Ga naar inhoud

Het juiste aantal cc


Aanbevolen berichten

Heyhey iedereen !

ik heb een paar vraagjes en ga me gelijk even voorstellen,

ik ben een studente van 17 jaar en denk er al een lange tijd aan om een borstvergroting te doen,

in april word ik 18 & ga dan op consult, in augustus wil ik geopereerd worden, idd een super warme maand ( als belgie het toelaat )

maar de enige vakantie wanneer ik genoeg tijd heb om te herstellen, ( school :106: )

Ik wil namelijk mijn school er niet onder laten lijden,

Ik ben 1.70 groot en weeg 57+- kilo, en cup a75

ik wil echt graag grote borsten, minstens een grote C,kleine D al twijfel ik of het tegroot gaat zijn voor mij, maar aangezien ik een vrouwelijk figuur heb qua benen en heupen denk ik echt wel dat dit zou passen bij mij,

ik heb alleen schrik dat vanwege mijn leeftijd en omdat ik zo smal ben, een chirurg mij geen grote borsten kan ' geven ' of hoe ik het ook moet noemen haha :) maar ze zeggen ook dat 'nep' borsten kleiner tonen ?

mijn vader& stiefmoeder staan er ook volledig achter mijn keuze, alleen denk toch wel even dat ze gaan schrikken als ik zeg dat ik zo'n maat wil,

'ookal lijkt dat kleiner dan een echte borstmaat C/D, maar langs ene kant denk ik toch, het is mijn lichaam, en ik ga ermee moeten leven ? & ik ga er tevreden mee moeten zijn,

zijn er nog meisjes hier die van een a 75 naar toch een grote c kleine D zijn gegaan ?

& hoeveel CC is er bij jullie gebruikt ?

ik hoop op een paar reacties ! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai meid!

Ik ben ook 17, en bij mij word er 350/375CC Dual plane High Profile van het merk mentor geplaatst...

Ik zal zo foto's plaatsen hoe het nu is, en volgende week staan ze er op als ze er in zitten ;)

Als je me even toe voegt kan je het in de gaten houden.

Ze zeiden dat ik op een C misschien wel D uit kom. Dus ik ben zelf ook heel benieuwd!

Ik ben trouwens 1.75 en weeg rond de 55 kilo. Iets lichter! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Welkom op het forum!!

Niet alle chirurgen willen idd groot plaatsen, zeker niet als je een kleine voorsituatie hebt.. Ik denk dat je zeker duidelijk aan moet geven bij de pc dat je voor grote borsten wil gaan en zoek ook foto's op van borsten die jij mooi vindt en laat deze zien tijdens het consult..

Ik weet van dr. Nio dat hij vaak wat meer cc's wil plaatsen als de wens daar is.

Ik weet niet of je van bhlabel cup D wil hebben of dat je ze graag als een D wil laten ogen.. Ik heb met 500 cc extra high profile een cup F gekregen, maar dit ziet er uit als een D cup.. Voor mijn operatie had ik een 70AA.. Ik ben ook maar 1,63 en weeg 53 kilo dus vrij groot of breed ben ik niet.. Ik had ze zeker niet groter, maar ook zeker niet kleiner willen hebben ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey pearltje ik hou je zeker in de gaten ! in verhouding zijn we toch wel ongeveer hetzelfde :)

Ik vraag me af hoe het bij mij word... Als wat voor maat het er uit zal gaan zien. Is zo verschillend hier. Zal het met 350/375 wel er uit zien als een C?

Welkom op het forum!!

Niet alle chirurgen willen idd groot plaatsen, zeker niet als je een kleine voorsituatie hebt.. Ik denk dat je zeker duidelijk aan moet geven bij de pc dat je voor grote borsten wil gaan en zoek ook foto's op van borsten die jij mooi vindt en laat deze zien tijdens het consult..

Ik weet van dr. Nio dat hij vaak wat meer cc's wil plaatsen als de wens daar is.

