Ga naar inhoud

Zack2014 : 10 maart 2014 : Dr. Roosenburg : kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

Hoi! Ik onderga a.s maandag een borstvergroting in de kliniek in Amstelveen door dr. Roosenburg.

Dual plane, extra high profile, 375 en 350 CC ivm mn ongelijke borsten.

Ik lees al eventjes mee op deze site om wat info te vinden m.b.t de operatie. Ben al vanaf de dag dat ik bij Diana Gabriels in de kliniek ben geweest zo zenuwachtig dat ik er snachts veel om wakker lig. Wat kan ik verwachten? Hoeveel pijn zal ik hebben? Is de narcose eng? Hoe snel kan ik weer aan de slag (eigen zaak) ? Maar vooral omdat ik er mega zin in heb en het me niet snel genoeg maandag kan zijn.

Heeft iemand van jullie ook een operatie door dr Roosenburg gehad? Zo ja, wat zijn jullie ervaringen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Hoi Zack

Welkom op het forum!!!

Wat super dat je zo snel al onder het mes gaat!! Ik zal zo je topic titel alvast aanpassen, dan kun je hier ook je verslag schrijven over hoe jij het ervaren hebt... Als je dat leuk vindt natuurlijk

Tja wat je kan verwachten.. Het herstel is zo wisselend en verschilt per persoon.. Ik persoonlijk ben van het ergste uit gegaan en dat was dat ik toch wel 3 weken plat op bed moest liggen en niks meer kon en heel erg veel pijn zou hebben.. maar ik had nergens last van... Ja oke ik had wat druk op mijn borst, maar heb geen dag pijn gehad...

WAt betreft de narcose.. Wat heerlijk dat middel zou ik thuis ook wel willen hebben... Toen het werd ingespoten voelde ik me warm worden vanuit mijn tenen en weg was ik... Voor mijn gevoel werd ik een seconde of 10 later weer wakker en ook daar nergens last van gehad, nie tmisselijk niks...

Hoe snel je weer aan de slag kan is een beetje afhankelijk van het werk wat je doet.. Je zegt een eigen zaak te hebben, maar wat voor werkzaamheden komen daar bij kijken? Ook is het afhankelijk van hoe je protheses geplaatst worden.. Dual plane heeft langer herstel nodig dan voor de spier...

Ik ben niet door dr. Roosenburg geholpen dus daar kan ik je helaas geen antwoord op geven... Maar je zou de zoekbalk rechtsbovenin kunnen gebruiken om de operatie verslagen van anderen te lezen.. Indien je de zoekbalk niet ziet zul je links onderin je thema ff moeten wijzigen in unlimited...

Heel veel succes maandag!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Zack, wat leuk dat je door dokter Roosenburg word geopereerd! Ik mag maandag 10 maart as bij hem op consult en de operatie datum staat vast op 18 maart. Ook allemal via Diana Gabriels. Gymmadict is ook verleden week door dokter Roosenburg geopereerd. Daar kun je even op zoeken in de zoekbalk,zo kun je haar verslag lezen en heb je een beetje en idee wat je te wachten staat.
Wat is de maat die je nu hebt?? Ik heb gelezen dat hij nogal moeilijk kan doen over het aantal cc dat hij wil plaatsen...ben benieuwd hoe jouw consult is verlopen..nou meid heel veel sterkte met wachten...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Zack!

Ik ben afgelopen maandag geopereerd door dr. Roosenburg.

Mijn voorsituatie is was een slappe 75B, en ik heb uiteindelijk een 375 van hem gekregen.

Hij wilde zelf liever 325cc doen maar hij vond het uiteindelijk wel mijn keus, de manier waarop hij het zei had hij misschien wat anders kunnen aanpakken.

Ik ben erg tevreden over het resultaat en ze beginnen al wat minder strak te staan, rechts is wat soepeler als links maar ik vind ze verder prachtig.

In mijn eigen verslagje kun je lezen dat ik als de dood was voor de narcose, ik wist niet wat ik kon verwachten.

De mensen daar zijn heel lief en aardig en eenmaal op de OK hebben we gewoon gelachen en grappen gemaakt. Ze zorgen er wel voor dat je niet bang bent en stellen je enorm op je gemak!

Als je nog vragen hebt kun je me eventueel een prive berichtje sturen als je dat makkelijker vind :)

Succes maandag, en ik zou je niet druk maken!

Shirtje ook succes maandag, laat het lekker op je afkomen!

