Ga naar inhoud

Hangen na de borstvergroting.


Aanbevolen berichten

hoiiii dames..

Op 3 april ga ik eindelijk me borsten vergoten bij dr.nio.

Ik ben al op twee consults geweest en ben er nog steeds niet uit, wat ik precies wil. :(

Eerste consult kwamen we op 600cc uit voor de spier.

Tweede consult wou ik wat kleiner, toen kwamen weer op 600cc uit, maar achter de spier.

En nu twijfel ik weer om 550 cc voor de spier te zetten.

Ik twijfel over achter de spier, vanwege de risico op double bubble, wat hij zei dat op lange termijn kan onstaan.

En de twijfel bij voor de spier is dat het gaat hangen. Ik heb van mezelf geen hang borsten, maar doordat er zulke grote implantaten in worden gezet en geen steun hebben dat ze dan zullen hangen :s wat ik natuurlijk niet wil.

Ik wil natuurlijk wel een natuurlijke look, niet dat ze stokstijf op me borst staan, een beetje hang mag wel, maar niet dat ze echt gaan hangen. Kim kardashian haar borsten vind ik mooi

Ik ben nu een 75B , 1,69m en 70 kilo, hij zei dat ik na de operatie een 75F zal zijn.

Zijn er hier dames die al een paar jaar implantaten hebben voor en achter de spier en is er veel veranderd in de tussen tijd?

Gr. Rebecca

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Rebecca, leuk dat je ook naar Nio gaat, ik ben daar gisteren op consult geweest, fijne man! En 3 april ben je aan de beurt, ook al lekker snel!

Ik krijg ws ook 600 cc maar het laatste wat ik wil is dat ze idd stokstijf op mn borst staan, ik heb liever een klein soort "hang" en ik krijg ze achter de spier (mijn eerdere bv van 14 jaar geleden had ik ook achter de spier nl), hij garandeerde mij dat ik een natuurlijke zachte borst zou krijgen maar ik heb dus ook mijn twijfels of dat wel echt gaat lukken met dit aantal cc. Ik ga het nogmaals bij hem neerleggen heb ik besloten.

Jij bent dus 2 x bij hem op consult geweest? Ik heb iig 14 jaar geen last of dubble bubble gehad met achter de spier, maar ik had maar 240 cc, kijk maar even naar mijn foto's.

Ik snap je twijfel maar wat zei hij dan precies over de mate waarin ze gaan hangen als je voor de spier doet? Ik denk dat als ik de mogelijkheid had ik ze voor de spier had laten zetten, sws fijner herstellen en volgens mij ook het meest natuurlijke... Maar als het risico er echt is dat je hangers krijgt, dat wil je ook niet...

Succes met twijfelen, het is ook niet niks natuurlijk haha maar iig binnenkort hebben we mooie borsten, daar heb ik wel vertrouwen in bij Nio.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Rebecca, leuk dat je ook naar Nio gaat, ik ben daar gisteren op consult geweest, fijne man! En 3 april ben je aan de beurt, ook al lekker snel!

Ik krijg ws ook 600 cc maar het laatste wat ik wil is dat ze idd stokstijf op mn borst staan, ik heb liever een klein soort "hang" en ik krijg ze achter de spier (mijn eerdere bv van 14 jaar geleden had ik ook achter de spier nl), hij garandeerde mij dat ik een natuurlijke zachte borst zou krijgen maar ik heb dus ook mijn twijfels of dat wel echt gaat lukken met dit aantal cc. Ik ga het nogmaals bij hem neerleggen heb ik besloten.

Jij bent dus 2 x bij hem op consult geweest? Ik heb iig 14 jaar geen last of dubble bubble gehad met achter de spier, maar ik had maar 240 cc, kijk maar even naar mijn foto's.

Ik snap je twijfel maar wat zei hij dan precies over de mate waarin ze gaan hangen als je voor de spier doet? Ik denk dat als ik de mogelijkheid had ik ze voor de spier had laten zetten, sws fijner herstellen en volgens mij ook het meest natuurlijke... Maar als het risico er echt is dat je hangers krijgt, dat wil je ook niet...

