Ga naar inhoud

Bootcamp en rennen na Borstvergroting


BCNmeid

Aanbevolen berichten

Hoi dames,

Ik doe 3x in de week Bootcamp wat inhoudt dat ik ren, sprint en elke spier in mijn lichaam gebruik. Omdat bootcamp vrij heftig is (en niet alleen joggen of alleen cardio, maar een combinatie van alles) en mijn lichaam na de operatie aangeeft wat wel en niet kan samen met de dokter, vraag ik me af of er meer dames zijn op het forum die ook deze fanatieke sport doen en hoe zij weer begonnen zijn na de operatie.

Thanks voor de antwoorden alvast en wish me luck, morgen word ik geopereerd! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen fanatiekelingen hier ?? :(

Hahah!! Het lijkt me langgggg duren voor je weer optimaal kan beginnen hiermee.

Cardio zal geen probleem zijn, maar springen of rennen..? Je hebt 525 gehad, dat is best een ruime hoeveelheid dus vraag me ook af of het nog wel prettig is om te springen :45:

Laten we hopen dat het allemaal op zijn pootjes terecht komt :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedoel je Billy Bootcamp? Nou dat kan je de eerste tijd wel vergeten hoor. :74: Ik doe cardio /spinning en ben ik vandaag 24 dagen po weer mee begonnen maar steunen op je armen gaat niet alleen hard fietsen losse handen wel.

Voor de rest doe ik krachttraining, en .boxercise . Mn pc heeft gezegt absoluut niet voor de 6 weken.en eerlijk gezegt gaat dat ook echt niet eerder geloof ik.Ik heb niet echt veel last gehad en was snel weer op de been,maar je merkt t wel hoor.T is vervelend want t is echt een verslaving maar ga nou echt niks forceren want daar heb je alleen je zelf mee..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meis,

De eerste 2maanden mag je sowieso niet sporten/fitnessen,

ook ivm kapselvorming en dat je prothese goed kan 'vastgroeien'.

Zelf ben ik na 2.5maanden weer een beetje begonnen met wat fietsen en het trainen van de benen/kont/ onderrug/buik dus onderkant van m'n lijf.

En na 4maanden ook m'n armen weer, maar geprobeerd m'n borstspieren zo weinig mogelijk te gebruiken.

Na 6maanden PO ben ik weer begonnen met groepslessen: eerst Yoga en Pilates en daarna iets zwaarder met Zumba en ShaBam.

Je kan beter rustig aan doen weet je

dan dat je straks complicaties krijg en vervroegt weer geopereerd moet worden.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey bcn,

Ik ben er zelf ook 1. Keihard trainen, heerlijk! Bij mijn eerste bv ben ik zelf begonnen met lopen, crosstrainer (zonder de armen te gebruiken) na 2wk. spinnen na 3/4 wk om m'n conditie op te bouwen. Kracht/eigen gewicht heeft zeker 8wk geduurd en ging echt zwak. Opdrukken durfde ik niet. Het liefst wat tijgertje zegt, zo lang mogelijk niet!

Mocht je wel willen gaan sporten, trek dat een goede strakke bh aan waar je de wiebelig nauwelijks voelt. Het is weer helemaal van onderen beginnen. Heel veel plezier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal, bedankt voor jullie reacties!

Ik zal inderdaad wachten met sporten. Over 8 weken gaan we op vakantie dus dan begin ik gewoon lekker pas in januari weer voorzichtig aan met mijn bootcamp :-) Gelukkig kan ik mijn beenoefeningen altijd wel doen.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja t is balen, maar wel beter voor je boobyproces. Lange tijd nog hè volgend jaar mogen we echt weer knallen. Waar ga je naar toe? De zon?

Zeker de zon :-) We gaan naar de witte stranden van..... Bonaire! Echt enorme zin in! Lekker vooruitzicht ook.

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo hè dat is lekker. Idd wat Stones zegt, pronken met je voorgevel. Ga je voor strapless of triangle bikini? Dat kan dan allemaal. Heerlijk om daar weer naar uit te kijken hoe je nu lekker in je vel zit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een strakke, lees harnas, bh doet wonderen. Ik heb zelf DD gehad en in een goede bh welke wel vaak een stuk duurder zijn kun je prima rennen en gaan ze amper heen en weer. Ik koop ze eind november bij kiesdejuistesportbh.nl en dan wordt het deze: http://www.kiesdejuistesportbh.nl/sportbh-s/sport-bh-s/impact-free-2.html

Ik kijk er inderdaad naar uit om in bikini rond te kunnen lopen in december. Ik ga voor de strapless en triangle bikini. Bestel er een paar via Zalando en als ik in NL ben pas ik ze, de verkeerde gaan retour en 2 dagen later vliegen we vanuit Amsterdam naar Bonaire.

Vanmorgen voor het eerst gedouched. Wat een gedoe zeg... ! De onderkant en tepels zijn nog gevoelloos en het zijn nog 2 ronde ballen, maar ik ben er super blij mee.

Vannacht redelijk geslapen, vanmorgen met veel pijn wakker geworden, pijnstiller ingenomen en nog even doorgeslapen. Toen werd ik een stuk relaxter wakker. Hoop dat ik daar snel van af ben, wat een hel om zo wakker te moeten worden elke morgen :(

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja rot hè het opstaan met zwaar trekkend gevoel? Komt gauw goed. Maar wat voelt t heerlijk hè als je bent gedoucht? Duurt even wat langer, maar lekker fris voel je je dan.

Inderdaad! Ben zo blij!! Maar ik heb echt zoiets van, we zijn er nog niet, even de weken doorkomen want ik ben wel een beetje bang voor double bobble en inkapselen. Dit is toch wat je best recentelijk leest op het forum..

Hoe is het nu met jou? Is het makkelijker de tweede keer of omdat je toch meer hebt is het toch weer heel anders?

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi B,

Oh die tweede is heeeeeel anders. Pijnlijker. Ik probeer elke keer iets langer de pijnstillers uit te stellen, maar dat lukt me niet. Ik wil geen slappe lul zijn, maar anders durf ik niet eens te lopen ivm met de dreunen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi B,

Oh die tweede is heeeeeel anders. Pijnlijker. Ik probeer elke keer iets langer de pijnstillers uit te stellen, maar dat lukt me niet. Ik wil geen slappe lul zijn, maar anders durf ik niet eens te lopen ivm met de dreunen.

Pijnstillers zijn een super uitkomst! Hopelijk is de ergste pijn snel over en kun je weer wat lopen!! Veel beterschap!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.