Ga naar inhoud

wie heeft er nog zo'n 'raar' rechtopstaand randje onder de borst?


Aanbevolen berichten

ik heb sinds 28 sept nieuwe borsten en ben er wel blij mee als ik recht in de spiegel kijk, maar als ik van opzij kijk zit er eerst een rechte rand van een cm of zo en dan de bolle vorm van mn borst, komt dit nog goed? doet een beetje vreemd aan en hoop dat de plooi van mn borst er nog over valt...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

ben 2 weken geleden nr de pc geweest en die zei ook dat het niet meer zou goed komen, hij stelt voor, zonder extra te moeten bij betalen mn borst meer te liften met een ankervormig litteken tot gevolg... kweet echt niet of ik dit wel zie zitten :( ben daarom niet 100 % gelukkig met mn borsten, jammer genoeg...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klinkt als een double bubble.

Liften .. of een grotere prothese erin zijn beide een optie....

Liften is de goedkooptste optie voor de chirurg, maar feit dat hij dit 'onder garantie' uit wil voeren is wel een soort van 'schuldbekentenis'.

Heb je het bij beide borsten?

Je zou voor kunnen stellen dat je een grotere prothese erin krijgt :35:

Daar zal hij niet om staan te springen, maargoed.....

Wie niet waagt.. wie niet wint.

Je moet het zo niet laten zitten in ieder geval want het gaat er niet mooier op worden :(

Succes en sterkte .

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb foto's toegevoegd zodat mn probleem wat duidelijker wordt, tis niet zo heel erg, maar wil toch graag mooie boobs. grotere protheses zie ik niet echt zitten, ik heb vrij lang pijn gehad van de operatie, het was maar 340cc onder de spier, maar toch pijnlijk. ik vraag me af of een bijkomende lifting weer zo'n lang herstel zal vergen of dat het minder ingrijpend zal zijn... alvast bedankt vr jullie reacties!!! xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jouw verhaal klonk mij ook als double bubble in de oren en heb net even naar je foto's gekeken, en lijkt me duidelijk: double bubble...

Wat Piepke al zegt, dat zijn de opties....

Beide opties zullen echter pijnlijk zijn... Ik weet zelfs niet of een grotere prothese niet minder pijnlijk is als een lift..... Heb nooit een lift gehad, maar lijkt me ook geen pretje....

Je zou eens kunnen zoeken op double bubble met de zoekfunctie. Dan zie je wat er als oplossingen bedacht wordt bij de verschillende meiden :)

Ik verhuis je topic even naar het vragenhoekje :) Zie nu dat je nog bij de voorsteltopics staat ;)

Succes!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Ik heb je foto's ook gezien, wat zul je balen meis... op zich zijn je borsten mooi vind ik, t zal jouw keuze zijn, een lift krijg je wat meer fiere borsten (minder hang) maar wel littekens ervoor terug. Ik vind jouw hang persoonlijk echt niet zo erg voor een lift... Wel echt balen van die double bubble, want dat gaat er denk ik ook niet op beteren met de tijd. Wel heel erg fijn dat je pc er alles voor wilt doen om t te verhelpen! Je kunt als je voor de lift kiest ook altijd nog vragen voor een lollylift, dan heb je dat onderste litteken in de plooi niet erbij, alhoewel je nu natuurlijk ook al dat litteken hebt, dus op zich maakt dat niet zoveel uit. Ikzelf heb een lollylift gehad, en mijn littekens zijn na 2 jaar echt heel mooi verbleekt, en je moet er echt moeite voor doen om ze te zien zitten. Je kunt foto's in de galerij zien als je dat wilt. (onder de liften). Meis, heel veel sterkte met het maken van beslissingen.

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.