Ga naar inhoud

welke maat bh van Fila of Carefix anna?


Betty-Boopp

Aanbevolen berichten

Hey Betty-boop,

Ik krijg zelf 375 en 425 cc en heb de carefix anna gehaald omdat je hierbij geen cup maat hoeft te kiezen. Ik heb van vele gelezen dat de Fila erg knelt en Straten zei dat als ik die ging kopen ik 2 maten moest meenemen een C en D. Hij raadde me daarom de carefix aan. Deze moet je wel in 1 maat groter kopen dan je normaal hebt omdat ie klein uitvalt. Ik heb maatje L besteld

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh jeetje... Ik heb 2 carefix Anna maat small, had dus een M moeten zijn. Morgen al de operatie ;o. Misschien maar kijken of ik nog snel een andere kan kopen ergens. Iemand misschien een idee welke het beste is en waar je die kan kopen??

Ik krijg 350/375 Cc

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik heb voor de zekerheid 3 verschillende gekocht haha :D,

Lipoelastic P1 Extra - Maat M , zit op dit moment heel goed en heeft een brede band en er is zeker nog genoeg ruimte voor zwellingen en zo. (Bij Online-care gekocht)

Fila - 70 C, zit nu perfect maar ben daarom bang dat die direct na de operatie niet meer past... Daarom hal ik misschien nog eentje in 75C,

Carefix Anna - Maat M, krijg ik als het goed is morgen binnen :) (Bij Online-Care gekocht)

Ik ben zelf 1.65m en heb een borstbandomvang van 72cm. Kan natuurlijk niet zeggen hoe ze na de operatie zitten...duurt bij mij helaas nog eventjes :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een carefix ana en die lipoelastic via online care gekocht. Ik had hen een mailtje gestuurd met mijn huidige omtrek op en onder de borst, en met het aantal cc dat ik ga krijgen. Zij hebben me verteld welke maat ik best kon nemen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Inatje ik krijg 29-09-2014 mijn bv ook door dhr. straten via DianaGabriels ik krijg 400 cc Highprofiel ik wil ook inderdaad de Carefix bh bestellen mij lees dat de

lipoelastic PI extra new dat jij die ook erg prettig vindt, ik wil en zo ie zo 2 bestellen welke maat heb ik nodig mijn omvang is 75 maar ben zo goed als plat!! en M of L ??

En Pearltje jij heel veel succes Lieverd! en rust lekker uit!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb net gebeld en mijn bh's zijn helaas al op de post, maar kan ze direct terugsturen en laten omruilen. Ik verwacht dat de Carefix wel goed is, want als je uitkomt op 75DD dan zou je uitkomen om een M staat er. Maar de PI New maat M gaat qua borstomvang tot 95cm en ik zit nu op 82cm, ik krijg qua cc 375/400 dus ben bang dat die te klein gaat worden. Even afwachten totdat ik ze thuis heb en dan maar terugsturen ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Ik heb net gebeld en mijn bh's zijn helaas al op de post, maar kan ze direct terugsturen en laten omruilen. Ik verwacht dat de Carefix wel goed is, want als je uitkomt op 75DD dan zou je uitkomen om een M staat er. Maar de PI New maat M gaat qua borstomvang tot 95cm en ik zit nu op 82cm, ik krijg qua cc 375/400 dus ben bang dat die te klein gaat worden. Even afwachten totdat ik ze thuis heb en dan maar terugsturen ;-)

De carefix valt wel heel erg klein, dus als je in de maattabel een maat M hebt moet je zeker een L bestellen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Inatje ik krijg 29-09-2014 mijn bv ook door dhr. straten via DianaGabriels ik krijg 400 cc Highprofiel ik wil ook inderdaad de Carefix bh bestellen mij lees dat de

lipoelastic PI extra new dat jij die ook erg prettig vindt, ik wil en zo ie zo 2 bestellen welke maat heb ik nodig mijn omvang is 75 maar ben zo goed als plat!! en M of L ??

En Pearltje jij heel veel succes Lieverd! en rust lekker uit!

hoooi

Ze hebben er op de website een maattabel da kun je het precies zien.

M= onder de borsten 72-79cm, borstomtrek 88-95

L= onder de borsten 79-86 cm, borstomtrek 96-103

Ik heb dus dem M genomen omdat mijn borstomtrek 72cm is en je ook aan de zwellingen miet denken. Ik krijg er 350cc en ga er van uit dat die dan met de nieuwe borstomtrek goed past :D

Ik zou zeggen dat je dan ook de M kunt nemen maar ik weet dus niet hoeveel zwelling je krijgt :S maar weet ook niet hoe ver Je de 400ccs qua borstomtrek brengen.... Moeilijk te zeggen....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.