Ga naar inhoud

Het juiste aantal cc


Aanbevolen berichten

Ik ben zelf geholpen door de meyere in gent. Adhv fotos die ik heb laten zien is het aantal cc bepaald. Mijn partner mocht tijdens de operatie binnen komen om te kijken hoe het er uit zag met een test prothese. Van te voren dacht ik zelf aan ong 350 cc en uiteindelijk is het 400 cc geworden omdat dit het mooist bij mijn lichaam en eigen (vrij brede) borst past. Misschien idee om bij hem op consult te gaan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik wordt 26 juli geopereerd door Paul Vanstraelen in Overpelt,

nou heeft hij 300 cc aangeraden, high profile,

hij heeft mij niet echt gezegt dat meer dan 300 cc niet zou passen,

hij vond dat het dan iets onnatuurlijker werd, als ik hoger zou gaan,

nu twijfel ik toch, of ik niet beter 350 cc kan nemen, ik zou meer naar een D willen gaan dan naar een C

de 300 cc is eurosilicone, diameter 11,1 en projectie 4,4 heeft iemand deze ook ? op welke maat zou ik uitkomen ?
ik ben nu echt wel plat, & ben 1,70 groot en weeg +) 57 kg

ik krijg ze dual plane,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi luxuryboobs,

Ik zit met hetzelfde probleem, 2 vriendinnen zijn me voor gegaan en hebben 300cc, hun uiteindelijke cupmaat is F met se high profile monobloc soft one silicone. Mij had de dokter aangeraden 330/350 voor een D. Ben 1.70 en heb een omtrek van 70/75.

Heb ongeveer dezelfde bouw als hun dus vind het raar dat de dokter mij dit aanraad. Ga donderdag op 2de gesprek bij verdonck met mijn vriendinnen zodat hij het ook kan zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb gewoon schrik dat als ik te grote borsten ga krijgen, ik juist dikker ga lijken ofzo, of dat een D echt te groot gaat zijn

misschien moet ik ertussenin nemen, maar anderzijds heb ik schrik dat het niet groter gaat tonen in kleding zoals nu met pushup bh

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb gewoon schrik dat als ik te grote borsten ga krijgen, ik juist dikker ga lijken ofzo, of dat een D echt te groot gaat zijn

misschien moet ik ertussenin nemen, maar anderzijds heb ik schrik dat het niet groter gaat tonen in kleding zoals nu met pushup bh

Ja daar was ik dus ook bang voor, maar ik vind nu juist dat ik er slanker uitzie omdat het nu allemaal meer in proportie is. Ik heb brede heupen en volle bovenbenen, en dan had ik gewoon niks daarboven. Legde juist weer meer aandacht op m'n heupen en benen. Nu is alles meer gelijk, waardoor het juist slanker lijkt.

Ik heb een vriendin, zij is ook 1,70 en ze weegt iets van 53kg. Ze heeft anatomische 280cc gekregen, dual plane geplaatst. Mooi en natuurlijk, maar ik vind ze zelf wel wat te klein (naar mijn smaak mening hoor, ze is er zelf heel gelukkig mee en het is echt mooi wel). Ze draagt nu push up bh's om meer bolling en decolleté te krijgen. Dat is toch een beetje jammer als je die operatie heb ondergaan, toch? Ik moet zeggen, het is bij haar wel heel mooi omdat het natuurlijk is, maar het lijkt een B-cup, al heeft ze nu van bh maat of 70C of 70D. Als ik jou was zou dus zeker voor 350cc gaan met high profile.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Luxuryboobs, grappig dat jij ook met dezelfde vraag "worstelt", ik was blij met jouw antwoord op mijn topic.

Ik denk dat we er toch beter aan doen om te gaan voor de 350 cc, denk dat het ook wel snel went, en het zou zo zonde zijn als je de operatie laat doen en je ziet geen (lees weinig) verschil.

Het resultaat van de operatie moet toch zijn dat je straks "echte" boobs hebt (sorry voor de woordspeling :106: ) en niet dat je geen verschil hebt met nu. Anders hoefden we ook niet onder het mes hè :6: .

Ik denk dat ik toch maar kies voor de 350 cc.

Moet dat nog wel even doorgeven aan mn pc, maar zat al in het rijtje met opties, dat scheelt!

Succes met je keuze!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hee iedereen ben nu 2 weken geleden geopereerd en heb 310 medium profile gekregen staat mooi bij mijn lichaam ik ben 1,66 lang en weeg 65 kilo ze lijken echt natuurlijk ben vamdaag een bh gaan passen en heb 70D en soms 70E dus valt bij iedereen anders ze zijn echt mooi en natuurlijk zeker niet te klein had hiervoor cup AA of A suc6 met het nemen van een beslissing x en neem niet te groot heb zoveel last gehad nu al mijn huis stond niet normaal strak heb ook 1 striee gekeregen gelukkig bijna ontzichbaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee iedereen ben nu 2 weken geleden geopereerd en heb 310 medium profile gekregen staat mooi bij mijn lichaam ik ben 1,66 lang en weeg 65 kilo ze lijken echt natuurlijk ben vamdaag een bh gaan passen en heb 70D en soms 70E dus valt bij iedereen anders ze zijn echt mooi en natuurlijk zeker niet te klein had hiervoor cup AA of A suc6 met het nemen van een beslissing x en neem niet te groot heb zoveel last gehad nu al mijn huis stond niet normaal strak heb ook 1 striee gekeregen gelukkig bijna ontzichbaar

wat zijn jouw maten ? misschien kan ik een beetje vergelijken :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij twijfel over het aantal cc altijd voor de grootste gaan meid.

Het verschil is maar 50 cc en niet zo heel veel dus. Er zijn echt zoveel meiden hier langs geweest die graag iets extra's hadden gewild. Je went inderdaad heel snel aan je nieuwe borsten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou ook voor 350 cc gaan dan! Ik heb 285 gekregen en zit nu op iets van een C, maar ziet eruit als een B.
Heb nu hetzelfde effect als dat ik had met een maximizer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan het ongeveer met mijn bouw vergelijken.

Ik ben 1.73 lang en weeg 63 kilo.

Ik had een cup A en heb 375 cc gekregen high profiel.

Na iets meer dan 2 weken zit ik op een kleine D cup wat een nette C oogt.

Ik schrok eerst ook van de maat, nu dat het vocht er wat uit is ben ik dik tevreden.

Voor foto's stuur een vriendenverzoek.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De dokter zegt dat het nep gaat lijken als ik meer dan 300 cc zet .. Ik ging normaal 260 cc zetten en nu wil ik ze alleen maar groter en groter :P ga het met hem erover hebben , denk toch dat ik voor de 350 ga ! Had eigenlijk nog een vraagje .. Weten jullie mss welke maat sportbh en wat voor steun ik zou moeten aanschaffen ? Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de mijne via online-care.eu gekocht en heb hen via mail doorgegeven welke maten ik voor de operatie had en hoeveel CC ik ging krijgen.
Hierop kreeg ik dan de dag later al een antwoord welke ik moest nemen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

er zijn ook genoeg vrouwen die voor c cup gaan zeker met jou lengte en gewicht

met kleren kopen wordt het ook lstig als je klein bent en wel een D of Ecup hebt.

en ik ken er neer die blij zijn met hun volle B cup!

maar die zijn niet zo veel hierop.

de PC weet ook vaak wel at mooi staat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.