Als hij niet wil plaatsen wat jij wil, doe'm dan de groeten van me;) hahah nee grapje. Maar dan zou ik gewoon voor een andere gaan, je gevoel moet wel goed zijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden.

Wat viel mij het tegen de eerste 3 dagen zeg..

Vandaag de vierde dag en ben nu weer een beetje op de been

Ik had een 70A en heb er 325 rechts en 350 links in gekregen.. Dual plane high profile!

Beetje jammer dat ik 350 en 375 vroeg en ik dat 5 minuten voor de operatie nog checkte.. Bekijk ik gisteren het kaartje dat je meekrijgt, zie ik dus dat mnr roosenburg toch z'n eigen zin heeft gedaan. Misschien paste het niet, maar na de operatie heeft hij er NIKS over gezegd .. Beetje vreemd. Ik herken jou verhaal dus ook gymadict!

Narcose viel me erg mee. M'n infuus was meerdere malen verkeerd geprikt wat de stemming er al goed in bracht, ik heb een paar maanden geleden namelijk op de IC gelegen nadat ik een extreem allergische reactie kreeg op contrastvloeistof. Ik keek dus erg op tegen het overgeven aan een narcose. Ook ik had het idee dat ze me na 5 minuten al wakker maakten.. En direct liepen de tranen over m'n Wangen toen ze me op bed moesten leggen, *****wat had ik een pijn. De eerste 2 dagen veel tranen gelaten. M'n moeder heeft me opgevangen en alles voor me gedaan , getroost , en gemasseerd. Ik zit nu nog onder de 1000mg para afwisselend met tramadol. Moe ben ik wel maar zo heb ik wel de pijn onder controle.

Ik kan niet wachten tot ik eindelijk m'n bh lekker uit kan :) tot dusver wel erg tevreden met m'n borsten, ze staan dicht bij elkaar en zijn nieteens heel erg '"misvormd" voor een net geplaatste prothese.. Misschien ook doordat ik drains heb gehad. Wat een hel was dat om die er uit tr halen ook. Werd bij mij wel direct na m'n behandeling gedaan dus misschien was het daarom extra gevoelig.

Waren jullie ook zo'n ongeduldig met nieuwe bh's kopen e.d. Ik kijk ook echt uit naar wanneer ik mag douchen, dan kan ik ze weer bloot bekijken :-)

Bedankt voor jullie reacties meiden en sorry voor de late reactie !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Zack!

Ik ben afgelopen maandag geopereerd door dr. Roosenburg.

Mijn voorsituatie is was een slappe 75B, en ik heb uiteindelijk een 375 van hem gekregen.

Hij wilde zelf liever 325cc doen maar hij vond het uiteindelijk wel mijn keus, de manier waarop hij het zei had hij misschien wat anders kunnen aanpakken.

Ik ben erg tevreden over het resultaat en ze beginnen al wat minder strak te staan, rechts is wat soepeler als links maar ik vind ze verder prachtig.

In mijn eigen verslagje kun je lezen dat ik als de dood was voor de narcose, ik wist niet wat ik kon verwachten.

De mensen daar zijn heel lief en aardig en eenmaal op de OK hebben we gewoon gelachen en grappen gemaakt. Ze zorgen er wel voor dat je niet bang bent en stellen je enorm op je gemak!

Als je nog vragen hebt kun je me eventueel een prive berichtje sturen als je dat makkelijker vind :)

Succes maandag, en ik zou je niet druk maken!

Shirtje ook succes maandag, laat het lekker op je afkomen!

Als hij niet wil plaatsen wat jij wil, doe'm dan de groeten van me;) hahah nee grapje. Maar dan zou ik gewoon voor een andere gaan, je gevoel moet wel goed zijn!

Ik ga je profiel even bekijken :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook geen antibiotica gekregen, ben geopereerd door Frans Straten in Groesbeek. Heb ook geen drains gehad. Had eigenlijk liever voor de zekerheid wel al antibiotica gehad, je weet nooit, lijkt me niet verkeerd uit voorzorg.

Fijn dat het met jou weer wat beter gaat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yeaah je hebt ze!

Wat balen zeg dat er minder in zit, er zal dan wel niet meer in hebben gepast.

Ik zou dit toch wel even navragen want ik vind wel dat hij daar iets over had kunnen zeggen!! Maar zolang je er tevreden mee bent is er niks aan de hand.

