Ga naar inhoud

Borstvergroting vergoeding


Aanbevolen berichten

ik weet uit ervaring dat CZ een zorgverzekeraar is die niets tot nauwelijks vergoed...!

VGZ daar integen vergoed best veel,

ik heb het ook geprobeerd omdat ik cuperverschil had en de chirug in ziekehuis zei toen tege mij stap volgens jaar over naar een andere zorgverzekering, dat wil wel eens helpen

xx sterkte en succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt, ik heb idd een extra verwijskaart gekregen!

Vandaag ben ik naar de Valkenhorst kliniek geweest en een oriëntatie gesprek gehad met Drs Michels, een vrouwelijke. Ik heb een nieuw topic aangemaakt bij 'borstvergroting operaties' daar staat mijn verslag in van vandaag. Misschien dat daarom op dit topic een slotje kan?

@ yess89, cZ vergoed het normaal ook nooit!! Dit was dan ook een uitzondering. Ik hoop dat als je geswitcht bent, dat je het dan wel vergoed krijgt meis!! Veel sterkte en ook succes xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb goede ervaring in de Valkenhorst kliniek.

Ik ben daar 10 weken geleden geholpen door Dr. Malfeyt.

De zorg daar was ik erg over te spreken en heb 2 mooie borsten gekregen van Dr. Malfeyt, precies zoals ik ze wilde!

Hoop dat je er iets aan hebt! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je krijgt bij Valkenhorst kliniek 1 bh maar ik heb er 1 extra bij gekocht. ?(15 euro)

Is wel fijn met wassen.

Kwa pijn medicatie heb ik t voornamelijk gedaan op paracetamol.

Hoe worden ze geplaatst? Achter of voor de spier.

De zorg en nazorg is echt super daar!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je krijgt het vergoed, maar dan ben je er nog lang niet.... :100:

Eigenlijk was alles zo ver geregeld om bij de Valkenhorst kliniek de ingreep te laten plaats vinden... Totdat een dame me van de kliniek belde, met de mededeling dat ik € 900,00 euro moest bij betalen omdat ik anatomische wilde.... Omdat anatomisch een flink stuk duurder was, kregen ze de kosten niet gedekt met de vergoeding die ze van het CZ krijgen, vandaar dat ik moest bijbetalen
Vervolgens contact opgenomen met CZ. Ze zeiden dat de kliniek geen euro mocht vragen aangezien ze een contract hebben met de Valkenhorst, ongeacht welke prothese. (Omdat ik het vergoed krijg mag ik alleen een kliniek uitzoeken waar ze een contract mee hebben).

Vervolgens belde de Valkenhorst weer om te zeggen dat het CZ met hun contact had opgenomen dus geen geld mochten vragen. Kliniek gaf aan dat ze opnieuw in gesprek zouden gaan met CZ om meer vergoeding te kunnen krijgen, ze gaf ook aan dat ik geheel vrijblijvend naar een andere kliniek mocht gaan.....

Ik voel me nog al lekker afgepoeierd. Ik weet niet of ik het goed heb. Ik denk dat de kliniek er vanuit is gegaan dat een BV eigenlijk nooit vergoed wordt, de kosten die daarvoor zijn afgesproken lager gezet, zodat ingrepen die vaker voorkomen duurder hebben afgesproken en dat ze nu nog al genaaid zijn. Al zouden ze nu een hogere vergoeding krijgen, denk ik niet dat ik daar nog naar toe ga.

Een afspraak gemaakt bij het AZM (Ziekenhuis Maastricht) voor a.s. donderdag bij Professor van der Hulst (Dr Michels van Valkenhorst heeft mij besproken met hem). Ik hoop alleen niet dat de wachtlijst zo lang is daar. Ook heb ik voor de zekerheid nog een afspraak gemaakt in Sittard, ik dacht Dr Sawor, daar zou de wachtlijst een aantal weken zijn...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

Dat was ik me dus ook al aan t bedenken.. Maar volgens mij heb je voor ieder consult een verwijskaart nodig van de dokter... Tenzij het eerste consult gratis is, wat ik ook voorbij heb zien komen.

Ik woon in omgeving Heerlen. Ben best bereid om een uurtje of iets te reizen. Maar aangezien je een aantal keer er naar toe moet, lijkt het me niet handig om naar Amsterdam te gaan, haha.

Bedankt voor je/jullie hulp!!

haha een plaatsgenootje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.