Ik weet niet of je van bhlabel cup D wil hebben of dat je ze graag als een D wil laten ogen.. Ik heb met 500 cc extra high profile een cup F gekregen, maar dit ziet er uit als een D cup.. Voor mijn operatie had ik een 70AA.. Ik ben ook maar 1,63 en weeg 53 kilo dus vrij groot of breed ben ik niet.. Ik had ze zeker niet groter, maar ook zeker niet kleiner willen hebben ;)

Ben jij in 1 operatie van 75 aa naar F gegaan? of in verschillende fases ( wat sommige hier ook gedaan hebben )

& zoja heb je dan geen last van striemen gekregen ? ik heb vaak gehoord dat die kans wel groot is,

kan zijn dat het niet waar is, maar dat weet ik dus niet,

ik zal zo eens een foto posten van wat ik zou willen, geen idee wat voor maat dat nu precies is,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Hey pearltje ik hou je zeker in de gaten ! in verhouding zijn we toch wel ongeveer hetzelfde :)

Ben jij in 1 operatie van 75 aa naar F gegaan? of in verschillende fases ( wat sommige hier ook gedaan hebben )

& zoja heb je dan geen last van striemen gekregen ? ik heb vaak gehoord dat die kans wel groot is,

kan zijn dat het niet waar is, maar dat weet ik dus niet,

ik zal zo eens een foto posten van wat ik zou willen, geen idee wat voor maat dat nu precies is,

Ik ben inderdaad in 1 operatie van een 70AA naar een 70F gegaan en heb godzijdank geen striemen... Ik was heel erg bang voor striae, maar gelukkig niks.. Ben ook heel dwangmatig gaan smeren met bio oil om mijn huid goed soepel te maken, of het gewerkt heeft durf ik niet te zeggen...

Niet alle chirurgen willen ook in 1 keer zoveel plaatsen hoor, de ene chirurg durft daarin wat meer risico te nemen dan de ander ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat ga ik indd doen !, ik hoop echt dat hij ze zo groot zou willen maken,

die kliniek is hier maar 15 minuutjes vanaf, ( Paul Vanstraelen, werkt in overpelt maria ziekenhuis of in zijn privekliniek)

niet dat ik het erg zou vinden moest ik verder rijden hoor, maar is toch wel handiger,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom!

Ik ben 22 jaar en weeg 52 kilo en ben 1,69. Ik ben dus ook vrij smal van postuur en had ook schrik dat het niet in verhouding zou zijn. Nu vind ik al dat het niet zo mega oogt als je kiest voor anatomische prothesen en de dual plane methode. Hierdoor krijg je een heel natuurlijk effect. Ik heb daarin tegen wel 390 cc gekozen en kom hiermee uit op een 75 E. Nu klinkt dat heel erg groot, maar dat is helemaal niet het geval. Persoonlijk vind ik het een C lijken en heel veel mensen zijn het met me eens.

Ik denk dat jij waarschijnlijk ook rond dat getal uit zou komen. Ik ben door F. Straten geopereerd, sommige artsen voeren bepaalde technieken of plaatsingen niet graag uit en hebben zo hun eigen voorkeur.

Ikzelf heb ervoor gekozen om een eigen keuze te maken in merk, prothese vorm, techniek, aantal cc's etc. etc. Uiteindelijk heb ik daar de juiste plastisch chirurg bij gekozen die mijn wensen uit kon laten komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
Gast Finallyboobies

HeeHee

ik heb vandaag mijn eerste consuult gehad bij ACCZ , en ben er heel te erg tevreden over .

Ik ga voor de silimed met polyurethaan coating ,(Deze zijn levenslang goed zo niet betaalt de fabriekant de operatie)

Ik heb vandaag de grootste gepast dat was de 425 cc en hierbij zou ik op een E/F komen dit vind ik zelf iets te groot

ik heb aangeven dat ik rond de 400/410 cc wil uitkomen , woensdag kijkt de PC er even na en dan word ik ook gelijk gebeld over wat hun besproken hebben en hoeveel de cc word !

