Ga naar inhoud

Motorbabe : 22 maart 2010 : Dr. de Blecourt : Bergman Kliniek


Gast Motorbabe

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen!

Ik ben nieuw op dit forum en zal me even voorstellen: ik ben 22 jaar oud en heb eindelijk, eindelijk, eindelijk de grote stap genomen om mijn borsten te laten vergroten!

Ik heb hiervoor een 1e consult aangevraagd bij de Bergman kliniek in Bilthoven. Ik mocht op 28 januari komen bij dokter Blécourt. Een man van weinig woorden, maar o zo duidelijk. Gewoon zeggen wat hij denkt, ziet en weet en heel eerlijk. Ik hou daar wel van! Ik mocht vervolgens alles vragen wat ik wilde en ook mijn vriend kon dingen vragen. Allemaal heel ontspannen, voelde me daar wel op mijn gemak!

Vervolgens had ik nog een gesprek met de Beauty Coach, dat is daar gebruikelijk. Zij legde mij alles uit over tijden, kosten etc, allerlei dingen die rondom de BV horen. Omdat ik nogal gebonden zat aan data ivm mijn opleiding en werk (zwaar werk, dus lastig!) hebben we toen gelijk een datum onder voorbehoud geprikt: 22 maart 2010. Zo kon ik er rustig over nadenken, en als ik dan besliste om het te laten doen, wist ik in ieder geval zeker dat ik ook daadwerkelijk terecht kon op een datum die mij uitkwam.

Na een aantal slapeloze nachten, een hoop gesprekken met mn vriend en een hoop gepeins en gepieker, bleef ik twijfelen. Vind ik het wel mooi, wordt het niet te groot of te nep etc etc. Totdat ik terug dacht aan elke zomer: steeds weer drama met bikini's die me niet staan, en met mooie jurkjes: waar was mijn mooie decoleté die iedereen wel had, behalve ik? Toen heb ik de knoop doorgehakt: Ik doe het!!!! Niet langer meer onzekerheid en verbergen of opvullen, maar nu eindelijk borsten die bij me passen.

22 maart is dus mijn datum! Ben zo benieuwd. Heb al veel verhalen gelezen op dit forum, vond ik wel erg fijn. Ik vind het prettig om het ook allemaal van me af te schrijven: het is niet zomaar wat natuurlijk....

Hebben er meer mensen ervaring met dr Blecourt? Nog tips voor mij voor mn operatie?

Ik hoor graag van jullie!!!

X Motorbabe

Couting down the days!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast selina1212

hi meid

welkom op het forum!

Zo das wel lekker snel 22 maart nog even en dan is het zover

op welke maat wil je zelf uitkomen?

Ik heb zelf 275CC achter de spier en zit nu op een C/D

nep borsten ogen veel kleiner dan natuurlijke,en de maat went zo snel

Ik zou me niet druk maken, beter iets te groot dan te klein toch?

hier lees je helaas vaak genoeg dat ze achteraf toch groter gewild hadden en vantevoren erg bang waren dat het te groot werdt

(spreek ook overmezelf) ik heb nu ook zoiets had ik maar meer gepakt.

Nou meid lees ze en hou ons op de hoogte van je vorderingen na je bv toe!

Liefs selina

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi MotorBabe,

Gefeliciteerd met je datum! :) Voor je het weet is het zover!!

Ik ben ook met mijn 1e consult bij dr. Blecourt geweest. Je omschrijft hem precies goed! ;) Ik houd hier juist niet van dus ik heb nog een consult aangevraagd maar dan bij dr. Laban!

Ben 8 feb. geopereerd en alles bevalt tot nu toe goed!

Bergmankliniek is erg fijn en zeer professioneel! Iedereen is er ook zeer aardig vooral de nazorg is goed!

Ben benieuwd hoe je BV afloopt als het gedaan is!

Houd je topic in de gaten!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Selina

Bedankt voor de snelle reactie! Hoop zelf uit te komen op volle C of een D. Heb niet echt hele kleine borsten, maar zijn nogal slap zeg maar. Als ik push-up bh oid heb, dan gaat het nog wel... Maar zonder dat, is het echt drama. Dr Blecourt dacht zelfs dat ik 15 kg was afgevallen en dat ik daardoor slappe borsten had. Maar dat was dus niet zo, zo zijn ze gewoon van mezelf:P

Maar goed, dat wordt opgelost!:131:

Wat balen zeg, dat je niet tevreden bent! Paste er miss niet meer CC in of was deze maat vooraf al besloten? EN nu? Laat je het weer opnieuw doen of niet? In ieder geval bedankt voor je tips!

