Jump to content

Pris87: 22 april 2014 : Dr. Karim : Kliniek Amstelveen

Recommended Posts

Hallo Allemaal,

Ik ben nieuw hier.

Ben vooral op zoek naar heel veel ervaringen mbt bortstvergrotingen. Ervaringen over klinieken etc. etc.

Gewoon alles over een borst vergroting.

Na 2 zwangerschappen. Beiden keren stuwing waar je eng van werd zo groot, heb ik nu nog amper wat over een paar kleine zakjes.

Vandaar mijn overweging tot borst vergroting.

Groetjes Priscilla

• Replies 63
  • Created
  • Last Reply

Hoi Hoi,

Welkom op dit mooie forum :D

Zo herkenbaar! En ik snap dus ook zo waarom je een bv wilt ;)
Wat betreft informatie zit je hier helemaal goed!

Lekker veel lezen en vragen stellen, en als je specifiek wilt zoeken dan zit rechtsboven de zoekfunctie :D

Succes en veel plezier!

x

Hoi hoi

Welkom!!

Als je de zoekbalk rechtsboven niet kunt vinden, dan moet je even je thema wijzigen, helemaal links onderaan (kleine lettertjes :) ) in 'unlimited'...

Heel veel succes met je zoektocht, je bent in ieder geval al op een forum waar heel veel te vinden is! :)

xx BB

• 7 months later...

Na twee zwangerschappen met resultaat thee zakjes gaat het gebeuren!

Vandaag toestemming van mijn werk gekregen om vanaf pasen 3 tot 4 weken vrij te zijn. Dus dan hopelijk moet het wel kunnen bij de kliniek van mijn keuze.

Ik twijfel heel erg in kliniek. Ben geen dief van mijn eigen portemonnee, maar het is wel iets belangrijks. Vind dus de kliniek keuze nog spannender dat heel de operatie zelf.

In ieder geval nu 2 relatief goedkope uitgekozen. Zaterdag 22-02 bij diana gabriels op consult en Maandag 24-02 bij Wellness kliniek op consult.

Eventueel heb ik accz ook nog in mijn achterhoofd, daar is mijn zusje geweest en ben ook mee geweest de dag van operatie. Dat was ook allemaal positief.

Moeilijk moeilijk! Tot die tijd lekker meelezen op het forum.

Mijn voorkeur gaat uit naar ronde, aangezien ze aan de bovenkant heel plat en slap zijn heb ik gelezen dat ronde dan beter opvullen. Ik wil boven op ook echt tiet! Wanneer je een mooie strapless jurk/top/bikini aan heb het goed gevuld is haha.

Kwa cc's weet ik het nog niet helemaal. Mijn zusje heeft 430cc die vind ik best huge. Een vriendin heeft 300cc die vind ik te klein. Dus afhankelijk welke maten er tussen zitten iets onder de 430cc.

Ik ga bij accz en wordt door F van Straten geopereerd, via Diana Gabriels, scheelt paar honderd euro met accz zelf, maja zelfde chirurg ;)

Welness kliniek is nog goedkoper geloof ik, maar goeie koop is vaak dure koop :(

Ik had direct een gesprek met pc, heb Diana niet gezien, zij is consulent en vaak is haar advies anders dan het advies van de pc

succes ermee

xx

Ik mag aankomende zondag voor t consult bij Diana. Heb ook al besloten om door Frans te worden geopereerd, mits ik een goed gevoel heb.

Vind het zo spannend allemaal. Roep al vanaf mijn 14e dat ik alter borsten ga kopen. Maar nu het eindelijk "later" is slaat de twijfel soms toe en vooral de doemscenario's.

Maarja het is nu of nooit denk ik. Nu ben ik nog jong en redelijk strak in mijn velletje. Die 2 kids hebben mijn buik ongeschonden gelaten maar die theezakjes... pff

Leuk dat je bij diana gaat, ikzelf ben vorig jaar augustus geopereerd en moet helaas 3 maart weer onder het mes. Bij mijn 1e operatie had ik een enorme bloeduitstorting na de operatie waardoor mijn prothese niet wilde zakken (zie mijn fotos) uiteindelijk leek het toch goed te komen tot een week of 4 terug, pijnlijke harde borst dus afgelopen weekend terug geweest bij diana en ze herkende me gewoon nog, ze zei gelijk jij was die meid met die bloeding (ja dat klopt, dus dat wil dus echt zeggen dat dat uitzonderlijk is een bloeding) maar goed nu blijkt dus dat door de bloeding kapselvorming is ontstaan....erg jammer, maar diana zei gelijk meid ontzettend vervelend en we gaan dit kosteloos voor je oplossen gelukkig kan ik snel terecht want het wordt steeds pijnlijker!!!