Ja volgnes mij maken ze je daar wel meteen wakker, als je kijkt naar andere patienten die van de OK afkomen, en dat huilen idem dito haha heel gek.

Ben erg benieuwd wanneer de pijn bij je afneemt, en hoe je herstel verloopt!!

Wanneer moet ke voor nacontrole?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yeaah je hebt ze!

Wat balen zeg dat er minder in zit, er zal dan wel niet meer in hebben gepast.

Ik zou dit toch wel even navragen want ik vind wel dat hij daar iets over had kunnen zeggen!! Maar zolang je er tevreden mee bent is er niks aan de hand.

Ja volgnes mij maken ze je daar wel meteen wakker, als je kijkt naar andere patienten die van de OK afkomen, en dat huilen idem dito haha heel gek.

Ben erg benieuwd wanneer de pijn bij je afneemt, en hoe je herstel verloopt!!

Wanneer moet ke voor nacontrole?

Ja ik denk ook dat er niet meer in paste.. Ben heel iel.. ben 1.74 en maar 50 kilo. Maar had het dan gewoon ff gezegd. Heb hem zoiezo na afloop nieteens gezien. Was te druk met opereren haha. Ik voel me een stuk beter en til alweer veels te veel merk ik. Ga het weekend er echt op letten minder te doen.. 24 maart ga ik voor de nacontrole. Ik heb het idee dat mijn borsten helemaal niet misvormen ofzo van de operatie en vocht. Ik zal even kijken of ik kan uitvogelen hoe een foto te plaatsen. Dan kunnen jullie zien hoe het er nu uitziet. Geen idee welke maat ik nu heb, Gok 75C / 70D .. Weet niet of ze nog veel kleiner worden na nu.. 5 dagen p.o.. maar als ze zo blijven ben ik ZO happy. Welke maat denk jij nu dat je op zit.. jij had natuurlijk al een B... Heb jij nog veel pijn/vocht nu?

Link naar reactie
Delen op andere sites

gefeliciteerd meid!wat moet het een fijn idee zijn dat het achter de rug is...En dat herstel als ze dualplane zijn geplaatst schijnt niet echt mee te vallen...Wat dat betreft kunje ze beter op de spier hebben.. Dokter roosenburg is daar niet echt een fan van heb ik al gemerkt bij mijn eigen consult, verderniet echt positief wat ik tot nu toe lees over dokter Roosenburg...jammer~! Ik word 31 maart geopereerd door hem...ben super benieuwd naar je fotoos en kan niet wachten tot het zover is...zal nog wel even duidelijkheid vragen over bepaalde dingen, anders slaap ik denk ik niet tot 31 maart hahaha..heel veel succes met herstellen en ik hoop dat je snel een beetje meer op de been bent...

Link naar reactie
Delen op andere sites

gefeliciteerd meid!wat moet het een fijn idee zijn dat het achter de rug is...En dat herstel als ze dualplane zijn geplaatst schijnt niet echt mee te vallen...Wat dat betreft kunje ze beter op de spier hebben.. Dokter roosenburg is daar niet echt een fan van heb ik al gemerkt bij mijn eigen consult, verderniet echt positief wat ik tot nu toe lees over dokter Roosenburg...jammer~! Ik word 31 maart geopereerd door hem...ben super benieuwd naar je fotoos en kan niet wachten tot het zover is...zal nog wel even duidelijkheid vragen over bepaalde dingen, anders slaap ik denk ik niet tot 31 maart hahaha..heel veel succes met herstellen en ik hoop dat je snel een beetje meer op de been bent...

Ik vind dat hij het wel heel mooi gedaan heeft. Diana had hem voor mij uitgekozen omdat hij lekker 'traag' werkt en erg voorzichtig is, kleine sneetjes e.d... Dus wees blij dat je hem krijgt. Ik denk dat hij de juiste beslissing voor mij heeft genomen maar ik had het gewoon graag besproken willen hebben .. Als je vragen hebt gewoon naar de kliniek bellen of mailen. Ze staan elke dag voor je klaar. Goed dat je er zin in hebt. Ik merk elke dag vooruitgang, de eerste 2 dagen waren killing in mijn geval. Maar lekker veel para en tramadol en vanaf dag 3 voel je je heeeeeel anders. Heb net stiekem al wat bh's gepast en zie dat ik toch wel 70D nu draag, JEEJ :) succes meid en als je wilt mag je me altijd berichten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ze zijn al prachtig Zack! Diana had mij dat niet verteld allemaal, dat hij zo voorzichtig was enzo...wel dat hij ze zo prachtig naast elkaar kan maken... Ik heb je even toegevoegd...wat was jouw voorsituatie? ik weet mijn eigen maat niet omdat ik enorm veel ben afgevallen de afgelopen maanden. Ik draag nu 80 c en die zit wel aardig. Ik krijg 350 en 375 dus hartstikke spannend ook hoor...mijn datum is 31 maart...

