Ga naar inhoud

keizersnede..?


mii18

Aanbevolen berichten

Hello,

Bij filmsterren lees je dit wel, maar helaas pindakaas....

Ik heb er eentje gehad via keizersnede, 1tje natuurlijk van bevallen...

Ik werd verteld dat dit enkel gedaan wordt als t nodig ( lees medisch ) is....

Maar hoe alles evolueert ga ik er eigenlijk wel van uit dat je dit ooit zelf wel zal kunnen kiezen...

Als zijn veel artsen er niet voor, de natuur weet je wel...

Moet wel zeggen dat ik weeën kreeg NA mijn keizersnede en dat was geen pretje: blijkbaar is dit een reactie van je lijf, kindje is er uit dus ik moet weetjes maken :)

Keizersnede was minder pijnlijk maar hoe bizar t ook klinkt: ik heb meer 'genoten' van de helse natuurlijke bevalling :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ik niet :P Maar denk steeds vaker aan kids..

Maar waarom ik nooit kids wou is omdat de bevalling me zo ontzettend pijnlijk lijkt, dat is het enige wat me tegenhoud,

kan het niet omschrijven hoe erg ik er van gruwel, dus vroeg het me af..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Schattie, ik weet t, verschrikkelijk cliché, maar t moment dat je je kindje in je armen houdt.... trust me, it's worth it :106:

Maar ik denk dat maar dat als je voor kindjes zou gaan, je dit gewoon kan aangeven dat je echt schrik hebt van de pijn, een ruggeprik doet wonderen hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat zegt iedereen altijd, maar dan denk ik altijd; ja het zal wel!

ben gewoon vreselijk bang voor de bevalling, de pijn, het knippen/inscheuren de hechtigen..

Ook bang dat mn onderkant nooit meer hetzelfde zal zijn en straks niks meer voel tijdens de sex enz. enz. als mijn vriend me zo ziet dat ie helemaal afknapt.

Zulke dingen allemaal... ik denk dat ik helemaal panisch zou worden als het zo ver is...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, Ik kan je alleen maar zeggen dat alles nog naar behoren werkt hoor :44:

Tijdens de keizersnede zei mijn mannetje: ik ken je nu van buiten.... en van binnen :45:

En tijdens de bevalling kwam ie op de proppen met: je lijkt wel een ontplofte egel! ( toen de verpleegster vroeg of ie wou kijken ) :45:

Maar ik denk niet dat dat ooit ons sexleven beinvloed heeft hoor :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volledig met je eens BB, je doet gewoon wat je lijf je aangeeft en je duwt met alles wat je hebt :) je weet gewoon precies wat je moet doen, bizar!

En t is net als een BV, t doet zeer maar je zou t zo overnieuw doen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** He Mii-ke, leuk je nog eens te zien op t forum! Dus je bent echt over kids aan t denken nu? Leuk hoor! Maak je niet te bang voor de bevalling, iedereen is geboren, en ja, t doet zeer maar zoals Bboob ook al zegt, net als met een bv, je zou t achteraf zo weer doen. T is wat je ervoor terug krijgt he, dat is de allesovertreffende droom en dan is je pijn zo vergeten! Alles nog steeds ok met je (supermooie) boobs?

X Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey ik ben moeder van twee zoons, allebei op een natuurlijke manier bevallen, niet uitgescheurd, geen knipje nodig gehad

en zo goed als geen pijn. en ach de weeen die horen er gewoon bij, ik zou het zeker opnieuw doen.

Want zoals ze al zeggen, zodra je jou kindje in je armen hebt ben je eigenlijk alles weer vergeten.

ik voel nog steeds alles hoor als ik sex heb met mijn man, en mijn lichaam heeft er niks onder geleden.

Liefs Simone

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!

Ik heb 2x een keizersnede gehad!

De eerste keer was spoed omdat ik na 16 uur bevallen nog niet zover was...pfff....ik bleek namelijk een reuze baby "gemaakt" te hebben. 10 pond.....dus die kon er niet uit.

Ik ben behoorlijk bang voor pijn (nu dus ook voor m'n bv, schijt in m'n broek) dus tijdens mijn eerste zwangerschap heb ik VAN TE VOREN om een ruggenprik gevraagd mocht ik dat willen.

Het was bij mij meer het idee dat ik het zou kunnen krijgen wanneer ik zou willen en niet dat ze zeggen; Tsja, mevrouwtje het is nacht dus dat doen we niet.

Zit meer tussen m'n oren en dan ga je er ook ontspannender mee om.

Dus misschien voor jou ook een idee?

VOOR mijn 2e zwangerschap heb ik min of meer een geplande keizersnede geëist en die dus ook gekregen....

Met de gynocoloog besproken dat ik zoooooo bang was voor herhaling van de 1e keer en de pijn dat ik dan niet aan de 2e zwangerschap durfde te beginnen.

Ik had een hele fijne gyno en zei ook meteen dat het geen probleem was want wanneer je zo bang bent ontsluit je blijkbaar ook niet (goed)

Hmm...heel verhaal..hoop dat je er wat aan hebt!?

Succes!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** He Mii-ke, leuk je nog eens te zien op t forum! Dus je bent echt over kids aan t denken nu? Leuk hoor! Maak je niet te bang voor de bevalling, iedereen is geboren, en ja, t doet zeer maar zoals Bboob ook al zegt, net als met een bv, je zou t achteraf zo weer doen. T is wat je ervoor terug krijgt he, dat is de allesovertreffende droom en dan is je pijn zo vergeten! Alles nog steeds ok met je (supermooie) boobs?

