Ga naar inhoud

Nachtvliegje : 16 september 2014 : Dr. Schiettecatte : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

Hallo dames,

Ik zou graag jullie adviezen krijgen en ervaringen....
Na 2 zwangerschappen en daarvoor had ik ook al niet veel heb ik nu 70A/B. Een BV spookt al jaren door mijn hoofd en dit is dan ook mijn aller grootste wens!


Mijn man staat volledig achter mijn keuze en dat is natuurlijk alleen maar fijn.
Ik ben vorig jaar 1x op consult geweest bij Medisch Centrum Waarle (http://www.medischcentrumwaalre.com) en toen wist ik zeker dat ik een BV wilde. Mijn voorkeur gaat uit naar een grote C / kleine D Cup en dit was mij ook aangeraden zelfs.

Nu ben ik samen met mijn man onszelf al enigszins aan het inlezen echter weten we het gewoon niet meer.........er is zoveel keus. En zoveel verschillende berichten (zowel positief als negatief) van verschillende klinieken.

Qua kosten wil ik liever niet meer uitgeven dan €3000. Maarja, wat is dan de beste keus?
We zien veel namen voorbij komen, maar wat ons vooral opvalt is Dr. Bruno de Meyere en Gloval Care Clinic.


Ook werd er bij Medisch Centrum Waarle geadviseerd om de prothese achter de borstspier te plaatsen. Hoe denken jullie hierover?

Daarnaast ben ik natuurlijk heel erg benieuwd naar jullie ervaringen en zou ik graag wat foto's willen zien (voor en na) indien mogelijk. Dan krijg je toch een beter beeld.

Groetjes Amanda

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Amanda :) Ik word 10 maart door Drs. Schiettecatte geholpen in de Atlas Kliniek in Meise @ België. Heb dit afgesproken via Diana Gabriels in Barendrecht

Ik betaal €2600,- voor Ronde Mentor Prothese 550cc high profile Coh.1 Ik krijg ze voor de spier. Via Diana kun je ook naar Straten die doet het ook heeeeel mooi en die doet meer Dual Plane, lees je hier.

Groetjes Cynthia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi

Ik zit met veel dezelfde vragen, en lees dus graag ff mee ;)

Cynthia, opereert s.c alleen in België?

Mag je dezelfde dag nog weg, of overnacht je daar?

Waarom heb je voor hem gekozen ?

Thnx ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Amanda (stadsgenootje :P ),

Allereerst welkom op de forum!

Ik ben door dr. de Meyere geholpen, je kan mijn foto's zien (openbaar) mocht je daar interesse hebben. Kosten daar zijn €3000 (incl. kliniekbh).

Hangt af wat jij als eindresultaat wilt hebben. Dr. de Meyere is meer van het natuurlijke en de borsten intact houd. (zenuwen) Tevens is hij een voorstander van voor de spier plaatsen, maar hij plaatst wel dual plane (ik heb dual plane).. Zijn consultens en controles zijn wel in Nederland, dat scheelt weer :)

Zoals Hoppa aangeeft, zijn de kosten bij Diana Gabriels €2600 en kan je daar bij verschillende pc's terrecht, zoals Schietecatte of Straten. Beide maken ook mooie boobs (bijv. Fasiaroy of Vlinder29)

Mocht je meer vragen hebben, just shoot (of pb'tje)

Veel leesplezier!

P.s. mssn handig om een foto van je voorsituatie hier neer te zetten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi

Ik zit met veel dezelfde vragen, en lees dus graag ff mee ;)

Cynthia, opereert s.c alleen in België?

Mag je dezelfde dag nog weg, of overnacht je daar?

Waarom heb je voor hem gekozen ?

Thnx ;)

Hoi Nee ook in nederland maar via Diana wel anders is hij duurder :93:

http://www.kliniekervaringen.nl/artsen/david-schiettecatte/80/#werkzaam-bij

Kijk maar even daar staat info over hem en reverenties ook altijd makkelijk :55:

Groetjes Cynthia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi

Ik zit met veel dezelfde vragen, en lees dus graag ff mee ;)

Cynthia, opereert s.c alleen in België?

Mag je dezelfde dag nog weg, of overnacht je daar?

Waarom heb je voor hem gekozen ?

Thnx ;)

Mag na drie uur als alles mee zit alweer naar huis, tis voor mij wel 2 uur rijden zonder file en moet langs utrecht en antwerpen das echt een nadeel..

En na 2 weken moet je weer naar belgïe voor de Controle.. Doet hij liever daar want dan heeft hij alles bij de hand. Maar ach als dat het ergste is :P

Bekijk de foto van Fasiaroy maar dan weet je waarom ik voor hem heb gekozen hahah en zo heb ik vele foto;s gezien, en reverenties gelezen hij is gewoon top :55: heb hem nu vrijdag ook zelf gezien en het is echt een fijne man, super aardig

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd fasiaroy heeft hele mooien!! Die zijn ook van S.c?

Ik kom uit Groningen dus een ritje België is erg ver, maar heb

Dat er wel voor over!

Heb je niet nog een kinderwens na je bv? Je borsten kunnen na nog

Een zwangerschap veranderen toch ?

Ben je niet bang voor meer kans op kanker of enge dingen?

Dat lijkt mij zo doodeng , ook al is het niet bewezen...

Wat houd coh.1 in?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd fasiaroy heeft hele mooien!! Die zijn ook van S.c?

Ik kom uit Groningen dus een ritje België is erg ver, maar heb

Dat er wel voor over!

Heb je niet nog een kinderwens na je bv? Je borsten kunnen na nog

Een zwangerschap veranderen toch ?

Ben je niet bang voor meer kans op kanker of enge dingen?

