Ga naar inhoud

studente : 7 juli 2014 : Dr. Braam : Haaglanden Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi studente, wat fijn dat de operatie goed is gegaan en dat je tevreden bent!! Ik doe ook nog een poging het plaatje te plaatsen, was wel benieuwd namelijk, omdat ik op een gegeven moment ook op zoek moet naar po bh's. Ik weet niet of de rimpels goed zijn of niet, maar het ziet er verder wel heel comfortabel uit! Nog een goed verder herstel gewenst!

foto_196_3.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat is zeker heel fijn.

O bij jou lukt hij wel ;). Ik heb nu van Carefix de Bianca vanuit de kliniek en heb de Anna nu besteld maar het idee van die plooien blijft hetzelfde. Ik ga er voor nu maar vanuit dat het wel goed is. Met douche trok er namelijk een hoop weg en dan mail ik de verpleegkundige voor de zekerheid even ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

O okee, gelukkig maar! Wilde al alsnog gaasjes gaan halen om er voor de zekerheid tussen te doen. Ik bedoel die ribbels die je hier ook duidelijk ziet. In principe moet je die altijd hebben want verder zit de bh goed.

http://www.online-care.eu/pd/196/nl-BE/postoperatieve-bhs/carefix-anna (foto werkt niet)

Maar als ze gewoon weg trekken is er niks aan de hand. Draag jij nog steeds de bh van de kliniek BoHo?

Nee die draag ik niet meer, hij zit echt mega strak (veel te klein ook, snap niet hoe ze hem op de operatietafel aan hebben gekregen :P) en daar krijg ik echt hele grote afdrukken van! Dus ik heb eigenlijk alleen die Lipoelastic aan, die zit wel fijn en krijg ik alleen aan de bovenkant een kleine afdruk omdat daar die borstband op zit te drukken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

O oke, bij mij zit die na wat uitrekken wel goed. Heb nu ook daarvan een nieuwe van de kliniek omdat ik aardig wat bloedvlekken daarop had haha. Ik had de fila maar die heb ik terug gebracht. Hoelang moet jij die borstband nu dragen? Welke lipoelastic heb je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even een vraagje dames! Na hoelang gingen bij jullie de blauwe/paarse/gele plekken een beetje weg. Ik heb nu namelijk op die plekken super veel jeuk en het voelt hard aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

O vandaar, misschien dat daarom dan bloed e.d. niet ophoopt tot blauwe plekken e.d.. Een week drains klinkt wel heel lang.

Vanaf wanneer konden jullie trouwens weer een beetje dingen zoals haren wassen enzo zelf doen? Wil zo graag weer wat zelfstandiger worden maar het doet nu gewoon al pijn als ik 1 keer door mijn haren wil gaan met mijn handen. Vind dat douche enzo trouwens ook behoorlijk energie rovend is dat normaal? Ik ben nog geen 2 weken PO

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik mocht en kom me de dag na de operatie zelf

douchen . Dus inclusief haren wassen .

Natuurlijk geen overhaaste bewegingen .

Van de chirurg mochten de drains er pas uit

als ik minder dan 20 CC in 24 uur had .

Met name de rechter borst had veel afvloeiing .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.