X Ingrid.

Hallo Ingrid, Hihi ja sorry ben er niet meer zo vaak, zit midden in een verbouwing heb het echt zoooo druk, kom tijd tekort dus dit forum schiet er bij in even.

Maar alles is goed hoor met mn boobies.. :D ben nog steeds super happy! en hoe is het met jou? xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey ik ben moeder van twee zoons, allebei op een natuurlijke manier bevallen, niet uitgescheurd, geen knipje nodig gehad

en zo goed als geen pijn. en ach de weeen die horen er gewoon bij, ik zou het zeker opnieuw doen.

Want zoals ze al zeggen, zodra je jou kindje in je armen hebt ben je eigenlijk alles weer vergeten.

ik voel nog steeds alles hoor als ik sex heb met mijn man, en mijn lichaam heeft er niks onder geleden.

Liefs Simone

Oh wat fijn! Als ik daar van te voren zou kunnen tekenen, dat ik niet ingeknipt word of uitgescheurd dan zou ik het zo doen!!!

Maar ik ben er zoooooo bang voor he...Je weet natuurlijk niks zeker van te voren..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!

Ik heb 2x een keizersnede gehad!

De eerste keer was spoed omdat ik na 16 uur bevallen nog niet zover was...pfff....ik bleek namelijk een reuze baby "gemaakt" te hebben. 10 pond.....dus die kon er niet uit.

Ik ben behoorlijk bang voor pijn (nu dus ook voor m'n bv, schijt in m'n broek) dus tijdens mijn eerste zwangerschap heb ik VAN TE VOREN om een ruggenprik gevraagd mocht ik dat willen.

Het was bij mij meer het idee dat ik het zou kunnen krijgen wanneer ik zou willen en niet dat ze zeggen; Tsja, mevrouwtje het is nacht dus dat doen we niet.

Zit meer tussen m'n oren en dan ga je er ook ontspannender mee om.

Dus misschien voor jou ook een idee?

VOOR mijn 2e zwangerschap heb ik min of meer een geplande keizersnede geëist en die dus ook gekregen....

Met de gynocoloog besproken dat ik zoooooo bang was voor herhaling van de 1e keer en de pijn dat ik dan niet aan de 2e zwangerschap durfde te beginnen.

Ik had een hele fijne gyno en zei ook meteen dat het geen probleem was want wanneer je zo bang bent ontsluit je blijkbaar ook niet (goed)

Hmm...heel verhaal..hoop dat je er wat aan hebt!?

Succes!

X

Ja ruggenprik lijkt me ook wel fijn idd, want dan voel je in ieder geval die pijn niet, maar het bangste ben ik voor het uitscheuren.. wat een hel lijkt me dat, inknippen natuurlijk ook geen pretje..

Misschien kun je wel van te voren een geplande keizersnede ook al is het de eerste keer? ik denk niet dat ik er anders aan zou beginnen.. zo erg is het.

Gisteren waren we op kraam visite en de moeder was aan het vertellen over de bevalling, uitgescheurd, ingeknipt, hechtigen, dan word ik echt meteen misselijk bij het idee.

oneerlijk dat vrouwen zoveel pijn moeten lijden om een kind te krijgen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha zie dit topic ineen langs komen :P

ik ga niet in details treden maar ik heb een KUT(letterlijk en figuurlijk) bevalling gehad en wil gewoon een 2de.

ook na alle ongein die ik daarna nog heb gehad.

dus ergens klopt het wel een beetje dat je de vervelende dingen vergeet,naja vergeet...je krijgt er zoiets leuks voor terug dat het echt allemaal dubbel er dwars waard is geweest!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey MIi

Wat leuk je hier weer te zien en en leuk dat je over kindjes nadenkt!

Kan me herinneren dat je er zo op tegen was hihi

Ik denk dat dat helemaal goed gaat komen meid!

Mijn moeder zei dat het heel erg mee viel en natuurlijk voelde je het wel maar ze had dolgraag een 3e en 4e kindje gewild

Ik hoor sommige vrouwen zeggen dat ze liever bevallen dan naar de tandarts gaan

Komt goed meisje net wat ze hier zeggen ik denk dat het vanzelf gaat en net als je bv je zou het zo weer doen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 4 kindjes op de natuurlijk manier gekregen, en ja, het doet pijn :) Maar zodra je kindje eruit is, is de pijn verdwenen! Heel bizar eigenlijk :) De jongste is 13 maanden en ik had bang voor de bevalling, maar een ruggenprik leek me veel enger dus ben ik net als de keren ervoor zonder pijnbestrijding bevallen.

Na een bevalling voel je je gewoon kei stoer! ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Mii,

Interessant topic.

Uiteindelijk is bevallen dito aan een BV, iedereen ervaart het toch anders, veel of weinig pijn.

Ik heb 1 zoontje. Ben bevallen met ruggenprik, kon het uiteindelijk na 8 u weeën niet meer aan. Niet dat ik op de grond rolde van pijn (moeilijk te beschrijven) maar voelde gewoon dit is genoeg geweest. Gelukkig bestaat die prik. Ben ook geknipt, nadien eigenlijk geen last gehad.

Eerlijk? Heb van mijn BV meer last gehad dan van mijn bevalling. Bevalling hooguit 10/12 u weeën, BV toch drie dikke dagen pijn, en nadien nog last, en ik heb een "gemakkelijk" herstel gehad, dus....

Bevallen is wel pijnlijk, maar je moet er echt niet over inzitten, komt zeker goed als het zover is... Je lichaam is hierop voorbereid, dat was ze niet bij je BV...

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.