Ga naar inhoud

Lola23451 : juli 2013 : Dr. Timmenga : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik ben Lola, 26 jaar oud en ik heb in de zomer van 2013 mijn borsten laten vergroten.

Mijn borsten waren heel klein en mijn bovenlichaam is smal en dun. Ik heb ronde siliconen gekregen die onder de spier geplaatst zijn. De siliconen zijn 300CC. Dit past mooi bij mijn figuur en de borsten zien er natuurlijk uit. De operatie ie uitgevoerd door dokter Timmenga in de parkkliniek.

Ik heb de implantaten nu 7 maanden en mijn borsten zijn nog steeds heel hard.... op de 3 maanden controle heb ik dit al aangegeven bij de chirurg en hij zei dat ik ze vaak moest masseren en heeft mij ook geleerd hoe ik dit het beste kan doen. Ik masseer ze ongeveer elke dag. Maar ze blijven dus hard.. Ik vind dat wel jammer. Aan de ene kant is het logisch want ik heb van mijzelf amper borstweefsel/ vet dus mijn borsten bestaan voor een heel groot deel uit implantaat. Maar ik had gehoopt dat ze zachter zouden worden dan dit.

Ik vraag me af hoe dat bij andere vrouwen is die een BV hebben ondergaan? Zijn jullie borsten ook zo hard?

Verder waren mijn borsten vroeger een erogene zone.. ze waren heel gevoelig op een prettige manier... Daar is helemaal niets meer van over. Als mijn borsten worden aangeraakt voelt dat hetzelfde als wanneer je bijvoorbeeld mijn arm aanraakt... ik voel het wel maar het is totaal niet opwindend. Mijn tepels zijn zelfs op een pijnlijke manier gevoelig en ik vind het dus totaal niet fijn als deze worden aangeraakt. Een beetje pijnlijk is het..

Hebben jullie dat ook? En kan dit nog beter worden? Ik had wel verwacht dat het gevoel wat kon afnemen.. maar nu is er helemaal niets meer van over.

Ik ben erg benieuwd of iemand dit herkent.

Als jullie verder nog wat van mij willen weten zal ik uiteraard jullie vragen beantwoorden :)!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn borsten zijn niet hard, maar zeker wel steviger.

Ik kan me voorstellen dat als je van te voren zelf al minder borsten heb dat het goed stevig aanvoelt.

Ik heb van mezelf genoeg eigen weefsel zitten zeg maar dat over mijn prothese zit.

Als mijn man aan mijn borsten zit is dit nu inderdaad voor mij ook anders. Wel wordt het steeds beter omdat ik steeds meer gevoel terug krijg in mijn huid, maar zodra hij ze begint te kneden is het gewoon anders omdat ik zelf nu iets voel zitten. Zal vast gewoon tijd nodig hebben ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Nou ik heb sinds juli mijn implantaten en ik heb regelmatig opgezette klieren in mijn linkerborst (aan 1 kant dus maar).

Het voelt heel eng! en ik vroeg me af of dit normaal is? Hebben meer meiden hier ervaring mee? Voor mijn operatie had ik daar in ieder geval geen last van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb (nog) geen bv gekregen maar ik ken het probleem van opgezette klieren. Ik heb hier namelijk al jaren last van. Aan een kant voel ik zelfs een zwelling ter grote van een ei. Bij mij werd het na een tijd ook enorm pijnlijk en ik heb hier nu medicatie voor gekregen. (Lutenyl)

Sindsdien is de pijn volledig verdwenen en is de zwelling ook aan het minderen.

Misschien kan je aan de huisarts, pc of gynaecoloog vragen of dat bij jou eventueel ook kan helpen. Het kan in elk geval geen kwaad die opgezette klieren, het is alleen ongemakkelijk. Ik weet nog hoe hard ik schrok toen ik ze voelde zitten.

Maar vermits het bij jou aan een kant is, en pas na je bv weet ik natuurlijk niet of dit hetzelfde is. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.