Ga naar inhoud

sillytoppertje : 25 maart 2014 : Dr. Selms : Esthetisch Centrum Amsterdam


Aanbevolen berichten

ik word in esthetisch centrum amsterdam geopereerd door pc selms 25 maart oehh vind het zo spannend !!!

Het is ook heel spannend meid en het komt nu ook heel dichtbij natuurlijk ;)

Ik heb je titel aangepast en verplaatst naar operatieverslagen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Woehhoee morgen is het dan zover !!

Om half 8 aanwezig ik ben de eerste!! Spannend !

Heb net even een laatste gesprek gehad met me huidige borsten en dat verliep wel goed! Haha

We hebben besproken dat we geen gekke dingen gaan doen en als ze lief zijn voor de nieuwe heb ik ze beloofd dat ze een hele mooie bh en bikini krijgen !! Hahah lets do it !!

Ben zo nieuwsgierig en ga het hier nog even toevoegen als ik even de tijd heb !!

Meiden sucses all ik ga er aan geloven !! Komt goed scattie is mijn motto!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahahaha met zon peptalk richting huidige boobs moet het goedkomen!! Krijg je nu 520 of 580? Heel veel succes! Ik ga je volgen...

hahah idd !!

Ik ben weer thuis ! Het is allemaal heel goed gegaan! Ik voel me goed (buiten het een beetje moe zijn ;-))

Ik heb 560 cc gehad het was namelijk 520 of 560 dus idd de grotere.

ik had zelf het idee van huh zoveel groter is het niet maar door zwangetschappen waren ze ook iets verslapt haha

maar ik durfde niet te kijken omdat ik nogal een mierenpieper ben ,-) qua ongelijkheid enzo haha

Maar idd de ene tepel zit wat lager dan de andere maar het ziet er tot nu toe super mooi uit.

ik vroeg aan de pc of hij kon zien tijdens plaatsen of het al mooi was !! Hij zei zoals ze nu zijn zijn ze yeahhh

ik heb nu een sportbh aan van 85 f en ik had 85 e.

maar ze zijn zo stevig niet meer slappe hap hahaha ;-)

De pijn valt echt reuze mee super gegaan gewoon

Lieve verpleegsters en een hele lieve pc !

Ben b3nieuwd hoe het verder zal gaan!

Het lijkt ook door de high profile dat ik het resultaat mooier vind want ik had low profile.

en meiden de narcose is echt niet eng het is echt net of je maar 2 min ben weggeweest.

Ik ben blij blij !

Link naar reactie
Delen op andere sites

He gefeliciteerd Meid!!! we zullen ze gaan bewonderen, weet niet of je al foto's hebt staan? Maar die zullen wel komen. Rust lekker uit, staan je nog een paar zware dagen te wachten hoor!!!

heb nog geen betere kunnen maken ik heb ze ook nog niet naakt helemaal gezien hahah durf niet en heb nog geen tijd gehad ivm kids! Dat wil ik op een rustig moment doen ;-)

Haha

en vind het eng! Haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd!! Worden vast prachtig! Net als Saartje ben ik nieuwsgierig...hoe lang had je de eurosilicone protheses? En waren ze allebei lek??

Nou meid, de operatie zit erop. Succes met herstellen en geniet ervan!!

Groetjes Loek

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook gefeliciteeerd!door de zwangerschappen en de ongelijkheid die ik heb, heb ik nu ook dat verschil...1 tepel is duidelijk lager en daar schrok ik ook erg van! het valt me wel heel erg op dat als andere meiden op het forum roepen:" kijken jullie even bij mijn fotoos, want ik zie een megaverschil", dat ik het dan niet zie, alleen bij mezelf zie ik dat... veel succes met herstellen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal bedankt voor de reacties en het gaat op zich wel goed heb alleen het gevoel een beetje warm aan te voelen me gezicht dan! Ga zo wel even tempen.

loek ik had ze nu 9 jaar en ze waren al 2 jaar lek maar door zwangerschappen konden ze niet vervangen worden .en tijdens de wissel bleek zoals verwacht ook beide prothese lek te zijn.