Dus heb pech voor wat betreft de bv, maar ik raad toch echt diana gabriels gewoon aan want dit is nooit te voorzien....ben ook bang dat het me eigen schuld is geweest, maar daar komen we nooit achter!

Ik las net bovenin de chat dat je uit ridderkerk komt, heel toevallig daar kom ik ook vandaan :))

Ik hoor graag hoe je consult is verlopen, alvast succes (ze is heel direct, dus bereid je voor ;))

@bigboobywish hoe is je consult geweest? Was afgelopen zaterdag toch? Al wat afgesproken met de chirurg naar voorkeur?

@tess440 jeetje wat een ellende! Heb je gelijk teveel gedaan na de bv? Omdat je bang ben dat het je eigen schuld was? En ook uit Rkerk toevallig! Hihi misschien wel een bekende. Ik heb Diana vaker gezien, ging vroeger met d'r dochter om, al zal ze me niet meer herkennen.

@mangata nee ik krijg niet zomaar vrij haha, dat zijn vakantiedagen. Wij gaan niet op vakantie dit jaar, dus ipv zomervakantie neem ik ze dan op.

Nou niet teveel gedaan denk ik maar gelijk na de operatie me rechterarm helemaal omhoog gedaan en toen reageerde de zuster een beetje paniekerig, maar voelde nog geen pijn en ging automatisch dus ja....

wie weet ben je een bekende :) zal wel heel toevallig zijn!!

Vanmiddag mijn consult gehad bij Diana Gabriels.

Was een fijn gesprek voel me goed bij de kliniek.

Diana heeft Mentor prothese rond 375cc hp aangeraden voor de borstspier.

Mijn voorkeur ging uit naar Dr. Straten of Dr. Schiettecatte puur om de reden dat ik daar het meeste hier over lees.

Zelf kwam Diana met Dr. Rafaat Karim aan. Deze arts werkt in kliniek Amstelveen en schijnt echt meer van op de spier te zijn.

Ik heb 4 maart een consult met deze arts, kijken wat ik er van vind en wat hij mij aanraad.

Wanneer mijn eerste indruk positief (en informatie die ik over hem kan vinden) is zal ik op 22 april geopereerd worden, anders ga ik als nog bij de andere chirurgen langs.

Verder over de kliniek alleen maar lof. Nette binnenkomst aardige meiden. Werd iets later geholpen maar niet schokkend. Ze nam echt uitgebreid de tijd voor me. Kon alles passen vroeg duidelijk wat ik wilde. Had een hele vragen lijst bij me, nam ze uitgebreid de tijd voor.

Zelf zit ik nog wel in twijfel of ik 375cc genoeg vind. Had zelf 400cc in gedachten, volgens Diana werd dit te als ik mooie natuurlijke borsten wilde hebben. Kijken wat de pc hier verder over te zeggen heeft.

Hee gefeliciteerd met je Datum!

Ik zelf wordt ook 22 April geopereerd maar door Straten. Ik heb zelf nog niets over Dr. Karim gehoord. Misschien kan je ook met de andere 2 chirurgen van je voorkeur een afspraak maken, dan kan je aan het eind kiezen bij welke je je het best voelde?

Bij mij wordt tijdens de operatie gekeken wat beter bij mij past, 325cc of 350cc :)

Heyy 22 april spannend! Nee ik heb ook nog niemand gehoord over die pc.. Ik ga eens ff google :P

Fijn dat het gesprek leuk en fijn was en je een goed gevoel had :) Voor de spier geworden dus oke jeetje nu ga ik weer twijfelen.. Het geneest toch sneller...

Ik ga nog maar eens ff heeeeel hard nadenken, en alles tegen elkaar af wegen.. 4 maart intake, ben benieuwd joh! Helemaal leuk

x :55:

Hoi, fijn zeg dat je een goed gevoel erbij hebt!!! Hopelijk krijg je dat ook bij je consult met Dr Karim. Tweede consult is al bijna! :) fijn dat het bij jou voor de spier kan, had ik ook wel gewild ivm minder pijnlijk herstel na operatie. Als ik jou was zou ik trouwens zeker voor 400cc gaan, scheelt maar 25cc dus das bijna niks. En beter ietsjes groter dan, toch? :)

Ik vroeg ook gelijk naar v straten toen ik belde naar Diana en nu dus gelijk consult bij hem ingepland staan. Maar fijn dat je sws een goed gevoel hebt bij je eerste consult. En ben benieuwd of je 2e consult ook zo goed bevalt en ook wat voor advies hij dan geeft, hetzelfde als Diana of niet.

• 2 weeks later...

Nu onderweg naar het consult met de pc Refaat Karim.

Beetje zenuwachtig ben ik wel! Ben benieuwd hoe hij is en wat hij adviseert.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.