En ik hou je zeker op de hoogte!!!

Hai Maxime!

Fijn om te horen dat ik een goede keuze heb gemaakt wat betreft de Bergman Kliniek!

Op welke maat ben je nu uitgekomen? En hoe zit het met werken, autorijden etc, lukt dat alweer een beetje?

Tnxs iig voor je berichtje!!

XXX Motorbabe

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi,

Wat spannend!!

Ik heb 1 maart mijn 1e consult bij de Bergman kliniek.

Mag ik vragen welk werk jij doet? Zelf werk ik nl in de zorg en zit dus ook met zwaar tilwerk: waar moet je rekening mee houden..? (6weken niet tillen?)

Groetjes An

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Charlotte

spannend, gaat dus ook voor jou al opschieten!Hij zei tegen mij dat hij sowieso kijkt hoeveel er max inkan, indd ivm teleurstellingen. Dus dat komt goed! Op welke maat zit je nu?

Dual plane vind ik wel mooi hoor, ziet er zo natuurlijk uit!

Succes in ieder geval, wij gaan mooi de zomer in!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi An,

spannend hoor! Een tip: juist omdat Blecourt (weet niet welke dr je hebt) zo kort en krachtig van stof is, is het handig thuis even vast wat dingen op papier te zetten. Zo weet je precies wat je wilt vragen bij je consult. Ik vond het toch best spannend en dan vergeet je gauw wat vraagjes. Kan je altijd weer voor bellen hoor, maar gelijk vragen is natuurlijk beter!

Ik werk zelf bij de politie, pittig werk dus. Ik zit nog in de opleiding, wat betekent 3 maanden school afgewisseld met 3 maanden werken. Nu zit ik in de laatste periode van mijn opleiding en heb ik de laatste 6 weken alleen nog maar theorie lessen. Daarom wilde ik per se 22 maart: dan heb ik precies 6 weken de tijd om te genezenm voordat ik weer ga werken.

Ik weet niet hoe het met jouw werk zit, met vrijnemen etc, maar probeer echt zoveel mogelijk vrije dagen te nemen. Mijn vriendin werkt ook in de zorg, die heeft het ook laten doen en die ging eigenlijk iets te vroeg weer werken, maar ze kon niet anders. 3 weken is perfect!

Succes en ik hoor het graag!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi motorbabe,

Ik weet nog niet op welke cup ik uit kom, maar hoop in C. je weet nooit natuurlijk, want bij iedereen vallen de cc's anders uit!

ik heb 260 cc gekregen en medium profiel als ik het goed heb!

ik heb sinds vandaag weer gewerkt van 9 's ochtends tot half 7 's avonds.. Had eigenlijk training tot 9, maar ging echt niet had veel last van het haren wassen en verven.. was erg druk vandaag (werk in kapsalon). autorijden heb ik ook sinds vandaag gedaan.. Gaat erg moeizaam, maar wel om te doen!

Voor alle mensen die een bv door dr. blecourt laten doen: Hij doet echt het natuurlijkst en dus niet te groot! Overleggen daat dus wel altijd, maaar ga er niet vanuit!

Zei hij tegen mij ook toen ik was geweest!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid,

goed om te horen van dr. Blecourt, wil natuurlijk wel dat het er zo natuurlijk mogelijk uitziet!

Dat geloof ik graag, kapper is hard werken. Wel balen dat je last had... Maar ja, blijft lastig he, lang vrij krijgen van werk oid :mellow: Wel fijn dat je weer kan autorijden, geeft wat meer vrijheid denk ik zo.

Succes met de genezing, hoor graag hoe het met je gaat! Heb je ook al foto's?

liefs, xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Motorbabe:

Ja idd je hoeft niet bang te zijn over dat het onnatuurlijk zou kunnen worden!:)

Het is idd heel lastig om 'lang' vrij te krijgen van je werk. Zeker als het ook werk is voor je opleiding (doe BBL opleiding)!

