Ga naar inhoud

Mammografie


Stuiterbal

Aanbevolen berichten

Hallo...ik ben nieuw hier! Ik was eigenlijk gewoon op zoek naar ervaringen, maar laat ik jullie toch maar mijn verhaal ook vertellen.

14 jaar geleden heb ik borstvoeding gegeven en erna was er van mijn mooie C cup niks meer over, 2 jaar gehoopt dat het weer beter zou worden maar nee dus!! Laten herstellen en al die jaren superblij mee. Tot ik in dec een mammografie ging laten maken, een hoop gehannes en natuurlijk verteld dat ik zoutwaterprotheses had...om een lang verhaal kort te maken...is fout gegaan..3 weken later zag ik dat het volume van mn borst bijna weg was...totale paniek!! Toen in een rollercoaster terecht gekomen van ziekenhuis...radiologie...klachtenafdeling. Ziekenhuis heeft volledige aansprakelijkheid toegegeven...3 weken later geopereerd...viel verschrikkelijk tegen allemaal . Nu inmiddels 2.5 week verder.

Heb weer mooie boobies....maar de rechter...die nog mooi was heeft het een stuk moeilijker met herstellen dan de linker die al flink leeg was...kapsel was al aardig uitgerekt..en bij de goeie moest alles nog gedaan. Nu lijkt de linker al aardig lekker te zitten, maar de rechter wiebelt...als ik uit bed kom dan voel ik de prothese beetje bewegen...dus die zit nog niet lekker vast..gebeld, maar dat is afwachten...kan vocht zijn..moet goedkomen. Dus dames..pas op met een mammografie!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum!

Wat vervelend dat je dit is overkomen, maar wel goed dat het ziekenhuis gelijk toegeeft hier verantwoordelijk voor te zijn. Heel veel succes met je herstel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.