Dat lijkt mij zo doodeng , ook al is het niet bewezen...

Wat houd coh.1 in?

Er zijn dames hier die na een bv zwanger zijn geraakt en hun boobs intact zijn gebleven.

Cohesieve 1 is de hardheid van de prothese. Verder heb je nog Cohesieve 2, is iets compacter dan de 1.. Anatomische (druppelvorm) heeft cohesieve 3/4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oké dus coh.1 zijn harder dan 2.3 of 4?

Ik wil zo natuurlijk mogelijk , noet van die bAllen, wel een mooi decolleté die gevuld is , maar niet helemaal tegen elkaar aan. Ik zie veel op foto's met dual plane dat ze erg ver uit elkaar staan , dit vins ik dan ook weer moet mooi. Het zal dan wel rond worden.

Maar dat weer de pc dan ook wel neem ik aan..

Weer je ook zo wie zwanger is geweest na Eem bv. , en hebben ze er dan ook foto's van op staan? Ben erg benieuwd

Thnx alvast!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oké dus coh.1 zijn harder dan 2.3 of 4?

Ik wil zo natuurlijk mogelijk , noet van die bAllen, wel een mooi decolleté die gevuld is , maar niet helemaal tegen elkaar aan. Ik zie veel op foto's met dual plane dat ze erg ver uit elkaar staan , dit vins ik dan ook weer moet mooi. Het zal dan wel rond worden.

Maar dat weer de pc dan ook wel neem ik aan..

Weer je ook zo wie zwanger is geweest na Eem bv. , en hebben ze er dan ook foto's van op staan? Ben erg benieuwd

Thnx alvast!!

Nee cohesieve 1 is juist soepeler en 2 vaster en 3 nog vaster maar die wordt alleen bij anatomisch gebruikt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje ik moet me toch flink gaan verdiepen heb ik wel door hier, ik lees ook wat over cm's en profiel... Pfff haha.

Waarom moet dual plane harder zijn dan? En waarom zijn sommige protheses zacht /glad of ruw?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Cm is de diameter van prothese en profiel hoeveel cm de prothese naar voren toe komt.je hebt ruwe en gladde prothese de gladde worden eigenlijk bijna nooit meer gebruikt omdat de kans op te veel kapselvormig dan groter is en dat moet je niet hebben. :)

wat je wil weten voor een borstvergroting: rond/anatomisch, profile,projectie,diameter, methode (hoe het geplaatst word), CC'S, glad/ruw en je merk. ieder merk heeft ook weer zijn eigen cm.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat wordt bedoeld met projectie?

Dat soort dingen zoals profiel, cms etc bepaald de arts dat niet??

Welk merk is het best? ;)

Het is tegenwoordig toch alleen silliconen wat ze gebruiken? Geen nacl oplossing meer toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Ik ben gister geholpen door Frans straten via Diana Gabriels koste 2600€

Ik heb 400cc HP dual plane gekregen als je wil kan je mijn foto's bekijken

Ik heb nauwelijks last van pijn alleen een beurs/stijf gevoel met opstaan

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ieder profile heeft zijn eigen projectie hoe hoger profile hoe meer projectie. Je kan kiezen uit lowe, medium, high en extra high profile. Aan ieder profiel Zit een schema verbonden met wat de projectie is en cm met het aantal cc wat er gekozen is. Het klopt dat je arts zo iets kiest aan de hand van jou verhaal en wat bij jou kan. Het is toch handig om te weten waar je pc het over heeft. Stel je wil graag dat je borsten ver naar voren komen en hij adviseerd je dan lowe profile weet je in ieder geval dathij het niet juist heeft. Merken die het beste zijn na mijn weten zijn mentor, natrelle en euro silecone. Hoop dat je wat aan me verhaal hebt ben niet zo ster in schriftelijk dingen uit te leggen haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 months later...

Hallo dames, er zijn wat maanden overheen gegaan omdat ik toch eerst m'n rijbewijs wilde halen. Ja, die moest ik ook nog hebben, er kwam elke keer wat tussen helaas.........maar gisteren was het dan eindelijk zover!! :)

Dan is nu eindelijk de tijd aangebroken dat het echt moet gaan gebeuren, m'n boobjob!!!! . Heb vandaag meteen een afspraak gemaakt voor aanstaande donderdag bij Diana Gabriels. Ik weet ongeveer wel wat ik wil mede dankzij dit forum. Heb uiteraard nog wel mee gelezen de afgelopen maanden!

Nog tips voor de eventuele 1ste afspraak, of is dit meer bij een 2de afspraak met de chirurg?

Ik zou heel graag bij dames willen kijken (foto's) die ook geholpen zijn bij Drs. Frans straten of Drs. Schiettecatte.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben vandaag op consult geweest bij Diana en heb er een erg goed gevoel aan over gehouden. Het advies was 400CC HP Dual Plane bij D. Schiettecatte (daar ging m'n voorkeur ook naar uit). Ik twijfel zelf wel beetje of het niet 450CC moet worden, maar ik wacht even af wat D. Schiettecatte gaat zeggen.

Aanstaande maandag om 09:30u consult bij D. Schiettecatte en dan de 16de boobday als het goed is! ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het was wel druk daar zeg, Diana was 1 uur uitgelopen.....voor het wachten wel gratis een Sport BH gekregen!

Ik zei ook nog dat ik twijfelde over COH1 of COH2. En Diana adviseerde mij toch voor de COH1 te gaan omdat die gewoon veel zachter en dus natuurlijker aanvoelen. Bij COH2 heb je ook snel als je later op je buik ligt, dat je ze dan ook echt voelt, bij COH1 voelt dat veel natuurlijker.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.