezelf omgekocht met het feit..dat ik dan gewoon nog een keer onder het mes ga en dan meteen stuk groter doe en er meteen een mini facelift bij neem.

Goed ben ik he:)

Ik zag trouwens de discussie over complicatie en berisping bij dr. v Onselen,

dit kwam door de anesthesie.. en kan helaas bij alle operaties voor doen.

de jonge dame is niet overleden door toedoen van Dr. v. Onselen.

Moet wel bekennen dat ik zijn reactie wat flauwtjes vond,

toch wel een hele mooie jonge meid overleden iets meer empathie zou niet misstaan..

Maar goed wat jij ook zei justme (gut moet wel wennen aan je naam;-))

die borsten die hij maakt vind ik echt super mooi!

dat is absoluut de reden dat ik ervoor ga.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar goed wat jij ook zei justme (gut moet wel wennen aan je naam;-))

die borsten die hij maakt vind ik echt super mooi!

dat is absoluut de reden dat ik ervoor ga.

Liefs

Zo denk ik ook inderdaad :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook dit heb ik nu van mezelf omgekocht met het feit..dat ik dan gewoon nog een keer onder het mes ga en dan meteen stuk groter doe en er meteen een mini facelift bij neem.

Goed ben ik he:)

Haha, geweldig dit! Ik denk er nu, na deze eerste ervaring, meteen ook een stuk lichter over. Als het ooit nodig is of ik wil toch groter (en dat kan dan wel)_dan ga ik toch gewoon weer, haha!

Komt vast goed joh!

X Mus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hier druk bezig met mijn voorbereidingen:)

Heb mezelf afgesproken er voor de volle 100% voor te gaan.

Elke dag op de crosstrainer mezelf af te beulen.

Ga tegenwoordig naar de fysio om mijn rug buikspieren te trainen,

met goed resultaat mijn rug is echt al rechter!

Ook zijn we nu bezig om de borstspier op re rekken,

hopelijk doet het straks "minder" pijn.

Voordat het 22 juli is wil ik super strak in mijn vel zitten,

ruim in de vitamines en mijn rugspieren afgetraind.

kom maar op met die dikke tieten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 months later...

Hier zwaar verdrietig en hopelijk de goede keuze gemaakt...

lang verhaal maar hier komt hij in notendop..

Ik ben naar bermankliniek geweest voor spatadrertjes..

hier ben ik meteen doorverwezen naar brinkmann kliniek omdat ik veel donkere moedervlekjes heb met name op mijn voeten..

Gister ben ik er heen geweest, nou flinke domper!

ik kan meteen door voor operatie, 1 hele leijke zwarte is niet goed deze wordt verwijdert, verdenking melanoom

en 5 andere zijn erg onrustig die halen ze er ook meteen uit, waarvan 2 op mijn neus.

Eerst maak je je druk om een paar borsten en zo maak je je druk om je leven...

Helaas weet ik net te veel van oncologie om te weten wat melanoom inhoudt

Ik kreeg de keuze om meteen te doen alleen is echter over 2 week mijn borstvergroting,

dit overlegt met kliniek want moet 6 week tussen beide operaties zitten..

Nu mocht ik hun operatie uitstellen, dit zal september worden.. meest bijzondere is dat mijn tantezegger vorig jaar zelfmoord heeft gepleegd,

op de dag dat ik wordt geopereerd voor de moedervlekjes..

deze dag vind ik zo bijzonder dat ik toch ervoor ga en alsnog de borstvergroting doe...

Kortom flink stress, een rollercoaster qua emoties..ene moment positief ander moment huilbuien...

afwachten maar en hopen op het beste...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje Moeder, wat heftig! Wat goed dat je voor je gezondheid gekozen hebt en een bijzondere dag van deze nare operatie. Zal wel lading hebben.....

Heel veel sterkte en ik lees graag hoe het verder met je gaat!!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat lief Luna88! dank je.

Hier is het nmiddels gewijzigd... heb goed nieuws en slecht nieuws.

Ik ga toch eerder heen, het zat me niet lekker.

Ik wordt nu maandag meteen geopereerd door de oncoloog voor mijn moedervlekjes,

mijn man heeft net gebeld.. wat mij totaal ontgaan is dat er op mijn neus ook een basaal carcinoom zit,

hier wordt ik niet echt vrolijk van.. basaal is te doen maar die plek!

Ik dacht alleen die op mijn arm..maar niet dus vermoedelijk 2 soorten, bah!

Goede nieuws is dat mijn borstoperatie toch door gaat.

Heb overleg gepleegd met dr. v. Onselen,

wat hem betreft kon ik gewoon die week er op voor een borstvergroting gaan.

Op zich prettig, hij schijnt zo zeer te doen dat ik ook niet hoef te piekeren over de uitslag.

Hoop echt dat het geen melanoom is en dat ik straks met mijn nieuwe borsten kan proosten op een gunstig prognose..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje wat ontzettend naar! Zoiets zet je echt weer even met beide benen op de vond brrr. Ik zou me ook zo snel mogelijk aan die moedervlekjes laten opereren hoor. Ik duim met je mee dat het geen melanoom is! Heel veel sterkte maandag met de operatie en ook omdat het die dag een jaar geleden is van je tante. Sterkte!!! Liefs Lot

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.