Succes met twijfelen, het is ook niet niks natuurlijk haha maar iig binnenkort hebben we mooie borsten, daar heb ik wel vertrouwen in bij Nio.

Ik dacht dat juist achter de spier het meest natuurlijke is.

Hij zei over het hangen dat je het goed moet "verzorgen", dus gewoon altijd een bh aan. Soms mag je wel zonder als je iets aandoet wat zonder bh moet, maar verder gewoon altijd bh aan.

Ik las ook dat je achter de spier niet intensief meer je borst spier kan trainen. Het kan wel maar je kan er last van krijgen.

Wow en jouw borsten zijn nog heel mooi, na 14 jaar.

Wil ze liever eigenlijk wel voor, maar als ik hangers krijg na een paar jaar, dan echt niet. ik wil er ook 14 jaar mee kunnen gaan :P

Dus hij heeft me niet echt gezegd hoeveel ze kunnen gaan hangen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind dat voor de spier meer gaan hangen dan dual plane, maar beide ogen natuurlijk. Het is idd van belang dat je een goede bh aan hebt om snel hangers te voorkomen.

Bij dual plane kan je idd niet zo intensief je borstspieren trainen ( *snik* vind ik ook heel jammer) maar volgens mijn pc is dit na een jaar weer mogelijk.

Na me 1e en 2e operatie deed ik gewoon weer krachttraining (zonder borstspier) maar wel borstspier mee getraind word (biceps,rus,triceps) en voelde ik de protheses heen en weer bewegen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat zou ook kunnen wat je zegt hoor, dat onder de spier het meest natuurlijk is. Bij mij zou je boven de spier de randen zien dus ik moet wel onder de spier en mijn angst is nu alleen dat het juist niet gaat hangen en ik ze een soort van opgeplakt krijg.

Waarom overleg je niet nog even met hem? Dat je toch bang bent dat het echt gaat hangen. En als hij je weer vertelt dat dat met de juiste "verzorging" tot een minimum beperkt blijft, of iig acceptabel is voor jou, dan kun je denk ik wel van zijn oordeel uitgaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien nog een kleine toevoeging/ tip:

als je ze voor de spier laat plaatsen en goed je borstspieren blijft trainen blijven ze ook fierder overeind! ;-)

Ik ben daar mee begonnen voor mijn bv ( met mijn theezakjes van toen haha) en merkte toen al heel veel verschil.....tis niet dat ze minder hangen of de huid minder oprekt maar wel dat ze daardoor pronter ogen zeg maar en toch echt wat hoger komen.

Mijn pc heeft ook geadviseerd daar vooral mee door te gaan na de operatie.

verder heb ik echt geen idee wat beter zou zijn hoor maar ik dacht misschien leuk om te weten.

Succes met je beslissing!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat zou ook kunnen wat je zegt hoor, dat onder de spier het meest natuurlijk is. Bij mij zou je boven de spier de randen zien dus ik moet wel onder de spier en mijn angst is nu alleen dat het juist niet gaat hangen en ik ze een soort van opgeplakt krijg.

Waarom overleg je niet nog even met hem? Dat je toch bang bent dat het echt gaat hangen. En als hij je weer vertelt dat dat met de juiste "verzorging" tot een minimum beperkt blijft, of iig acceptabel is voor jou, dan kun je denk ik wel van zijn oordeel uitgaan.

Ja ik had hem wel gevraagd, maar hij komt over alsof hij perse 600cc voor de spier wilt plaatsen.

Toen ik zei ik wil 550cc, was hij echt zo van waarom merk je toch niks van. En toen ik zei dual plane was hij er niet echt blij over hhahaha.

Over 600cc voor de spier lijkt hij heel enthousiast. Ik vind hem nogal vaag.

Moeilijk moeilijk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ow wat lastig zeg! Ik heb een totaal andere indruk van hem. Ik kwam gisteren bij hem en zei dat ik altijd maximizers draag en dat ik minimaal hetzelfde effect in kleding wil anders ga ik er voor mn gevoel op achteruit, toen zei hij we gaan passen net zo lang totdat we op dat effect komen. hij nam de tijd en uiteindelijk kwamen we op 600 cc uit (zoveel had ik niet verwacht maar goed da's weer een ander verhaal haha) omdat dat overeenkwam met de maximizers nu maar niet omdat dat zijn voorkeur was.

