Ga naar inhoud

Hoelang moet je op je rug slapen?


Aanbevolen berichten

Gast cindytje1985

Hoe lang je niet op je zij mag slapen is per pc verschillend.. van dr nio mag dit vrij snel alweer, maar je hoort soms ook dat je minimaal 4 weken op je rug moet slapen dus dit moet je echt ff aan je pc vragen...

Ik heb voor mijn operatie wel deo opgedaan, volgens mij is dit geen probleem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou wel voor een deo stick of roller gaan, een spray laat nog wel eens wat poeder achter in de oksel als ie niet helemaal intrekt.

Nope geen parfum tijdens je operatie ;)

Heb zelf wel 2-3 maanden op m'n rug geslapen na m'n BV, het is ff wennen maar daarna slaapt het prima :)

Met minder cc dan mij kan je waarschijnlijk al wel veel eerder op je zij slapen aangezien er dan ook gewicht drukt op je borstspier, daar had ik vooral last van ;)

Blijf iig zo lang mogelijk op je rug liggen, om kans op complicaties te verkleinen, vele jaren mooie borsten is belangrijker dan een beetje slaap de eerste weken PO toch, haha!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er worden zoveel verschillende adviezen gegeven dat ik het ook niet meer weet. Ik ben het ook nog is vergeten te vragen aan me PC. Maar ben dat rug slapen na 12 dagen wel zat wil 's nachts steeds op me zij draaien maar het ligt totaal niet comfortabel. En eigenlijk mag je voor een operatie helemaal niks op je lichaam hebben zoals deo of bodylotion.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou het inderdaad zoiets aan je eigen pc vragen omdat de meningen zo verdeeld zijn.

Ik kon de eerste weken niet op mijn zij slapen hoor. Auw auw auw! De borst die dan boven lag kreeg dan zoveel druk. Na een tijdje ben ik langzaam gaan draaien en dan met een kussentje tussen mijn borsten om mijn ene borst dan te ondersteunen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mij is inderdaad ook verteld (Door Straten) dat je op je zij mag liggen wanneer het kan, niet pijnlijk aanvoelt. Bij mij heeft het denk ik een maand geduurd eer dat ik op mijn zij kon slapen. Links ging prima, maar op rechterzij hoefde ik dan weer niet te doen. Heel raar haha :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.