Ik laat het je nog wel even weten

Succes meid en laat het eventjes weten hoe het was !

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

26 juli is mijn operatiedatum ! ( hij kan nog bellen voor vroeger ) ben vandaag op consultatie geweest en ik krijg 300 cc medium height, & ik vermoed eurosilicone, omdat hij daar altijd mee werkt,

ik wordt geopereerd in zijn privé praktijk in Overpelt,door Paul Vanstraelen

ng even aftellen dus ! hopen dat het snel voorbij is ! alleen ben ik wel benieuwd op wat ik ga uitkomen qua maat, zijn er nog hier die van echt bijna niets 300 cc hebben gekregen ? medium height ? het wordt trouwens achter de spier !

ik ben in iedergeval superblij :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 juli is mijn operatiedatum ! ( hij kan nog bellen voor vroeger ) ben vandaag op consultatie geweest en ik krijg 300 cc medium height, & ik vermoed eurosilicone, omdat hij daar altijd mee werkt,

ik wordt geopereerd in zijn privé praktijk in Overpelt,door Paul Vanstraelen

ng even aftellen dus ! hopen dat het snel voorbij is ! alleen ben ik wel benieuwd op wat ik ga uitkomen qua maat, zijn er nog hier die van echt bijna niets 300 cc hebben gekregen ? medium height ? het wordt trouwens achter de spier !

ik ben in iedergeval superblij :D

Ik heb vorige week 350CC achter de spier gehad... Ik moet zeggen hoopte op een C/D uit te komen en draag nu sportbh maat C en vind het niet als een C ogen eerder een B. Jij gaf aan dat je het liefst groter wilt dus denk dat 300CC dan te klein is?? Als ik je met mijzelf vergelijk dan he....Ik kwam ook van een 70A af... Succes met het kiezen:) vond ik persoonlijk echt super lastig en maakte me echt onzeker! goed luisteren naar de PC die weten het het beste:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo!

Ik ben 1m68 en weeg 53kg. Ik krijg volgende week 265 en 280cc. Ik ga bij dr Visser. Ze zei dat groter bij mij niet mooi zou zijn omwille van mijn lichaamsbouw. Met passen vond ik het mooi maar twijfel nu toch een beetje om iets meer te nemen. Heb nu ook niks, haha :-) vind de voorbeeld foto's die jij laat zien ook mooi!

(Ik woon ook op 15 min van overpelt, kortbij jou dus :-))

Link naar reactie
Delen op andere sites

ohh, misschien ken ik je wel, haha,

& weet jij of je de low ,medium of de high krijgt en krijg je voor de spier of erachter ?

Haha, zou kunnen :-) ben wel iets ouder dan jij.

Ik weet niet of het low, medium of high gaat zijn. Ben ik vergeten vragen toen, achteraf gezien ben ik wel meer vergeten te vragen. Was nogal onder de indruk van alles :-) Ik krijg ronde prothese, dual plane. Wil graag dat het er zo natuurlijk mogelijk uit ziet.

Dr visser is ook niet iemand die veel uitleg geeft uit zichzelf moet ik zeggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg 18 april een borstvergroting en ik ben 18 jaar

Ik krijg 310 dual plane medium profile dus een beetje hetzelde als jou ik ben juist weer bang dat het te groot wordt want ik ben 166 en weeg 58

Dus hopen dat alles mooi wordt en niet te groot want bij iedereen valt het weer anders

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Finallyboobies

Ik heb 17 april mijn consult bij mijn pc zelf , Diana had mij 375 cc dual plane mentor aangeboden maar ik lees dat jullie minder cc krijgen , en ik zou toch op een volle C mooie 75D uit willen komen , nu nog eventjes afwachten wat straten zegt en hoeveel de cc word !

Als alles rond is word 6 mei mijn operatie dag en ik ben ook 18jr

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.