Mss is hij enthousiast over voor de spier naar jou toe omdat hij denkt dat dat het mooiste resultaat bij jou gaat geven?

Maar sws... als je hem vaag vindt zou ik nog een x naar hem toe gaan, lijkt me toch het prettigst dat je een goed gevoel hebt over diegene die je gaat opereren. En wie weet krijg je dan een ander beeld van hem en anders mss andere pc overwegen....?

Hier op het forum zijn ze laaiend enthousiast over Nio en dat zal terecht zijn maar het moet verder ook wel klikken tussen jou en je pc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat is wel waar.. het klikt wel tussen ons hoor, maar ik ben nogal kritische over alles hahha. Wil gewoon de perfecte borsten en ik vertrouw hem volkomen, want alles wat ik van hem zie is superrrr mooi echt wat ik wil. en ben nog geen mensen met complicaties tegengekomen, die bij hem hun borsten hebben gedaan.

Dus ik twijfel niet over het resultaat, maar twijfel wat er op lange termijn gebeurd.

Bijvoorbeeld Ava heeft ook 600cc dual plane...en dat is echt wat ik wil. Maar dan heb je weer risico voor double bubble.

En las net op een amerikaanse site dat als je voor de spier plaats je risico hebt op bottoming out, dat ze soort van verzakken.

Frustrerend dit.. :(


Heeft iemand een email van dr.nio?

Link naar reactie
Delen op andere sites

snap je twijfels! hebben we allemaal.. ik ga voor de 650/700 en dr straten zei de kans op hangen bestaat voor de spier maar bij dual plane heb je meer kans op double bubble..

en het gebeurt niet zo snel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja nicole heeft gelijk, twijfels hebben we allemaal, ws tot aan de operatie aan toe.

Fijn dat je iig wel een goed gevoel bij hem hebt. Ik hoop dat je eruit komt...

Ik had ook vragen aan Nio maar moest de kliniek mailen en zij sturen het door naar hem, dan zou Nio vanzelf per mail of telefonisch contact opnemen. Ik kon hem niet rechtstreeks zelf mailen, maar mss dat iemand anders hier wel zn emailadres heeft?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zelf 2x voor de spier gehad. 1ste keer 250 na m'n zwangerschap. Daarna 2de kind gekregen en ze waren behoorlijk gaan hangen. Wissel 350 cc voor de spier. Direct na operatie had ik behoorlijke deuken en rimpels. Ook waren de protheses binnen 2 weken gaan hangen. Blijkbaar te zwaar voor mijn huid. Ik heb nu dual plane 525 extra high. Ben pas een week po maar ze zien we nu al prachtiger uit. Voor iedereen verschillend maar ik ben behoorlijk slank. 1,64 en 50kg. Had een zeer strakke huid en mijn beginsituatie was 70B. Ik wil alleen zeggen dat het van te voren best lastig te bepalen is of je borsten gaan hangen. Succes met je beslissing!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmmmm, moeilijke beslissingen. Ik vind voor de spier natuurlijker. Zeker als je de 85% gevulde neemt waarmee Nio werkt. Ze bewegen mee en als je op je rug ligt gaan ze echt een beetje uit elkaar. zoals een natuurlijke borst. Vertrouw op het oordeel van Nio! Het moet natuurlijk wel kunnen, voor de spier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nio heeft mij de verschillen uitgelegd en waarom zijn voorkeur voor voor de spier.

-Ten eerste zei hij dat alle protheseborsten uiteindelijk gaan hangen. Omdat het een verouderingsproces is. Alleen als je voor de spier krijgt, krijg je een wat natuurlijkere hang dan bij achter de spier. Dit omdat de prothese samen met je eigen weefsel gaat zakken. Bij achter de spier zit de prothese muurvast achter de spier waardoor alleen je eigen weefsel op een gegeven moment gaat hangen.

-Voor de spier is een simpelere ingreep dan erachter..ook qua herstel.

