Ga naar inhoud

Het juiste aantal cc


Aanbevolen berichten

Heyhey iedereen !

ik heb een paar vraagjes en ga me gelijk even voorstellen,

ik ben een studente van 17 jaar en denk er al een lange tijd aan om een borstvergroting te doen,

in april word ik 18 & ga dan op consult, in augustus wil ik geopereerd worden, idd een super warme maand ( als belgie het toelaat )

maar de enige vakantie wanneer ik genoeg tijd heb om te herstellen, ( school :106: )

Ik wil namelijk mijn school er niet onder laten lijden,

Ik ben 1.70 groot en weeg 57+- kilo, en cup a75

ik wil echt graag grote borsten, minstens een grote C,kleine D al twijfel ik of het tegroot gaat zijn voor mij, maar aangezien ik een vrouwelijk figuur heb qua benen en heupen denk ik echt wel dat dit zou passen bij mij,

ik heb alleen schrik dat vanwege mijn leeftijd en omdat ik zo smal ben, een chirurg mij geen grote borsten kan ' geven ' of hoe ik het ook moet noemen haha :) maar ze zeggen ook dat 'nep' borsten kleiner tonen ?

mijn vader& stiefmoeder staan er ook volledig achter mijn keuze, alleen denk toch wel even dat ze gaan schrikken als ik zeg dat ik zo'n maat wil,

'ookal lijkt dat kleiner dan een echte borstmaat C/D, maar langs ene kant denk ik toch, het is mijn lichaam, en ik ga ermee moeten leven ? & ik ga er tevreden mee moeten zijn,

zijn er nog meisjes hier die van een a 75 naar toch een grote c kleine D zijn gegaan ?

& hoeveel CC is er bij jullie gebruikt ?

ik hoop op een paar reacties ! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai meid!

Ik ben ook 17, en bij mij word er 350/375CC Dual plane High Profile van het merk mentor geplaatst...

Ik zal zo foto's plaatsen hoe het nu is, en volgende week staan ze er op als ze er in zitten ;)

Als je me even toe voegt kan je het in de gaten houden.

Ze zeiden dat ik op een C misschien wel D uit kom. Dus ik ben zelf ook heel benieuwd!

Ik ben trouwens 1.75 en weeg rond de 55 kilo. Iets lichter! X

Link naar reactie
Delen op andere sites