Link naar reactie
Delen op andere sites

ze zijn al prachtig Zack! Diana had mij dat niet verteld allemaal, dat hij zo voorzichtig was enzo...wel dat hij ze zo prachtig naast elkaar kan maken... Ik heb je even toegevoegd...wat was jouw voorsituatie? ik weet mijn eigen maat niet omdat ik enorm veel ben afgevallen de afgelopen maanden. Ik draag nu 80 c en die zit wel aardig. Ik krijg 350 en 375 dus hartstikke spannend ook hoor...mijn datum is 31 maart...

Ja hij is echt heel precies en kleine sneetjes.. Mijn litteken is echt ini mini, echt geweldig. Dus je hebt echt een goede pc.. Van de drains zie je niks meer hoor.. Een klein korstje zo groot als een speldenknop ongeveer.

Mijn voorsituatie was DENK ik 70/75A.. Ik droeg namelijk maximizer 70B maar ja, die is 3/4 gevuld met schuim of gel hè.. Draag nu trouwens 75D of 70D ... Heb even e e a gepast namelijk.

Wat gaat 80C met 350cc worden dan? Ik denk wel een grote E dan of niet? Ben er niet zo in thuis haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hey meiden, even een update.

Ben net klaar met werken dus dacht even hier wat plaatsen.

Gisteren ben ik in Amstelveen geweest voor m'n hechtingen. Mijn pleisters werden eraf gehaald, en mijn hechtingen lossen vanzelf op dus kom meteen het resultaat zien.. Of eigenlijk.. Zie ik bijna geen litteken. Het is dat ik zo bruin ben dat je t iets kan zien haha. Hiervan zal ik zsm nog een foto plaatsen.

Ik kreeg goed nieuws te horen. Ze geloofden niet dat dit twee weken was. Ik had enkele bh's meegenomen om te controleren, want ik mocht namelijk vanaf 2 weken overdags eventueel een normale bh aan.. Deze 70E's vonden ze mooi, maar omdat ze net wel/niet mijn tepels bedekken zeiden ze dat als ik nu normale bh's wilde gaan dragen overdags ik wel een maat groter moest nemen. Wist ik stiekem al want dat zeiden ze in een lingeriezaak in de plaats waar ik woon , waar veel mensen komen na ingrepen ookal dat het echt groter moest. Mijn borsten zijn ongelofelijk verandert.. De ene is echt al gezakt (minimaal uiteraard) maar is ook echt al zacht en de ander is alleen nog wat hard. De zwelling was volgens hen al verdwenen.. Hoe ik dat had gedaan? Uhh ja 12 dagen echt niets doen, veel drinken, heb extreem veel rechtop gezeten, plaste 6 keer op een dag.. Dus denk daardoor. Toen snapte ze t meteen. Zeker gezien mijn levensstijl. Niet roken, geen alcohol, veel fruit, voedingssupplementen , superfoods en beweging, veel buitenlucht etc. Waarom het zo groot was uitgevallen, wisten ze echt niet. Het gebeurde wel vaker, maar vanaf mijn kleine maatje kwam het niet heel vaak voor. Ze vroegen of ik t erg vond. Ik zei meteen nee nu niet meer, nu ben ik gewend, maar de eerste dagen schrokken ik, mijn vriend en moeder ons keer op keer kapot hahaha.

Goed nieuws. Ik hoef niet op de drie maanden controle te komen. Dit vroeg ik omdat ik iemand een bericht zag schrijven over schiettecatte volgens mij vorige week.. Geen idee meer wie.. En hij sloeg ook die controle over.moet enkel terugkomen als ik pijn krijg of verandering, anders mag ik gewoon een foto incl verslag opsturen en dan naar een jaar uitstellen.

Vandaag of morgen verwacht ik mijn grotere bh's binnen, tot die tijd houd ik nog even mijn sport bh aan.. Vind hem toch al niet meer zo vervelend zitten alleen was t lelijk toen ik van de week in hempje buiten liep omdat het zo warm was,, geen gezicht haha.

