Ga naar inhoud

Nachtvliegje : 16 september 2014 : Dr. Schiettecatte : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

Ha, ik heb t antwoord al gevonden, je gaat dus definitief ook! Spannend!!

Heb je bij dr schiettecatte ook nog protheses gepast? Of heeft hij alleen opgemeten ?

Weet jij al een tijd dan?

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik ga definitief. Hij heeft alleen opgemeten maar ik had al een goed gevoel bij Diana tijdens het passen. En het is 450CC geworden (inplaats van 400CC, advies van Diana)....dat was ook wat ik wilde uiteindelijk!

Ik heb bij de Kliniek een voorkeur gegeven qua tijd omdat ik zit met m'n kids enzo. Ze hebben mij dus erin gezet, maar het was niet 100% zeker dat het dat ook zou worden, maar ik hoop het wel. Ik ga daar ook stiekem vanuit. Maar ook ik krijg inderdaad een SMS en/of telefoontje op zaterdag ofzo geloof ik. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het was wel druk daar zeg, Diana was 1 uur uitgelopen.....voor het wachten wel gratis een Sport BH gekregen!

Ik zei ook nog dat ik twijfelde over COH1 of COH2. En Diana adviseerde mij toch voor de COH1 te gaan omdat die gewoon veel zachter en dus natuurlijker aanvoelen. Bij COH2 heb je ook snel als je later op je buik ligt, dat je ze dan ook echt voelt, bij COH1 voelt dat veel natuurlijker.

Hier ben ik het niet mee eens hoor.. Ik heb coh. 2 en ik heb geen extreem harde borsten ofzo, ze zakken ook gewoon opzij als ik op mijn rug lig. Op mijn buik heb ik nog niet echt geprobeerd maar lijkt me sterk dat er met coh. 1 ineens niks meer in de weg zit... Ik zou hier toch nog eens goed over nadenken, er zijn veel verhalen hier van meiden die rimpels hebben met coh. 1 en daar heb ik tot nu toe nog geen last van gehad!

Heb je dit nog een keer met Schietecatte besproken? Diana is maar een consulente ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb Coh.1 en Coh.2 gevoelt en Coh.2 voelde echt veeeeeeeel harder aan in m'n beleving, maar dat is persoonlijk. Er zijn ook veel goeie verhalen over Coh.1 en die extra €300 is geen probleem, dus daarom is de keuze niet gemaakt.

Uiteraard ook met D. Schiettecatte besproken en die bevestigde dat je met Coh.1 idd sneller rimpels kan krijgen maar.................vaak (lees: 9 van de 10 keer) heeft men dan geen voldoende rust genomen is is men weer snel alles gaan doen etc. ook bevestigde hij dat Coh.2 een stuk ruwer/harder aanvoelt. Dus hij zij niet dat ik toch voor de Coh.2 moest gaan.

Er zijn hier ook genoeg dames met Coh.1, die totaal nergens last van hebben en ik denk dat het voor mij de juiste keuze is. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zodra ze er in zitten is dat verschil minimaal hoor, zeker met dual plane. En dat rimpelverhaal vind ik een beetje apart, kijk maar naar Nies die heeft gewoon 6 weken rustig aan gedaan. Misschien een apart geval maar toch..

Je moet het zelf weten hoor maar ik heb liever stevige borsten dan rimpels :) Wel goed dat je het gewoon besproken hebt, dat is in veel gevallen al niet zo! Succes met je operatie, je bent al bijna aan de beurt zie ik! x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vreemd, ik ben ook bij schiettecatte op consult geweest en mij adviseerde hij nadrukkelijk coh.2, omdat ik zo hammerde op de rimpels, dat ik die absoluut niet wil.. Hij heeft hierbij niks over coh1 en de 6weken rust gezegd.

Door al die verhalen is het soms lastig, maar de pc zal uiteraard goed naar je lichaam gekeken hebben , wat je kan hebben en welke prothese, dan mag je ook van zijn expertise uitgaan...toch?

Nb: ik heb ook coh1 en 2 gevoeld, maar ik vond het weinig verschil..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, het blijft lastig......ik weet wel dat de Diana en Schiettecatte beide zeiden dat ik mooie/perfecte borsten had, ik miste echter alleen volume. Misschien heeft het ook allemaal te maken met de huidige staat van je borsten? Plus denk ik ook dat het uitmaakt of je Dual Plane, op de spier of achter plaats.

En inderdaad, ik neem aan dat je wel van zijn expertise uit mag gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

sorry maar ik vind het eerlijk gezegd toch wel een heel raar verhaal dat je rimpels krijgt omdat je teveel gedaan hebt.... :blink:

heb echt 6 weken rust gehouden en al na 4 weken rimpels gekregen.. heb dit ook never nooit eerder gehoord...

maar goed whatever...

gefeliciteerd met je boobs in ieder geval ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

sorry maar ik vind het eerlijk gezegd toch wel een heel raar verhaal dat je rimpels krijgt omdat je teveel gedaan hebt.... :blink:

heb echt 6 weken rust gehouden en al na 4 weken rimpels gekregen.. heb dit ook never nooit eerder gehoord...

maar goed whatever...

Precies. Schiettecatte vergeet in dit verhaal, dat er ook meiden zijn met een dunne huid en dat de prothesen daar sowieso sneller rimpels veroorzaken.. Hij gaat in dit verhaal uit van meer kapselvorming, (want hoe strakker het kapsel, hoe meer rimpels), hij vergeet dat de pocketgrootte ook meespeelt, en de dikte van de huid ;) Zelfs bij dual plane, kunnen rimpels ontstaan. Zowel bij dual plane, als voor de spier. Zowel bij cohesive 3 als cohesive 1. Allemaal om dezelfde redenen.. Te dunne huid en/of spier, te kleine pocket, en te veel kapselvorming c.q kapselcontractie

Het wordt nogal zwart wit neergezet door Schiettecatte. 9 op de 10 is erg veel.... Té veel

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja inderdaad en dat is dus wat ik allemaal begrepen heb...

op deze manier word het wel vreemd uitgelegd dat je rimpels krijgt omdat je al te snel wat gaat doen :blink:

maar ik hou verder me mond.... uuuuh vingertjes maar dicht.. :70::70::70:

je hebt in ieder geval goed uitgelegd hoe het wel kan ontstaan ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.