De auto is zeker een uitkomst! :) Kan overal heen sjeezen als het niet te ver is! :145:

Ik zal je me link even sturen meid!

@Charlotte:

Zozo 5 weken vrij, dat is veel zeg!

Ben je in de ziektewet gegaan off gewoon vrij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Onbetaald verlof... maar ik woon nog bij mijn ouders dit zit niet meteen in geld nood!wat erg fijn is.

Ik wil niks riskeren met die kinderen die je de heledag moet tillen en ook nog eens tegen ze boobs aantrappen.

Als ik terug kom dan ga ik zeker nog oppassen en zo min mogelijk tillen heb ik al afgesproken.

En iedereen weet ervan. Zowel collega's als alle ouders van de kinderen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Charlotte

Ja het aftellen is begonnen hoor! Gelukkig heb ik het erg druk de komende 3 weken, dus dan vliegt de tijd voorbij en heb ik geen tijd om me zenuwachtig te maken:P

Heerlijk hoor, 5 weken vrij! Ik heb alleen een paar theorielessen op mn oppleiding, dus dat moet ook geen probleem worden! Mocht het daarna niet lukken, dan draai ik nog wel een week of 2 binnendiensten, dat is goed te regelen gelukkig!!!!

Ben benieuwd waar je uiteindelijk op uitkomt zeg! Let me know! :126:

@ Maxime

Wat een mooie foto's! Hoop dat et ook zo bij mij wordt zeg :131: Hoor indd van veel mensen dat vrij krijgen moeilijk is, dat is bij mij weer het voordeel van opleiding dus... Het was dus eigenlijk echt nu of nooit voor mij! :126:

Nou meid, sjeez ze met je car!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Motorbabe: 3 weken vakantie kan ik wel op nemen, langer wordt wel een probleem. Zal maandag informeren of dat voldoende zal zijn.. Hoop van wel. Bovendien moet de wachtlijst ook niet te lang zijn, anders wordt het pas ná de zomervakantie :100:

@ Maxime: Zou ik je resultaat mogen zien? Heb zelf ook een aa/a cup, dus ben erg benieuwd! :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Gast Motorbabe

Zo, ben ff een week niet op het forum geweest, ben wezen wintersporten! Heerlijk hoor, ff je gedachte ergens anders, want ja, 22 maart komt toch ineens erg dichtbij!!!

Vandaag ga ik mijn medicatie etc ophalen bij de apotheek, is nogal wat totaal. Maar goed, het is voor een goed doel zullen we maar zeggen;)

Kga morgen even bellen hoe laat ik de 22e aan de beurt ben, want ben volgende week slecht bereikbaar.

De eerste zenuwen kondigen zich nu toch wel aan........ Maar heb er ook zo'n zin in! :blush:

XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu komt het helemaal dichtbij als je je medicijnen mag halen!

Ik zit eraan te denken om ook te bellen naar de bergman kliniek want ben verder ook slecht bereikbaar!

Zodra ik geopereerd ben laat ik het zo snel mogelijk weten hoe alles is verlopen!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Motorbabe

Ik heb mn mecicijnen etc opgehaald hoor! Morgen beginnen met vitaminen en Arnica druppels. Spannend hoor, gaat nu echt opschieten.

Heb de kliniek gebeld en uitgelegd dat ik slecht bereikbaar ben ivm opleiding. Geen probleem zeiden ze, op de 1e dag dat ik wel weer bereikbaar ben, dus donderdag, word ik nu gebeld. probleem opgelost en weer een pak van mn hart!

Dus donderdag hoor ik hoe laat etc.... Ik wacht rustig af!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Motorbabe

Hoi Sienna

ik krijg mijn protheses tussen de spier in: dual plane. Dit geeft het natuurlijkste effect bij mij volgens dr. Blecourt. Dit omdat ik "lege" borsten heb ipv "weinig of geen" borsten, waarbij hij vaak de protheses op de spier plaatst.

Spannend hoor allemaal, maar ik ga er vol vertrouwen tegenaan!

Ben vandaag begonnen met de vitaminen en de Arnicadruppels, dus et aftellen is nu echt begonnen!

XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.