Heb nu net een foto geplaats van dag 1 ;-) ben zelf wel heel blij! ( kan altijd mooier he ;-)

vrouwen zijn zelden helemaal content met hun lichaam hahah maar so far so good

Nu ga even me temperatuur nemen;-)

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd!!!! Heb net even je fotoos bekeken, wat mooi al zeg!

hoi wat lief en bedankt hoor!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje, allebei lek na 7 jaar? Best wel eng idee...ik heb ook eurosilicone...

Enig idee waarom ze allebei lek waren gegaan? Heeft de chirurg die de wissel heeft gedaan daar iets over gezegd?

Fijn dat je nu weer nieuwe, grotere (:-) en hele protheses hebt.

Succes met je herstel.

Groetjes Loek

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje, allebei lek na 7 jaar? Best wel eng idee...ik heb ook eurosilicone...

Enig idee waarom ze allebei lek waren gegaan? Heeft de chirurg die de wissel heeft gedaan daar iets over gezegd?

Fijn dat je nu weer nieuwe, grotere (:-) en hele protheses hebt.

Succes met je herstel.

Groetjes Loek

hoi ik kan je niet vertellen hoe ze kapot zijn gegaan en heel eerlijk gezegd had ik waarschijnlijk ook niet achter gekomen als ik geen herhaalde borstontsteking had gehad. Je moet er vanuit gaan dat het wel goed is en als je het echt zeke4 wilt weten kan je miss 1x per jaar of 2 jaar een echo laten maken maar zelfs daar is het moeilijk op te zien al hoewel ze wel tot meer onderzoek kunnen overgaan als de echo iets vreemds vertoont

ik weet alleen dat ze dus wel degelijk lek waren maar dat het gelukkig niet door me borst heen zat.

een vriendin van me voelde het aan haar borst die was wat slapper dan de andere.

de silicone van nu als ze lek zijn dan blijft het vaak wel bijelkaar een soort van gel.

maak je maar geen zorgen komt toch niet zo heel veel voor volgens mij.

geniet van je boobies dat doe ik ook nu weer hoor ben er erg blij mee :-)

Gr

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo

ik kom weer even een verslagje doen!

Ik ben vandaag precies 1 week po en heb me controle gehad!

Woehoee het ziet er goed uit! De wonden zijn heel mooi en zoals hij zei 'het is prachtig'

Ben er ook echt blij mee!! bij deze ook als het zo mooi blijft heel erg bedankt dr selms!!

Wat een super man ook in omgang echt een aanrader! Echt een super arts!

Hij heeft me heel goed behandeld.

volgens hem gaan ze zeker niet meer krimpen (daar was ik een beetje bang voor) vocht is al weg.

Was bang dat de wonden er lelijk uit zouden zien omdat ik littekens had inmiddes van de borstonstekingen.

maar die heeft hij voor mij weggehaald echt super bedankt ook daarvoor.

Tja zoals jullie lezen ben ik heel blij maar dat mag ook weleens na 2 jaar vechten over niet lek wel lek etc !

Eindelijk iets positiefs na een heel zwaar jaar en ik ben er nog niet maar dit is wel een last van me schouders!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...

Hoi hoi allemaal!

Het is lang geleden maar ik heb een vraag aan jullie. Het is nu bijna 2 jaar geleden sinds de operatie. En ik heb snachts met liggen op mijn zij dat ik wakker word van de kramp in mijn borstkast dat begonnen is bij pijn in het borstbeen.ik vroeg me af of er meer vrouwen zijn die dit herkennen?

Ik heb het wel vaker gehad maar nu is het elke nacht voor 5 weken achter elkaar, en maak me een beetje druk erom! Tis een krampachtige drukkend gevoel echt alsof je het samendrukt! Als ik wakker word van de pijn en even ga strekken gaat de pijn eruit en kan ik weer even verder slapen. Herkennen jullie dit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat vervelend die pijn.

Ik herken deze pijn niet, maar als ik jou was zou ik als eerste even na de huisarts gaan en anders op consult gaan bij je pc.

xx Ank

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat vervelend die pijn.

Ik herken deze pijn niet, maar als ik jou was zou ik als eerste even na de huisarts gaan en anders op consult gaan bij je pc.

xx Ank

Bedankt voor je reactie ! Ik zal als ik erachter ben wat het is jullie het nog vertellen!xxx
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.