- je borsten zijn soepeler als ze voor de spier geplaatst worden waardoor je er alle kanten mee op kan(Nio zei letterlijk:als je wil kan je ze zelfs in je nek leggen :-)

Als je ze achter de spier hebt zitten ze dus vast aan je spier, waardoor ze wat minder soepel zijn.

Maar..als je te weinig eigen weefsel hebt dan kiest hij zeker voor achter de spier en dat is dan ook het mooiste. Anders krijg je Victoria Beckham-ballen. Dus dan is achter de spier de meest natuurlijke oplossing. Als je genoeg weefsel hebt om ze ervoor te plaatsen en er een goede huid voor hebt dan is het meest natuurlijke om het ervoor te plaatsen. Dan kan je ook altijd erachter laten plaatsen als je wil..maar dat geeft dan idd niet zijn voorkeur!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar geeft dual-plane niet minder kans op double bubble,? alleen de boven kant zit onder de spier.

Want vroeger deden ze helemaal achter de spier en dual plane is een soort tussen weg voor de complicaties van helemaal achter de spier en voor de spier, dat is wat dr.nio zei.

En als je grotere borsten hebt van jezelf heb je dan meer kans op een double bubble bij dual plane?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uhm..denk het niet. Want dubble bubble ontstaat omdat je eigen weefsel zakt en de prothese niet. Ook bij dual plane zit de prothese vast en kan hij niet samen zakken met je weefsel. Dit kan alleen als de prothese "los" in je borst zit zoals bij voor de spier.

En of je meer kans hebt op dubble bubble bij grotere borsten van jezelf of kleinere borsten..dat weet ik niet. Je zou zeggen dat de kans groter is bij grotere borsten omdat er meer hang is..maar Nio zou het wel weten hoor!

Ik adviseer je alleen om naar hem te luisteren..hij is de pc..en een hele goeie!!!

Als hij zegt dat voor jou voor de spier beter is, dan zegt hij dat niet zomaar.

En anders moet je het nog even navragen! Zeggen dat je bang bent voor een dubble bubble..dan gaat hij wel uitleggen hoe het zit!

Ik dacht ook dat ik dual plane wou..totdat ik bij hem bent geweest en hij me alles heeft uitgelegd. En hij heeft me 6 maart 2 prachtige borsten gegeven..voor de spier..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmmmm, moeilijke beslissingen. Ik vind voor de spier natuurlijker. Zeker als je de 85% gevulde neemt waarmee Nio werkt. Ze bewegen mee en als je op je rug ligt gaan ze echt een beetje uit elkaar. zoals een natuurlijke borst. Vertrouw op het oordeel van Nio! Het moet natuurlijk wel kunnen, voor de spier.

Dual plane borsten doen dat ook.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij dual plane kan de prothese niet hangen omdat deze vast zit aan de spier. Alleen je eigen weefsel gaat uiteindelijk hangen. En de 1 heeft meer kans op hang dan de ander. Dat zie je ook bij natuurlijke borsten. Als jij weinig tot geen eigen weefsel hebt valt er ook minder te hangen hè?!maar goed..vraag het gewoon aan je pc. Ik heb een duidelijke uitleg gekregen van dr. Nio en heb geprobeerd het hier zo goed mogelijk te verwoorden. Ik hoop dat ik toch wat meer duidelijkheid heb kunnen geven (dan heb ik het niet voor niks zitten verwoorden ;-) succes met je keuze..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Ik had vanmezelf grote borsten E cup, maar uitgezakt. Mijn 1e BV was dual plane, maar had last van double bubble.Boven veel bolling, en onder een uitgezakte borst (VEL HING) Ben voor 2e opinium bij diverse PC geweest, deze adviseerde allemaal bij uitgezakte borsten niet onder de spier of dual plane te gaan. Heb inmiddels een her bij Dr de Meyere 800 cc rond op de spier, en ze zijn nu prachtig. Natuurlijk kan het met grote borsten altijd meer uit gaan zakken, Daarom ook voor goede Beha's kiezen. En inderdaad goed je borstspieren opspannen. Ik doe dat voort automatisch.

Succes met je beslissing!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 years later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.