Ga naar inhoud

Nice80 : 6 februari 2014 : Dr. Moojen-Zaal : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Ik las al een tijdje mee, met name vlak voor m'n operatie, toen ik last kreeg van cold feet :-S

Toch doorgegaan, en op 6 feb ben ik geopereerd. Pijn viel me tegen, na twee bevallingen dacht ik dat ik wel wat gewend was... Maar ik knapte snel op. Gelukkig.

Heb me een week echt rustig gehouden, maar dat is toch lastig met twee kids.

Ze zijn 1 en 3. Hoe doen jullie t met tillen e.d.?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

allereerst gefeliciteerd met je boobs!! Waar en door wie ben je geopereerd?

Ik heb geen kids dus daar kan ik je niet mee helpen, maar doe echt rustig aan hoor!! Heb je geen mensen om je heen die je kunnen helpen met tillen en dergelijke?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!

Gefeliciteerd met je boobies!

Ik ben ook op 6 febr. geopereerd. Wel voor de spier geplaatst.

Ook 2 kids van 1 en 3.

Heb ook 1 wk hulp gehad.

Nadat ik op controle ben geweest de 17e, mocht ik mijn kids weer tillen en autorijden. Het tillen doe ik echt alleen als het nodig is, en anders zorg ik gewoon dat iemand anders het voor me kan doen. Ze wegen toch 15kg+, dus is een heel gewicht!

Bij dual plane zit het geloof ik anders met tillen.

Dus informeer ff goed bij je pc wat hier de regels voor zijn!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

ik denk dat ik met het niet tillen van mn jongste dochtertje ook moeite zal hebben...

Mijn man is de eerste week thuis en mn moeder helpt me de week erna waar nodig is

De oudste 2 kunnen bijna alles zelf en de oudste van bijna 7 zou ook wel een beetje kunnen helpen met de kleinste om haar op de bank te leggen voor schone luier dus hoop dat het wel goed komt allemaal.

Groetjes mizzy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je boobs!!!

Het ligt inderdaad ook een beetje aan hoe de geplaatst zijn ook.

Als je ze voor de spier heb mag je wel wat meer tillen, maar hou het zo beperkt mogelijk.

Ik zal je titel nog even aanpassen met je operatiedatum.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.