Ga naar inhoud

BV zonder narcose, kan dat en bij wie?


Nikkil

Aanbevolen berichten

Heb je bij een roesje dan niet ook het idee dat je de controle verliest? Volgens mij is het namelijk een beetje hetzelfde idee dat je langzaam in slaap/weg valt.

Mij lijkt de narcose ook niet fijn, ben ook een controlefreakje maar mijn pc gaf aan dat ik van te voren een kalmeringstablet mag pakken waar ik wat sloom/rustig van wordt waardoor je niet zo snel in de paniek schiet als je aan dat controle verliezen denkt.

Verder zou ik niet weten waar dat zou kunnen wat jij graag wil?

Link naar reactie
Delen op andere sites

net al even in de chat...

ik was eerder ook geen voorstander van narcose,

het idee dat je niet "in control" bent ...

ik was zelfs nog nooit flauw gevallen of dronken geweest...

Maar heb me er aan overgegeven omdat ik nu een keer een BV wilde.

Het is meer dan meegevallen! heerlijk geslapen!

na die tijd keeg ik heel koud en kon ik niet stoppen met bibberen, maar ook dat hoort erbij..

Echt .. als dit is wat je wilt, dan is nu het moment gekomen om je demonen te bestrijden!!!!

You go girl!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil een bv. maar geen narcose, vind ik nl heel eng. Ik wil niet de controle verliezen en als ik eraan denk dat ik zelfstandig geen adem kan halen word ik al gek. Misschien wel een roesje? Graag jullie advies!

Hoi

Bij de welnesskliniek in gent ga je niet onder narcose, kijk maar eens op de site.

Suc6

Link naar reactie
Delen op andere sites

meis met een narcose lig je heerlijk te slapen en merk je nergens wat van....

Je bent je ook nergens van bewust. Ze vertellen je precies wat er gaat gebeuren ('je kan nu wat slaperig worden') en ineens ben je weg.

Tis echt niet dat je voelt dat je die controle gaat verliezen.

Vergelijk het met in slaap vallen. Dat is toch ook niet eng? En als je wakker bent kan je je niet eens het moment dat je precies in slaap viel herinneren, zo geleidelijk gaat het.

succes! xxx saartje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben ooit eerder geopereerd en narcose is echt niet eng.... dat infuus als ze dat in je arm of hand prikke is heeel ff (1sec) niet fijn maar de narcose opzich? Zogauw ze zegge je word slaperig ben je in dromeland en eve later word je wakker alsof er niks is gebeurt.... het herstel lijkt mij veel erger dan de narcose

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was er ook bang voor, maar toen ik goed en wel besefte ok, nu ga ik onder narcose, was ik al weg. het wakker worden vond ik daarentegen wel akelig. je hoort vanalles en je kunt niet reageren...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een roesje kan wel bij sommige klinieken,maar zou het niet adviseren hoor,je wilt toch niet dat je kan horen wat er gezegd en gedaan word allemaal terwijl jij daar op die tafel ligt?

Controle heb je er ook dan niet over...je bent soort van slaapdronken denk ik..dus echt bij nu ook weer niet,alleen hoor je alles gewoon...

Ik was ook totaal niet misselijk ofzo van de narcose ,kreeg daar bij voorbaat iets voor ingespoten......

Nee voor mij nooit een roesje ,brrr ,moet r niet aan denken..

En je merkt er verder echt totaal niets van ,je word wakker en weet niet eens dat r iets gebeurd is,heerlijk toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meiden, ik was eerst DOODSBANG voor de narcose, ik keek er echt tegen op..

Maar eenmaal die dag, merkte ik er niks van, alleen van de prik (net als een gewone prik) en vervolgens viel ik gewoon in slaap. Als je opstaat merk je er niks van, alsof je n dutje hebt gedaan en in dat dutje heb je gewoon nieuwe boobs gekregen!

Dat is geweldig toch! Ik zou de operatie zonder narcose niet kunnen voorstellen,

eerlijkgezegd.. vind ik het ook raar dat het bestaat, zijn de docters zo met jou bezig terwijl ze je moeten opereren.

Ik zou gewoon met narcose doen, het bestaat niets voor niks en het is in de miljoenen keren gebruik.

Over dat "eng" , "niet in controle" kom je echt wel over heen!

succes! x


Een roesje kan wel bij sommige klinieken,maar zou het niet adviseren hoor,je wilt toch niet dat je kan horen wat er gezegd en gedaan word allemaal terwijl jij daar op die tafel ligt?

Controle heb je er ook dan niet over...je bent soort van slaapdronken denk ik..dus echt bij nu ook weer niet,alleen hoor je alles gewoon...

Ik was ook totaal niet misselijk ofzo van de narcose ,kreeg daar bij voorbaat iets voor ingespoten......

Nee voor mij nooit een roesje ,brrr ,moet r niet aan denken..

En je merkt er verder echt totaal niets van ,je word wakker en weet niet eens dat r iets gebeurd is,heerlijk toch?

PRECIES!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals je leest hebben vele angst gehad hiervoor.

Ik vond het ook doodeng! Ik was nog nooit geopereerd en dit zou voor mij dus ook echt de eerste keer zijn.

Ik ben in mijn leven heel veel flauwgevallen en vind het verschrikkelijk en raak dan ook echt in paniek als ik het al voel gebeuren waardoor het eigenlijk alleen maar erger wordt.

Onder narcose gaan lijkt helemaal niet op het gevoel van flauwvallen en daar was ik heel bang voor omdat je dan echt voelt dat je de controle gaat verliezen. Narcose is zo snel dat je daar niet eens over kan nadenken en je word voor je gevoel wakker zoals je dat in de ochtend doet.

Het is mij dus echt 1000% meegevallen. Het is gewoon lekker in slaap vallen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vond de narcose juist niet erg ik zie er al naar uit als ik binnenkort weer onder narcose mag. Lekker even weg van de wereld!

Maargoed ik vind het dan ook wel lekker als ik bloed moet laten prikken enzo dus zal wel een rare zijn daarin

Alleen het wakker worden vond ik verschrikkelijk, ijskoud en wou het liefst doodgaan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.