Bedankt voor jullie leuke reacties op mijn foto's steeds, ik hoor heel veel dat ik mooie tattoos heb. Deze heb ik laten zetten bij tattooshop ; Tattoobar in Driebergen. Sommige zijn al bijna 6 jaar oud. Gaaf he.

@Shirtje, hoe is jou operatie vandaag gegaan.. Vandaag moest je toch ? Leuke man wel he..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden, even een update.

Ben net klaar met werken dus dacht even hier wat plaatsen.

Gisteren ben ik in Amstelveen geweest voor m'n hechtingen. Mijn pleisters werden eraf gehaald, en mijn hechtingen lossen vanzelf op dus kom meteen het resultaat zien.. Of eigenlijk.. Zie ik bijna geen litteken. Het is dat ik zo bruin ben dat je t iets kan zien haha. Hiervan zal ik zsm nog een foto plaatsen.

Ik kreeg goed nieuws te horen. Ze geloofden niet dat dit twee weken was. Ik had enkele bh's meegenomen om te controleren, want ik mocht namelijk vanaf 2 weken overdags eventueel een normale bh aan.. Deze 70E's vonden ze mooi, maar omdat ze net wel/niet mijn tepels bedekken zeiden ze dat als ik nu normale bh's wilde gaan dragen overdags ik wel een maat groter moest nemen. Wist ik stiekem al want dat zeiden ze in een lingeriezaak in de plaats waar ik woon , waar veel mensen komen na ingrepen ookal dat het echt groter moest. Mijn borsten zijn ongelofelijk verandert.. De ene is echt al gezakt (minimaal uiteraard) maar is ook echt al zacht en de ander is alleen nog wat hard. De zwelling was volgens hen al verdwenen.. Hoe ik dat had gedaan? Uhh ja 12 dagen echt niets doen, veel drinken, heb extreem veel rechtop gezeten, plaste 6 keer op een dag.. Dus denk daardoor. Toen snapte ze t meteen. Zeker gezien mijn levensstijl. Niet roken, geen alcohol, veel fruit, voedingssupplementen , superfoods en beweging, veel buitenlucht etc. Waarom het zo groot was uitgevallen, wisten ze echt niet. Het gebeurde wel vaker, maar vanaf mijn kleine maatje kwam het niet heel vaak voor. Ze vroegen of ik t erg vond. Ik zei meteen nee nu niet meer, nu ben ik gewend, maar de eerste dagen schrokken ik, mijn vriend en moeder ons keer op keer kapot hahaha.

Goed nieuws. Ik hoef niet op de drie maanden controle te komen. Dit vroeg ik omdat ik iemand een bericht zag schrijven over schiettecatte volgens mij vorige week.. Geen idee meer wie.. En hij sloeg ook die controle over.moet enkel terugkomen als ik pijn krijg of verandering, anders mag ik gewoon een foto incl verslag opsturen en dan naar een jaar uitstellen.

Vandaag of morgen verwacht ik mijn grotere bh's binnen, tot die tijd houd ik nog even mijn sport bh aan.. Vind hem toch al niet meer zo vervelend zitten alleen was t lelijk toen ik van de week in hempje buiten liep omdat het zo warm was,, geen gezicht haha.

Bedankt voor jullie leuke reacties op mijn foto's steeds, ik hoor heel veel dat ik mooie tattoos heb. Deze heb ik laten zetten bij tattooshop ; Tattoobar in Driebergen. Sommige zijn al bijna 6 jaar oud. Gaaf he.

@Shirtje, hoe is jou operatie vandaag gegaan.. Vandaag moest je toch ? Leuke man wel he..

he zack, ja harstikke leuke man! Ik lag na de operatie een beetje blootgetrapt, i had het gewoon warm, werd een hilarische scene (staat in mijn verslagje)...hahahah..ben blij dat het achter de rug is hoor, heb ook nog echt wel pijn. Net wat jij beschrijft dat doe ik ook .. Niet roken, niet drinken, veel fruit en heeel veeeel water en thee...proberen te minimaliseren met zout enz. Hoop dat het bij mij ook over 2 weken al gezakt is, hou voor nu echt nog een hoop vocht vast en de zijn gezwollen en keihard...echt vreselijk! Nog een paar dagen dan moet het allemaal alweer beter gaan...

Wat stoer dat jij helemaal weg mag blijven zeg! Heerljk idee dat het allemaal zo goed gaat!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.